en een heul lang verhaalquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:08 schreef lipje het volgende:
[..]
en een heul lang verhaal[afbeelding]
mij?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:12 schreef Hugster het volgende:
Heb ik nog wat spectaculairs gemist in de afgelopen week?
Veel plezierquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:23 schreef BoJo het volgende:
zo maar eens voor een nieuwe bril gaan shoppen![]()
titanium?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:23 schreef BoJo het volgende:
zo maar eens voor een nieuwe bril gaan shoppen![]()
geen idee, laatste keer dat ik ben wezen kijken is al wat jaartjes geledenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
titanium?
Ik ben de mijne verloren deze week
* lipje tooquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Veel plezier
* Alfisti mag weer gewoon werken..........
Caterpillar Construction Tycoon casts you in the role of an international contractor, traveling the world and constructing facilities of all kinds. Draft a fleet of Caterpillar licensed heavy construction machines to each location. Once on the site, manage machines, employees' time and money to get the job done - On Time and Under Budget!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Mogge
en: tvp
en: hoe was het Hugster?
en: vertel eens meer over Caterpillar Tycoon?\
en: succes met brillen winkelen
en: werk ze
en: ben ik nog iets vergeten?
dit is pas dag 2 heurquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Mogge
en: tvp
en: hoe was het Hugster?
en: vertel eens meer over Caterpillar Tycoon?\
en: succes met brillen winkelen
en: werk ze
en: ben ik nog iets vergeten?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:50 schreef Hugster het volgende:![]()
Ja heerlijk![]()
We zaten in een lekker appartement met een leuk uitzicht.
vanuit het raam:
We zaten in de alpen maar dan aan de duitse grens, geen apres-ski daar
Dus toen zelf maar wat filmpjes en series gekeken
Cayenne's, Touaregs en RS6'en alsof ze gratis bij een pakkie boter zitten daar![]()
Nieuwe M5 tig keer gespot, de nieuwe 997 Turbo met ceramic brakes en de tape nog over de koplampen en verder nog een hele zwik mooi spul op ded autobahn
Daar ben ik al mee gestopt, ik mis toch teveelquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
ja heu ik meot vorig deel nog bijlezen
heb ff [ img = 550] gedaanquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daar ben ik al mee gestopt, ik mis toch teveel
quote:[ Bericht 5% gewijzigd door Mukie op 25-02-2006 13:27 ]
Ah okay, wist niet dat die bug er wasquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
heb ff [ img = 550] gedaan
je verneukte de layout
Mja, voro mij is het iets minder werkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daar ben ik al mee gestopt, ik mis toch teveel
ywquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, voro mij is het iets minder werk
En bedankt voor het resizen
straks ws voor donde 2quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:35 schreef vlad het volgende:
muk![]()
al straalbezopen onderuitgezakt voor de pc?![]()
of ga je vanmiddag voor ronde 2?![]()
quote:
sgi o2?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:37 schreef Ballebek het volgende:
Mijn ouwe SGI O2 aan het installeren
Jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:37 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
ben je gister nog naar apelscha geweest?![]()
heb mezelf niet de tijd gegunt terug te lezen![]()
Computerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:38 schreef vlad het volgende:
[..]
sgi o2?
dat is waarschijnlijk iets anders dan ik denk dat het is![]()
kwliteitstopicquote:
Paranormale beurzen zul je ons niet vinden hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:43 schreef vlad het volgende:
[..]
kwliteitstopic![]()
maar de heksenhoeve?hoor ik mijn vriendin ook weleens over.
is ook zo'n heksachtige zweefteef zeg maarik moet ook binnenkort mee naar een of andere paranormale beurs. blij te horen dat ik niet het enige slachtoffer ben
![]()
maar even boodschap doen is![]()
idd anders dan ik dachtquote:
dus ik sta toch alleen in deze?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Paranormale beurzen zul je ons niet vinden hoor![]()
Eerst broodje unox nu 4 matzes met boter en suikerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:45 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben even ontbijt bij elkaar aan het scharrelen![]()
En daar kun je mee door de modder glijden?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:35 schreef Badabingea het volgende:
Panda Tuning, je weet toch
[afbeelding]
een beurs is net wat andersquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:45 schreef vlad het volgende:
[..]
dus ik sta toch alleen in deze?![]()
![]()
waar gaan jullie weleens heen dan?
Is alleen jammer dat het met iemand is die misschien nog vervelender is dan ook_gekquote:
vroeger naar Pubmoots/heksencafés/pagan cafés.. maar die zijn hier in de regio allemaal opgehevenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:45 schreef vlad het volgende:
[..]
dus ik sta toch alleen in deze?![]()
![]()
waar gaan jullie weleens heen dan?
Ik heb een ham tosti gemaaktquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:46 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Eerst broodje unox nu 4 matzes met boter en suiker
dezelfde die je vanochtend wakker maakte?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:00 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Is alleen jammer dat het met iemand is die misschien nog vervelender is dan ook_gek![]()
Het vervalquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:09 schreef Alexxxxx het volgende:
de regenpijp plus muurstruik is van het leegstaande huis van de buren af gewaaid
Ja dat zeg ikquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:36 schreef BoJo het volgende:
M5![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)sluis_Terneuzen.html
Je weet wat er met Alizee is gebeurd hequote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:20 schreef BoJo het volgende:
ik zat teveel te flirten met het oog meet meisje dat ik vergeten ben wat ze zei toen ik niet op zat te letten naar wat ze vertelde![]()
jij hebt vrouwen nu helemaal afgezworen na dat plaatje van Alizee?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je weet wat er met Alizee is gebeurd heIt can happen to every girl
![]()
ik zag geen moer zonder bril opquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, je had ten minste een goede smoes haar diep in de ogen te kijken
ja, voortaan fijn een contract opstellen met aantal voorwaarden...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij hebt vrouwen nu helemaal afgezworen na dat plaatje van Alizee?![]()
een vriend en ik hebben al tijdje een plan om een soort van verplichte bootcamp voor dikke vrouwen op te zettenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja, voortaan fijn een contract opstellen met aantal voorwaarden...
Als ze te vet worden moeten ze per dag 100 euro betalen per kilo
ik werd geholpen door een grote homofiele neger met het montuurquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:59 schreef BaraCuda het volgende:
Mijn lenzen dinges is een gast die stinkt naar rook
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
een vriend en ik hebben al tijdje een plan om een soort van verplichte bootcamp voor dikke vrouwen op te zetten![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:07 schreef BaraCuda het volgende:
Oh ik lees dat alizee is bevallen enzo
Vandaar, daar word helemaal niemand knapper van
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dat der wasquote:
Van toen hij nog goe...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:17 schreef BoJo het volgende:
* BoJo naar de oudjes van eminem luisterd![]()
ach vond het toen wel grappig, ken de teksten nog steedsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Van toen hij nog goe...
oh wacht, hij is nooit goed geweest
Eminem heeft zeker wel aantal mooie nummersquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
ach vond het toen wel grappig, ken de teksten nog steeds![]()
![]()
* BoJo kan vele verschillende soorten muziek waarderen
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eminem heeft zeker wel aantal mooie nummers![]()
8 mile is ook topfilm![]()
Voor kindquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:26 schreef Hugster het volgende:
doe eens die foto plaatsen van Alizee dan?![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:26 schreef Hugster het volgende:
doe eens die foto plaatsen van Alizee dan?![]()
Der kop is vet en vatzig gewordenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
op die na foto is dus nieks van haar lichaamsomvang oid te zien he?alleen dat jze een bril en lelijke tassen heeft
ff brightness omhoog gegooitquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
op die na foto is dus nieks van haar lichaamsomvang oid te zien he?alleen dat jze een bril en lelijke tassen heeft
ziet er goed uit voor een zwangere vrouw hoor?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
ff brightness omhoog gegooit
[afbeelding]
quote:
bara is niet meer de oudequote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:48 schreef Hugster het volgende:
Ik vind het niet heel schokkend, als ze gewoon lekker gaat trainen is ze zo weer de oude.
ik nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:53 schreef Sjoem het volgende:
Iemand trouwens de film Prime gezien?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:53 schreef Hugster het volgende:
Vrouwen en hun hormonen krijgen nou eenmaal een flinke opdonder als ze een kindje krijgen, en niet iedereen ondergaat even gemakkelijk.
Ik zou hem ook niet kijken.quote:
Niet alleen als je een kindje krijgt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:53 schreef Hugster het volgende:
Vrouwen en hun hormonen krijgen nou eenmaal een flinke opdonder als ze een kindje krijgen, en niet iedereen ondergaat even gemakkelijk.
ga je dan ook gelijk koken bitch?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik ging toch al weg, ik moet nog een wasje strijken
je bent homo geworden tijdens je vakantie?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
De runderlappen liggen al 2 uur te sudderen, we zijn niet allemaal van de pizza's eh
iddquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
De invasie van de metromannen hierzo
ik ben geen metromanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
wel opvallend dat de metromannen hier nog thuis wonen
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
wel opvallend dat de metromannen hier nog thuis wonen
-1 voorspelbaarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:05 schreef Klonk het volgende:
ik ben ook niet zo van de metro's, doe mij maar een tram dan zie je buiten tenminste nog iets
je vergeet Peuquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dat zijn Hugster en ook_gekBovendien heb jij je vetrek al geregeld
-3 buitentemperatuurquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
die reactie van jou is anders minstens -10![]()
die heeft meer dan eenmaal aangegeven dat ie een metrosexueel isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een wezenlijk verschil, me dunkt
in het zonnetje bij de wasstraat was het anders net goed te doenquote:
je schrijft het foutquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Blof zuigt
he he eindelijk weer een mannelijke opmerkingquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:11 schreef Hugster het volgende:
Ik heb nog steeds zin om peu helemaal kapot te slaan
Ik om op zn matten te schijtenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:11 schreef Hugster het volgende:
het zit ook diepquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
he he eindelijk weer een mannelijke opmerking![]()
Dan zoekt ie toch weer een paartje 5e hands van ebayquote:
Ik vernmeod dat hij er dan tape omheen plakt om het te markerenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
het zit ook diep
[..]
Dan zoekt ie toch weer een paartje 5e hands van ebay
[GEZ] kutnoobquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:15 schreef BoJo het volgende:
laat die jongen toch![]()
fwnk de uitlaatvetklep is er niet meer he
Hij roept het volledig over zichzelf af imho.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:15 schreef BoJo het volgende:
laat die jongen toch![]()
fwnk de uitlaatvetklep is er niet meer he
van mij mag de zomer gisteren al zijn begonnenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:32 schreef Klonk het volgende:
het best wel lekker weer buiten, beetje fris, maar ja wat wil je het is winter
juistquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:37 schreef Klonk het volgende:
nee, lekker weer zo, hier kun je je op kleden als het straks weer 25+ is dan is het alleen maar warm
geef mij toch liever 25-30, hoewel dat in NL niet lekker is want dan word het zo goor benauwd en plakkerig.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:37 schreef Klonk het volgende:
nee, lekker weer zo, hier kun je je op kleden als het straks weer 25+ is dan is het alleen maar warm
* BoJo schopt vlad weer naar Canadaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:38 schreef vlad het volgende:
[..]
juist![]()
-30 met een dikke muts beren kijken is leuker dan +35 in een stad rondsjouwen![]()
die is er niet, dus laat maar komen die zomerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:39 schreef Klonk het volgende:
er moet dan alleen wel oplossing worden gevonden voor vrouwen en hun zomer voordelen zoals korte rokjes enzo
man ga wegquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:38 schreef vlad het volgende:
[..]
juist![]()
-30 met een dikke muts beren kijken is leuker dan +35 in een stad rondsjouwen![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
man ga wegin de zomer is ineens 80% van de vrouwen knap... in de winter is dat maar 40% ofzo
schop mij maar mee, heb het dik naar m'n zin in winter en herfst, maar dan komt diequote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo schopt vlad weer naar Canada![]()
het is bijna engquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat zijn we het toch vaak eens he![]()
Kutpekel die heel m'n velgen sloopt is al een reden om naar een warm land te verhuizenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
schop mij maar mee, heb het dik naar m'n zin in winter en herfst, maar dan komt diezomer
* BoJo schopt klonk....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
schop mij maar mee, heb het dik naar m'n zin in winter en herfst, maar dan komt diezomer
inderdaad ja, motor ook lekker snel warm enzo. Je hoeft je ruitenwissers nooit te gebruiken echt relaxtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kutpekel die heel m'n velgen sloopt is al een reden om naar een warm land te verhuizen![]()
Precies, niet van die vieze strepen over je net schoon gemaakte motorkap van die koplampsproeiersquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
inderdaad ja, motor ook lekker snel warm enzo. Je hoeft je ruitenwissers nooit te gebruiken echt relaxt![]()
omg je velgenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kutpekel die heel m'n velgen sloopt is al een reden om naar een warm land te verhuizen![]()
van mij mogen ze die witte koude troep ook houdenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:46 schreef BaraCuda het volgende:
Maar is ook een verschil tussen winter en winter...
Ik bedoel als er een meter sneeuw hier zou liggen hoor je me niet klagen![]()
Maar die schijt winter in nederland is regen/natte snot met een hele harde gure kutwind waar helemaal niemand blij van kan worden!
Ik kan rijdenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
omg je velgen![]()
en dan lachen als je in de zomer je geliefde velgen kapot crosst op een stoeprand![]()
sadistquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
toch vind ik het een leuke gedachte![]()
je gaat hem halen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:50 schreef BaraCuda het volgende:
De vorige eigenaar heeft wel wat stoeprandjes gekust, maar in m'n Cream Yellow T5R gaat dat niet gebeuren![]()
en bedanktquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een saaie kutzooi hierik ga eens kijken of ik een nuttiger invuling van de middag kan vinden
Friezenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een saaie kutzooi hierik ga eens kijken of ik een nuttiger invuling van de middag kan vinden
Ik zag vanmiddag mijn bankrekening en het jeukt jaquote:
lijkt me dat je niet veel verlies zult hebben op die Volvo, tis geen Alfa of een Jeepquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag mijn bankrekening en het jeukt ja![]()
Alleen ik wil liefst bij m'n dealer kopen eigenlijk zodat ik m'n t5 weer kan inruilen voor fatsoenlijk geld
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo schopt vlad weer naar Canada![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
lijkt me dat je niet veel verlies zult hebben op die Volvo, tis geen Alfa of een Jeep![]()
dus jij bent nu suicidaal en gaat naar oostenrijk?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:07 schreef PeuRac het volgende:
Ben ik weer![]()
![]()
M'n oma is in het ziekenhuis met hart/ademhalings problemen, daardoor is ze zo depressief dat ze iedereen suicidaal kan maken![]()
En ik ga morgen avond naar Oostenrijk
dus je gaat naar oostenrijk maar kan niet skiene?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:11 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben niet suicidaal (ben ik te nuchter voor) en ik ben maandag avond alweer terugik moet voor de SOS Hulpdiensten erheen, autotje ophalen
Ik kom als het goed is bij je in de buurt te werkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:11 schreef Hugster het volgende:
pfff anders ik wel, voordat ik mijn eerste auto kocht heb ik denk ik alles van autotrader/mp etc. gezienquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:01 schreef BaraCuda het volgende:
Misschien als er ooit 1 op m'n pad komt, ga er niet naar zoeken want ik haat auto's zoeken.
Ik kan toch niet skieen, dus ik mis nietsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:13 schreef vlad het volgende:
[..]
dus je gaat naar oostenrijk maar kan niet skiene?![]()
wel iets om suicidaal van te worden![]()
wel lef dat je dat zegtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kom als het goed is bij je in de buurt te werken
Preciesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
pfff anders ik wel, voordat ik mijn eerste auto kocht heb ik denk ik alles van autotrader/mp etc. gezien![]()
been there done thatquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Precies
Je eigen auto verkopenDaar heb ik helemaaaaaaal een tifushekel aan
![]()
En dan heb je een golf diesel die ENORM veel turken aantrektquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
been there done that
Jeep heeft 5 maanden te koop gestaan![]()
De liften doen het nooit, en ik zie hem nog niet naar de 6e verdieping sprintenquote:
ik had ali's die 50 horloges wilde "rollen" tegen mijn Jeepquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En dan heb je een golf diesel die ENORM veel turken aantrekt![]()
Daar wil ik m'n auto helemaal niet aan verkopen
Uiteindelijk is ie naar een lekker wijf gegaan![]()
vroegah zaten ze in dat andere gebouw op de 2dequote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De liften doen het nooit, en ik zie hem nog niet naar de 6e verdieping sprinten
Nu hebben ze de hele verdieping, maar 2/3e staat leegquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
vroegah zaten ze in dat andere gebouw op de 2de![]()
waarom?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu hebben ze de hele verdieping, maar 2/3e staat leeg
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had ali's die 50 horloges wilde "rollen" tegen mijn Jeep![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Echt een drama is dat
Ik had een pool die hem maandag op wilde komen halen voor de vraagprijs![]()
Ik zeg ja maandag moet ik werken, ja maandag kom ik hem halen.... IK MOET WERKEN!!!
Ja ok maandag kom ik hem halen
Geen idee, opslag enzo, je wil niet weten hoeveel rotzooi Brussaard heeftquote:
je zal al die zooi daar naar boven hebben moeten brengen danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, opslag enzo, je wil niet weten hoeveel rotzooi Brussaard heeftgewoon 1 ruimte van 15 bij 30m helemaal voor met jassen, broeken, verkeersborden, reclame, enz
Ik moest 4 maanden lang 2x in de week die Coca Cola bus vullen met zooi, 3x met de lift vol dozenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
je zal al die zooi daar naar boven hebben moeten brengen dan![]()
holi fuckquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
@ tjab
snelle celica!
http://video.google.com/videoplay?docid=4817870618565574972
Kan van beide bijna niet geloven dat het op de openbare weg isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
@ tjab
snelle celica!
http://video.google.com/videoplay?docid=4817870618565574972
en
LandCruiser
http://video.google.com/videoplay?docid=297898463889054687
ja, dat is een teken dat je nooit in de UAE bent geweestquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan van beide bijna niet geloven dat het op de openbare weg isvooral die landcruiser niet.
Ik bedoel meer dat ik eerder het idee heb dat die auto's op de rollenbank staan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja, dat is een teken dat je nooit in de UAE bent geweest
meestal schakelen ze niet op een rollerbank, maar het zou kunnen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik eerder het idee heb dat die auto's op de rollenbank staan.
Ik heb meerder rollenbank tests gezien, maar ze schakelden altijd naar de 4e/5e versnelling door?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
meestal schakelen ze niet op een rollerbank, maar het zou kunnen.
volgens mij wel hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
meestal schakelen ze niet op een rollerbank, maar het zou kunnen.
wat ik meestal zie is dat ze rustig opschakelen naar 4/5/6 en vervolgens in 1 versnelling de test doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb meerder rollenbank tests gezien, maar ze schakelden altijd naar de 4e/5e versnelling door?
ja dat klinkt aannemelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat ik meestal zie is dat ze rustig opschakelen naar 4/5/6 en vervolgens in 1 versnelling de test doen.
Die Celica gaat van 2 naar 3 naar 4, dat doen ze volgens mij niet op de roller.
die LandCruiser is een automaat, dus dat is idd anders...
maar nogmaals, het zou idd kunnen...
onderbouwquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:52 schreef ThaFreak het volgende:
lc is zeker weten nep!
geluid loopt totaal niet goed!quote:
ik hoor de rollerbank ook gewoonquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
geluid loopt totaal niet goed!
ding gaat van 110 tot bijna 140 op dezelfde toeren!
op het eind geeft die een schok wat precies lijkt op volgas op een dyno en dan gas los!
weinig oke maar dit is onmogelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik hoor de rollerbank ook gewoon
dat "bijgeluid"
maar om van 110 naar 140 te gaan heeft die automaat LC ook niet erg veel toeren nodig trouwens
beter programma installerenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:01 schreef PeuRac het volgende:
Wie gaat ff 5 pagina's route beschrijving terugbrengen naar 1 pagina voor me
Ik heb sesamstraat gekeken, zeer nuttigquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Gegrilde varkenshaas met puree (met kruidenkaas) en salade (met blue cheese dressing)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
paar keer overheen gezapt ja
Wat zal ik eten, nasi of bruine bonen met knakworstjes?
Meestal is dit wel een prettig programma, maar als je een route hebt van 1041.9 km ruim 11u dan kan het wel 5 pagina's wordenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
weinig oke maar dit is onmogelijk![]()
[..]
beter programma installeren![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Gegrilde varkenshaas met puree (met kruidenkaas) en salade (met blue cheese dressing)en jus.
Jij moet voor de nasi gaan
Hm, ik overweeg bruine bonen. Ik zie morgen toch niemand die kan ruiken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Gegrilde varkenshaas met puree (met kruidenkaas) en salade (met blue cheese dressing)en jus.
Jij moet voor de nasi gaan
Koolraapquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
als ik dat had geweten was ik bij je langsgekomen
![]()
Ik had koolraap met een flinke kippepoot
Het was ook Koolraapstamppot, maar niet met satequote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Koolraap
Dat is lekker als stamppot met saté
Ja, die bestaat.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:08 schreef PeuRac het volgende:
Weet iemand trouwens of er een internationale website is om je OV reis te plannen? Ik moet nl met de trein naar Oostenrijk morgenavond en dan wil ik ff uitzoeken hoe ik vanuit Munchen verder moet.
hier? (editted)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:08 schreef PeuRac het volgende:
Weet iemand trouwens of er een internationale website is om je OV reis te plannen? Ik moet nl met de trein naar Oostenrijk morgenavond en dan wil ik ff uitzoeken hoe ik vanuit Munchen verder moet.
van waar naar waar ga ik even kijken wat er bij mij uit komtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Meestal is dit wel een prettig programma, maar als je een route hebt van 1041.9 km ruim 11u dan kan het wel 5 pagina's worden
Van Utrecht Centraal naar Kirchberg Am Wagram, maar tot Munchen heb ik de Nachtrein, die gaat om 20.41 vanaf Utrecht en komt rond 7.16 aan, dan van 7:30 naar Woergl (geen idee waar dat isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
van waar naar waar ga ik even kijken wat er bij mij uit komt![]()
Dat was een Seat Toledo?quote:
kijk maar naar jp, met zijn lego kapselquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Met Lego kun je alles maken.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:41 schreef Googolplexian het volgende:
Verdumme .... mot nog steeds een rubber eend kopen voor wanneer de SRV-man langskomt![]()
dikgedrukte aanhouden en makkelijker kan het haast nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:32 schreef PeuRac het volgende:
Edit : met de auto van Kicrchberg Am Wagram naar Oldenzaal terug
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga maar eens aan mn bruine bonen beginnen te maken
Alleen rij ik dus de andere kant opquote:
Z'n vriendin proeft het toch niet en hem boeit het niet zo volgens mijquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]sterkte ... en tipje: lepel creme fraiche
Als je niet kan ruiken, proef je toch ook niks? Dacht dat dat hetzelfde zintuig was?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Heo weet jij wat Sandra proeft peu?
op de kop lezen danquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen rij ik dus de andere kant opmaar wel exact dezelfde route
![]()
Ohja, er gaan nog 2 kinderen mee, dus die 10u ga ik nooit halen
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je niet kan ruiken, proef je toch ook niks? Dacht dat dat hetzelfde zintuig was?
Heb t al bijna klaar, staat op een half kantje, maar toch zeer duidelijk, nu nog ff overtypen anders kan ik t niet meer lezenquote:
Waarom moet je dan als je iets niet lust altijd je neus dichtknijpen zodat je het dan minder proeft?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]dat is werkelijk waar de grootste onzin die ik ooit heb gehoord
Klopt voor een gedeelte wel hoor... maar niet helemaal anders zouden smaak-papillen totaal geen functie hebben. In werkelijkheid werken de twee zintuigen samen om een smaak te vormen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]dat is werkelijk waar de grootste onzin die ik ooit heb gehoord
Dat zeg je goed. Minder.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom moet je dan als je iets niet lust altijd je neus dichtknijpen zodat je het dan minder proeft?
Doe normaal man, alsof jij altijd alles weetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat zeg je goed. Minder.
Denk eens na voor je wat zegt man
Neuh, maar ik had zin om je te stangenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe normaal man, alsof jij altijd alles weet![]()
Geen zin om op de kast te gaan zitten vandaagquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuh, maar ik had zin om je te stangen
Wel om uit de kast te komen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen zin om op de kast te gaan zitten vandaag
Ik heb mn hoop op TF gevestigdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:08 schreef lipje het volgende:
ik ga geen nieuwe sc maken. Eerst eten en bijlezen
SC maken doe ik niet aanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wel om uit de kast te komen?
Ik maag 844 neit uiteraard, aangezien ik zo ga eten en in gesprek ben met een fotodief
Ik ook, moet nl online blijven, Bo wou me nog wat vragen namelijkquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |