Dan word je toch wel een beetje meewarig aan gekeken hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:28 schreef raphidae het volgende:
Als ik een t-shirt draag waar een swastika op ondergescheten wordt dan zal je weinig mensen horen.
jammer, had mooie gespreksstof kunnen opleveren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:05 schreef SCH het volgende:
Heb ik me toch even omgekleed toen ik een pastoor ging interviewen.
Tsja... maar niet beledigen (of mogelijk beledigen) is belangrijker dan een goed interview...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jammer, had mooie gespreksstof kunnen opleveren.
Dat moet ik dan maar gewoon verbaal aansnijden. Ik zou het niet zo gepast vinden en dat is precies wat ik van die hele cartoontoestand vind.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jammer, had mooie gespreksstof kunnen opleveren.
ben het met je eens heur. alleen denk ik niet dat een pastoor er agressief van wordt, wel zou hij graag willen weten wat je bezielt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat moet ik dan maar gewoon verbaal aansnijden. Ik zou het niet zo gepast vinden en dat is precies wat ik van die hele cartoontoestand vind.
Precies de reactie van de gemiddelde moslim in Nederland dus.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ben het met je eens heur. alleen denk ik niet dat een pastoor er agressief van wordt, wel zou hij graag willen weten wat je bezielt.
Hij is verwerkt in de Domino Pizzaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:10 schreef popolon het volgende:
Hoe is het met de mus trouwens?
Gaat iemand nog wel eens een bloemetje leggen bij z'n graf
jaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies de reactie van de gemiddelde moslim in Nederland dus.
quote:
Hallo, toen hadden we Ireen en Bob, we kunnen niet bij ieder akkemusje stil blijven staan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Tientallen topics op fok, Nederland staat op z'n kop en niemand denkt meer aan de mus ????
![]()
En er zat ook nog eens geen vlees aan ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:23 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond anders dat die mus geen normen en waarden kende. wel wormen in naarden
in de jappenkampen was men nog blij met een mussenpootje.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:26 schreef popolon het volgende:
[..]
En er zat ook nog eens geen vlees aan ook.
Een karig grammetje of wat.
Offtopic !!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in de jappenkampen was men nog blij met een mussenpootje.
ja, ik bekenquote:
waar zie jij dat de wereld op dit moment 'grappig' naar de islamitische uitlating op deze aardkloot kijkt?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:32 schreef Badabingea het volgende:
Die gasten mogen iedereen zwartmaken en dan is het grappig.
Aha, de openbare ruimte is Islamitisch volgens koninklijk besluit?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:07 schreef Meki het volgende:
Ik ga ook niet met een anti-Joodse t-shirt naar Anne frank huis en daar zingen en daar spelen
Heel europaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:04 schreef Meki het volgende:
[..]
weinig en tot vrijwel weinig mensen vallen Jezus aan
heel Europa valt Mohammed aan
![]()
Weet je wie niet zo goed bij hun hoofdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heel europaTuurlijk Meki
Weet je wat wel het geval is. Door deze spotprentjes gaan moslims zich weer asociaal gedragen en dingen slopen enzo en er vallen zelfs doden, OM EEN TEKENINGETJE !!!! Dan ben je toch niet goed bij je hoofd. Maar doordat moslims er zo op reageren krijg je natuurlijk wel dat steeds meer mensen de islam als achterlijke godsdienst gaan zien, jullie maken het er zelf naar !!
Als christenen zich zo zouden gedragen na een spotprentje zouden die OOK uitgekotst gaan worden door de rest van de wereld. Heeft dus niets met anti mohammed of anti jezus te maken, maar met de achterlijkheid waarmee zijn volgers erop reageren.
Lezen is moeilijk hequote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Weet je wie niet zo goed bij hun hoofd
Dat zijn mensen die erg geliefd zijn aan beledigen van mensen en mensen zonodig provoceert in hun waarden. Die zijn niet goed wijs.
Europa moet zich schamen hun image is naar de maan en ze maken het met elke dag erger
Eenschquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heel europaTuurlijk Meki
Weet je wat wel het geval is. Door deze spotprentjes gaan moslims zich weer asociaal gedragen en dingen slopen enzo en er vallen zelfs doden, OM EEN TEKENINGETJE !!!! Dan ben je toch niet goed bij je hoofd. Maar doordat moslims er zo op reageren krijg je natuurlijk wel dat steeds meer mensen de islam als achterlijke godsdienst gaan zien, jullie maken het er zelf naar !!
Als christenen zich zo zouden gedragen na een spotprentje zouden die OOK uitgekotst gaan worden door de rest van de wereld. Heeft dus niets met anti mohammed of anti jezus te maken, maar met de achterlijkheid waarmee zijn volgers erop reageren.
we zitten in 2006quote:Op zondag 26 februari 2006 15:05 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij zijn mohamed cartoons zo 2006!![]()
ja en als je echt leeft leef je een jaar vooruit.quote:
daarom, wil men ze tegenwoordig toch ook op Shirts.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja en als je echt leeft leef je een jaar vooruit.
ach joh, kinderachtig gedoe. je zult er weinig mensen mee zien lopen. lonsdale in het kwadraat.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
daarom, wil men ze tegenwoordig toch ook op Shirts.![]()
Jammer genoeg, zijn er wel van die mensen.. Evenveel intelligent als je met een ajax tenue in Rotterdam gaat lopen.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach joh, kinderachtig gedoe. je zult er weinig mensen mee zien lopen. lonsdale in het kwadraat.
Zo te horen ben je geen haar beter dan een haathebbende moslimquote:Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach joh, kinderachtig gedoe. je zult er weinig mensen mee zien lopen. lonsdale in het kwadraat.
ik keur de rellen af die ontstaan zijn. daarnaast keur ik het ook af dat mensen een sport van beledigen maken als ze nu wel weten dat het ook niet-radicalen kwetst. zoiets?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:14 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Zo te horen ben je geen haar beter dan een haathebbende moslim![]()
Het getuigt niet van intelligentie om een Ajax-shirt in Rotterdam aan te doen? Wat is de definitie van intelligentie?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Evenveel intelligent als je met een ajax tenue in Rotterdam gaat lopen.
niet echt bepaald meest door gedachte actie?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het getuigt niet van intelligentie om een Ajax-shirt in Rotterdam aan te doen? Wat is de definitie van intelligentie?
Waarom niet? Waarom kan iemand niet besluiten een teken van zijn voorkeur aan te trekken als hij op bezoek gaat in een ''vijandelijke'' stad? Is dat al er om vragen?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
niet echt bepaald meest door gedachte actie?
tot mijn grote verbazing heb ik mensen uit mijn omgeving al uit zijn dak gaan toen ze een Ajax tenue aan hadden.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom niet? Waarom kan iemand niet besluiten een teken van zijn voorkeur aan te trekken als hij op bezoek gaat in een ''vijandelijke'' stad? Is dat al er om vragen?
je kan het toch doen?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom niet? Waarom kan iemand niet besluiten een teken van zijn voorkeur aan te trekken als hij op bezoek gaat in een ''vijandelijke'' stad? Is dat al er om vragen?
Ja, en ik vind dat gewoon onzinnig. Binnen het stadion heb je vakken, daarbuiten niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
tot mijn grote verbazing heb ik mensen uit mijn omgeving al uit zijn dak gaan toen ze een Ajax tenue aan hadden.
Vrijheids van meninguiting staat voorop. Dat bepaalde groeperingen zich beledigd voelen, jammer dan.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik keur de rellen af die ontstaan zijn. daarnaast keur ik het ook af dat mensen een sport van beledigen maken als ze nu wel weten dat het ook niet-radicalen kwetst. zoiets?
onzinnig is een ander verhaal maar het gebeurt helaasquote:Op zondag 26 februari 2006 15:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, en ik vind dat gewoon onzinnig. Binnen het stadion heb je vakken, daarbuiten niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |