Ja, leuk hé!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*Fieuw*
Je wilt niet weten hoe ik me nu voel!Er valt een zware last van mijn schouders. Ik was bang dat je boos was. Of verdrietig. Op dit. Op mij. Op alles! Ik wilde het niet verpesten! Ik wilde niet alles wat we hadden verpesten door zoiets stoms!
Het spijt me! En ik ben blij dat het nu toch nog goed is gekomen tussen ons!
Ik zei het je al eerderquote:
WOU?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:42 schreef Canisfire het volgende:
In de vorige show dat ik hem effe wou gebruiken![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:38 schreef Canisfire het volgende:
Jat de avi ^^
Nee!quote:
Ik zou het niet meer doen danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee!Dat begrijp ik niet.
Die avatar maken heeft me bloed, zweet en tranen gekost en de eerste de beste kutkloon gaat ermee vandoor?
Je mocht het sowieso wel even (netjes) vragen, ware het niet dat ik die avatar al voor mezelf heb gemaakt.
Heb je dit ook nog meegekregen?quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wilde er nog een extra plaatje aanplakken: En ik zuig grote negerpiemels.
Toch maar niet gedaan.
Kamagurka!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:24 schreef Svensational het volgende:
http://images.sugababes.nl/user_pics/810/810570_b57f702642.jpg
Moet jij niet gaan modden op ONZ? Ik heb (perongeluk, uiteraardquote:
Ik volg de MMaRsu-gate.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:28 schreef Paltos het volgende:
[..]
Moet jij niet gaan modden op ONZ? Ik heb (perongeluk, uiteraard) één of ander kuttopic een kutkick gegeven.
![]()
Moet 'ie maar niet zo dom zijn als de met modder besmeurde reet van een varken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Van z'n collega's moet 'ie het hebben.![]()
Whahahaha.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Idols-kandidate mag niet schnabbelen
Je rel was ook wel héél erg matig hoorquote:
Mijn rel is niet matig.. het zijn matige usersquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Je rel was ook wel héél erg matig hoor.
Bij IDO 2 waren ze wat steviger.
Hij gedraagt zich wel vreemd ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet 'ie maar niet zo dom zijn als de met modder besmeurde reet van een varken.![]()
Hij heeft het er toch écht zelf naar gemaakt.
In positieve zin of niet?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich wel vreemd ja.![]()
Maar jij bent ook lekker op dreef buppethi.![]()
Mooi zo. Daar doe ik het voor.quote:
Gelijk heeft iequote:Op zondag 26 februari 2006 00:08 schreef BVO het volgende:
Volgens Roel KleinPikkie ben ik een Bizar Vieze Onderbroek.
Zo moet je hem gewoon de hele tijd noemen in de discussies.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:08 schreef BVO het volgende:
Volgens Roel KleinPikkie ben ik een Bizar Vieze Onderbroek.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:12 schreef BVO het volgende:
Ik vond het een verschrikkelijk vervelende nietsnut.
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo moet je hem gewoon de hele tijd noemen in de discussies.
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:53 schreef deMachinist het volgende:
Ehhhm verder nog iets... Oja...Anneloes G-spot: slappe toestand zegt geen fuk, en had je geen elegantere screanshot kunnen nemen..hehe..tering...Ik sta er echt niet altijd zo vertyfd op...Als ik vrijgezel was geweest had ik op zeker zelf een naaktfoto opgestuurd...hehe.. Ja mijn image vind ik best boeiend... Nu heb ik toch (een DIK tevreden!) Dido.. Dat gaat perfect! Zijn overdreven gek op mekaar en spenderen meer tijd horizontaal dan verticaal..... Raad vanaf nu elk nieuw stelletje aan om eerst drie maanden van elkaar af te blijven, om dan vervolgens... Nou ja jullie snappen het wel...
Ja, maar ze vinden zichzelf nu zó belangrijk dat ze op FOK! gaan lopen pimpen met van allesquote:
Ik vond het toch al een kneus (niet dat ik Big Brother keek, maar toch...)quote:Op zondag 26 februari 2006 00:11 schreef BVO het volgende:
Ik kreeg die hele tirade trouwens over me heen vanwege deze post:
[..]
Dat is dan ook wel behoorlijk grof van je. Foei.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:11 schreef BVO het volgende:
Ik kreeg die hele tirade trouwens over me heen vanwege deze post:
[..]
Wou je zeggen dat dat de echte BB mensen zijn? Dat geloof je toch niet? :'0quote:Op zondag 26 februari 2006 00:14 schreef BVO het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, maar ze vinden zichzelf nu zó belangrijk dat ze op FOK! gaan lopen pimpen met van alles.
En iedereen ligt aan hun voeten en vindt ze nu geweldig.
Je hebt de PHP avatar changer ingesteldquote:Op zondag 26 februari 2006 00:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vond het toch al een kneus (niet dat ik Big Brother keek, maar toch...)
Maar nu nog meer!
Van BVO blijf je potverdikkie af!
Uhuh, Tanja en Roel zijn dat echt, zijn al genoeg bewijzen enzo vanquote:Op zondag 26 februari 2006 00:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat dat de echte BB mensen zijn? Dat geloof je toch niet? :'0
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:56 schreef deMachinist het volgende:
bridget was heel beledegend, over die foto en ze zei iets heel doms op de BB afterparty over Dido en dat ze daar nog steeds achter stond....ook had ze uit naam van Ruud iets beledigends geschreven...Terwijl Ruud Dido wel ziet zitten volgens mij... misschien is dat wel het probleem. Bridget zei ook tegen mij helemaal uit haar bol over Dido van...wat mot je nou met haar ...en dat soort suffe dingen... echt een raar wijf, zou je niet zeggen als je haar zo ziet presenteren...vond haar eerst ook gewoon tof....tot die avond... berichtje kwam van haar computer...we hebben het IP adres gechecked...ik ga erweer vandoor...laterzzz
Oh ja, Menno was er ook.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:22 schreef Bupatih het volgende:
Die ene, met zijn half afgschoren kop was ook echt.
En ja, Dizer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |