Echt, Dat nummer is zoo goed! Het beschrijft mijn gevoel van dit moment + het is gewoon fucking goed gezongenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah idd...... ik vind het een geweldig nummer.... zolang Kelly het zingt.... maar floortje![]()
vind ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Geweldige nummers om volgende week te horen.
Die zong Zij maakt het verschil.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:30 schreef BVO het volgende:
[..]Slechter dan Jim kan gelukkig niet.
ah een dramaqueen momentje van Diz....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:30 schreef Dizer het volgende:
Het beschrijft mijn gevoel van dit moment
helaas is het Mijn Houten Hart.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:31 schreef BVO het volgende:
Hey, maar dan zingt ze dus weer Nederlandstalig, das wel cool, deed ze goed.
Noem me dramaqueen en je krijgt geen antwoordquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah een dramaqueen momentje van Diz....![]()
maar vertel, wie is die "you" dan wel..........
maar goed dat ik toen in Australië zat want ik had het nooit overleefd als ik 'm míjn nummer had horen verkrachtenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Die zong Zij maakt het verschil.
Dus Raffa eruit volgende weekquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:33 schreef WithMe het volgende:
Floortje heeft het nummer dat het best bij haar past, Raffaëla het slechtste.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:34 schreef Yeahinho het volgende:
Raffaëla is best genaaid met haar Houten Hart.
Oh ja, das waar ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die zong Zij maakt het verschil.
ik noemde je geen "dramaqueen" maar "dramaqueenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:33 schreef Dizer het volgende:
Noem me dramaqueen en je krijgt geen antwoord
ik denk dat ze haar niet naar de finale willen hebbequote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:34 schreef Yeahinho het volgende:
Raffaëla is best genaaid met haar Houten Hart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |