Eerder op de achterkant van koeien.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:00 schreef pberends het volgende:
Waarom verplicht de EU geen roetfilters in onderbroeken dan?
Google eens op fart-tax. Er zijn echt mensen die dat verzinnen, weerzinwekkend.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Eerder op de achterkant van koeien.
Ik zeg ook nergens dat het continue inademen van uitlaatgassen gezond voor mensen is net zoals continue rook van een bosbrand inademen me niet gezond lijkt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:02 schreef Yildiz het volgende:
Wederom, ik gebruik het als voorbeeld. De filters op auto's zijn in NL inderdaad goed vooruit gegaan, maar probeer wederom eens China. Of bij een vrachtwagen.
Goed nieuw liedje van Kanye West trouwens, Jesus walks.
Ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:08 schreef MrX1982 het volgende:
Is het niet zo dat de natuur de grootste vervuiler is? Dieren, bosbranden, vulkaanuitbarsting etc.
Qua hoeveelheid? Wellicht. Qua schade? Ik weet het niet. Het is natuurlijk niet alleen CO2 wat we de lucht in stoken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:08 schreef MrX1982 het volgende:
Is het niet zo dat de natuur de grootste vervuiler is? Dieren, bosbranden, vulkaanuitbarsting etc.
Kijk, nu komen we tenminste ergens. Uitlaatgassen zijn dus niet gezond.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het continue inademen van uitlaatgassen gezond voor mensen is net zoals continue rook van een bosbrand inademen me niet gezond lijkt.
In overmatige hoeveelheden net zoals bier in overmatige hoeveelheden niet gezond is.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:11 schreef Yildiz het volgende:
Kijk, nu komen we tenminste ergens. Uitlaatgassen zijn dus niet gezond.![]()
Een biertje per dag is gezond, dacht ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
In overmatige hoeveelheden net zoals bier in overmatige hoeveelheden niet gezond is.
Alles met te ervoor is niet goed behalve tevreden en tegoed.
Een biertje per dag lijkt me ook niet te vallen onder overmatig gebruik.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:15 schreef Yildiz het volgende:
Een biertje per dag is gezond, dacht ik.
Een sigaret heeft geen nut, evenmin een half uurtje in het verkeer staan. Je gaat er volgens mij niet langer van leven, denk ik.
Traint AZ dan oidquote:
Zin? Och. Maandag in ieder geval wel vrij.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:26 schreef MrX1982 het volgende:
Je moet er maar zin in hebben. Succes.
Ah, de oogst..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:25 schreef Monidique het volgende:
Nee, dan gaat Monidique werken tot 17:00...
Wat voor werk doe je dan. Zat je niet in de tomaten business ofzo?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:28 schreef Monidique het volgende:
Zin? Och. Maandag in ieder geval wel vrij.
Something like that.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan. Zat je niet in de tomaten business ofzo?
Wat goed, Harry, dat je het niks vond. Heb je toevallig een plaatje van Pechtold in carnavalstenue voor me?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:50 schreef Tafkahs het volgende:
is bert visser nou nog niet afgelopen...
Ik weet niet waarom, maar ik heb hier werkelijk waar 5 minuten lang om zitten lachen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:48 schreef pberends het volgende:
Het is de moederneukende politie!
Nah, ik al gestressed genoeg van al die onzin op de pcdumpdag .. Echt waar, als het volk daar een afspiegeling van de samenleving moet voorstellen, dan is dit de hel!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat goed, Harry, dat je het niks vond. Heb je toevallig een plaatje van Pechtold in carnavalstenue voor me?
Het lijkt er wel een beetje op met jouw postsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het continue inademen van uitlaatgassen gezond voor mensen is net zoals continue rook van een bosbrand inademen me niet gezond lijkt.
Vooral geld, kep nu een amd64 3200+ en een pc-kast. 205 euri armerquote:
1 van de 2 zaken is dan erg duur geweest.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:19 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Vooral geld, kep nu een amd64 3200+ en een pc-kast. 205 euri armer
Zijn dat niet eerder van die enge tweakers?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:19 schreef Tafkahs het volgende:
Vooral geld, kep nu een amd64 3200+ en een pc-kast. 205 euri armer
Volgens mij komen er een hoop enge fokkers naar zo'n dumpdag trouwens..
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:19 schreef Tafkahs het volgende:
Volgens mij komen er een hoop enge fokkers naar zo'n dumpdag trouwens..
Haha ach ooit zul je misschien nog tot inkeer komen en mij gewoon in 1 keer geloven in plaats van na 33 dubbel bewijsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:19 schreef MrX1982 het volgende:
Oh du_ke mijn grootste politieke vijand op Fok.
169 euri, de goedkoopste daar, maar dan wel geboxed. (zonder box was het 5 euro goedkoper en dan nog de goedkoopste, maar geen verzendkosten hequote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
1 van de 2 zaken is dan erg duur geweest.
Amd 64 Bit 3200+ kost in de winkel zo rond de 140-150 euro. Of je hebt een uberbehuizing gekocht.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zijn dat niet eerder van die enge tweakers?
Op hun forum bikkels maar in het echt.
Bomenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:20 schreef Tafkahs het volgende:
Ik had bij wijze van ontlading vandaag nog een discussie over het al dan niet kappen van bomen in de stad. Ik vind dat het de luchtverontreiniging tegen kan gaan, omdat bomen nou eenmaal geen doorstroming toelaat.
Tweakers is echt 33 keer te ingwikkeld voor mijquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb ook een tweaker account.
Zeg maar welk oog wat dicht moet![]()
Vraag anders even waarom we ook alweer staatsbosbeheer hadden opgericht, juist omdat er al geen groen meer was in de stad, dat er nu een beetje staat, is alsnog geen reden om het weer te kappen, eerder een reden om bij te planten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:20 schreef Tafkahs het volgende:
Ik had bij wijze van ontlading vandaag nog een discussie over het al dan niet kappen van bomen in de stad. Ik vind dat het de luchtverontreiniging tegen kan gaan, omdat bomen nou eenmaal geen doorstroming toelaat.
deze mensen zijn echt eng, DH. Je hebt vast geen idee. Als ze tenminste leren jasjes aan hadden, dan had je nog kunnen vermoeden dat het professionele gokkers van de paardenrennen zouden zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk om verkopers af te zeiken.![]()
Wat een naaiers, ik verkoop de 939 boxed 64 bit 3200 + voor 150quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:22 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
169 euri, de goedkoopste daar, maar dan wel geboxed. (zonder box was het 5 euro goedkoper en dan nog de goedkoopste, maar geen verzendkosten he)
De kast was 35 euro, maar dat bleek een vergissing, er was een extra convertor nodig om het te laten werken met mijn bord, dus nog 3 euro er bij..
Mwoa, het werkt eindelijk. Niet optimaal natuurlijk, maar toch, het ruikt tenminste nieuw![]()
Als Sint Juttemis en Kerst op een dag vallen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:22 schreef du_ke het volgende:
Haha ach ooit zul je misschien nog tot inkeer komen en mij gewoon in 1 keer geloven in plaats van na 33 dubbel bewijs.
Me too, wat is jouw probleem , Mr X ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gooi de poorten van mijn pc maar dicht. Tweakertquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:23 schreef Drugshond het volgende:
Je kunt er de avondklok op gelijk zetten dat 'ie alles weer inslikt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:10 schreef Tafkahs het volgende:
Ik wil Pechtold eigenlijk wel eens horen over de avondklok, jij niet?
inclusief btw? en zonder verzendkosten ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een naaiers, ik verkoop de 939 boxed 64 bit 3200 + voor 150![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |