Joh, zo boeiend is het nou ook weer niet. Het zijn geen uber-upclose pimp foto's van die MacBook ofzo. Het zijn foto's waarop je 4 mensen achter hun Mac ziet zitten, waarvan de grootste toevallig de MacBook is.quote:
Ik krijg ook een MacBookquote:Op zondag 26 februari 2006 16:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Joh, zo boeiend is het nou ook weer niet. Het zijn geen uber-upclose pimp foto's van die MacBook ofzo. Het zijn foto's waarop je 4 mensen achter hun Mac ziet zitten, waarvan de grootste toevallig de MacBook is.. Niks bijzonders.
.
You go girl.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
Door dat woordje 'krijg' heb ik nu al een hekel aan je.
Ik bedoel het in de zin van "gekocht en betaald".quote:Op zondag 26 februari 2006 16:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
Door dat woordje 'krijg' heb ik nu al een hekel aan je.
Nog gefeliciteerd!quote:Op zondag 26 februari 2006 17:30 schreef Furious het volgende:
Ben ik het weekendje weg, heb ik een rel gemist.
Nee. Dit zijn een stel vrienden van me. Ikzelf sta er ook nieteens op, ik maakte de foto's.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:42 schreef Hugster het volgende:
wie is wie?
Of staan er geen Apple sc'ers op de foto?
Oh. Ik keek weer eens in de spiegel.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:48 schreef Q. het volgende:
Wat een nerds.
Aha.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nee. Dit zijn een stel vrienden van me. Ikzelf sta er ook nieteens op, ik maakte de foto's.
Je kan slechts je mac mini meenemen hequote:Op zondag 26 februari 2006 20:53 schreef iDex het volgende:
ik deed gister in de kroeg toch wat anders,
gezellig daar met je computer naar de kroeg
... Barman doe mij een biertje en waar kan ik ff mijn mac mini aansluitenquote:Op zondag 26 februari 2006 20:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Je kan slechts je mac mini meenemen he
Ik een week, dus heb em ook gemistquote:Op zondag 26 februari 2006 17:30 schreef Furious het volgende:
Ben ik het weekendje weg, heb ik een rel gemist.
niet echt een relquote:Op zondag 26 februari 2006 21:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik een week, dus heb em ook gemist
Welk deel/page?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |