Een shirtje van espritquote:
Tofquote:
Sven, kutjong.quote:
Ik dacht dat je hem voor mij gemaakt hadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sven, kutjong.Die avatar heb IK gemaakt!
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem voor mij gemaakt had!
Je maakte wel vaker toffe avatars voor mij.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.Zie ik eruit alsof ik zoiets tofs voor jou zou maken?
![]()
Parodieën op Nationstates.quote:
quote:De Don feat. Meester G.
In dit land van 16 miljoen mensen.
Heeft iedereen zo zijn eigen wensen.
Waar iedereen wil proberen,
Maar waar je niemand mag beleren.
In dit land van 16 miljoen wijzen,
Vraag ik: wat willen we bewijzen?
De joint, het stickie, maakte ons beroemd,
Maar de nadelen worden niet genoemd.
refrein:
Hier spreekt Donner van justi-tie
Ik doe het samen met poli-tie.
Schuif die dope maar aan de kant
Want een addict Nederland
Zijn zaken die ik liever niet-zie
Van een blowtje word je duf,
Dus steel de show nou niet zo suf.
Ga die dope niet badineren,
Wees bereid om iets te leren!
Reguleren is te duur,
Gaan we van zoet toch weer naar zuur
Met criminelen op de loer,
Lijkt dat me niet de juiste tour.
Nog meer stekkies onder licht
Dus die achterdeur blijft dicht!
Lijkt het beleid soms wat verward,
Nou in deze ben ik hard ...
refrein:
Je ziet die rotzooi overal bloeien
Eigen teelt loopt uit hand
En de bajes blijft maar groeien
Dankzij deze hennep plant
Slechts een paar worden rijk,
De rest ziet zo bleek als een …
Dus die zolders moeten leeg,
’t zou niet goed zijn als ik zweeg
refrein:
Zijn zaken die ik liever niet-zie alt.
alt. refrein:
Hier spreekt Donner van Justitie
Ik doe het samen met politie.
Ja, de drugs gaan van de straat,
Er komt actie na gepraat.
Blowers, neem daarvan notitie!
Beetje hoog in z'n bol gekregen. Ik dacht dat een van de 10 christelijke geboden waren dat je niet mocht liegen.quote:
Niets, wil ik met het drinken van een biertje iets bewijzen?quote:Vraag ik: wat willen we bewijzen?
Constant, veel vaker dan de voordelen.quote:Maar de nadelen worden niet genoemd.
Aan cannabis kun je lichamelijk niet eens verslaafd raken, van alcohol wel, maar dat is compleet toegestaan.quote:Want een addict Nederland
Ja, omdat het illegaal is. Anders kon je het gewoon in kassen kwijt waar niemand er last van had.quote:Je ziet die rotzooi overal bloeien
Eigen teelt loopt uit hand
Fout, omdat het gecriminaliseerd is. Niet door de plant zelf.quote:En de bajes blijft maar groeien
Dankzij deze hennep plant
Heeft hij het over zijn eigen kabinet?quote:Slechts een paar worden rijk,
Lijkt me van wel.quote:’t zou niet goed zijn als ik zweeg
quote:
quote:
quote:Uitzending : zondag 26 februari, ca. 12.05-13.05 uur, Nederland 3. Herhaling zondagnacht in de 'carrousel' op Nederland 3 en maandagmiddag 13.45 op Nederland 1
//Buitenhof
> Bos versus Van Aartsen
Jozias van Aartsen, fractievoorzitter van de VVD, beschuldigde de PvdA er onlangs van dat de ‘lokale apparatsjiks van Appelscha tot Zevenaar alle vernieuwingen tegengaan’. Wouter Bos, fractievoorzitter van de PvdA, was niet erg onder de indruk en zei: “Elke keer als we van Aartsen ergens horen, komt er bij ons een zetel bij.”
Kortom: het is verkiezingstijd. In Buitenhof een uur lang een debat tussen Bos en van Aartsen over onder meer de hoogte van de lokale belastingen, integratie in de grote steden, de erfenis van Fortuyn, en de gemeentelijke aanpak van armoede en werkloosheid.
p.s. de genoemde onderwerpen zijn onder voorbehoud, en kunnen door ontwikkelingen in de actualiteit nog veranderen.
Presentatie:
Paul Witteman
Columnist:
Désanne van Brederode
http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/27297743/quote:Tegenlicht: Voor Volk en Vaderland
Zondag 26 februari, 21:20, NET3
Herhaling zaterdag 4 maart, 11:00 uur, NET3
Op 7 maart zijn de gemeenteraadsverkiezingen. Extreem rechts, samengegaan in de Nederlandse Volks Unie, doet er aan mee. Wie bevolken de Nederlandse Volks Unie? Wat is hun netwerk? Wat zijn de internationale contacten? Wat zijn hun ideeën en wat zijn hun kansen? In 'Voor volk en vaderland' volgt Tegenlicht-regisseur Rob Schröder drie radicale jongeren, en probeert te begrijpen wat hen bezielt.
Tot op heden hebben de media de aantrekkingskracht van radicale ideologieën onder jongeren vooral afgedaan als naïviteit of dommigheid van doelloze teenagers. Maar hoe naïef zijn deze jongeren eigenlijk? Door een tijd mee te lopen met Constant Kusters (voorzitter Nederlandse Volksunie), Michiel Boerboom (NVU) en John Willemse (Germaanse Jeugd Nederland) ervaart regisseur Schröder iets anders dan naïviteit. Hardcore neonazistische bewegingen als de Nederlandse Volks Unie en De Germaanse Jeugd Nederland (jeugdbeweging van NVU) blijken opvallend goed georganiseerd te zijn. En hebben landelijk een wervende uitstraling. De zogenaamde 'Lonsdale jongeren', in stadjes en dorpen in Brabant, Gelderland, Friesland en Limburg, worden niet zelden aangestuurd door leden van dit soort radicale groepen.
Duh.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:32 schreef pberends het volgende:
[..].
Mars tussen de aars doet me altijd aan Hans Teeuwen denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |