whehe, hier in rotterdam is altijd wel wat openquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:07 schreef iDex het volgende:
[..]
yo
straks even een lekker biertje halen in de stad: eindelijk een tent in vlaardingen die wel tot 5 uur open is![]()
mja woonde ik maar in een grotere stadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:33 schreef --- het volgende:
[..]
whehe, hier in rotterdam is altijd wel wat open![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:34 schreef iDex het volgende:
[..]
mja woonde ik maar in een grotere stad. mgoed ben te lui om op de trein te stappen... maar ach tis maar voor een paar biertjes
en tot 5 uur is prima
nee met nog iemand, die zit hier ook op Fok. username is Leshyquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:36 schreef --- het volgende:
[..]
Leuk. ga je alleen biertjes drinken?
ik zit nu ergens anders jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:50 schreef tonks het volgende:
Praat je daarom niet terug op msn !
hij zit op een andere windows pcquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef tonks het volgende:
Is WoW eigenlijk een beetje te doen op een mac?
Zijn broertje moet nog switchen, dus ik denk dat hij op een windows-bak zitquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:53 schreef iDex het volgende:
[..]
hij zit op een andere windows pcik zit in een macloos huis
misschien weet super-muffin je dat wel te vertellen want zijn broertje doet dat spel wel eens volgens mijik weet alleen niet of dat broertje dat ook op een apple computer doet
Nee volgens mij nog niet, ben zijn weblog url ook vergeten!quote:Op zondag 26 februari 2006 00:11 schreef Geqxon het volgende:
Hebben we al wat gehoord van die kerel die ondermeer de Macbook Pro en de FM-Radio gelekt had?
www.kevinrose.com , met dank aan gizmodo.com.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee volgens mij nog niet, ben zijn weblog url ook vergeten!
Nah kevin rose is de eigenaar van Digg.comquote:Op zondag 26 februari 2006 00:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
www.kevinrose.com , met dank aan gizmodo.com.
Mede-eigenaar.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Nah kevin rose is de eigenaar van Digg.com
Hehe, dat was inderdaad wat te kort door de bocht. Er zijn idd wel meer kevin rosesquote:Op zondag 26 februari 2006 00:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Nah kevin rose is de eigenaar van Digg.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |