abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35476021
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 11:25 schreef SCH het volgende:
Taida is ons nieuwe musje
pi_35476458
Ach ja als ze het zo willen hebben die mensen kunnen ze het ook zo krijgen. Ben benieuwd.
X
  zaterdag 25 februari 2006 @ 16:59:20 #278
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_35480493
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 10:04 schreef Meki het volgende:

[..]

weinig en tot vrijwel weinig mensen vallen Jezus aan
heel Europa valt Mohammed aan

Heel europa Tuurlijk Meki

Weet je wat wel het geval is. Door deze spotprentjes gaan moslims zich weer asociaal gedragen en dingen slopen enzo en er vallen zelfs doden, OM EEN TEKENINGETJE !!!! Dan ben je toch niet goed bij je hoofd. Maar doordat moslims er zo op reageren krijg je natuurlijk wel dat steeds meer mensen de islam als achterlijke godsdienst gaan zien, jullie maken het er zelf naar !!

Als christenen zich zo zouden gedragen na een spotprentje zouden die OOK uitgekotst gaan worden door de rest van de wereld. Heeft dus niets met anti mohammed of anti jezus te maken, maar met de achterlijkheid waarmee zijn volgers erop reageren.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:20:52 #279
26467 raphidae
...antichrist...
pi_35485488
Ik denk en hoop dat die cartoonrel bij heel wat mensen de ogen zal openen. Dat moslims Israel en de USA niet zien zitten dat is toch ver van ons bed, en daar was iig nog enigzins aanleiding toe omdat ze allebei als bezetters gezien worden.

Maar nu moeten veel mensen toch inzien dat die radicale moslims alles aangrijpen om een rel te maken. Denemarken staat nou niet echt bekend als bezetter van moslimstaten of als moslimonderdrukker, en toch gaan de deense vlaggen meteen in de fik na wat cartoontjes...

Maakt het wel even pijnlijk duidelijk dat het niet alleen om de USA (+Israel) vs moslimstaten gaat, maar dat het een probleem is (of dat ze alles aangrijpen om het een probleem te maken) van het gehele vrije westen. Een probleem dat wat mij betreft zo snel mogelijk keihard aangepakt moet worden.
GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
pi_35492626
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 16:59 schreef DaMook het volgende:

[..]

Weet je wat wel het geval is. Door deze spotprentjes gaan moslims zich weer asociaal gedragen en dingen slopen enzo en er vallen zelfs doden, OM EEN TEKENINGETJE !!!! Dan ben je toch niet goed bij je hoofd. Maar doordat moslims er zo op reageren krijg je natuurlijk wel dat steeds meer mensen de islam als achterlijke godsdienst gaan zien, jullie maken het er zelf naar !!

Als christenen zich zo zouden gedragen na een spotprentje zouden die OOK uitgekotst gaan worden door de rest van de wereld. Heeft dus niets met anti mohammed of anti jezus te maken, maar met de achterlijkheid waarmee zijn volgers erop reageren.
Weet je wie niet zo goed bij hun hoofd
Dat zijn mensen die erg geliefd zijn aan beledigen van mensen en mensen zonodig provoceert in hun waarden. Die zijn niet goed wijs.

Europa moet zich schamen hun image is naar de maan en ze maken het met elke dag erger
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 26 februari 2006 @ 01:37:12 #281
131800 Tarado
capô de fusca
pi_35499402
Wat ik nu zo jammer vind Meki, je zegt jullie, heel Europa, dus iedereen in Europa is verantwoordelijk voor wat 1 man doet, dit is prima maar dan ben jij als moslim verantwoordelijk voor wat Osama Bin Laden doet/laat doen en wat dichter bij huis Mohammed B. Nu we eruit zijn dat het een wij en jullie gebeuren is zou ik zeggen tegen jullie , aanpassen of oprotten. In Europa staat de wet boven religie en daar heeft iedereen die daar wil verblijven zich aan te houden en natuurlijk is dat niet altijd even makkelijk, maar zo is het nu eenmaal. Als dat jullie niet zint kan je een land opzoeken wat meer in overeenstemming is met jullie overtuiging. Het is jammer dat de tolerantie in Europa tot resultaat heeft dat intolerante mensen denken de dienst uit te kunnen maken.
  zondag 26 februari 2006 @ 11:02:04 #282
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_35503903
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 22:33 schreef Meki het volgende:

[..]

Weet je wie niet zo goed bij hun hoofd
Dat zijn mensen die erg geliefd zijn aan beledigen van mensen en mensen zonodig provoceert in hun waarden. Die zijn niet goed wijs.

Europa moet zich schamen hun image is naar de maan en ze maken het met elke dag erger
Lezen is moeilijk he
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_35510627
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 16:59 schreef DaMook het volgende:

[..]

Eensch
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zondag 26 februari 2006 @ 15:05:18 #285
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35511053
volgens mij zijn mohamed cartoons zo 2006!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_35511102
quote:
Op zondag 26 februari 2006 15:05 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij zijn mohamed cartoons zo 2006!
we zitten in 2006
  zondag 26 februari 2006 @ 15:07:21 #287
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35511123
quote:
Op zondag 26 februari 2006 15:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

we zitten in 2006
ja en als je echt leeft leef je een jaar vooruit.
pi_35511194
quote:
Op zondag 26 februari 2006 15:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja en als je echt leeft leef je een jaar vooruit.
daarom, wil men ze tegenwoordig toch ook op Shirts.
  zondag 26 februari 2006 @ 15:12:47 #289
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35511312
quote:
Op zondag 26 februari 2006 15:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

daarom, wil men ze tegenwoordig toch ook op Shirts.
ach joh, kinderachtig gedoe. je zult er weinig mensen mee zien lopen. lonsdale in het kwadraat.
pi_35511365
quote:
Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ach joh, kinderachtig gedoe. je zult er weinig mensen mee zien lopen. lonsdale in het kwadraat.
Jammer genoeg, zijn er wel van die mensen.. Evenveel intelligent als je met een ajax tenue in Rotterdam gaat lopen.
pi_35511376
quote:
Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Zo te horen ben je geen haar beter dan een haathebbende moslim
  zondag 26 februari 2006 @ 15:15:25 #292
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35511413
quote:
Op zondag 26 februari 2006 15:14 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Zo te horen ben je geen haar beter dan een haathebbende moslim
ik keur de rellen af die ontstaan zijn. daarnaast keur ik het ook af dat mensen een sport van beledigen maken als ze nu wel weten dat het ook niet-radicalen kwetst. zoiets?
pi_35511515
quote:
Op zondag 26 februari 2006 15:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Evenveel intelligent als je met een ajax tenue in Rotterdam gaat lopen.
Het getuigt niet van intelligentie om een Ajax-shirt in Rotterdam aan te doen? Wat is de definitie van intelligentie?
pi_35511551
quote:
Op zondag 26 februari 2006 15:17 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Het getuigt niet van intelligentie om een Ajax-shirt in Rotterdam aan te doen? Wat is de definitie van intelligentie?
niet echt bepaald meest door gedachte actie?
pi_35511700
quote:
Op zondag 26 februari 2006 15:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

niet echt bepaald meest door gedachte actie?
Waarom niet? Waarom kan iemand niet besluiten een teken van zijn voorkeur aan te trekken als hij op bezoek gaat in een ''vijandelijke'' stad? Is dat al er om vragen?
pi_35511738
quote:
Op zondag 26 februari 2006 15:22 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Waarom niet? Waarom kan iemand niet besluiten een teken van zijn voorkeur aan te trekken als hij op bezoek gaat in een ''vijandelijke'' stad? Is dat al er om vragen?
tot mijn grote verbazing heb ik mensen uit mijn omgeving al uit zijn dak gaan toen ze een Ajax tenue aan hadden.
  zondag 26 februari 2006 @ 15:23:37 #297
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35511749
quote:
Op zondag 26 februari 2006 15:22 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

je kan het toch doen?
pi_35511770
quote:
Op zondag 26 februari 2006 15:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

tot mijn grote verbazing heb ik mensen uit mijn omgeving al uit zijn dak gaan toen ze een Ajax tenue aan hadden.
Ja, en ik vind dat gewoon onzinnig. Binnen het stadion heb je vakken, daarbuiten niet.
pi_35511782
quote:
Op zondag 26 februari 2006 15:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik keur de rellen af die ontstaan zijn. daarnaast keur ik het ook af dat mensen een sport van beledigen maken als ze nu wel weten dat het ook niet-radicalen kwetst. zoiets?
Vrijheids van meninguiting staat voorop. Dat bepaalde groeperingen zich beledigd voelen, jammer dan.

Het t-shirt geeft aan TEGEN rellen te zijn en VOOR de vrijheid. Jammer dat een derlijk t-shirt kinderachtig wordt bevonden.

Lonsdale is een merk wat gedragen wordt door een bepaalde foute groep mensen. En mensen met een PLO sjaal zijn allemaal Arafat aanhangers
pi_35511813
quote:
Op zondag 26 februari 2006 15:24 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ja, en ik vind dat gewoon onzinnig. Binnen het stadion heb je vakken, daarbuiten niet.
onzinnig is een ander verhaal maar het gebeurt helaas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')