Ja, leuk hé!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*Fieuw*
Je wilt niet weten hoe ik me nu voel!Er valt een zware last van mijn schouders. Ik was bang dat je boos was. Of verdrietig. Op dit. Op mij. Op alles! Ik wilde het niet verpesten! Ik wilde niet alles wat we hadden verpesten door zoiets stoms!
Het spijt me! En ik ben blij dat het nu toch nog goed is gekomen tussen ons!
Ik zei het je al eerderquote:
WOU?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:42 schreef Canisfire het volgende:
In de vorige show dat ik hem effe wou gebruiken![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:38 schreef Canisfire het volgende:
Jat de avi ^^
Nee!quote:
Ik zou het niet meer doen danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee!Dat begrijp ik niet.
Die avatar maken heeft me bloed, zweet en tranen gekost en de eerste de beste kutkloon gaat ermee vandoor?
Je mocht het sowieso wel even (netjes) vragen, ware het niet dat ik die avatar al voor mezelf heb gemaakt.
Heb je dit ook nog meegekregen?quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wilde er nog een extra plaatje aanplakken: En ik zuig grote negerpiemels.
Toch maar niet gedaan.
Kamagurka!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:24 schreef Svensational het volgende:
http://images.sugababes.nl/user_pics/810/810570_b57f702642.jpg
Moet jij niet gaan modden op ONZ? Ik heb (perongeluk, uiteraardquote:
Ik volg de MMaRsu-gate.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:28 schreef Paltos het volgende:
[..]
Moet jij niet gaan modden op ONZ? Ik heb (perongeluk, uiteraard) één of ander kuttopic een kutkick gegeven.
![]()
Moet 'ie maar niet zo dom zijn als de met modder besmeurde reet van een varken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Van z'n collega's moet 'ie het hebben.![]()
Whahahaha.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Idols-kandidate mag niet schnabbelen
Je rel was ook wel héél erg matig hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |