Dus Raffa eruit volgende weekquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:33 schreef WithMe het volgende:
Floortje heeft het nummer dat het best bij haar past, Raffaëla het slechtste.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:34 schreef Yeahinho het volgende:
Raffaëla is best genaaid met haar Houten Hart.
Oh ja, das waar ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die zong Zij maakt het verschil.
ik noemde je geen "dramaqueen" maar "dramaqueenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:33 schreef Dizer het volgende:
Noem me dramaqueen en je krijgt geen antwoord
ik denk dat ze haar niet naar de finale willen hebbequote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:34 schreef Yeahinho het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
1. Ellen.
2. Raffaela/Angelique.
[gapend gat]
4. Floortje.
Dat moet ze hun dan betaald zetten en het nummer gran-di-oos zingenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:34 schreef Yeahinho het volgende:
Kan ze bestquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat moet ze hun dan betaald zetten en het nummer gran-di-oos zingen.
Sorry schat, maar het is persoonlijk! Ik vertel het je tijdens onze date in Novemberquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik noemde je geen "dramaqueen" maar "dramaqueen"
da's een groot verschil
dus zeg nou maar![]()
JIM - ZIJ MAAKT HET VERSCHILquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar goed dat ik toen in Australië zat want ik had het nooit overleefd als ik 'm míjn nummer had horen verkrachten
Met die vieze schrapende, rochelende G.quote:
En een verschrikkelijk Amsterdams accent.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met die vieze schrapende, rochelende G.
Ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vrees voor Angelique vanavond.
Je kunt het niet aan om te zeggen dat Ellen de minste kans maakt?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat is iets wat ik wél met je eens ben.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
IDDquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou het terecht vinden als Floortje op een kruk (een exit-betekende kruk) moet.
hm..... we komen er nog wel op terug....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:35 schreef Dizer het volgende:
Sorry schat, maar het is persoonlijk! Ik vertel het je tijdens onze date in November
Gelukkig ben je een van de weinige.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou het terecht vinden als Floortje op een kruk (een exit-betekende kruk) moet.
ze is gewoon raarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:39 schreef WithMe het volgende:
Wat heeft Jerney altijd een rare manier van antwoorden.
Ellen was zonder twijfel de beste van de avond en aan de reacties hier en van vrienden enzo te horen gaat ze echt niet exit.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:37 schreef Fir3fly het volgende:
Je kunt het niet aan om te zeggen dat Ellen de minste kans maakt?![]()
![]()
quote:
lekker gezellig toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:39 schreef Cee het volgende:
Ik kijk nu voor 't eerst sinds weken weer Idols Backstage... Wat 'n zooi-showtje is dat zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |