quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:36 schreef Geqxon het volgende:
Waarom heb je niet gelijk heel die linksys troep het raam uit gegooid?
Laat de WRT54G een uitzondering zijn, maar verder blijf ik bij mijn mening dat Apple betere consumentenproducten maaktquote:
Of de microsoft WRT54G want alles wat microsoft maakt is vet kut HAHA!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Laat de WRT54G een uitzondering zijn, maar verder blijf ik bij mijn mening dat Apple betere consumentenproducten maakt
Ze hadden het beter de Cisco WRT54G kunnen noemen
Nou, ik heb er vanavond al 3 verschillende firmwares op gehad...quote:Op zondag 26 februari 2006 22:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]WRT54G
Met de standaard firmware?
Verder kun je het forceren van full-duplex ook prima in het OS van de client regelen.
Je snapt het niet. Ik zeg Cisco WRT54G aangezien Cisco zeer goed spul maaktquote:Op zondag 26 februari 2006 22:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Of de microsoft WRT54G want alles wat microsoft maakt is vet kut HAHA!
ik lurk alleen maar met de rel.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:18 schreef Furious het volgende:
[..]
* Furious meedoet.
Ik ben in voor een rel.
Kun je misschien wat specifieker zijn wat betreft die "problemen" ?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:17 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nou, ik heb er vanavond al 3 verschillende firmwares op gehad...
En mijn clients staan allemaal op 100Mb/fd fixed... neemt niet weg dat ik nog steeds collisions en andere troep zie, dus ik heb een zeer terecht vermoeden dat die Linksys zit te re-negotiaten...
Auto-renegotiate... heel mooi hoor.. voor toen het nodig was... tegenwoordig levert het alleen maar problemen :-/
Was Linksys niet van Cisco?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Ik zeg Cisco WRT54G aangezien Cisco zeer goed spul maakt
Dat Linksys troep, sloeg op exact dezelfde router als waar je het nu over hebt.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Laat de WRT54G een uitzondering zijn
Linksys is het consumenten dochtermerk van Cisco. Vandaar dat ik dus zeg dat ze het beter naar Cisco zouden kunnen vernoemen, omdat het beter in het professionale range past.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:19 schreef Furious het volgende:
[..]
Was Linksys niet van Cisco?
[afbeelding]
Je lult jezelf klem vriend.
Sorryquote:Op zondag 26 februari 2006 22:20 schreef tonks het volgende:
Ik rel niet meer, want dan komt jump meteen mij overal de schuld van geven.
Collisions dus, met als gevolg lage throughput...quote:Op zondag 26 februari 2006 22:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kun je misschien wat specifieker zijn wat betreft die "problemen" ?
En ik heet Sinterklaas.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Linksys is het consumenten dochtermerk van Cisco. Vandaar dat ik dus zeg dat ze het beter naar Cisco zouden kunnen vernoemen, omdat het beter in het professionale range past.
Snap dat dan eens...
Die 12inch PowerBook is nog steeds het vetst van allemaal.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
Lekker brak hangen met onze Macs.
Van links naar rechts: de MacBook Pro, de PowerBook, en de iBook:
[afbeelding]
Nogmaals: MB, PB, iBook.
[afbeelding]
Met een applausje voor mezelf voor de strategisch geplaatste pul muntthee en de lelijke foto's. Ibook, PB, MB, iBook.
[afbeelding]
Jij bent zeker nieuw hier? DIt is ontopicquote:Op zondag 26 februari 2006 22:21 schreef Jump het volgende:
[..]
Sorry
Maar kunnen we het ontopic houden ofzo
Eensch.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:23 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Die 12inch PowerBook is nog steeds het vetst van allemaal.
Liliputters?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:24 schreef Furious het volgende:
[..]
Eensch.![]()
De 12 inch is de pappie van allen. [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |