Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:08 schreef WithMe het volgende:
Verzin toch eens een keer een goede TT.![]()
dat zijn toch hartstikke bekende nummers?!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
FloortjeMet Anita Meyer en Ruth Jacott
Ze willen haar natuurlijk niet afkraken om de sympathiestemmen tegen te gaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:10 schreef babette21 het volgende:
die jury is zo níet objectief meer
Inderdaad, ze vinden iedereen helemaal geweldig vandaag.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:10 schreef babette21 het volgende:
die jury is zo níet objectief meer
Slechter dan Ellen kan het niet worden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:11 schreef WithMe het volgende:
Nu nog even Raffaëla aanhoren.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, op een bruiloft is het misschien wel voldoende.
Ik zou haar niet op mijn bruiloft willen hebben hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, op een bruiloft is het misschien wel voldoende.
nou ik doel meer op de wijze waarop ze Floortje elke week weer ophemelen....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:11 schreef Lauzie het volgende:
Inderdaad, ze vinden iedereen helemaal geweldig vandaag.
Stem vooral daarop jaquote:
Ik zie me al in de platenzaak staan 'Waaaaattt de drummer heeft z'n opleiding afgemaakt! De zanger is best wel een aardige gast?! Nee, sorry dat hoef ik die cd niet meer'quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ik vind haar gewoon te braaf en te netjes...![]()
Was van tevoren al bekend hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:12 schreef WithMe het volgende:
Toch maar 2 nummers dus.
You might need somebody.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, floortje heeft me (weer) niet kunnen boeien. Wat een saai nummer trouwens, beetje een Harm-tekst. We all need somebody, we all need somebody...![]()
Zo goed heb ik dus opgeletquote:
ik heb Angelique en Ellen alvast voor ons besteld.......quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:13 schreef Dizer het volgende:
Ik zou haar niet op mijn bruiloft willen hebben hoor. Al het kristal zou dan breken
![]()
Elke week weer? Ik heb de afgelopen weken best wat kritiek gehoord hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou ik doel meer op de wijze waarop ze Floortje elke week weer ophemelen....
vaak terecht hoor, maar soms ook niet. bij de anderen kraken ze nog wel eens wat af,
maar met name Eric kan zich bij Floortje alleen maar inlikken....
alsof ie een kans maakt......![]()
![]()
Ja, vooral het: het was zeer goed. is erge kritiekquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:14 schreef WithMe het volgende:
[..]
Elke week weer? Ik heb de afgelopen weken best wat kritiek gehoord hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |