Firefox en DownThemAllquote:Op zondag 26 februari 2006 21:09 schreef de_sapje het volgende:
hey, ik zoek een mooi en makkelijk cocoa programmaatje waarmee je veel plaatjes in 1x van een website kan downloaden. ik heb sitesucker en web devil geprobeerd maar die zijn het toch niet echt.
gewoon een simpel cocoa programmaatje.

We zaten in de societeit van mijn studentenvereniging. Vandaar de bar en de tap op de eerste foto.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:53 schreef iDex het volgende:
ik deed gister in de kroeg toch wat anders,
gezellig daar met je computer naar de kroeg

ah oke... dan is het wel tofquote:Op zondag 26 februari 2006 21:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
We zaten in de societeit van mijn studentenvereniging. Vandaar de bar en de tap op de eerste foto..

Jammer alleen dat alles daar zo heerlijk knullig is aangelegd: het wireless internet doet het alleen als je ook de discolichten aanzet.quote:

Dat is zo jaren 70 !quote:Op zondag 26 februari 2006 21:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Jammer alleen dat alles daar zo heerlijk knullig is aangelegd: het wireless internet doet het alleen als je ook de discolichten aanzet..

quote:Op zondag 26 februari 2006 21:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Jammer alleen dat alles daar zo heerlijk knullig is aangelegd: het wireless internet doet het alleen als je ook de discolichten aanzet..

Dude...quote:Op zondag 26 februari 2006 21:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Door de lampen en het wireless op hetzelfde stopcontact te schakelen?

De juiste term is 'wandcontactdoos'.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Door de lampen en het wireless op hetzelfde stopcontact te schakelen?

Hey er loopt wat uit je mond O HET IS SLIJM!!1!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:56 schreef iDex het volgende:
[..]
![]()
dat is nou een ICT mantoch fijn om dat te weten
van deze informatie leer ik dingen.

quote:Op zondag 26 februari 2006 21:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Hey er loopt wat uit je mond O HET IS SLIJM!!1!

Een wandcontactdoos is een contactdoos die je aan de muur bevestigd, deze hebben meestal geen hoofdknopquote:Op zondag 26 februari 2006 21:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De juiste term is 'wandcontactdoos'.

Kan je aub eens normaal doenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Hey er loopt wat uit je mond O HET IS SLIJM!!1!

Durf jij het beter te weten dan iemand die nu al 7 jaar Elektrotechniek studeert?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een wandcontactdoos is een contactdoos die je aan de muur bevestigd, deze hebben meestal geen hoofdknop
Tafelcontactdoos is mogelijk een beter woord

Je corrigeerde mij prima, maar ik was even onduidelijk. Ik denk dus dat ze het accespoint en de discolichten op dezelfde tafelcontactdoos geschakeld hebbenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Durf jij het beter te weten dan iemand die nu al 7 jaar Elektrotechniek studeert?

Jammer dat jij nog denkt.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je corrigeerde mij prima, maar ik was even onduidelijk. Ik denk dus dat ze het accespoint en de discolichten op dezelfde tafelcontactdoos geschakeld hebben

quote:Op zondag 26 februari 2006 22:02 schreef ChOas het volgende:
Niemand hier weet toevallig een trucje om op een WRT54G alle poorten forced op 100Mb/fd te zetten ?
Ik heb wat auto-negotiation lasten :-/

Dat je er gewoon een afgeslankte linux op kan zetten, waardoor je een soort van mini-pc krijgt (qua feautures)quote:Op zondag 26 februari 2006 22:06 schreef tonks het volgende:
Wat is er nou zo speciaal aan die WRT54G, ik heb em. maar wat is er speciaal aan?

Begrijpelijkquote:Op zondag 26 februari 2006 22:08 schreef tonks het volgende:
Pff dat ga ik maar niet proberen, straks slaat mijn familie mij weer in elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |