Zo goed heb ik dus opgeletquote:
ik heb Angelique en Ellen alvast voor ons besteld.......quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:13 schreef Dizer het volgende:
Ik zou haar niet op mijn bruiloft willen hebben hoor. Al het kristal zou dan breken
![]()
Elke week weer? Ik heb de afgelopen weken best wat kritiek gehoord hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou ik doel meer op de wijze waarop ze Floortje elke week weer ophemelen....
vaak terecht hoor, maar soms ook niet. bij de anderen kraken ze nog wel eens wat af,
maar met name Eric kan zich bij Floortje alleen maar inlikken....
alsof ie een kans maakt......![]()
![]()
Ja, vooral het: het was zeer goed. is erge kritiekquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:14 schreef WithMe het volgende:
[..]
Elke week weer? Ik heb de afgelopen weken best wat kritiek gehoord hoor.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb Angelique en Ellen alvast voor ons besteld.......
Je kunt ook moeilijk kritiek geven op iets wat zo goed isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, vooral het: het was zeer goed. is erge kritiek![]()
Raffa danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:15 schreef WithMe het volgende:
Raffaëla of Angelique moet weg vanavond.
Eens, en eigenlijk dan het liefst Rafaellaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:15 schreef WithMe het volgende:
Raffaëla of Angelique moet weg vanavond.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:16 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
en Raffa mag de babygeluidjes komen doen... als komedian zeg maar
Kunnen we Floortje gebruiken als pinniatta (hoe je dat ook schrijft)
Amenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
als we nu raffanogwat vergeten en gewoon naar de volgende uitzending gaan met ellen floor en angi ? dat is toch goed ?
Zo goed vond ik het niet. Het was allemaal even sterk (hard) ((schreeuwerig)) en het boeide niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je kunt ook moeilijk kritiek geven op iets wat zo goed is
Neequote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:17 schreef Svensational het volgende:
Kom je nou volgende week, Dizer?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:16 schreef Dizer het volgende:![]()
jij bent fan en dus al helemáál niet objectief.....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:14 schreef WithMe het volgende:
Elke week weer? Ik heb de afgelopen weken best wat kritiek gehoord hoor.
Dus dit bedoelen ze als ze zeggen dat floortje een ster isquote:
Floortje mag met de hapjes rond........quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:16 schreef Dizer het volgende:![]()
Bij Ellen welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Het vervangt gewoon de muziekband Cee, verder is het niet zo jazzy als ik had verwacht.
Die is solo.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:17 schreef Dizer het volgende:
Wat is er met die dikke gebeurd uit Replay?
WHEHEHHEquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus dit bedoelen ze als ze zeggen dat floortje een ster is.
Ik moest wel glimlachen...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:19 schreef Lynx666 het volgende:
Ow we gaan nu al Idols lens slaan.
We kunnen ook Raffies buik als trampoline gebruiken. Fun for the whole family
Die kwam niet door de conditietest.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:17 schreef Dizer het volgende:
Wat is er met die dikke gebeurd uit Replay?
HOE TRIESTquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die is solo..
http://www.markdakriet.nl/
Het was helemaal niet schreeuwerig. Gewoon een goed volume, en dat mag ook wel, want die band speelt behoorlijk hard.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo goed vond ik het niet. Het was allemaal even sterk (hard) ((schreeuwerig)) en het boeide niet.
Hehequote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
Floortje mag met de hapjes rond........
Nee hij kwam niet door de deur van de conditietest.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die kwam niet door de conditietest.
zo, jij hebt lef....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:19 schreef Lynx666 het volgende:
We kunnen ook Raffies buik als trampoline gebruiken. Fun for the whole family
Emmenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:20 schreef Yeahinho het volgende:
Idols-festival in Emmen gewonnen, wow.
En Raffaela kan het ook beter daarbij houdenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:20 schreef Yeahinho het volgende:
Idols-festival in Emmen gewonnen, wow.
Of THE RIVER OF DREAMS van Billy Joel ...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jammer dat niemand. Summertime.
. van
. Billie Holliday
. doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |