whehe, hier in rotterdam is altijd wel wat openquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:07 schreef iDex het volgende:
[..]
yo
straks even een lekker biertje halen in de stad: eindelijk een tent in vlaardingen die wel tot 5 uur open is![]()
mja woonde ik maar in een grotere stadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:33 schreef --- het volgende:
[..]
whehe, hier in rotterdam is altijd wel wat open![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:34 schreef iDex het volgende:
[..]
mja woonde ik maar in een grotere stad. mgoed ben te lui om op de trein te stappen... maar ach tis maar voor een paar biertjes
en tot 5 uur is prima
nee met nog iemand, die zit hier ook op Fok. username is Leshyquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:36 schreef --- het volgende:
[..]
Leuk. ga je alleen biertjes drinken?
ik zit nu ergens anders jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:50 schreef tonks het volgende:
Praat je daarom niet terug op msn !
hij zit op een andere windows pcquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef tonks het volgende:
Is WoW eigenlijk een beetje te doen op een mac?
Zijn broertje moet nog switchen, dus ik denk dat hij op een windows-bak zitquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:53 schreef iDex het volgende:
[..]
hij zit op een andere windows pcik zit in een macloos huis
misschien weet super-muffin je dat wel te vertellen want zijn broertje doet dat spel wel eens volgens mijik weet alleen niet of dat broertje dat ook op een apple computer doet
Nee volgens mij nog niet, ben zijn weblog url ook vergeten!quote:Op zondag 26 februari 2006 00:11 schreef Geqxon het volgende:
Hebben we al wat gehoord van die kerel die ondermeer de Macbook Pro en de FM-Radio gelekt had?
www.kevinrose.com , met dank aan gizmodo.com.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee volgens mij nog niet, ben zijn weblog url ook vergeten!
Nah kevin rose is de eigenaar van Digg.comquote:Op zondag 26 februari 2006 00:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
www.kevinrose.com , met dank aan gizmodo.com.
Mede-eigenaar.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Nah kevin rose is de eigenaar van Digg.com
Hehe, dat was inderdaad wat te kort door de bocht. Er zijn idd wel meer kevin rosesquote:Op zondag 26 februari 2006 00:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Nah kevin rose is de eigenaar van Digg.com
quote:Op zondag 26 februari 2006 04:11 schreef iDex het volgende:
alog9 is het bt uli8 biet alisa oe3d. k akn eniry oetgo meer yoren want ik bent ofjumngern.;
ik ben o druonehnm :'0
leshy aat motgen alles vertyellen over mij lOP9
Wil je dat morgen even decoderen? Thxquote:Op zondag 26 februari 2006 04:11 schreef iDex het volgende:
hahaha ) 4 ur a ik ga sla0wen ) mturseny ,mensen a:S)
Ik ebnt lanquote:Op zondag 26 februari 2006 04:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
Wil je dat morgen even decoderen? Thx
ik ga niu ook slapem (l)quote:Op zondag 26 februari 2006 04:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Als je niet meer kunt typen, kun je beter gaan slapen.
Ik hoop dat het een nieuwe iBook, Mac Mini of Tablet is...quote:Op zondag 26 februari 2006 01:19 schreef tonks het volgende:
Dit zijn de hoofdgeruchten zegmaar:
Intel iBook
Intel Mac mini - Media Centre
iPod Boombox
iPod Video
iTunes Movie Store
Mac tablet
Welke denken jullie dat het word? ik denk zelf eerder de Movie Store maar ik hoop op de iBook!
Die wurlitzer is wel erg gaaf!quote:Op zondag 26 februari 2006 10:47 schreef tonks het volgende:
http://www.techeblog.com/(...)est-ipod-accessories
haha de 10 raarste iPod accessories
Die kunnen er in ieder geval uit.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:19 schreef tonks het volgende:
Dit zijn de hoofdgeruchten zegmaar:
Intel iBook
Intel Mac mini - Media Centre
iPod Boombox
iPod Video
iTunes Movie Store
Mac tablet
Welke denken jullie dat het word? ik denk zelf eerder de Movie Store maar ik hoop op de iBook!
Welke?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:07 schreef iDex het volgende:
[..]
yo
straks even een lekker biertje halen in de stad: eindelijk een tent in vlaardingen die wel tot 5 uur open is![]()
iTunes Moviestore natuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:54 schreef Geqxon het volgende:
Bioscoopfilm? Dan is 7,50 zeer netjes. DVD? Dan is 7,50 zeer goedkoop
Toch moet dan de resolutie/kwaliteit eerst omhoog. Dat kan natuurlijk met de nieuwe iPod.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:55 schreef tonks het volgende:
ik bedoelde iTunes movie store :p
Ah sorry, dan had ik het even fout.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:50 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Welke?
En mn broertje speel WoW () wel op een Mac.
Let even op of zijn MacBook een hoog zeurend geluid maakt wanneer er geen programma's openstaan. Ik las op het forum van Apple dat daarover nogal wat klachten zijn.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
Die vriend van mij die een MacBook besteld had heeft m trouwens binnen sinds donderdag. Hij komt zo hier en dan gaan we met een stel Macbezitters zitten nerden. Zijn MB, een PB en mijn iBook.
Scheer je weg. Het Lego topic staat in UVT.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:38 schreef Slarioux het volgende:
Het hangt dan wel niet aan een Mac, ik pimp er toch ff mee:
[[url=http://images.nder.be/egzc/570]afbeelding][/url]
2 Lacie Bricks van 300GB elk, genaamd Blackburn en Firebrand. Zie ook de stickertjes erop (anders haal ik ze door elkaar).
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Scheer je weg. Het Lego topic staat in UVT.
Ik hoor niks.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Let even op of zijn MacBook een hoog zeurend geluid maakt wanneer er geen programma's openstaan. Ik las op het forum van Apple dat daarover nogal wat klachten zijn.
Omg, er zijn users die nog met Lego spelen? Ik vind het geweldig spul maar thx but no thxquote:Op zondag 26 februari 2006 15:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Scheer je weg. Het Lego topic staat in UVT.
Net zoals er users zijn die fictieve Apple computers hebben en daarmee pimpen.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Omg, er zijn users die nog met Lego spelen? Ik vind het geweldig spul maar thx but no thx.
De Macscore is inmiddels 4, and counting. (2 iBooks, 1 PB, 1MB) Ik heb een paar heel toffe foto's gemaakt van ons vieren op een rijtje.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik hoor niks.
Meneer zit inmiddels zijn Front Row te pimpen en heeft net vanaf twee meter afstand een Wicky de Viking DVD opgezet. Foto's volgen later.
Marbleblast is kut. krijg er koppijn van.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
De Macscore is inmiddels 4, and counting. (2 iBooks, 1 PB, 1MB) Ik heb een paar heel toffe foto's gemaakt van ons vieren op een rijtje.
Laatste commentaar van Meneer MacBook: "Waarom zit hier geen Marbleblast op ?"
Wow, dat lijkt me echt irritant!quote:Op zondag 26 februari 2006 16:09 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zit hier heerlijk in de zon met mijn iBook. Alleen doordat de zon zo fel is zie je het Apple logo door alle vensters heen.
[afbeelding]
Zie deze brakke foto. Maar het is heel annoying omdat het opvalt.
Schiet 'ns op met die foto's!quote:Op zondag 26 februari 2006 16:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
De Macscore is inmiddels 4, and counting. (2 iBooks, 1 PB, 1MB) Ik heb een paar heel toffe foto's gemaakt van ons vieren op een rijtje.
Laatste commentaar van Meneer MacBook: "Waarom zit hier geen Marbleblast op ?"
Marbleblast spelen in een rijdende trein is veel erger. Kotsmisselijk werd ik ervan.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:04 schreef tonks het volgende:
[..]
Marbleblast is kut. krijg er koppijn van.
Ik heb hier geen snoertje bij de hand, dus ik kan ze niet op mijn iBook zetten. Vanavond om een uur of 9 ofzo ben ik weer thuis en dan ga ik foto's posten.quote:
Dan ben ik carnavallenquote:Op zondag 26 februari 2006 16:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb hier geen snoertje bij de hand, dus ik kan ze niet op mijn iBook zetten. Vanavond om een uur of 9 ofzo ben ik weer thuis en dan ga ik foto's posten.
Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Door carnaval heb ik mijn iMac nog niet kunnen bestellen!
Joh, zo boeiend is het nou ook weer niet. Het zijn geen uber-upclose pimp foto's van die MacBook ofzo. Het zijn foto's waarop je 4 mensen achter hun Mac ziet zitten, waarvan de grootste toevallig de MacBook is.quote:
Ik krijg ook een MacBookquote:Op zondag 26 februari 2006 16:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Joh, zo boeiend is het nou ook weer niet. Het zijn geen uber-upclose pimp foto's van die MacBook ofzo. Het zijn foto's waarop je 4 mensen achter hun Mac ziet zitten, waarvan de grootste toevallig de MacBook is.. Niks bijzonders.
.
You go girl.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
Door dat woordje 'krijg' heb ik nu al een hekel aan je.
Ik bedoel het in de zin van "gekocht en betaald".quote:Op zondag 26 februari 2006 16:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
Door dat woordje 'krijg' heb ik nu al een hekel aan je.
Nog gefeliciteerd!quote:Op zondag 26 februari 2006 17:30 schreef Furious het volgende:
Ben ik het weekendje weg, heb ik een rel gemist.
Nee. Dit zijn een stel vrienden van me. Ikzelf sta er ook nieteens op, ik maakte de foto's.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:42 schreef Hugster het volgende:
wie is wie?
Of staan er geen Apple sc'ers op de foto?
Oh. Ik keek weer eens in de spiegel.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:48 schreef Q. het volgende:
Wat een nerds.
Aha.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee. Dit zijn een stel vrienden van me. Ikzelf sta er ook nieteens op, ik maakte de foto's.
Je kan slechts je mac mini meenemen hequote:Op zondag 26 februari 2006 20:53 schreef iDex het volgende:
ik deed gister in de kroeg toch wat anders,
gezellig daar met je computer naar de kroeg
... Barman doe mij een biertje en waar kan ik ff mijn mac mini aansluitenquote:Op zondag 26 februari 2006 20:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Je kan slechts je mac mini meenemen he
Ik een week, dus heb em ook gemistquote:Op zondag 26 februari 2006 17:30 schreef Furious het volgende:
Ben ik het weekendje weg, heb ik een rel gemist.
niet echt een relquote:Op zondag 26 februari 2006 21:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik een week, dus heb em ook gemist
Welk deel/page?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |