abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 februari 2006 @ 20:50:07 #1
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35456952
beste fokkers,

vandaag was mij een openbaring geweest. ik wil met deze topic jullie de waarheid vertellen wat er met mij gebeurd is om mijn relatie voor eens en altijd te vergeten. in de topictitel hebben jullie al opgemerkt dat ik haar 'slet' noem, dat is niet omdat boos op haar ben maar omdat ze dat letterlijk ook is. volgens de meeste definitie is een slet iemand die ‘zomaar’ met ‘iedereen’ naar bed gaat. ik wil ook niet zeggen dat ik niet boos ben, maar ik ben bovenal erg geschrokken. met dit in het achterhoofd ga ik jullie het verhaal over mij en mijn...inmiddels ‘nog vriendin’. jullie kennis en opmerkingen zijn welkom.

het begon allemaal een jaar geleden. ik zag een heel sexy en aantrekkelijk meisje, jonger dan haar kalenderleeftijd doet vermoeden. ze vertelde dat ze maagd was en dat ze jaren terug haar toenmalig vriendje had gezoend maar dat hun relatie al jaren uit was. ze wilde weg van haar huis want ze werk er gek van. ik kalmeerde haar en zei dat weglopen niet de juiste oplossing was. ook vertelde ik haar dat ik een kamer had waarop ze positief op had gereageerd. na een paar uur chatten zei ze meteen van: ik ben verliefd op je geworden…. niet veel later mailden we elkaar regelmatig en werd de relatie alleen maar serieuzer. enkele opmerkelijke dingen qua haar karakter: ze vindt alle mannen mooi, het maakt niet uit hoe ze eruit zien, of wat hun beroep is bijv of ze een arme vuilnisman zijn of rijke advocaat. ze zegt de liefde is het belangrijkste voor haar. opmerkelijk hè?

na 4 maanden aanzien besloten we om elkaar te zien, zij kwam naar mij toe. op de eerste dag dat we elkaar zagen wilde ze mij al zoenen. ik vond dat te snel en heb haar maar een kusje op de mond gegeven. we waren sindsdien erg verliefd. de tweede keer dat we elkaar zagen wilde ze me perse zoenen, en daarbij ook tongzoenen. ik was toen eigenlijk overdonderd, maar vond het wel leuk. ze toonde mij daarna toen een recent sms-sje van haar ex-vriend die ze naar haar eigen zeggen ‘jaren terug’ mee had uitgemaakt omdat hij ‘alleen seks wilde’. op zijn sms stond ‘ik wil je neuken’. ik vond dat zo raar dat iemand zoiets na zoveel jaren stuurt, maar ik zei dat ze hem moet duidelijk maken dat het uit was anders zou ik hem ‘verbouwen’. en dat deed ze.

de derde keer (zat een maand tussen, inmiddels 6 maanden contact) lagen we allebei naakt in bed, maar geen seks gehad omdat ze ging huilen en ik kon dat haar niet aandoen. ik vroeg ook, waarom huil je nou? ze zegt: je verdient beter dan mij, ik kan niet met je verder vergeet mij maar. je hebt me zoveel liefde gegeven, maar ik wil je vergeten, thuis kan ik gezeur niet meer aan…ze bood aan haar mobiel aan mij te geven als vaarwelsgeschenk, maar ik weigerde en ik zag niet in hoe dit kon gebeuren.

dezelfde dag toen had ik met haar gepraat over haar thuissituatie en ik bood haar nogmaals mijn liefde en begrip voor haar moeilijke thuissituatie (ze woont bij andere familie). haar familie noemt haar telkens ‘hoer’. ik vertelde haar dat ze toch wel boos moest zijn op zulke aanteigingen en ze zei dat ze ‘dat onzin altijd gewend was’. na enige gesprekken wilde ze uiteindelijk met mij verder en had ze spijt van haar beslissing om mij te verlaten. niet veel later begon ze over samenwonen en trouwen en zelfs dat ze ooit een baby van me wilde krijgen. ik dacht dat we een sterkere band hadden gekregen dan ooit tevoren.

sinds die tijd hadden we elkaar regelmatig gezien. de seks kwam toen ze mij uitnodigde bij haar thuis, wanneer er niemand thuis was. zij was dus maagd vertelde ze me en opmerkelijk was dat ze zoveel zin had in seks. ik had het idee dat ze enorm geremd was door haar thuissituatie en dat ze daardoor erg wilde. goed, ik zou haar ontmaagden dus. het was een fase in de relatie waarin ik het gevoel had om heel voorzichtig met haar te zijn. de seks begon zo van zoenen, knuffelen en ik stond erop om haar te beffen zodat ze kon ontspannen. ik had de kennis dat meisjes in begin erg gespannen zijn en dat seks daardoor pijnlijk kon zijn. eenmaal haar opgewonden te hebben gemaakt begon de seks, echter ze was nog steeds gespannen en gaf pijn aan. ik had in mijn achterhoofd dat ze dus toch echt een maagd was. op het einde zei ze ook van, nu ben ik ontmaagd door jou. ik zo van: ja dat klopt. ik had wat meer emotie verwacht maar okay.

enkele opmerkingen over wat mij opviel aan haar ‘eerste keer’. ze was ‘maagd’ maar goed ik zal beschrijven hoe ze eruit ziet. haar kleding betreft oa playboy-merkkleding. haar schaamhaar was ‘gestyled’. enkele opmerkelijke opmerkingen van haar zijn hetvolgende. voor de seks zei ze dat mijn penis iets te klein was. ze wist hoe sperma smaakt, en daardoor hoefde ze niet mijn sperma te proeven. de seks vond ze te kort. ze vond de seks ‘okay’. anyway hoe beschamend het ook is, ik trok er niks van aan. de keren seks daarop vond ze de seks ‘beter tot goed’. ik vond het nog steeds raar dat zij zulke bewoordingen gebruikte. ik had nog steeds het idee dat ze op mij verliefd was en dat nooit naar vreemd zou gaan. maar ze bleef zeggen dat ik iemand beter verdien haar. ik bleef haar geruststellen dat zij de beste was voor mij en al die onzin, ik was de positieve kracht in de relatie. ze zei soms ook van jij twijfelt aan ons, terwijl ik dat nooit heb geuit. ik kaatste die vraag ook terug aan haar en dan bleef ze schoorvoetend zeggen dat ze wel van mij houd en niet twijfelt.

tot op vandaag. ze stuurde me een email met daarin de mededeling dat ze een vriend van haar gezoend had op dezelfde dag, toen ik bij haar was. of het alleen bij zoenen bleef is mij nog onduidelijk. ik belde haar op met de vraag of ze er spijt van had. ze zei dat ze ‘achteraf spijt kreeg’ ervan. ze gaf ook niet aan van dat me nog leuk vond. ze neemt op met ‘hey’. stuurde ze nog een sms erna met de mededeling dat ik haar de tijd moet geven en dat ze niet weet waar ze mee bezig is, dat ik haar moest vergeven en dat ze tijd voor haar zelf nodig heeft. weinig berouw heeft ze getoond tot nu toe door mij maar 1 keer te bellen nadat ik een oproep gemist heb. ik heb niet gereageerd of verder gebeld.

het idee van mij dat zij nog regelmatig seksuele contact heeft met jongens, vanuit haar initiatief, komt voort uit vele dingen van het hierboven beschrevene. dat ze bovendien opmerkelijke dingen zei die je niet zou verwachten van een maagd. ook qua haar manier van omgaan met mij en alle kleine dingen met elkaar opgeteld, kom ik tot de conclusie dat zij haar ontmaagding heeft gelogen en dat zij al langere tijd van huis wilde en iemand zocht om haar persoonlijke verhaal kwijt te kunnen en eventueel bij samen te wonen om van haar thuissituatie af te komen. wil iemand hier nog iets over kwijt? graag.

[ Bericht 1% gewijzigd door ston3d op 26-02-2006 10:47:30 ]
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:03:55 #2
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_35457419
het is gewoon een gestoord aandachtsgeil wijf... of ze nou maagd is of niet, zou mij in dat geval weinig interesseren... ben blij dat je ervan af bent, man...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:06:12 #3
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35457483
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:03 schreef reddevil085 het volgende:
het is gewoon een gestoord aandachtsgeil wijf... of ze nou maagd is of niet, zou mij in dat geval weinig interesseren... ben blij dat je ervan af bent, man...
dank je wel man, echt waar. kun je mij vertellen waarom je haar gestoord vind? op welke punten?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:07:00 #4
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_35457507

wat een kutwijf.
pi_35457541
dus als ik het goed begrijp noem je haar slet zonder bewijs?
pi_35457578
volgens mij is't gewoon een erg zielig persoon die aandacht zoekt bij alles met een ademhaling en je mag blij zijn dat je van dr af bent!
fotografie FTW
pi_35457580
klinkt als een manipulatieve aandachtsgeile hoer die aandacht van elke man opeist wanneer het mogelijk is. trossen los en uitvaren. vergeet haar.
pi_35457584
samenvatting: ik ben hard gebruikt door een emotioneel instabiele muts met een hormonenoverschot, en ik had het zelf niet door.

liefde maakt blind joh, maar ik denk dat je zelf ook wat naïef gereageerd hebt door niks te denken van haar opmerkingen over jullie sexuele escapades.

you'll get over it
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_35457612
dumpen dat mokkel !
pi_35457621
sowieso snap ik al niet dat als er op een dating site staat dat ze sex belangrijk vind jij kan geloven dat ze maagd is
Hajeto!
pi_35457631
een hersenspinsel: het lijkt alsof ze helemaal geen maagd was, verre van zelfs. misschien dat ze zichzelf zelfs schaamde voor hoeveel jongens ze gehad had. daarom kwam ze op het idee om zichzelf door jou opnieuw te laten ontmaagden, als een soort nieuw begin

ik denk dat je een beetje gebruikt bent
Fuck you Jane Austen!
pi_35457635
wat een dramaqueen!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:11:54 #13
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_35457650
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:06 schreef ston3d het volgende:

[..]

dank je wel man, echt waar. kun je mij vertellen waarom je haar gestoord vind? op welke punten?
als hetgeen klopt wat jij zegt, zie ik behoorlijk veel tegenstrijdig- & vaagheden in haar gedrag. dat gezeur met haar vriendje bijv en het binnen enkele uren verliefd worden na wat gechat, mobiel weggeven als vaarwelsgeschenk, de keren dat ze van gedachte veranderd en opmerkingen die ze maakt... en dit is ook nog eens een samenvatting van d'r gedrag dus ik wil geeneens weten hoe het was om dit hele gebeuren aan der lijve mee te maken.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:12:30 #14
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35457671
update: ze belt op en zegt dat ze dood gaat door de stilte zonder mij. ze zegt dat ze 'per ongeluk' vreemd ging. ik zei tegen haar dat ik geen zin had met haar te praten vandaag en dat ze me morgen maar moet bellen en dat ik zal opnemen wanneer ik kon praten.

@mcnasty: de bewijs is het verhaal
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:14:01 #15
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35457716
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:11 schreef reddevil085 het volgende:

[..]

als hetgeen klopt wat jij zegt, zie ik behoorlijk veel tegenstrijdig- & vaagheden in haar gedrag. dat gezeur met haar vriendje bijv en het binnen enkele uren verliefd worden na wat gechat, mobiel weggeven als vaarwelsgeschenk, de keren dat ze van gedachte veranderd en opmerkingen die ze maakt... en dit is ook nog eens een samenvatting van d'r gedrag dus ik wil geeneens weten hoe het was om dit hele gebeuren aan der lijve mee te maken.
ik denk dat jij het begrepen hebt. mij rest nu nog de verwerking. dank je wel voor het plaatsen van de feiten voor me ogen.
pi_35457721
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:12 schreef ston3d het volgende:
update: ze belt op en zegt dat ze dood gaat door de stilte zonder mij. ze zegt dat ze 'per ongeluk' vreemd ging. ik zei tegen haar dat ik geen zin had met haar te praten vandaag en dat ze me morgen maar moet bellen en dat ik zal opnemen wanneer ik kon praten.

laat je niet meesleuren in een of andere soap!!!
Fuck you Jane Austen!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:14:25 #17
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_35457731
quote:

zeg gewoon dat ze professionele hulp moet zoeken en jou met rust moet laten. met zo'n volk moet je je niet inlaten :s per ongeluk vreemdgaan

ja, sorry schat... ik gleed uit en viel zo, pardoes, wijdbeens op z'n lul... oepsie
pi_35457740
quote:

volgens mij word je gebruikt. het is toch een beetje vaag dat iemand na een paar uur chatten al verliefd word? dat ze je meteen verteld dat haar thuissituatie niet goed is? dat ze helemaal lyrisch word van het idee dat je een kamer hebt?

moet ik nog even doorgaan?
pi_35457750
quote:
update: ze belt op en zegt dat ze dood gaat door de stilte zonder mij.
chantage.
quote:
ze zegt dat ze 'per ongeluk' vreemd ging.
ze gleedt uit en viel met haar tong naar buiten in zijn mond?
quote:
ik zei tegen haar dat ik geen zin had met haar te praten vandaag en dat ze me morgen maar moet bellen en dat ik zal opnemen wanneer ik kon praten.
het lijkt me beter haar helemaal niet meer te spreken.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:15:25 #20
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35457760
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:10 schreef crack_david het volgende:
sowieso snap ik al niet dat als er op een dating site staat dat ze sex belangrijk vind jij kan geloven dat ze maagd is
ja inderdaad vreemd, maar je kan toch 'desire' hebben bij wijze van spreken. dat dacht ik toen.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:16:04 #21
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35457786
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:14 schreef disorder het volgende:

het lijkt me beter haar helemaal niet meer te spreken.
het is moeilijk.
pi_35457799
als je nooit sex hebt gehad dan weet je ook niet of dit belangrijk voor je is. ik zou haar nog 1 keer bellen met de mededeling dat je niet van het riagg bent
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:16:44 #23
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35457817
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:14 schreef cyan het volgende:

[..]

volgens mij word je gebruikt. het is toch een beetje vaag dat iemand na een paar uur chatten al verliefd word? dat ze je meteen verteld dat haar thuissituatie niet goed is? dat ze helemaal lyrisch word van het idee dat je een kamer hebt?

moet ik nog even doorgaan?
ja please.
pi_35457821
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:15 schreef ston3d het volgende:

[..]

ja inderdaad vreemd, maar je kan toch 'desire' hebben bij wijze van spreken. dat dacht ik toen.
dit soort meisjes maken vaak gebruik van de excuses die jij voor hun verzint.
Fuck you Jane Austen!
pi_35457825
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:16 schreef ston3d het volgende:

[..]

het is moeilijk.
het wordt nog veel moeilijker als je hiermee doorgaat. wie weet in welke ellende ze je meetrekt?
pi_35457826
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:15 schreef ston3d het volgende:
enigszins naief..
pi_35457830
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:16 schreef ston3d het volgende:

[..]

het is moeilijk.
dat is het zeker. ik heb ooit ook zo'n vriendin gehad. achteraf gezien was alle contacten verbreken het beste wat ik had kunnen doen. geloof me. dit wordt een drama als je er mee door zal gaan.
pi_35457836
dump d'r.

oh, en wil je echt wraak, gebruik d'r dan .
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:18:14 #29
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35457862
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:16 schreef cyan het volgende:
als je nooit sex hebt gehad dan weet je ook niet of dit belangrijk voor je is. ik zou haar nog 1 keer bellen met de mededeling dat je niet van het riagg bent
dus mijn verdenking over haar 'slet zijn' ben jij mee eens?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:18:39 #30
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35457880
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:17 schreef dwc_ruffryder het volgende:
dump d'r.

oh, en wil je echt wraak, gebruik d'r dan .
een vriend van mij zei hetzelfde. ik heb er geen zin in man.
pi_35457890
quote:

wat ik uit het verhaal haal is dat je vriendin dingen zegt waaruit ze laat blijken dat ze al eerder sex heeft gehad en jij bent daar verder niet op in gegaan. vandaag is het kwartje gevallen en nu noem je haar een slet nog voordat je het lef hebt gehad iets met haar te bespreken of het gewoon uit te maken.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:20:32 #32
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_35457964
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:18 schreef ston3d het volgende:

[..]

dus mijn verdenking over haar 'slet zijn' ben jij mee eens?
who cares of het een slet is of niet.. is gewoon gek in het hoofd tegenwoordig niet meer reden genoeg om iemand aan de kant te zetten... nu ik erover nadenk, waarom is het eigenlijk zo belangrijk voor je of ze door anderen ingereden is?
pi_35457965
oke ik ga nog even door ...

dit meisje zoekt aandacht. geen liefde of een relatie maar een vervanging van iets dat ze mist. ze zal je waarschijnlijk op een voetstuk plaatsen voor jouw gevoel, maar ondertussen speelt ze met je. ze zal straks problemen gaan maken als je alleen wilt gaan stappen, of iets met vrienden wilt afspreken. dan trekt ze een pruillipje terwijl ze stameld: "maar ik dan?"

voordat je het weet wil ze bij je intrekken. neemt ze je kamer in beslag met al haar spullen en gaat ze je claimen. bang om je kwijt te raken, wil ze dan een kind van je zodat je hoe dan ook nooit meer van haar afkomt.

dus ren .... heel hard ... nu het nog kan
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:20:39 #34
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35457966
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:17 schreef disorder het volgende:

[..]

dat is het zeker. ik heb ooit ook zo'n vriendin gehad. achteraf gezien was alle contacten verbreken het beste wat ik had kunnen doen. geloof me. dit wordt een drama als je er mee door zal gaan.
ik geloof je.

[ Bericht 17% gewijzigd door ston3d op 26-02-2006 10:58:55 ]
pi_35457998
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:18 schreef mcnasty het volgende:

[..]

wat ik uit het verhaal haal is dat je vriendin dingen zegt waaruit ze laat blijken dat ze al eerder sex heeft gehad en jij bent daar verder niet op in gegaan. vandaag is het kwartje gevallen en nu noem je haar een slet nog voordat je het lef hebt gehad iets met haar te bespreken of het gewoon uit te maken.
dat het een slet is, weet je natuurlijk niet (al is de term slet, ook maar relatief), maar dat de ts beter af is zonder haar lijkt me wel duidelijk...
Fuck you Jane Austen!
  Moderator vrijdag 24 februari 2006 @ 21:22:17 #36
18653 crew  D.
pi_35458024
misschien denkt ze dat ze tegenover iedereen maagd is tot ze er sex mee heeft.
pi_35458033
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:20 schreef ston3d het volgende:

[..]

ik geloof je.

extra info: ik had voor haar een wit-gouden ketting gekocht 2 weken terug twv 120 euro. zal ik subtiel proberen die terug te krijgen en die mobiel ook als wraak? of ben ik dan slecht?
nee hoor, maar grote kans dat ze het niet terug wilt geven
pi_35458040
quote:

[..]

ik geloof je.

extra info: ik had voor haar een wit-gouden ketting gekocht 2 weken terug twv 120 euro. zal ik subtiel proberen die terug te krijgen en die mobiel ook als wraak? of ben ik dan slecht?
ik zou die ketting als verloren beschouwen. alsof je die nog aan iemand anders wil gaan geven
Fuck you Jane Austen!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:23:07 #39
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35458048
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:18 schreef mcnasty het volgende:

[..]

vandaag is idd het kwartje gevallen. wat wil je van me? ze had toch toen gezegd dat ze maagd was? en vandaag heb ik echt geen zin om me op te winden over haar 'slet zijn'. ik praat morgen wel, maar nu even niet. ik heb wel lef om met haar te praten, maar heeft het nog zin als het zo duidelijk is.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:27:55 #40
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35458195
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:22 schreef cyan het volgende:

[..]

nee hoor, maar grote kans dat ze het niet terug wilt geven
ik denk het wel. maar ik bedoelde. doen alsof ik de 'relatie' nog oke genoeg vind en daarna na een tijd terug vragen op grond van dat ik het ga laten graveren ofzo...

[ Bericht 18% gewijzigd door ston3d op 26-02-2006 10:56:01 ]
pi_35458215
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:23 schreef ston3d het volgende:
ik heb wel lef om met haar te praten, maar heeft het nog zin als het zo duidelijk is.
waarom heb je het dan niet meteen uitgemaakt vraag ik me dan af? als je ervan uit gaat dat ze a) een slet is (het waarom is mij niet geheel duidelijk, ja ze was geen maagd, so what?) en b) je denkt dat het geen zin heeft om erover te praten.
pi_35458284
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:27 schreef ston3d het volgende:

[..]

ik denk het wel. maar ik bedoelde. doen alsof ik de 'relatie' nog oke genoeg vind en daarna na een tijd terug vragen op grond van dat ik het ga laten graveren ofzo...

extra info: oh ja nog een gekkigheid. ze wilde bij de tweede date (we kende elkaar 5 maanden) een tattoo met mijn naam boven haar lies-gebied laten zetten. dat heb ik haar ten strengste afgekeurd maar goed.
ik denk dat je gewoon heel eerlijk moet zijn en een face 2 face gesprek moet aangaan waarin je haar confronteert met de dingen die jij raar vind. en vooral duidelijk zijn!

ik denk echt dat ze iets mist wat ze probeert te compenseren
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:33:06 #43
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_35458339
quote:
op het einde zei ze ook van, nu ben ik ontmaagd door jou. ik zo van: ja dat klopt. ik had wat meer emotie verwacht maar okay.
omfg. .

mijn god ston3d, zeg je lidmaatschap van de sgp op en zet het zelf eens op een zuipen. pik desnoods zelfs eens een minderjarig grietje uit een bar op en laat haar alle hoeken van je matras zien, maar for the love of god, bekijk niet alles zo gigantisch klinisch. is dat een academisch trekje ofzo, dat alles tot in de puntjes geanalyseerd moet worden?

leef!
Ik ga naar huis.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:33:58 #44
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35458362
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:20 schreef cyan het volgende:
oke ik ga nog even door ...

dit meisje zoekt aandacht. geen liefde of een relatie maar een vervanging van iets dat ze mist. ze zal je waarschijnlijk op een voetstuk plaatsen voor jouw gevoel, maar ondertussen speelt ze met je. ze zal straks problemen gaan maken als je alleen wilt gaan stappen, of iets met vrienden wilt afspreken. dan trekt ze een pruillipje terwijl ze stameld: "maar ik dan?"

voordat je het weet wil ze bij je intrekken. neemt ze je kamer in beslag met al haar spullen en gaat ze je claimen. bang om je kwijt te raken, wil ze dan een kind van je zodat je hoe dan ook nooit meer van haar afkomt.

dus ren .... heel hard ... nu het nog kan
dank je wel cyan. inzichtvol van je, ze speelt inderdaad met mijn gevoel. ik ben een gevoelig iemand en ik ben echt altijd eerlijk tegen d'r geweest. mijn moeder mocht haar trouwens ook niet toen ik over haar vertelde. ik was zo koppig verliefd toen. trouwens zij weet mijn huisadres niet en we wonen best ver van elkaar. ik kan zo weg van haar. ik ben bang dat ik een fout bega door haar te verlaten, misschien is het verstandig haar eerst de voordeel van de twijfel te geven en morgen haar te vragen of ze alles wil opbiechten of dat het echt een incidentje was dat 'zoenen'/ mogelijk seks of keur jij dat ook af nu?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:34:20 #45
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_35458367
zit ze ook op fok?
reach out and touch faith
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:34:50 #46
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_35458389
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:27 schreef ston3d het volgende:
extra info: oh ja nog een gekkigheid. ze wilde bij de tweede date (we kende elkaar 5 maanden) een tattoo met mijn naam boven haar lies-gebied laten zetten. dat heb ik haar ten strengste afgekeurd maar goed.
'gekkigheid' is de understatement van deze en de volgende eeuw.

wat een tokkie. wees blij dat je er vanaf bent.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:35:26 #47
139493 visionnaire
de grote leider
pi_35458401
ik heb ook iets soortgelijks meegemaakt. zal later ff een betere reactie geven.
of was het nou met ij? :?
pi_35458421
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:33 schreef ston3d het volgende:

[..]

dank je wel cyan. inzichtvol van je, ze speelt inderdaad met mijn gevoel. ik ben een gevoelig iemand en ik ben echt altijd eerlijk tegen d'r geweest. mijn moeder mocht haar trouwens ook niet toen ik over haar vertelde. ik was zo koppig verliefd toen. trouwens zij weet mijn huisadres niet en we wonen best ver van elkaar. ik kan zo weg van haar. ik ben bang dat ik een fout bega door haar te verlaten, misschien is het verstandig haar eerst de voordeel van de twijfel te geven en morgen haar te vragen of ze alles wil opbiechten of dat het echt een incidentje was dat 'zoenen'/ mogelijk seks of keur jij dat ook af nu?
ik keur niks af of goed , dat moet je zelf doen! ik ken jou niet en ik ken je vriendin niet maar mijn idee hierover is dat dit geen gelijkwaardige relatie kan en zal worden.

ze hangt aan je als een kind aan zijn moeder. iemand moet iets toevoegen aan je leven en geen compensatie zijn van iets dat je mist of niet kent. en ik heb het idee dat jij geen toevoeging bent aan haar leven maar een compensatie
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:36:30 #49
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35458436
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:33 schreef nietzman het volgende:

[..]

omfg. .

mijn god ston3d, zeg je lidmaatschap van de sgp op en zet het zelf eens op een zuipen. pik desnoods zelfs eens een minderjarig grietje uit een bar op en laat haar alle hoeken van je matras zien, maar for the love of god, bekijk niet alles zo gigantisch klinisch. is dat een academisch trekje ofzo, dat alles tot in de puntjes geanalyseerd moet worden?

leef!
ik weet niet waarom ik dat doe, dat zal wel idd een academisch trekje zijn. maar ik ben atheist, maar sta open voor andere culturen. leef en laat leven. ik ben niet lid van de sgp.
pi_35458479
het feit dat je dit topic opent en om reacties en advies vraagt zegt toch al een heleboel. je gevoel zegt dat er iets niet klopt, dus dan zal dat ook vast wel zo zijn.

het is aan jou of je hiermee verder gaat en uiteindelijk moet je die keuze helemaal zelf maken
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:38:47 #51
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35458505
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:35 schreef visionnaire het volgende:
ik heb ook iets soortgelijks meegemaakt. zal later ff een betere reactie geven.
dank je wel.

@ nietzman: mee eens

@ ozzyat105: nee
pi_35458537
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:23 schreef ston3d het volgende:

[..]

vandaag is idd het kwartje gevallen. wat wil je van me? ze had toch toen gezegd dat ze maagd was? en vandaag heb ik echt geen zin om me op te winden over haar 'slet zijn'. ik praat morgen wel, maar nu even niet. ik heb wel lef om met haar te praten, maar heeft het nog zin als het zo duidelijk is.
nee nou wordt ie fraai ! je zet eerst een heel verhaal over iemand anders op een forum en nu vind je het vreemd als iemand er vraagtekens bij zet. het spijt me zeer maar ik vind het erg vreemd dat je haar én een slet én je vriendin noemt. als ik je verhaal lees dan vind ik jou ook een vreemde snuiter trouwens. als iemand zegt dat ze nooit sex heeft gehad en vervolgens zegt ze dat je pik te klein is en dat ze weet hoe sperma smaakt dan leg je dat toch niet doodleuk naast je neer?!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:41:02 #53
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35458576
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:36 schreef cyan het volgende:

[..]

ik keur niks af of goed , dat moet je zelf doen! ik ken jou niet en ik ken je vriendin niet maar mijn idee hierover is dat dit geen gelijkwaardige relatie kan en zal worden.

ze hangt aan je als een kind aan zijn moeder. iemand moet iets toevoegen aan je leven en geen compensatie zijn van iets dat je mist of niet kent. en ik heb het idee dat jij geen toevoeging bent aan haar leven maar een compensatie
dat is zo. cyan, jij bent volwaardig psycholoog.

[ Bericht 9% gewijzigd door ston3d op 26-02-2006 10:56:48 ]
pi_35458675
om het heel zwart wit te stellen:

je hebt 2 soorten meiden.

1 is onafhankelijk. vind haar eigen leven en dingen ook belangrijk. een relatie met jou is een toevoeging aan haar leven. ze zal niet zo snel haar vrienden voor jou laten vallen of haar hobby's opgeven. ze zal jou niet altijd op de 1e plaats zetten omdat ze ook haar eigen ding wil doen.

2 is afhankelijk. verliest zichzelf helemaal in een relatie met jou. je bent geen toevoeging maar een compensatie en je staat bovenaan aan haar lijstje. ze zal van jou verwachten dat zij ook bovenaan jouw lijstje staat en dat je dingen/vrienden voor haar laat vallen. ze wil je claimen dmv uitspraken, beloftes, zwangerschap, tattoos of dreigementen. je zal een obsessie voor haar zijn en alles zal om jou en haar draaien.

3 keer raden tot welke van de 2 jouw vriendin behoort ...
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:44:58 #55
37225 BAC
Lekker hoor..........
pi_35458702
waneer ik jouw post lees dan denk ik gelijk, die gozer spoort niet!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:45:13 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35458708
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:39 schreef mcnasty het volgende:
het spijt me zeer maar ik vind het erg vreemd dat je haar én een slet én je vriendin noemt. als ik je verhaal lees dan vind ik jou ook een vreemde snuiter trouwens. als iemand zegt dat ze nooit sex heeft gehad en vervolgens zegt ze dat je pik te klein is en dat ze weet hoe sperma smaakt dan leg je dat toch niet doodleuk naast je neer?!
mag ik me gemakshalve hierbij aansluiten?

ik vind daarnaast dat je nogal conclusies trekt. misschien is ze inderdaad geen maagd meer, maar dat betekent toch ook weer niet automatisch dat ze een slet is?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_35458718
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:41 schreef ston3d het volgende:

[..]

dat is zo. ik heb er niet bij verteld. het is namelijk zo.....haar moeder was overleden toen ze 7 was. daarbij heeft ze een tijdlang een depressie gehad. cyan, jij bent volwaardig psycholoog.
heeft ze vrienden? of hobby's?
pi_35458747
quote:

[..]

nee nou wordt ie fraai ! je zet eerst een heel verhaal over iemand anders op een forum en nu vind je het vreemd als iemand er vraagtekens bij zet. het spijt me zeer maar ik vind het erg vreemd dat je haar én een slet én je vriendin noemt. als ik je verhaal lees dan vind ik jou ook een vreemde snuiter trouwens. als iemand zegt dat ze nooit sex heeft gehad en vervolgens zegt ze dat je pik te klein is en dat ze weet hoe sperma smaakt dan leg je dat toch niet doodleuk naast je neer?!
helemaal mee eens.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:48:21 #59
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35458817
quote:

[..]

nee nou wordt ie fraai ! je zet eerst een heel verhaal over iemand anders op een forum en nu vind je het vreemd als iemand er vraagtekens bij zet.
nee, er was niemand anders. is een misverstand? nee sorry, ik bedoelde met die opmerking 'wat moet ik doen'? kwam verkeerd uit.
quote:
het spijt me zeer maar ik vind het erg vreemd dat je haar én een slet én je vriendin noemt.
dat is vreemd, maar nu ga ik ervanuit dat ze een slet, maar ik heb twijfel. dat ja, is bij iemand die heel verliefd op haar is geweest. ik heb de feiten hier neergezet vriend en nu begin ik het steeds meer te begrijpen. dat jij me confronteert is goed. ik vind het goed van je, ik ben blind in wat dat betreft sorry, het is mij overkomen en ik had er nooit bij stilgestaan en nu hoop ik dat mijn verdenking fout zijn.
quote:
als ik je verhaal lees dan vind ik jou ook een vreemde snuiter trouwens. als iemand zegt dat ze nooit sex heeft gehad en vervolgens zegt ze dat je pik te klein is en dat ze weet hoe sperma smaakt dan leg je dat toch niet doodleuk naast je neer?!
daar zit uitleg bij. ze zei dat ze die dingen op school kreeg, tijdens biologie/anatomie zei ze, ja ook hoe sperma smaakte....vroeg een klasgenote aan de docent, klinkt nu heel dom voor woorden maar ik geloofde haar op haar woord. confronteer mij.

[ Bericht 3% gewijzigd door ston3d op 24-02-2006 22:12:20 ]
pi_35458819
ik vind je verhaal nogal warrig, maar wat ik eruit opmaak is dat je herhaaldelijk enorme alarmbellen hebt gehoord en ervoor hebt gekozen deze langdurig te negeren. ik begrijp niet waarom je niet eerder naar deze alarmbellen hebt gehandeld en de confrontatie bent aangegaan.
pi_35458828
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:44 schreef cyan het volgende:

1 is onafhankelijk. vind haar eigen leven en dingen ook belangrijk. een relatie met jou is een toevoeging aan haar leven. ze zal niet zo snel haar vrienden voor jou laten vallen of haar hobby's opgeven. ze zal jou niet altijd op de 1e plaats zetten omdat ze ook haar eigen ding wil doen.

2 is afhankelijk. verliest zichzelf helemaal in een relatie met jou. je bent geen toevoeging maar een compensatie en je staat bovenaan aan haar lijstje. ze zal van jou verwachten dat zij ook bovenaan jouw lijstje staat en dat je dingen/vrienden voor haar laat vallen. ze wil je claimen dmv uitspraken, beloftes, zwangerschap, tattoos of dreigementen. je zal een obsessie voor haar zijn en alles zal om jou en haar draaien.

vraag is alleen ...wat kun je beter hebben?
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_35458877
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:36 schreef ston3d het volgende:

[..]

ik weet niet waarom ik dat doe, dat zal wel idd een academisch trekje zijn. maar ik ben atheist, maar sta open voor andere culturen. leef en laat leven. ik ben niet lid van de sgp.
je komt op mij niet bijster academisch over
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:50:32 #63
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35458900
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:44 schreef cyan het volgende:

allebei

[ Bericht 3% gewijzigd door ston3d op 26-02-2006 10:57:36 ]
pi_35458906
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:48 schreef ston3d het volgende:

[..]

daar zit uitleg bij. ze zei dat ze die dingen op school kreeg, tijdens biologie/anatomie zei ze, ja ook hoe sperma smaakte....vroeg een klasgenote aan de docent, klinkt nu heel dom voor woorden maar ik geloofde haar op haar woord. confronteer mij.
confronteer mij? ben je ergens naar op zoek ....een dikke bevestiging?
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_35458925
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:50 schreef ston3d het volgende:

[..]

hoe weet jij zulke dingen als ik vragen mag? het is .... zo kloppend.
je bedoelt dat het zo in jouw straatje past?
pi_35458940
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:41 schreef ston3d het volgende:

[..]

dat is zo. ik heb er niet bij verteld. het is namelijk zo.....haar moeder was overleden toen ze 7 was. daarbij heeft ze een tijdlang een depressie gehad. cyan, jij bent volwaardig psycholoog.
ik zou trouwens alles wat je vriendin zegt maar met een korrel zout nemen.
pi_35458963
quote:

[..]

omfg. .

leef!
Old Tyme Hardcore!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:53:54 #68
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35459032
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:48 schreef xennia het volgende:
ik vind je verhaal nogal warrig, maar wat ik eruit opmaak is dat je herhaaldelijk enorme alarmbellen hebt gehoord en ervoor hebt gekozen deze langdurig te negeren. ik begrijp niet waarom je niet eerder naar deze alarmbellen hebt gehandeld en de confrontatie bent aangegaan.
welke alarmbellen? het is een lang verhaal, er soms ook uitleg bij die ik niet meteen erbij heb gezet. ik heb het chronologisch geschreven, zo mogelijk.
pi_35459119
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:50 schreef ston3d het volgende:

[..]

hoe weet jij zulke dingen als ik vragen mag? het is .... zo kloppend.
omdat ik dit om me heen zie. bij vriendinnen en collega's.

mensen kunnen zichzelf helemaal in een relatie storten en zetten hun hele leven stop. gaan op een eilandje zitten met hun vriend/vriendin en willen er na een aantal jaar weer vanaf omdat ze toch iets missen. maar zie dan nog maar eens een boot te vinden om je naar het vaste land te brengen
pi_35459146
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:53 schreef ston3d het volgende:
welke alarmbellen?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 21:58:29 #71
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35459203
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:51 schreef xennia het volgende:

[..]

ik zou trouwens alles wat je vriendin zegt maar met een korrel zout nemen.
xennia ik weet heus dat ik nu in een positie ben waarin ik erg raar over kan komen. weet je ik heb het verhaal neergezet en wil ermee geconfronteerd worden. ik weet dat een combinatie vriendin en slet niet kan, maar we hadden wel zeker 6 maanden een serieuze, lijkende, relatie. ik heb sinds het kwartje gevallen is vandaag geprobeerd even het hele verhaal te overdenken. en ik kom zelf tot de conclusie dat zij een slet is die even een pauze had genomen van een jaar en sinds gister niet heeft volgehouden. ik ben gebruikt.
pi_35459234
* marmar heeft misschien een paar dingetjes gemist

maar.. sounds like the girl's got some issues.. wat het ook is, het is niet aan jou om dat op te lossen, ze heeft volgens mij nog een boel uit te vechten met zichzelf voordat ze uberhaupt op een normale manier in een relatie kan stappen.
ik ben het met de rest eens dat je het beter kan laten voor wat het is; zij ligt volgens mij serieus in de knoop met zichzelf en om je op te werpen als reddende engel in psychische nood is in dit soort gevallen nooit verstandig, trust me..
bovendien, een relatie die meteen al zoveel complicaties heeft.. dat belooft wat voor de eventuele toekomst..

wat dat zuipen en leven en hoeken van je matras betreft: doen!!! (alleen vanaf 16 is misschien slimmer, voorkomt gezeik met rechters enzo )
pi_35459239
quote:

[..]

pff, desnoods steel je die ketting terug. je spend toch geen ¤120 aan zo'n slet mên, kan je 2 á 3 keer naar de hoeren mee .
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:00:29 #74
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35459279
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:57 schreef xennia het volgende:

[..]

okay laat maar, ik heb er vele gezien. maar goed, liefde heeft mij echt blind gemaakt.
pi_35459296
hoezo had je trouwens een witgouden ketting voor haar gekocht? was ze jarig?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:02:29 #76
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35459341
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:56 schreef cyan het volgende:

[..]

omdat ik dit om me heen zie. bij vriendinnen en collega's.

mensen kunnen zichzelf helemaal in een relatie storten en zetten hun hele leven stop. gaan op een eilandje zitten met hun vriend/vriendin en willen er na een aantal jaar weer vanaf omdat ze toch iets missen. maar zie dan nog maar eens een boot te vinden om je naar het vaste land te brengen
levenskennis is handig in deze wereld. ik dank je cyan.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 24 februari 2006 @ 22:03:01 #77
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_35459364
quote:

extra info: ik had voor haar een wit-gouden ketting gekocht 2 weken terug twv 120 euro.
je wordt als goedgelovige niet alleen door je vriendin genaaid, maar ook door je juwelier.
voor 120 euro gok ik eerder op zilver
pi_35459365
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:02 schreef ston3d het volgende:

[..]

levenskennis is handig in deze wereld. ik dank je cyan.
no thnx
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:04:08 #79
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35459394
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:00 schreef wolkje het volgende:
hoezo had je trouwens een witgouden ketting voor haar gekocht? was ze jarig?
net voor valentijn, omdat 14e niet uitkwam heb ik als verassing eerder cadeau meegenomen. ik kreeg ook niks van haar maar ik heb mezelf nooit op de voorgrond gezet. ik heb niet bij stilgestaan eigenlijk.
pi_35459435
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:04 schreef ston3d het volgende:

[..]

net voor valentijn, omdat 14e niet uitkwam heb ik als verassing eerder cadeau meegenomen. ik kreeg ook niks van haar maar ik heb mezelf nooit op de voorgrond gezet. ik heb niet bij stilgestaan eigenlijk.
zo.. behoorlijk groot kado na een paar maanden relatie, voor valentijn.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:06:13 #81
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35459465
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:03 schreef swetsenegger het volgende:

[..]

je wordt als goedgelovige niet alleen door je vriendin genaaid, maar ook door je juwelier.
voor 120 euro gok ik eerder op zilver
nee zilver was bij hem 8 euro voor de halsketting en 15 voor hanger. 14 karaat witgoud 36 cm 120 euro is niet raar hoor. ligt eraan wat je neemt.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:08:30 #82
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35459538
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:05 schreef wolkje het volgende:

[..]

zo.. behoorlijk groot kado na een paar maanden relatie, voor valentijn.
zo zie ik dat ik genaaid ben, dank je wel voor de verduidelijking... ... ik zal het in mijn langetermijn geheugen zetten voor de volgende keer.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:09:42 #83
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_35459576
met zo'n meisje kun je best plezier beleven, ook als het serieuzer wordt. alleen niet met jouw instelling. niet door haar, niet door jou, maar door "jullie". punt erachter en next!
Vampire Romance O+
pi_35459601
zeg ston3d
het wordt tijd dat je iets leert over vrouwen
en ja, ik ben der zelf eentje, so i know!
als je te lief bent, wordt je gebruikt.. that's the way it goes.. vrouwen zijn daar misschien soms nog een tandje erger in dan mannen.. mijn ervaring is dat mannen er namelijk meestal opener in zijn..
misschien denk je dat het zo hoort, dure kadootjes etc. etc. maar lieve schat, je kan ook te lief zijn..
btw. ik heb gewoon een zilveren ring van +-15 euro met de naam van mijn vriend en dochter erin en ben der wat blij mee
pi_35459664
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:10 schreef marmar het volgende:
zeg ston3d
het wordt tijd dat je iets leert over vrouwen
en ja, ik ben der zelf eentje, so i know!
als je te lief bent, wordt je gebruikt.. that's the way it goes.. vrouwen zijn daar misschien soms nog een tandje erger in dan mannen.. mijn ervaring is dat mannen er namelijk meestal opener in zijn..
misschien denk je dat het zo hoort, dure kadootjes etc. etc. maar lieve schat, je kan ook te lief zijn..
btw. ik heb gewoon een zilveren ring van +-15 euro met de naam van mijn vriend en dochter erin en ben der wat blij mee
true! je mag best tegengas geven hoor! en je hoeft niet altijd lief en aardig te zijn want vrouwen weten heel goed hoe ze je dan kunnen manipuleren
pi_35459681
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:10 schreef marmar het volgende:
maar lieve schat, je kan ook te lief zijn..
ik kreeg een roos, en ik was er ook blij mee.
maar als ik niks had gekregen was ook alles prima geweest.
iemands liefde koop je niet, vind ik dan.
pi_35459686
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:48 schreef ston3d het volgende:

nee, er was niemand anders. is een misverstand?
met "iemand anders" bedoelde ik je slet vriendin,
quote:
dat is vreemd, maar nu ga ik ervanuit dat ze een slet, maar ik heb twijfel. dat ja, is bij iemand die heel verliefd op haar is geweest. ik heb de feiten hier neergezet vriend en nu begin ik het steeds meer te begrijpen. dat jij me confronteert is goed. ik vind het goed van je, ik ben blind in wat dat betreft sorry, het is mij overkomen en ik had er nooit bij stilgestaan en nu hoop ik dat mijn verdenking fout zijn.
je zegt nu dat je twijfelt maar in je op lijk je behoorlijk zeker van je zaak. en ik blijf erbij dat ik de dingen die jij noemt geen echte bewijzen vind. liegen over je maagdelijkheid maakt je een leugenaar en geen slet
quote:
graag zelfs,

-ze wil op de 2de date al een tattoo met jouw naam, en je naait haar de 3de date
-ze zegt dat je te klein geschapen bent en dat vind je niet erg
-je bent vreselijk verliefd en je zegt dat je een serieuze relatie met haar hebt maar ze weet niet waar je woont
-je bedankt de posters die achter je staan tot het slijmerige aan toe en mensen die een wenkbrauw ophalen bij jouw posts mogen wegwezen. je bent gewoon duidelijk op zoek naar bevestiging
-een slet die een pauze van een jaar neemt? ze heeft dus geen sex met anderen gehad sinds ze met jou heeft zeg je dus? (op het zoenen na wat ze gewoon heeft opgebiecht)

dit zijn er voor nu wel even genoeg lijkt me. hoe meer je over jezelf vertelt hoe labieler je bij me overkomt (labiele mensen hebben vaak de neiging om elkaar op te zoeken).
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:14:43 #88
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35459739
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:49 schreef xennia het volgende:

[..]

je komt op mij niet bijster academisch over
ik vind dat niet fijn om te horen xennia, ik voel me ineens dom en gebruikt nadat ik zelf over alles heb gedacht. ik heb ook niet de beste taal gebruikt, ik tril nog steeds met mijn vingers. het is een schok geweest. jij komt ook niet echt over als iemand met een goede inlevingsvermogen, in de gevoelens van iemand.
pi_35459741
ze vond seks belangrijk maar ze was maagd .
sorry hoor, daar zit al een grote fout.
JOHNNY HEITINGA
pi_35459745
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:12 schreef wolkje het volgende:

[..]

ik kreeg een roos, en ik was er ook blij mee.
maar als ik niks had gekregen was ook alles prima geweest.
iemands liefde koop je niet, vind ik dan.
ow die ring heb ik al een tijdje, met valentijn gingen we uit eten, samen op de fiets (ikke achterop )
pi_35459756
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:14 schreef marmar het volgende:

[..]

ow die ring heb ik al een tijdje, met valentijn gingen we uit eten, samen op de fiets (ikke achterop )
leuk
pi_35459778
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:12 schreef mcnasty het volgende:
liegen over je maagdelijkheid maakt je een leugenaar en geen slet
hoe dan ook bad news lijkt me, die meid
pi_35459807
misschien is ze feitelijk gezien geen maagd meer, maar voelt ze zich wel maagd omdat ze zelf niet achter haar ontmaagding stond? en misschien dat dat ook weer een reden is voor haar wat vreemde gedrag?
tsja, als we dan toch allemaal gaan brainstormen, gooi ik deze er ook even in...

ik vind het wel heel vreemd dat je hier je verhaal uitgebreid neerzet, haar presenteerd als een slet maar nog niet eens echt met haar gepraat hebt.
en zou het niet kunnen dat je het allemaal maar al te mooi vond? een meisje dat afhankelijk was van jou, stapelverliefd overkwam en die jij dan kon beschermen...

wat is dat toch met sommige relaties? wordt er niet meer gepraat ofzo?
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_35459850
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:17 schreef sade het volgende:
misschien is ze feitelijk gezien geen maagd meer, maar voelt ze zich wel maagd omdat ze zelf niet achter haar ontmaagding stond? en misschien dat dat ook weer een reden is voor haar wat vreemde gedrag?
tsja, als we dan toch allemaal gaan brainstormen, gooi ik deze er ook even in...
dat kwam inderdaad ook nog even in mij op.
pi_35459871
zo verder gelezen. raar wijf, geen vertrouwen aan hechten.

zoenen op dezelfde dag. is gevoelloos, tijdens dr eigen eerste keer klagen over de seks
weg ermee, prullenbak figuur.
JOHNNY HEITINGA
pi_35459967
quote:
zover wilde ik niet gaan in mijn reactie, maar denk dat het toch in die richting wel te zoeken is, dessalniettemin blijf ik erbij dat ze zelf naar mijn idee veel uit te vechten heeft voordat ze uberhaupt op een goede manier een relatie kan beginnen.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:21:55 #97
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35459981
quote:

[..]

ik geloof je.

je bent 5 jaar ouder maar ze bespeelt je als een viool. ik vind je erg naief en wereldvreemd overkomen en betwijfel dan ook of dit topic wel 'echt' is, eerlijk gezegd.
pi_35460018
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:16 schreef xennia het volgende:

[..]

hoe dan ook bad news lijkt me, die meid
je hebt helemaal gelijk. mijn bedoeling is ook niet om haar acties goed te praten maar om de ts naar zichzelf te laten kijken. hij is in mijn ogen namelijk de andere helft van dit probleem
pi_35460062
quote:
dat zou ook heel goed kunnen. maar daar kom je maar op 1 manier achter: vragen!
pi_35460091
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:23 schreef mcnasty het volgende:

[..]

je hebt helemaal gelijk. mijn bedoeling is ook niet om haar acties goed te praten maar om de ts naar zichzelf te laten kijken. hij is in mijn ogen namelijk de andere helft van dit probleem
ik denk dat jullie beeld van een relatie niet met elkaar samen gaat.
pi_35460119
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:14 schreef ston3d het volgende:
jij komt ook niet echt over als iemand met een goede inlevingsvermogen, in de gevoelens van iemand.
dat zie je wel vaker bij psychologen he
pi_35460128
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef aventura het volgende:

[..]

je bent 5 jaar ouder maar ze bespeelt je als een viool. ik vind je erg naief en wereldvreemd overkomen en betwijfel dan ook of dit topic wel 'echt' is, eerlijk gezegd.
en als het waar is dan mag je dat wijf best bruut hard laten nemen door wat inwoners van rotterdam-zuid
JOHNNY HEITINGA
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:26:24 #103
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35460131
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:12 schreef mcnasty het volgende:

[..]

met "iemand anders" bedoelde ik je slet vriendin,
[..]

je zegt nu dat je twijfelt maar in je op lijk je behoorlijk zeker van je zaak. en ik blijf erbij dat ik de dingen die jij noemt geen echte bewijzen vind. liegen over je maagdelijkheid maakt je een leugenaar en geen slet
[..]

graag zelfs,

-ze wil op de 2de date al een tattoo met jouw naam, en je naait haar de 3de date
-ze zegt dat je te klein geschapen bent en dat vind je niet erg
-je bent vreselijk verliefd en je zegt dat je een serieuze relatie met haar hebt maar ze weet niet waar je woont
-je bedankt de posters die achter je staan tot het slijmerige aan toe en mensen die een wenkbrauw ophalen bij jouw posts mogen wegwezen. je bent gewoon duidelijk op zoek naar bevestiging
-een slet die een pauze van een jaar neemt? ze heeft dus geen sex met anderen gehad sinds ze met jou heeft zeg je dus? (op het zoenen na wat ze gewoon heeft opgebiecht)

dit zijn er voor nu wel even genoeg lijkt me. hoe meer je over jezelf vertelt hoe labieler je bij me overkomt (labiele mensen hebben vaak de neiging om elkaar op te zoeken).
okay ik ben misschien labiel want het is zoveel emotie in zo'n korte tijd omdat ik de hele tijd alles genegeerd heb, de tekens. ik zoek bevestiging ja want de ene keer denk ik van dat ze gewoon de waarheid sprak en een enkele incident heeft gehad door iemand te zoenen, dat ze dus niet heeft gelogen en omdat ik van mezelf weet dat ik te snel concludeer uit kleine dingetjes die gebeurd zijn. aan de andere kant is de confrontatie te groot en ik wilde mezelf dwingen, om tot een juiste objectieve conclusie te komen die los staat van emotie. als ik jou dingen lees die je naar voren heb gebracht kan ik daar ook niks op zeggen behalve dat je gelijk hebt, maar het is zo dat ik haar zoveel twijfel geef om mezelf van de pijn van verlies te besparen.
pi_35460179
quote:

[..]

het zou je nog verbazen hoeveel naieve gozers bespeeld worden..
* marmar heeft al menig goede vriend gewezen op valkuiltjes van vrouwen die van 10 kilometer afstand al te doorzien waren..

en nee, niet omdat ik zelf een manipulatief wijf ben :p hoewel ik toegeef dat ik onmiddelijk over iemand heenloop als diegene als vloermatje gaat liggen, maar dan nooit met valse voorwendselen
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:28:58 #105
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35460238
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:26 schreef xennia het volgende:

[..]

dat zie je wel vaker bij psychologen he
jij bent psychoog? sorry, maar kan je mij enigszins begrijpen waarom ik zo overkom of ben ik al bestempeld als een zodanig iemand zoals je eerder beschreef.
pi_35460256
waarom ga je niet met haar praten? zij is de enige die je uitleg kan geven.
wij kunnen hier nog wel honderd mogelijkheden bedenken, maar daar heb je niet zo heel veel aan.
pi_35460276
@ ston3d: psycholoog zijn is denk ik wat anders dan grenzeloos medelijden geven..

* marmar is zelfs van mening dat medelijden meestal tamelijk zinloos is

soms is de waarheid gewoon hard gozer, maar leer ervan.

[ Bericht 1% gewijzigd door MarMar op 24-02-2006 22:32:20 (zinvol/zinloos, belangrijk detail :')) ]
pi_35460282
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:29 schreef wolkje het volgende:
waarom ga je niet met haar praten? zij is de enige die je uitleg kan geven.
wij kunnen hier nog wel honderd mogelijkheden bedenken, maar daar heb je niet zo heel veel aan.
met zo iemand nog praten kom nou
JOHNNY HEITINGA
pi_35460306
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:30 schreef marmar het volgende:
@ ston3d: psycholoog zijn is denk ik wat anders dan grenzeloos medelijden geven..

* marmar is zelfs van mening dat medelijden meestal tamelijk zinvolloos is

soms is de waarheid gewoon hard gozer, maar leer ervan.
pi_35460319
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:26 schreef ston3d het volgende:

[..]

okay ik ben misschien labiel want het is zoveel emotie in zo'n korte tijd omdat ik de hele tijd alles genegeerd heb, de tekens. ik zoek bevestiging ja want de ene keer denk ik van dat ze gewoon de waarheid sprak en een enkele incident heeft gehad door iemand te zoenen, dat ze dus niet heeft gelogen en omdat ik van mezelf weet dat ik te snel concludeer uit kleine dingetjes die gebeurd zijn. aan de andere kant is de confrontatie te groot en ik wilde mezelf dwingen, om tot een juiste objectieve conclusie te komen die los staat van emotie. als ik jou dingen lees die je naar voren heb gebracht kan ik daar ook niks op zeggen behalve dat je gelijk hebt, maar het is zo dat ik haar zoveel twijfel geef om mezelf van de pijn van verlies te besparen.
bevestiging krijg je alleen als je met haar praat en even met je verstand de dingen op een rijtje zet.

je kan hiermee doorgaan en je de pijn van het verlies besparen, maar de pijn die je straks krijgt als blijkt dat dit niet werkt (en je al god weet wat hebt gedaan en opgegeven) is nog veel erger
pi_35460341
nou ik heb met veel verbazing gelezen..
alles was tegen strijdig..aan haar
maagd: maar wel sex belangrijk vinden, aanmerkingen op jou kwaliteiten,sperma geproefd hebben..haha op school ,zeker de leraar die zijn broek naar beneden trok

en verder verliefd zijn naar een paar uur.geweldig hoor ..toen moesten er al alarm belletjes gaan rinkelen...en ze had de hbo gedaan?ja nou ze komt meer over als een vmbo geil aandacht sletje
dat meisje heb hulp nodig,,maar ik vind jou ook soms wazig over komen ,sorry dat ik het zegt

bedoel je wilt werkelijk op alles aangesproken worden...jou belevenswereld beleven etc..
je bent gewoon ontzettend naief geweest en gebruikt..leg je daar bij neer..en wees de next time iets meer kieskeuriger
Salsa Española
pi_35460394
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:32 schreef salsagirl het volgende:
nou ik heb met veel verbazing gelezen..
alles was tegen strijdig..aan haar
maagd: maar wel sex belangrijk vinden, aanmerkingen op jou kwaliteiten,sperma geproefd hebben..haha op school ,zeker de leraar die zijn broek naar beneden trok

en verder verliefd zijn naar een paar uur.geweldig hoor ..toen moesten er al alarm belletjes gaan rinkelen...en ze had de hbo gedaan?ja nou ze komt meer over als een vmbo geil aandacht sletje
dat meisje heb hulp nodig,,maar ik vind jou ook soms wazig over komen ,sorry dat ik het zegt

bedoel je wilt werkelijk op alles aangesproken worden...jou belevenswereld beleven etc..
je bent gewoon ontzettend naief geweest en gebruikt..leg je daar bij neer..en wees de next time iets meer kieskeuriger ......

en get rid of that bitch
nu klopt ie
JOHNNY HEITINGA
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:36:38 #113
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35460497
quote:

[..]

ik sta hier vol verbijstering te lezen. ik heb echt geen baat bij om mezelf te vernederen voor de grap om achteraf zulke dingen te horen. het is echt echt. ik heb veel weggelaten in het verhaal omdat ik gewoon niet snel typ en alles nuanceren kost tijd. ik heb het verhaal in een uur geschreven. het geheel speelde dus 1 jaar. als je alles zo leest terwijl het zo dicht opelkaar geschreven maakt het vreemder idd, maar hou ook rekening mee dat ik nu echt teveel emotie krijg en ik probeer objectief te blijven maar dat is vrijwel onmogelijk als je nog de liefde voelt weg-ebben. ik heb de losse feiten hier neergezet, de conclusies zijn er gemaakt. de keuze durf ik niet te nemen, of ja, ik wil mezelf volledig objectief zien en dan pas een conclusie trekken.
pi_35460511
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:28 schreef ston3d het volgende:

[..]

jij bent psychoog? sorry, maar kan je mij enigszins begrijpen waarom ik zo overkom of ben ik al bestempeld als een zodanig iemand zoals je eerder beschreef.
ik begrijp je vraag niet? ik heb je nog helemaal niet beschreven
pi_35460537
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:36 schreef ston3d het volgende:
de keuze durf ik niet te nemen, of ja, ik wil mezelf volledig objectief zien en dan pas een conclusie trekken.
wat bedoel je hier in godsnaam mee?
en waarom praat je niet eens met haar?
pi_35460550
quote:

[..]

ik sta hier vol verbijstering te lezen. ik heb echt geen baat bij om mezelf te vernederen voor de grap om achteraf zulke dingen te horen. het is echt echt. ik heb veel weggelaten in het verhaal omdat ik gewoon niet snel typ en alles nuanceren kost tijd. ik heb het verhaal in een uur geschreven. het geheel speelde dus 1 jaar. als je alles zo leest terwijl het zo dicht opelkaar geschreven maakt het vreemder idd, maar hou ook rekening mee dat ik nu echt teveel emotie krijg en ik probeer objectief te blijven maar dat is vrijwel onmogelijk als je nog de liefde voelt weg-ebben. ik heb de losse feiten hier neergezet, de conclusies zijn er gemaakt. de keuze durf ik niet te nemen, of ja, ik wil mezelf volledig objectief zien en dan pas een conclusie trekken.
volgens mij ben jij zo wereldvreemd dat je niet eens weet wat dat woord betekent.
pi_35460571
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:25 schreef cyan het volgende:

[..]

ik denk dat jullie beeld van een relatie niet met elkaar samen gaat.
en ik denk dat jij hier blijft posten vanwege de complimentjes die je krijgt

oh... is dit geen "state the obvious" wedstrijd?
pi_35460581
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef marmar het volgende:

[..]

zover wilde ik niet gaan in mijn reactie, maar denk dat het toch in die richting wel te zoeken is, dessalniettemin blijf ik erbij dat ze zelf naar mijn idee veel uit te vechten heeft voordat ze uberhaupt op een goede manier een relatie kan beginnen.
zou wel een hoop verklaren inderdaad. maar ja, het is maar te hopen dat het daar niet aan ligt. maar je hebt gelijk, voor het hebben van een goede relatie moet je veel investeren.

en de enige die antwoord kan geven op al zijn vragen, daar wil hij dan niet mee praten. voor ons blijft het gissen natuurlijk...
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:40:11 #119
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35460623
ik zal het nog 1x samenvatten: ren hard weg
pi_35460692
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:38 schreef mcnasty het volgende:

[..]

en ik denk dat jij hier blijft posten vanwege de complimentjes die je krijgt

oh... is dit geen "state the obvious" wedstrijd?
hahahahaha

ja hoor tuurlijk!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:43:09 #121
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35460736
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:31 schreef cyan het volgende:

[..]

bevestiging krijg je alleen als je met haar praat en even met je verstand de dingen op een rijtje zet.

je kan hiermee doorgaan en je de pijn van het verlies besparen, maar de pijn die je straks krijgt als blijkt dat dit niet werkt (en je al god weet wat hebt gedaan en opgegeven) is nog veel erger
als ik bevestiging wil dat zij misschien toch de waarheid sprak zou ik je nu ongelijk geven. maar nee zo labiel ben ik niet. ik begin steeds meer overtuigd te raken dat de losse feitjes die in het verleden gebeurd zijn boekdelen spreken dan haar 'lieve' woorden.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:44:44 #122
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35460801
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:37 schreef xennia het volgende:

[..]

ik begrijp je vraag niet? ik heb je nog helemaal niet beschreven
je zei "je komt niet academisch over" tijdje terug.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:46:23 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35460866
waarom ga je niet met haar praten in plaats van alles op haast paranoïde wijze in te vullen?

en ik deel ook deels het gevoel van aventura.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:49:39 #124
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35460984
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:38 schreef wolkje het volgende:

[..]

wat bedoel je hier in godsnaam mee?
en waarom praat je niet eens met haar?
ik wil even afkoelen en alle zaken op een rijtje zetten. daarom praat ik vandaag niet. sommige kritiek negeer ik echt niet hoor. wie weet hoef ik haar niet eens te spreken en dan maak ik het uit. dat zij raar is begin ik steeds meer te begrijpen. ik wil niet later in mijn leven met zo iemand vastzitten, echt niet. ik moet wat kieskeuriger zijn. ik wil wel eerst haar verhaal horen. ik geef haar door te wachten ook bedenktijd. ik wil niet alles overhaasten. ik wil het goed aanpakken en niet te overhaast een foute beslissing nemen. maar ja ik ga dus praten met haar zodra ze morgen me gek belt. en het antwoord van mij moet dan de juiste zijn. ik wil niet pijn lijden.
pi_35461057
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:44 schreef ston3d het volgende:

[..]

je zei "je komt niet academisch over" tijdje terug.
door je manier van formuleren. doordat je een uur doet over het schrijven van een klein stukje tekst. omdat het je ontbreekt aan enig inzicht in mensen en in jezelf. doordat je vragen en reacties verkeerd opvat, bepaalde woorden niet kent. of je bent gewoon een kloon.
pi_35461061
je geeft haar bedenktijd?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:53:11 #127
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35461120
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:38 schreef xennia het volgende:

[..]

volgens mij ben jij zo wereldvreemd dat je niet eens weet wat dat woord betekent.
okay, wil jij je sarcasme achterwege laten astjeblieft. misschien ben ik wel vreemd, maar je kent me niet. ik heb geen zin in ruzie sorry.
pi_35461167
ben ik nou de enige die het idee heeft dat dit gewoon een kloon is? .
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:54:34 #129
138514 1ofthefew
always on the run
pi_35461170
jouw achtergrondinfo, 20+, universitair, waarschijnlijk weinig intiem contact met vrouwen gezien je lid bent van een datingsite.

die meid lijkt mij iemand die heel veel is gebruikt door jongens, het eerst leuk vond al die aandacht maar later besefde dat ze toch warmte nodig heeft, iemand die om haar geeft.

ondertussen is ze wel verlaafd aan het leventje als "breezah-slet".

sta jij wel sterk genoeg in je schoenen om die meid te kunnen geven wat ze wil?
je kan hieraan echt kapot gaan als je hiermee doorgaat.
ga met een goede vriend/vriendin een onder een biertje in de kroeg dit alles bespreken (dan wel iemand die wel veel ervaring heeft met daten en relaties)
De wereld is op hol geslagen
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:56:28 #130
138514 1ofthefew
always on the run
pi_35461250
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:54 schreef boebiedoe het volgende:
ben ik nou de enige die na aanleiding die het idee heeft dat dit gewoon een kloon is? .
nee ik vind het hele verhaal ook zeer vreemd.
lijkt wel alsof die gast een boek schrijft, writersblock heeft en nu via fok een nieuwe wending voor zijn verhaal zoekt
De wereld is op hol geslagen
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:56:45 #131
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35461266
quote:
ben ik nou de enige die na aanleiding die het idee heeft dat dit gewoon een kloon is? .
nope, zie mijn eerste post
pi_35461301
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:56 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

lijkt wel alsof die gast een boek schrijft, writersblock heeft en nu via fok een nieuwe wending voor zijn verhaal zoekt
juist. de hele structuur en het taalgebruik is dermate geforceerd dat het gewoon niet meer serieus overkomt. ben benieuwd welke uitgever 'm gaat publiceren. .
pi_35461332
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:53 schreef ston3d het volgende:

[..]

okay, wil jij je sarcasme achterwege laten astjeblieft. misschien ben ik wel vreemd, maar je kent me niet. ik heb geen zin in ruzie sorry.
ik was niet eens sarcastisch.

nadat aventura jou naief en wereldvreemd noemde kwam jij met dit zeer onsamenhangende verhaal, dat werkelijk niets te maken heeft met wereldvreemd zijn
quote:

[..]

pi_35461359
quote:
ben ik nou de enige die het idee heeft dat dit gewoon een kloon is? .
nou nee, dat heb ik ook al eerder verondersteld en meerderen met mij
pi_35461423
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:56 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

ik raad hem ten zeerste aan een andere carriere dan een carriere als auteur te ambieren
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:01:50 #136
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35461484
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:51 schreef xennia het volgende:

[..]

door je manier van formuleren. doordat je een uur doet over het schrijven van een klein stukje tekst. omdat het je ontbreekt aan enig inzicht in mensen en in jezelf. doordat je vragen en reacties verkeerd opvat, bepaalde woorden niet kent. of je bent gewoon een kloon.
kijk, ik dank iedereen voor zijn kennis en inzicht. ik vind het niet erg om kritiek te krijgen, mijn bewoordingen waren soms verkeerd gekozen bij bepaalde mensen. mijn concentratie is minimaal. ik zei ik typ niet zo snel, maar zoiets schrijf je niet hetzelfde als een opstel ofzoiets dergelijks. ik zei nog, mijn vingers trilden er nog van. dat inzicht ontbreekt in mensen en in mezelf, dat is iets wat driekwart van de wereld heeft. ik heb vluchtig gelezen en dan krijg je soms dat ik niet goed heb gelezen. mijn lichaam is echt actief, hart pompt hard, vingers trillen, ik ben gechoqeerd... welke woorden ken ik niet dan? ik ben nieuw hier dus ik weet niet wat je bedoeld met kloon. ik sta open voor je kritiek xennia.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:04:20 #137
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_35461589
heet ze toevallig svetlana?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:14:42 #138
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35462046
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:57 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

juist. de hele structuur en het taalgebruik is dermate geforceerd dat het gewoon niet meer serieus overkomt. ben benieuwd welke uitgever 'm gaat publiceren. .
ik ben geen liefdjesverdriet-verhaal-schrijver. ik ben technisch qua opleiding, ik lees nooit romans ofzo.

ik snap echt niet waarom nu iedereen begin met kloon-gedoe. diegenen nemen het verhaal dus niet serieus meer.

ik denk dat het verstandig is om het vandaag voor gezien te houden. bedankt voor diegenen die mij geholpen hebben. mijn vrienden zeiden soortgelijke dingen tegen me, ook dat ik wereldvreemd ben en naief. ik heb echt goede vrienden denk ik als ze dat durven zeggen, misschien zit er wel waarheid in. maar goed, zo ben ik nu eenmaal. ik zal morgen terugkomen met een update.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:17:17 #139
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35462175
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 22:54 schreef 1ofthefew het volgende:
jouw achtergrondinfo, 20+, universitair, waarschijnlijk weinig intiem contact met vrouwen gezien je lid bent van een datingsite.

die meid lijkt mij iemand die heel veel is gebruikt door jongens, het eerst leuk vond al die aandacht maar later besefde dat ze toch warmte nodig heeft, iemand die om haar geeft.

ondertussen is ze wel verlaafd aan het leventje als "breezah-slet".

sta jij wel sterk genoeg in je schoenen om die meid te kunnen geven wat ze wil?
je kan hieraan echt kapot gaan als je hiermee doorgaat.
ga met een goede vriend/vriendin een onder een biertje in de kroeg dit alles bespreken (dan wel iemand die wel veel ervaring heeft met daten en relaties)
je verhaal klinkt logisch. je conclusie zal ik in overweging nemen. tot morgen, dank allemaal.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:21:53 #140
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35462356
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 23:04 schreef thesilentenigma het volgende:
heet ze toevallig svetlana?
nee.

[ Bericht 5% gewijzigd door ston3d op 26-02-2006 10:54:17 ]
  vrijdag 24 februari 2006 @ 23:23:12 #141
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_35462415
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 23:21 schreef ston3d het volgende:

[..]

nee. ze spreekt wel russisch.
is ze ook russisch? of afkomstig uit één of ander oostblokland?
pi_35463007
wat ben jij vreselijk naief, ts.

als het echt waar is, wat je vriendin allemaal heeft gezegd en gedaan (dan heb ik het dus niet over jouw veronderstellingen, maar de feitelijke dingen die jij in je op noemt), dan snap ik niet dat je niet al veel eerder hele grote twijfels over je vriendin hebt gekregen.

ik had haar gevraagd: 'waarom zeg je al binnen een (1!) dag dat je verliefd op me bent? waarom kom je in godesnaam met die krankzinnige omschrijving dat onze sex 'beter tot goed' was? waarom laat je me dat smsje zien waarin je ex je zegt dat hij je 'wilt neuken' en waarom smst je ex je nog uberhaupt? waarom bied je je mobiel (je mobiel!) aan als 'afscheidscadeau' (jezus, doe van mijn part een string, maar iemand een fucking mobiel als afscheidscadeau geven?)?

kortom, wat is dit voor een meisje en waarom heb je jezelf niet veel eerder voor je kop geslagen dat je met zo'n ongelofelijk raar mens een relatie bent aangegaan? wat wel heel erg duidelijk lijkt, is dat je vriendin labiel en onvolwassen is. iets wat jij met je 23 jaar ook wel duidelijk moet zijn geworden. waarom stort je jezelf dan zo volledig in een relatie waarin jij de labiele en onvolwassen kant van je vriendin steeds maar weer moet zien te compenseren?

ten slotte nog een opmerking over haar continu terugkerende woorden dat 'jij een beter iemand verdient'. dat is haar manier om voor haarzelf te legitimeren dat ze nog steeds rotzooit met andere jongens, en het heeft niets te maken met gevoelens voor jou.

word wakker!

[ Bericht 7% gewijzigd door Roeni3 op 24-02-2006 23:49:50 ]
  zaterdag 25 februari 2006 @ 00:46:03 #143
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35465217
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 23:38 schreef roeni3 het volgende:
wat ben jij vreselijk naief, ts.

als het echt waar is, wat je vriendin allemaal heeft gezegd en gedaan (dan heb ik het dus niet over jouw veronderstellingen, maar de feitelijke dingen die jij in je op noemt), dan snap ik niet dat je niet al veel eerder hele grote twijfels over je vriendin hebt gekregen.

ik had haar gevraagd: 'waarom zeg je al binnen een (1!) dag dat je verliefd op me bent? waarom kom je in godesnaam met die krankzinnige omschrijving dat onze sex 'beter tot goed' was? waarom laat je me dat smsje zien waarin je ex je zegt dat hij je 'wilt neuken' en waarom smst je ex je nog uberhaupt? waarom bied je je mobiel (je mobiel!) aan als 'afscheidscadeau' (jezus, doe van mijn part een string, maar iemand een fucking mobiel als afscheidscadeau geven?)?

kortom, wat is dit voor een meisje en waarom heb je jezelf niet veel eerder voor je kop geslagen dat je met zo'n ongelofelijk raar mens een relatie bent aangegaan? wat wel heel erg duidelijk lijkt, is dat je vriendin labiel en onvolwassen is. iets wat jij met je 23 jaar ook wel duidelijk moet zijn geworden. waarom stort je jezelf dan zo volledig in een relatie waarin jij de labiele en onvolwassen kant van je vriendin steeds maar weer moet zien te compenseren?

ten slotte nog een opmerking over haar continu terugkerende woorden dat 'jij een beter iemand verdient'. dat is haar manier om voor haarzelf te legitimeren dat ze nog steeds rotzooit met andere jongens, en het heeft niets te maken met gevoelens voor jou.

word wakker!
roeni3 en velen anderen: erg veel dank voor het weghalen van mijn oogkleppen en een spiegel voor mijn ogen te plaatsen. ik heb net nog mijn broer intens gesproken en alles opgebiecht. hij zegt alles wat jij zegt: ik ben inderdaad vreselijk naief geweest. het komt hard aan. ik voel me vreselijk. ik zie nu in hoe naief ik ben geweest. ik heb daarbij ook het wereldvreemde enigszins, maar zo ben ik niet altijd geweest. sociaal gezien kan ik beter doen, maar ik probeer hiervan te leren. in ieder geval dat wijf heeft me bedonderd en mag oprotten. als ze morgen belt zal ik haar reactie hier plaatsen zodat andere mensen ervan kunnen leren. nogmaals dank aan heel fok! voor het verbeteren van mijn leven...

[ Bericht 2% gewijzigd door ston3d op 26-02-2006 10:54:01 ]
  zaterdag 25 februari 2006 @ 00:46:46 #144
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35465239
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 23:23 schreef thesilentenigma het volgende:

[..]

is ze ook russisch? of afkomstig uit één of ander oostblokland?
nee. nee.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 00:59:40 #145
139493 visionnaire
de grote leider
pi_35465604
omg hoewel ik dan niet precies hetzelfde heb meegemaakt, kan ik me dit type vrouw wegens een bepaalde ervaring precies voorstellen. dumpen. je hebt er niets aan. zal later een meer gedetailleerd antwoord geven.
of was het nou met ij? :?
pi_35465782
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 00:46 schreef ston3d het volgende:
ps. ik heb ook wat pikante videos en foto's met haar maar dat ga ik wissen, maar misschien is iemand geinteresseerd? grapje! dat doe ik haar niet aan. misschien wat een of twee gecensureerde foto's, als iemand er behoefte aan heeft. een beetje anonieme 'wraak'.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 01:06:20 #147
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_35465785
maar zeg es eerlijk, hoeveel moest je nou betalen?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 01:46:00 #148
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35466616
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 01:06 schreef the_boezelaar het volgende:
maar zeg es eerlijk, hoeveel moest je nou betalen?
bedoel je dat je sarcastisch?

dude, zoals anderen hadden gezegd eerder denk ik dat ze een niet zo fijn verleden heeft gehad en dat ze daarom zo raar deed, voor niks. ik ga het morgen vragen wanneer ze nog belt. heb ik even lol gehad, jeetje, nu voel ik me wel k*t en dat wil je echt niet meemaken met je emoties, dan nog liever een hoer neuken.

[ Bericht 48% gewijzigd door ston3d op 26-02-2006 10:55:11 ]
pi_35466694
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 01:46 schreef ston3d het volgende:
trouwens, nog iets belangrijks vergeten te melden voor de geinteresseerden. ze had ergens ik weet niet wanneer december ergens, zich in haar ene pols gesneden met een gebroken glasscherf. ik vroeg haar waarom ze dat deed en of ze dat vaker deed; ik vroeg dat met de intentie of ze misschien borderline was...lijstje erbij van de kenmerken, maar nee niet echt borderline maar wel raar. ze voelde zich rot, maar dat was de eerste keer dat ze dat deed zei ze. bij navraag wilde ze ook een keer van een brug afspringen en daar was de politie bij betrokken. ze wist mij echter niet te vertellen waar en wanneer ze van de brug af wilde springen. ik weet nu dat dat behoorlijk naief was van me om zo'n raar voorval te negeren. iik had verder ook een keer haar tante (ze wilde mij perse spreken) aan de lijn en adviseerde mij dringend om een andere meid te zoeken, omdat het beter was voor mijn toekomst en carriere.... ik trok me daar niet zoveel van aan toen, maar toch vreemd dat haar tante dat over haar zei. ik dacht dat ze thuis onbegrepen was ofzo en daardoor problemen ontwikkelde en dat het oorzakelijk ontstaan is door het verlies van haar moeder..of iets dergelijk. anyway, ik ga nu ophouden anders kan ik uren doorgaan...tot morgen fokkers.
the plot thickens
pi_35466802
whehe, beginnende fucker zeker?
pi_35466837
quote:

[..]

ps. ik heb ook wat pikante videos en foto's met haar maar dat ga ik wissen, maar misschien is iemand geinteresseerd? grapje! dat doe ik haar niet aan. misschien wat een of twee gecensureerde foto's, als iemand er behoefte aan heeft. een beetje anonieme 'wraak'.
mijn god zeg; doe eens even niet zo triest. die ex van jou is vreemd ja...ik snap zowieso niet dat je dat niet eerder op is gevallen; na een paar uur chatten zeggen dat ze verliefd op je is, na een eerste keer ontmoeten een tattoo van jou willen hebben etc etc. en dan heb ik het nog niet eens over het klagen over de sex en het weten hoe sperma smaakt zonder ooit verder dan zoenen gegaan te zijn...jouw bovenstaande reactie vind ik echter ook erg triest en van weinig niveau getuigen. je komt heel wereldvreemd en naief op me over (en klaarblijkelijk niet alleen op mij)...doe normaal; gebruik je hersens, leer hier van en ga verder met je leven. je komt erg zweverig op me over; als iemand die alles zo objectief mogelijk wil analyseren en daardoor niet meer snapt dat je ook voor een erg belangrijk gedeelte op je eigen gevoel af moet gaan in dit soort situaties...
pi_35466888
foto's mailen aub
  zaterdag 25 februari 2006 @ 02:05:43 #153
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35466987
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 01:50 schreef xennia het volgende:

[..]

the plot thickens
je denkt vast dat die gozer het zo lang heeft volgehouden met haar... ik zal je vertellen. het is fijn om iemand te hebben die je aandacht geeft door te bellen en te zeggen dat die van je houd. en erbij huilt wanneer ze dat zegt maakt indruk. ik ben mens en ik had dat laatste jaar zoveel stress, ik had toen behoefte aan liefde en meer...ik ben heel lief voor geweest om al haar problemen op te lossen op een positieve manier haar te corrigeren, maar een ding was taboe en dat wist ze ook wel...is liegen. en niet allen deed ze dat, ze ging fokking vreemd en loog over alles. ik ben gebruikt, en ik heb wat ik wilde wel gekregen, maar op een manier dat ik nooit mee wil maken. ze is raar ik wist het ook wel, maar ik dacht nog binnen normale grenzen. met nadruk op dat laatste ging ik de relatie aan, maar dat was behoorlijk naief van me terwijl ze feitelijk wel gaf wat ik echt wilde. alleen de manier waarop ik het kreeg en dat alles gebaseerd was op een leugen, is hetgene wat triest is.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 02:06:22 #154
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35467003
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 02:00 schreef wojworshebn het volgende:
foto's mailen aub
vertel, waarom?
pi_35467031
@ts
misschien moet je het niet zo zwart-wit zien, met de nadruk op misschien.
zoals ze zegt, heeft ze problemen thuis en wil ze zich sterker voor doen dan ze is. de woorden en zinnen die ze gebruikte voor de seks zijn misschien alleen om zich stoer voor te doen.
ik heb haar natuurlijk niet persoonlijk zelf mee gemaakt, ik kan je maar 1 tip geven en dat is volg je gevoel, en praat met haar.
als je een beetje mensen kennis hebt, prik je zo door haar heen, wanneer je raken(directe) vragen aan haar gaat stellen. trek zelf je conclusie wanneer ze je vragen ontloopt of er emotioneel op reageert, laat je hart niet teveel spreken maar je gevoel!

succes
wanneer je niet weet wat je wil weten..
weet je het niet!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 02:08:26 #156
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35467050
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 01:57 schreef marije het volgende:

[..]

mijn god zeg; doe eens even niet zo triest. die ex van jou is vreemd ja...ik snap zowieso niet dat je dat niet eerder op is gevallen; na een paar uur chatten zeggen dat ze verliefd op je is, na een eerste keer ontmoeten een tattoo van jou willen hebben etc etc. en dan heb ik het nog niet eens over het klagen over de sex en het weten hoe sperma smaakt zonder ooit verder dan zoenen gegaan te zijn...jouw bovenstaande reactie vind ik echter ook erg triest en van weinig niveau getuigen. je komt heel wereldvreemd en naief op me over (en klaarblijkelijk niet alleen op mij)...doe normaal; gebruik je hersens, leer hier van en ga verder met je leven. je komt erg zweverig op me over; als iemand die alles zo objectief mogelijk wil analyseren en daardoor niet meer snapt dat je ook voor een erg belangrijk gedeelte op je eigen gevoel af moet gaan in dit soort situaties...
dat was triest ja.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 02:13:21 #157
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35467136
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 02:07 schreef space-kees het volgende:
@ts
misschien moet je het niet zo zwart-wit zien, met de nadruk op misschien.
zoals ze zegt, heeft ze problemen thuis en wil ze zich sterker voor doen dan ze is. de woorden en zinnen die ze gebruikte voor de seks zijn misschien alleen om zich stoer voor te doen.
ik heb haar natuurlijk niet persoonlijk zelf mee gemaakt, ik kan je maar 1 tip geven en dat is volg je gevoel, en praat met haar.
als je een beetje mensen kennis hebt, prik je zo door haar heen, wanneer je raken(directe) vragen aan haar gaat stellen. trek zelf je conclusie wanneer ze je vragen ontloopt of er emotioneel op reageert, laat je hart niet teveel spreken maar je gevoel!

succes
mijn gevoel zegt dat ze me eigenlijk niet wil, maar mijn hart verlangt naar haar liefde. over de echtheid van haar liefde durf ik geen uitspraak te maken, ik geloof best dat ze verliefd is op me is geweest, maar ja ...nu al liegen tegen me...voor wat? dat heeft geen toekomst in mijn boekje. echt niet. dus ik wil haar best de voordeel van de twijfel geven morgen, aanhoren en mijn oordeel horen jullie dan wel.
pi_35467187
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 02:13 schreef ston3d het volgende:

[..]

mijn gevoel zegt dat ze me eigenlijk niet wil, maar mijn hart verlangt naar haar liefde. over de echtheid van haar liefde durf ik geen uitspraak te maken, ik geloof best dat ze verliefd is op me, maar ja ...nu al liegen tegen me...voor wat? dat heeft geen toekomst in mijn boekje. echt niet. dus ik wil haar best de voordeel van de twijfel geven morgen, aanhoren en mijn oordeel horen jullie dan wel.
okeey we horen morgen van je, en mijn tip op dit moment.
ga lekker slapen en praat morgen relaxed met haar, en neem een beslissing!

oja, nog 1 ding: het blijft een vrouw/meisje van 18/19 jaar je moet eigelijk beter weten
zij is 18/19 , jij wil een serieuze relatie(wat klopt er niet)??

truste
wanneer je niet weet wat je wil weten..
weet je het niet!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 02:17:45 #159
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35467203
update:
kreeg nog een email van haar, ik snap er niks van. echt waar, ik volg het niet.

[ Bericht 90% gewijzigd door ston3d op 26-02-2006 10:52:18 ]
pi_35467227
dat is een songtekst van een lied van abel, wat een paar jaar geleden een hit was
pi_35467371
quote:
wil je dansen met die luzies in gedachte

verder zijn er ook forse aanpassingen gedaan op de oorspronkelijke tekst van abel
ik is structureel vervangen door jij.
rode wijn is vervangen door rode bloemen
jij bent niet alleen van mij is vervangen door ik ben niet alleen van jou....

ik doe de deur dicht
straten lijken te huilen
wolken lijken te vluchten

ik stap de bus in
mensen lijken te kijken
maar ik wil ze ontwijken
voordat ze mij zien

het is allang verleden tijd
dat je mijn verjaardag niet vergat
jong voorwaardelijk koos voor mij

ik zie de velden
langs mij heen gaan huizen
het is stil achter de ruiten
je kan mij zien

in blauw verlichte treinen
je hart is zo dicht bij me
maar het klopt niet

zwarte haren en je lach
dat je hele wereld voor mij was
het zit nog veel te diep in mij

maar ik moch delen wat jij had
je door me haren ging en zei:

je kent mijn stem niet
wie ik ben is wat je nu ziet
wil je dansen met illusies, in gedachte

ben je verder dan het heden
wil je terug naar je verleden
zeg dat je iets

rode wijn op het terras
dat je hele wereld voor mij was
het zit nog veel te diep in mij

maar ik vergat hoe jij me zag
dat ik zo anders ben dan jij

ik loop de straat in
maar het zal me nooit verwarmen
omdat het mij niet kan omarmen
wie zou mij zien

het liefst zou ik willen schreeuwen
ik zou oneindig willen schreeuwen
maar het gaat niet

jij bent nu alleen van mij
kan de wereld laten zien
dat het zo beter is misschien

en ik vergat hoe jij me zag
dat ik zo anders ben dan jij

croupouque?

[ Bericht 1% gewijzigd door Xennia op 25-02-2006 02:46:32 ]
  zaterdag 25 februari 2006 @ 02:39:15 #162
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35467490
en heeft het ook nog betekenis of what? kijk is dit niet opvallend? vast wel.
quote:
ik ben niet alleen van jou. je kan de wereld laten zien dat het zo beter is misschien dat ik niet van jou ben.
het is lang verleden tijd dat jij vergat dat ik jou zag dat jij alles bent voor mij...
pi_35467551
quote:
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 02:00 schreef wojworshebn het volgende:
foto's mailen aub
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 02:06 schreef ston3d het volgende:
vertel, waarom?

kerel, je komt niet alleen wereldvreemd op mij over, maar ook nog eens wanhopig. laat die lompe aangepaste songtekst voor wat het is en ga morgen stappen, op zoek naar een andere meid.
pi_35467557
heel erg apart mailtje :s afgezien van " kooz" en "luzies"....vooral de eerste zin die je quote zegt naar mijn idee genoeg. het lijk me erg verstandig dat je morgen even met haar afspreekt om een gesprek met haar aan te gaan omtrent de hele situatie ( en ook deze mail).
  zaterdag 25 februari 2006 @ 02:45:31 #165
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_35467582
haar familie heeft gelijk, hoer
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_35467594
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 02:39 schreef ston3d het volgende:
en heeft het ook nog betekenis of what? kijk is dit niet opvallend? vast wel.
tuurlijk anders had ik het niet vermeld he
pi_35467687
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 20:50 schreef ston3d het volgende:
heel levensverhaal relatiegewijs, voer voor de huis-tuin-en-keuken-profiler
als lekkere wijven zeggen dat ze maagd zijn, vraag ik altijd of ze how high gezien hebben.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 02:53:28 #168
77130 star_gazer
pi_35467714
quote:
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_35467757
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 02:46 schreef xennia het volgende:

[..]

zaterdag 25 februari 2006 @ 02:57:38 #170
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35467785
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 02:46 schreef xennia het volgende:

[..]

thanks, maar ik voel me zo zwaar kut van die ene zin. "ik ben niet alleen van jou".. dat zegt ze gewoon ... ik denk dat het een kort telefoongesprekje wordt wanneer ze belt. als ze nog belt. sommigen die ik ken zeggen tegen mij dat ik haar precies vertelde wat ze wilde horen, dat ik haar even niet wilde spreken. het is over, maar op zo'n fokking manier en het idee dat ze consequent gelogen heeft ... de onschuld in haar zag terwijl ze huilde wanneer ze zei dat ze van mij hield maar ik een beter iemand verdiende... ik was zo aardig tegen haar, ik negeerde alle tekens, ik gaf haar zoveel liefde dat ze het wel op zo'n onpersoonlijk manier moest vertellen. ze kan het niet aan, ze durft het niet om het in mijn gezicht te zeggen wanneer ik bij haar ben, anders had ze het wel gedaan als ze om me gaf. want zoiets doe je niet met je ergste vijand, de pijn is enorm, ik weet niet of ik kan slapen want lichamelijk sta ik op scherp. constant. sinds het voorval.
pi_35467869
waarom moet het perse een telefoontje zijn? ga naar haar toe, confronteer haar met alles en gooi gewoon al je fustratie er uit. je wilt toch zowieso wel duidelijkheid lijkt me? waarom zou je dan afwachten tot ze belt (als ze uberhaupt al belt). zoek haar op, ga de confrontatie aan en laat merken dat je niet zo met je laat sollen. laat haar alles maar uitleggen en stel de vragen die je wilt stellen.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 03:10:43 #172
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35467984
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 03:03 schreef marije het volgende:
waarom moet het perse een telefoontje zijn? ga naar haar toe, confronteer haar met alles en gooi gewoon al je fustratie er uit. je wilt toch zowieso wel duidelijkheid lijkt me? waarom zou je dan afwachten tot ze belt (als ze uberhaupt al belt). zoek haar op, ga de confrontatie aan en laat merken dat je niet zo met je laat sollen. laat haar alles maar uitleggen en stel de vragen die je wilt stellen.
wat bereik ik ermee? het is wel 1.5 uur reizen he met de trein/bus. als ze zo lang gelogen heeft tegen mij, wat is de grote vage wolk die ze als smoes kan gebruiken? ik quote haar van vanmiddag:
quote:
"per ongeluk"
ik betwijfel ten zeerste dat ze me ooit de waarheid gaat vertellen. mijn gevoel zegt: ze kan de confrontatie niet aan. dat heb ik al eerder gemerkt daarom dat ik ook het na verloop van maanden negeerde, ze vond het niet fijn dat ik zoveel ging vragen. ze vond het "raar" zei een keer dat ik van die vragen stelde. okay, zal ze omslaan morgen? wie weet? maar er is geen toekomst met haar, dat is me duidelijk.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 03:15:58 #173
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35468049
trouwens, nog een vraagje. wat is het beste en kortste openingszin van het telefoongesprek, zonder meteen te zeggen 'het is uit' ed. ik wil nog het 'waarom' weten, het knaagt aan mij.... misschien:
quote:
wat wil jij met mij?
pi_35468086
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 03:10 schreef ston3d het volgende:

[..]

wat bereik ik ermee? het is wel 1.5 uur reizen he met de trein/bus. als ze zo lang gelogen heeft tegen mij, wat is de grote vage wolk die ze als smoes kan gebruiken? ik quote haar van vanmiddag:
[..]

ik betwijfel ten zeerste dat ze me ooit de waarheid gaat vertellen. mijn gevoel zegt: ze kan de confrontatie niet aan. dat heb ik al eerder gemerkt daarom dat ik ook het na verloop van maanden negeerde, ze vond het niet fijn dat ik zoveel ging vragen. ze vond het "raar" zei een keer dat ik van die vragen stelde. okay, zal ze omslaan morgen? wie weet? maar er is geen toekomst met haar, dat is me duidelijk.
sja ik zou zelf gewoon de keiharde waarheid willen horen uit de mond van de ander. wat jij daarmee bereikt is dat je antwoorden krijgt op de vragen die je wilt stellen.je krijgt wat meer duidelijkheid. 1,5 uur is nou ook weer niet zo verschrikkelijk lang of zo. dat ze het niet fijn vindt dat jij die vragen stelt ok...maar dat neemt toch niet weg dat jij recht hebt om antwoord op je vragen te krijgen?
ik weet niet; ik heb zowieso niet goed duidelijk hoe lang jullie nou iets hebben. maar als mijn vriend zoiets zou flikken (ok, wij hebben zowieso wel al een heel wat langere relatie) dan zou ik toch zeker face to face heel wat uitleg van hem opeisen (met een reistijd van 2,5 uur).
  zaterdag 25 februari 2006 @ 03:24:55 #175
77130 star_gazer
pi_35468179
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 03:15 schreef ston3d het volgende:
trouwens, nog een vraagje. wat is het beste en kortste openingszin van het telefoongesprek, zonder meteen te zeggen 'het is uit' ed. ik wil nog het 'waarom' weten, het knaagt aan mij.... misschien:
[..]

ik zit zelf meer te denken aan
quote:
<tuut tuut tuut tuut>
als ze belt
-
  zaterdag 25 februari 2006 @ 03:29:21 #176
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35468228
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 03:18 schreef marije het volgende:

[..]

sja ik zou zelf gewoon de keiharde waarheid willen horen uit de mond van de ander. wat jij daarmee bereikt is dat je antwoorden krijgt op de vragen die je wilt stellen.je krijgt wat meer duidelijkheid. 1,5 uur is nou ook weer niet zo verschrikkelijk lang of zo. dat ze het niet fijn vindt dat jij die vragen stelt ok...maar dat neemt toch niet weg dat jij recht hebt om antwoord op je vragen te krijgen?
ik weet niet; ik heb zowieso niet goed duidelijk hoe lang jullie nou iets hebben. maar als mijn vriend zoiets zou flikken (ok, wij hebben zowieso wel al een heel wat langere relatie) dan zou ik toch zeker face to face heel wat uitleg van hem opeisen (met een reistijd van 2,5 uur).
sorry een jaar. maar goed dan ben ik 3 uur van mijn dag voor iemand die toch niet echt van me houd en me flink pijn heeft gedaan. als ze echt berouw wil tonen, komt ze maar hier en dan alles opbiechten. ik kom echt niet naar haar nadat ze zoiets flikt. dan kan op ze z'n minst op de telefoon de keiharde waarheid zeggen. toch?
pi_35468245
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 03:24 schreef star_gazer het volgende:

[..]

[..]

als ze belt
helemaal mee eens.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 03:32:36 #178
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35468260
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 03:24 schreef star_gazer het volgende:

[..]

[..]

als ze belt
zal ik doen, beloofd. na na verloop van tijd totdat ik denk van het is genoeg geweest en dan neem ik echt op en wil ik het weten ook. de fuck krijgt ze toch, maar ik wil ook antwoorden. ik weet gewoon te weinig van het voorval, maar de 'geschiedenis' met haar spreekt al genoeg boekdelen. ik had er nooit zo bij stilgestaan. ik heb mezelf er nooit mee geconfronteerd. tot vandaag.
pi_35468309
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 03:32 schreef ston3d het volgende:

[..]

zal ik doen, beloofd. na na verloop van tijd totdat ik denk van het is genoeg geweest en dan neem ik echt op en wil ik het weten ook.
dan laat je jezelf alleen maar langer in spanning zitten. over de telefoon vind ik ook geen goed idee, je ziet haar mimiek en emoties niet, kunt niet inschatten of ze de waarheid spreekt etc.
pi_35468320
ik moet zeggen dat het zelden voorkomt dat ik daadwerkelijk de moeite neem om buiten de op ook nog eens alle pagina's van een topic te lezen. maar goed...voor deze ene keer dan. gast, ben jij echt? hoe vreselijk blind ben jij wel niet? buiten het feit dat ik absoluut twijfel aan je academische capaciteiten vind ik dit zo ongelofelijk naief dat ik bijna zou denken dat je een vrouw bent! er rammelt zo gigantisch veel in het hele verhaal. je bent continu tegenstrijdig bezig. het ene moment voel je enorm veel voor haar, en het andere moment schop je haar t liefst in de rug en vind je t allemaal de moeite niet..

ik denk dat zelfreflectie voor jou t beste is momenteel. ga even bij jezelf na wat je wil uit het leven, en of je dat kunt bereiken. als je dat op een rijtje hebt staan ga je dan kijken hoe een relatie een eventuele aanvulling/toevoeging kan zijn daarop...

maar dit slaat nergens op, en dat weet je zelf ook verdomdes goed...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_35469332
ik wacht nog steeds op een reactie....

balen, wedden dat ik morgen te lame ben om uberhaupt te checken of er nog iemand iets neergeragd heeft hier?
pi_35469408
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 06:25 schreef deecruise het volgende:
ik wacht nog steeds op een reactie....

balen, wedden dat ik morgen te lame ben om uberhaupt te checken of er nog iemand iets neergeragd heeft hier?
dat zou zonde zijn

telkens als ik dacht 'dit kán niet erger' deed ts er nog een schepje bovenop

ik geloof er geen ene fuck van, complimenten aan ts voor deze fijne stukjes proza
  zaterdag 25 februari 2006 @ 07:26:33 #183
78918 SeLang
Black swans matter
pi_35469499
dat meisje is duidelijk geen maagd.

dumpen dus !
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 25 februari 2006 @ 09:07:17 #184
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35469810
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 03:37 schreef deecruise het volgende:
ik moet zeggen dat het zelden voorkomt dat ik daadwerkelijk de moeite neem om buiten de op ook nog eens alle pagina's van een topic te lezen. maar goed...voor deze ene keer dan. gast, ben jij echt? hoe vreselijk blind ben jij wel niet? buiten het feit dat ik absoluut twijfel aan je academische capaciteiten vind ik dit zo ongelofelijk naief dat ik bijna zou denken dat je een vrouw bent!
okay goedemorgen allemaal. ik heb niet goed geslapen, maar langer kan ik ook niet blijven liggen. tamelijk gedurfde uitspraken hier. dat mijn academische capaciteiten twijfelbaar zijn is jou mening, er is geen samenhang met emotie op dat vlak. ik presteer daar juist uitstekend, maar op het sociaal-emotionele vlak is het duidelijk anders. zoiets staat er dus helemaal los van.

dat van naieviteit, is eenmaal zo dat ik me bij elke lompe verklaring van haar neer leg omdat ik haar vertrouwde. het mag duidelijk zijn dat ik hier erg baal, maar ze heeft tot op heden nog niet echt duidelijk iets toegegeven. de conclusies heb ik gisteren dus zelf getrokken! de gekkigheid die ik meemaakte negeerde ik continu zodra ze lieve woordjes ging zeggen en zei dat ze het zo moeilijk had thuis. ik geloofde haar omdat ik haar wilde geloven.
quote:
er rammelt zo gigantisch veel in het hele verhaal. je bent continu tegenstrijdig bezig. het ene moment voel je enorm veel voor haar, en het andere moment schop je haar t liefst in de rug en vind je t allemaal de moeite niet..
dat is niet waar. zo heb ik het althans nooit ervaren. ik heb altijd veel voor haar gevoeld, echter gisteren bleek dat er iets niet pluis was.
quote:
ik denk dat zelfreflectie voor jou t beste is momenteel. ga even bij jezelf na wat je wil uit het leven, en of je dat kunt bereiken. als je dat op een rijtje hebt staan ga je dan kijken hoe een relatie een eventuele aanvulling/toevoeging kan zijn daarop...

maar dit slaat nergens op, en dat weet je zelf ook verdomdes goed...
zelfreflectie is juist hetgene waarom ik hier alles heb opgeschreven en heb besproken met bepaalde vrienden, familie. het slaat inderdaad nergens op. maar ik heb nog nooit gedacht dat iemand zo lang en zo overtuigend kon liegen, keer op keer, en dat ik er in tuinde omdat ik haar wilde geloven omdat ik zwaar verliefd was op haar lieve dingen. ach, ik kan het nog steeds niet geloven dat iemand zo kan zijn...zoveel liegen en zo in war en problematisch. het is moeilijk te geloven.

info: ze heeft nog steeds niet gebeld sinds gister. ik kan haar eigenlijk pas donderdag zien als zij langs wil komen. lijkt me inderdaad ook beter als ik haar zie terwijl ze me verteld wat er aan de hand is. ik betwijfel of dat gaat gebeuren eigenlijk.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 09:11:03 #185
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35469827
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 07:04 schreef rompompom het volgende:

[..]

dat zou zonde zijn

telkens als ik dacht 'dit kán niet erger' deed ts er nog een schepje bovenop

ik geloof er geen ene fuck van, complimenten aan ts voor deze fijne stukjes proza
geloof het maar. het is helemaal echt. het is net een droom, zo voelt het ook. een droom met een naar einde. ik bespaar jullie nog vele andere dingen, en dingen die ik vergeten ben, maar alles is echt.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 09:13:16 #186
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35469846
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 03:36 schreef xennia het volgende:

[..]

dan laat je jezelf alleen maar langer in spanning zitten. over de telefoon vind ik ook geen goed idee, je ziet haar mimiek en emoties niet, kunt niet inschatten of ze de waarheid spreekt etc.
dat klopt ook, ik weet niet wat ik moet doen, maar het liefst zie ik haar, dat kan alleen donderdag en dan moet zij naar mij komen.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 09:20:47 #187
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35469889
hier nog het emailtje waar het allemaal mee begonnen is, dat hadden jullie ook niet gezien:
quote:
hey, ik wil je iets vertellen. ik heb iets gedaan waar ik niet mee kan zonder jou te vertellen.
ik wil je dag je leven en wat dan ook niet verpesten, maar het is nou eenmaal gebeurd

gisteren na de film bracht [naam] mij naar huis dat heb ik je niet vertel over de tel maar ik kon het ook niet ik vond het moeilijk. hij heeft met mij gezoend, het was perongelukt ik kon niet veel doen toen.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 10:06:29 #188
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_35470215
heb je die labiele borderliner nou al eens een linkje naar dit topic gestuurd?
Ik ga naar huis.
pi_35470678
of vertel alles, of niet, maar hou op met dt iedere keer er een schepje bovenop te doen. je wekt bij mij in ieder geval de indruk dat je deze aandacht allemaal maar al te leuk vindt, ipv dat je er daadwerkelijk mee zit.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 10:45:06 #190
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35470752
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 10:39 schreef sade het volgende:
of vertel alles, of niet, maar hou op met dt iedere keer er een schepje bovenop te doen. je wekt bij mij in ieder geval de indruk dat je deze aandacht allemaal maar al te leuk vindt, ipv dat je er daadwerkelijk mee zit.
dat is niet zo, het is gewoon zoveel...ik herrinner me telkens iets. en er zijn wel mensen die geinterresseerd zijn. ik zal verder niets meer toevoegen over het verleden okay, maar wel tenzij ze nog wat zegt. ze heeft tot nu toe niets meer gezegd.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 10:46:20 #191
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35470777
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 10:06 schreef nietzman het volgende:
heb je die labiele borderliner nou al eens een linkje naar dit topic gestuurd?
nee, dat zal ze erg vinden denk ik dan. misschien een goed idee, maar niet vandaag. zij moet hulp zoeken dat zeker, ik zal het haar ten zeerste aanraden.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 10:46:58 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35470785
beetje min om met het idee te spelen haar foto's op te sturen naar geïnteresseerden. dat wordt hier dan ook niet op prijs gesteld!
pi_35470836
soort zoekt soort.. zij is labiel, maar bij jou klopt het ook niet helemaal daarboven. je wil alles "objectief" analyseren in plaats van je gevoel te volgen, je geeft de voorkeur aan een telefoongesprek boven een bezoekje aan haar irl waarbij je haar mimiek en emoties ziet, waarbij je kan aflezen of ze de waarheid spreekt, laat me raden, dat kan je sowieso niet. jongen, dat gebrek aan inzicht kan een oorzaak hebben. maak het zo snel mogelijk uit met die vriendin van je, want ze werkt je alleen maar de vernieling in, en zoek hulp. professionele hulp.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 10:51:17 #194
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35470859
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 02:17 schreef ston3d het volgende:
update:

hier nog een email van haar, ik snap er niks van. echt waar, ik volg het niet.
[..]

abel

is dit nou nog open?
pi_35470915
succes men. maar je moet keuzes voor jezelf maken.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zaterdag 25 februari 2006 @ 10:55:09 #196
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_35470918
tvp
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 25 februari 2006 @ 10:59:15 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35470983
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 10:51 schreef aventura het volgende:

is dit nou nog open?
hoewel ook ik mijn twijfels over de echtheid heb, ben ik er nog niet zeker van.
mocht blijken dat de vermoedens van velen waar is en het topic totale bs is, dan gaat het topic uiteraard alsnog op slot en kan ts maatregelen verwachten: beleid r&p: ! update 22-02-2006 !
  zaterdag 25 februari 2006 @ 11:00:58 #198
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_35471016
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 09:11 schreef ston3d het volgende:

[..]

ik bespaar jullie nog vele andere dingen, en dingen die ik vergeten ben, maar alles is echt.
je kunt het best bij ons kwijt als je je er beter door voelt
Vampire Romance O+
  zaterdag 25 februari 2006 @ 11:10:23 #199
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35471181
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 10:46 schreef copycat het volgende:
beetje min om met het idee te spelen haar foto's op te sturen naar geïnteresseerden. dat wordt hier dan ook niet op prijs gesteld!
ten eerste bedoelde ik gewone 'normale' foto's en gecensureerd. maar ik zag ik al meteen vanaf eigenlijk als je terugleest. ik heb alles al gewist.

[ Bericht 1% gewijzigd door ston3d op 25-02-2006 11:17:25 ]
pi_35471189
*zucht*
een ding,word jij nou niet moe van je zelf,ik wel namelijk van jou als ik deze topic zo af en toe bij houd..
je weet ze deugt niet...er klopt niets aan of van haar
over en uit?

leef je leven ...iemand die zo langere tijd..zo in iemand blijft ''geloven''
met zoveel tegenstrijdige dingen en zieke dingen wel te verstaan..een jaar er in mee ging

wat wil je nou bereiken met wat je allemaal vertelt hier?
eerst had ik nog een soort van medelijden,maar krijg nu soms gewoon de bibbers van jou brrr
gewoon..vergeten en door gaan met je leven ,over en uit
Salsa Española
  zaterdag 25 februari 2006 @ 11:17:00 #201
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35471321
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 10:59 schreef copycat het volgende:

[..]

hoewel ook ik mijn twijfels over de echtheid heb, ben ik er nog niet zeker van.
mocht blijken dat de vermoedens van velen waar is en het topic totale bs is, dan gaat het topic uiteraard alsnog op slot en kan ts maatregelen verwachten: beleid r&p: ! update 22-02-2006 !
ik weet niet wat jullie gewend zijn qua nep-verhalen op fok, maar ik ben echt nog steeds verrast dat mensen twijfels hebben. het is echt gebeurd! en ik kan het bewijzen maar ik hoef haar niet in discrediet te brengen om te voorkomen dat dit dicht gaat. ik heb mijn zegje grotendeels gedaan en ik twijfel of ze me nog vandaag gaat bellen, het is nu 11:15. dat ben ik nooit van haar gewend. ik wil niet eens weten waar ze mee bezig is....ik dank diegenen die me serieus de harde waarheid hebben verteld.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 11:18:55 #202
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35471367
ik probeer te vergeten en te verwerken, dat is wat ik probeer te bereiken.
pi_35471921
onzin is elders.

[ Bericht 88% gewijzigd door Copycat op 25-02-2006 11:46:55 ]
pi_35472171
kan er even een samenvatting komen? ik wil best wel mijn waardevolle adviezen geven maar dan moet er wel wat duidelijk zijn want uit het verhaal kan ik helemaal niet goed opmaken wat er nou echt aan de hand is
  zaterdag 25 februari 2006 @ 12:26:38 #205
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35472915
ik ben niet iemand die aandacht wil hebben beste mensen maar ze stuurde me net een nietig smsje met de mededeling dat ze erover wil praten. en ze belt telkens. ik hang op. ik spreek haar ooit wel, maar ik wil haar persoonlijk spreken wanneer ik tijd heb. telefonisch ga ik het niet oplossen. verder nergens iets van spijt of berouw opgemerkt. dumpen ga ik doen maar ik wil even nog bekomen van wat er met me gebeurd is. jullie hoeven niet te reageren, sorry als ik irritant begin te worden.

@ #ANONIEM: het verhaal is simpel. ze doet of ze heel erg van me houd, is heel erg mooi, maar tergelijkhertijd heeft ze naast mij een heel ander leven denk ik. ze loog zeer waarschijnlijk gedurende onze vreemde relatie dat ze nooit andere jongens zag en dat ik haar ontmaagd had, terwijl ze belaagd word door vage smsjes en praatjes van jongens die haar willen neuken. en dan gaat ze nog vreemd (een feit) en ipv mij dezelfde dag te vertellen toen ik bij haar was toen ze t deed, stuurt ze me een emailtje. en toen was het kwartje bij mij gevallen. zij is niet normaal, en ik heb zelf de conclusie getrokken dat ze al vaker met jongens omgaat vanwege haar rare gedragingen. ik ben zelf heel naief geweest daarbij. voor details, zie vorige postings. maar doe geen moeite.
pi_35472943
veel meiden zien als seks hebben het neuken. als ze weet hoe sperma smaakt hoef je niet te neuken lijkt mij . en ze zullen wel eens een pik gezien hebben.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35473294
mss moet je wel opnemen en zeggen dat je met haar irl wilt praten. nu weet ze zelf niet het hoe en waarom. ik zou niet meer terugbellen als je gewoon ophangt. das een teken dat je ze niet meer wilt horen. ik vind het onnozel dat je iedere keer neersmijt, ze weet niet eens dat je irl met haar wilt praten.
pi_35473395
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 12:26 schreef ston3d het volgende:
ik ben niet iemand die aandacht wil hebben beste mensen maar ze stuurde me net een nietig smsje met de mededeling dat ze erover wil praten. en ze belt telkens. ik hang op. ik spreek haar ooit wel, maar ik wil haar persoonlijk spreken wanneer ik tijd heb.

nou weet ik het ook niet meer hoor. je zegt de hele tijd al dat je met haar wilt praten, maar dat het je niet lukt. en nu geeft ze aan te willen praten, wil jij niet meer!
hou dan alsjeblieft gewoon op zeg en ga je bezig houden met andere zaken. zo blijven we natuurlijk doorgaan...
pi_35473678
heilige stront en jij maakt het niet direct uit omdat je het eerst nog moet verwerken? lijkt me toch duidelijk wat een vreselijke meid het is..
  zaterdag 25 februari 2006 @ 13:09:22 #210
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35473971
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 12:41 schreef stefaniev het volgende:
mss moet je wel opnemen en zeggen dat je met haar irl wilt praten. nu weet ze zelf niet het hoe en waarom. ik zou niet meer terugbellen als je gewoon ophangt. das een teken dat je ze niet meer wilt horen. ik vind het onnozel dat je iedere keer neersmijt, ze weet niet eens dat je irl met haar wilt praten.
zij belt dus wel terug als ik ophang. nu heeft ze pauze genomen met bellen, maar ik ga wel zeggen dat ik wil praten, alleen een andere dag. ik zie geen toekomst met haar, ik wil alleen haar gezicht zien wanneer ze met mij praat over wat er gebeurd is...voor mezelf. ik wil het op een persoonlijke manier afsluiten. ik heb toch echt medelijden met haar, altijd al gehad overigens vanwege haar overleden moeder. het is triest dat het zo gelopen is met haar.
pi_35473989
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 13:09 schreef ston3d het volgende:
ik heb toch echt medelijden met haar, altijd al gehad overigens vanwege haar overleden moeder. het is triest dat het zo gelopen is met haar.
vreselijk zielig inderdaad

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2006 13:10:33 ]
  zaterdag 25 februari 2006 @ 13:13:57 #212
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_35474095
quote:
ik wil het op een persoonlijke manier afsluiten

kerel, is een dierbare overleden ofzo?
Vampire Romance O+
pi_35474496
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 13:13 schreef mouseover het volgende:

[..]

kerel, is een dierbare overleden ofzo?
ja.
Schoenentellend ziekpubliek.
pi_35474970
hmmm ik zie hier regelmatig het woord "gebruikt" vallen.
hoe kun je een man nou gebruiken ? een man is de jager!
jongen, wees blij dat je deze leerzame ervaring hebt mogen meemaken.
je hebt lekker geneukt, je hoeft haar niet eens te dumpen.. dat doet ze zelf al voor je
en je weet voortaan voor wat voor type vrouwen je op moet passen tenzij je sex wilt natuurlijk.

volkomen gezonde ervaring waar je over een paar jaartjes met een smile op terugkijkt
pi_35475267
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 13:09 schreef ston3d het volgende:

[..]

zij belt dus wel terug als ik ophang. nu heeft ze pauze genomen met bellen, maar ik ga wel zeggen dat ik wil praten, alleen een andere dag. ik zie geen toekomst met haar, ik wil alleen haar gezicht zien wanneer ze met mij praat over wat er gebeurd is...voor mezelf. ik wil het op een persoonlijke manier afsluiten. ik heb toch echt medelijden met haar, altijd al gehad overigens vanwege haar overleden moeder. het is triest dat het zo gelopen is met haar.
neem dan de volgende keer op als ze belt en zeg haar dat je ze zo vlug mogelijk face-to-face wilt spreken. dan weet ze tenminste waar ze staat. en medelijden vanwege haar moeder is wel goed, maar je mag ook niet te veel medelijden tonen. als mijn vriend super veel medelijden zou hebben met mij omdat mijn pa gestorven is, dan is hij niet goed bezig. mensen overlijden nu eenmaal en je moet relativeren anders ga je er zelf aan onderdoor.
pi_35475595
sorry, net de op gelezen, maar ik had echt het idee dat het allemaal aandachtstrekkerij was en dan die dingen die je opvielen (dat ze al wist hoe sperma smaakte terijl ze eigenlijk maagd was....) versterkt het idee van aandachtstrekkerij alleen maar. ik weet niet of je haar ondertussen al gedumpt hebt (nog niet alles doorgelezen ) maar anders zal ik het snel doen!
sneu wijf
pi_35475708
idd, als iemand zegt nog maagd et zijn maar wel weet hoe sperma smaakt en dat hij kleiner is dan de rest dan zou ik daar toch mijn vragen bij hebben. het is zoals velen al hebben gezegd dat je toch wat naïef was..
  zaterdag 25 februari 2006 @ 14:15:12 #218
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35475868
ik heb haar gesproken net: (ze had 20 x gebeld).
blijf het een vaag mens vinden. waarom zegt niet zoals ieder normaal mens op deze wereld. sorry ik heb spijt..weet ik het...het doet haar weinig -zo komt ze op de telefoon over-, maar ja, ik wil es weten wat voor vaag verhaal ze er van gaat maken. mijn gevoel zegt dat er iets serieus niet klopt, maar ik wil het in het echt horen en dan zeg ik wat ik echt van haar vind. en kijk naar de reactie. op de telefoon zie je dat niet.

[ Bericht 31% gewijzigd door ston3d op 26-02-2006 10:51:18 ]
  zaterdag 25 februari 2006 @ 14:21:29 #219
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35476037
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 13:44 schreef twin1983 het volgende:
hmmm ik zie hier regelmatig het woord "gebruikt" vallen.
hoe kun je een man nou gebruiken ? een man is de jager!
jongen, wees blij dat je deze leerzame ervaring hebt mogen meemaken.
je hebt lekker geneukt, je hoeft haar niet eens te dumpen.. dat doet ze zelf al voor je
en je weet voortaan voor wat voor type vrouwen je op moet passen tenzij je sex wilt natuurlijk.

volkomen gezonde ervaring waar je over een paar jaartjes met een smile op terugkijkt
nou sommige mannen willen echte liefde hebben en gelukkig zijn. dat neuken zie ik toch echt niet meer als eerste prioriteit, echt waar.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 14:24:50 #220
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_35476106
dude ..... als ik haar was zou ik jou niet eens meer terugbellen

je komt wat te ... hoe zeg ik het ... flipfloppend over. je wilt eerst dit, dan dat, dan weer dit en dan toch weer dat enzo .... jouw gedrag geeft haar ook niet veel houvast op het moment, zo moet je het ook zien
  zaterdag 25 februari 2006 @ 14:36:21 #221
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35476428
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 14:24 schreef the_boezelaar het volgende:
dude ..... als ik haar was zou ik jou niet eens meer terugbellen

je komt wat te ... hoe zeg ik het ... flipfloppend over. je wilt eerst dit, dan dat, dan weer dit en dan toch weer dat enzo .... jouw gedrag geeft haar ook niet veel houvast op het moment, zo moet je het ook zien
nou dan belt ze niet. ze is fokking vreemdgegaan en ontkent al het andere. ik wil haar eigenlijk niet spreken om haar duidelijk te maken dat ik wel boos en verdrietig ben, maar ik wil het hele verhaal toch weten..ik ben nieuwsgierig waarom dat dit zo gebeurd is ...ook omdat ze wil praten, dat rare mens. als ze niet naar mij toe wilde komen, om haar verhaal op te biechten dan had ik het meteen uitgemaakt!!
pi_35476942
en waarom kan je haar eigenlijk pas donderdag spreken? het is toch weekend? kunnen jullie nu niet afspreken? want nu moeten jullie de ganse week wachten. zij weet niet of het uit is, jij weet niet wat er precies gebeurd is. ik zou het niet aankunnen, ik zou al aan zijn deur staan van mijn vriend.
pi_35478772
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 14:21 schreef ston3d het volgende:

[..]

nou sommige mannen willen echte liefde hebben en gelukkig zijn. dat neuken zie ik toch echt niet meer als eerste prioriteit, echt waar.
je moet mijn tekst ook maar met een korrel zout nemen hoor.
maar je bent wel naief volgens mij als je liefde zoekt bij een meisje zoals deze.
sommige dingen moet je gewoon ondervinden om ze te begrijpen, suc6.
pi_35479383
ik zou het gewoon even over de telefoon afhandelen. meer is ze ook niet waard. luister haar verhaal aan en move on with your life. je hebt een ontzettende les geleerd en dat hoort nou eenmaal bij het leven.

ps ik hoop dat je wel een rubbertje hebt omgedaan met neuken?
  zaterdag 25 februari 2006 @ 16:42:04 #225
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35479824
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 16:27 schreef halfgedraaide het volgende:
ik zou het gewoon even over de telefoon afhandelen. meer is ze ook niet waard. luister haar verhaal aan en move on with your life. je hebt een ontzettende les geleerd en dat hoort nou eenmaal bij het leven.

ps ik hoop dat je wel een rubbertje hebt omgedaan met neuken?
nope, maaar ik heb ook (nog) niets....(gelukkig) misschien is je suggestie wel zo gek nog niet ... het komt wel goed met mij, ik vind het alleen zo'n kutstreek en ben er gewoon erg van geschrokken dat iemand zo gemeen kan zijn en dan nog ontkennen ook, zelfs als ik haar confronteer met alles blijft ze volhardend dat het aan mij ligt en dat ik alles verkeerd geformuleerd heb en dat ze altijd van me heeft gehouden en me 'terug wil'....blabla.... misschien toch telefonisch vanavond. mijn mobiel staat al een tijd uit overigens.

ps> ze belde nog dat ze donderdag niet kon, kon morgen niet komen en alleen dinsdag om 10:00 uur, niet eens om 12:00 uur (nadat ik zei dat 10 uur echt niet kon) . sorry hoor maar ik heb mijn best gedaan, fokking hell vreemdgaan en nog tijden bepalen wanneer ze kan...the bitch.
pi_35480074
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 16:42 schreef ston3d het volgende:

[..]

nope, maaar ik heb ook (nog) niets....(gelukkig) misschien is je suggestie wel zo gek nog niet ... het komt wel goed met mij, ik vind het alleen zo'n kutstreek en ben er gewoon erg van geschrokken dat iemand zo gemeen kan zijn en dan nog ontkennen ook, zelfs als ik haar confronteer met alles blijft ze volhardend dat het aan mij ligt en dat ik alles verkeerd geformuleerd heb en dat ze altijd van me heeft gehouden en me 'terug wil'....blabla.... misschien toch telefonisch vanavond. mijn mobiel staat al een tijd uit overigens.

ps> ze belde nog dat ze donderdag niet kon, kon morgen niet komen en alleen dinsdag om 10:00 uur, niet eens om 12:00 uur (nadat ik zei dat 10 uur echt niet kon) . sorry hoor maar ik heb mijn best gedaan, fokking hell vreemdgaan en nog tijden bepalen wanneer ze kan...the bitch.
daarom laat haar in de stront zakken. ik zou haar gewoon even bellen want je wil toch uiteindelijk het verhaal even aanhoren. anders blijft dat nog maanden door je hoofd spoken.

bel haar dus even op luister haar verhaal aan en haar leugens en stel wat vragen en dan zet je er een punt achter. telefoonnummer wissen uit je mobiel neem nooit meer op.

ps: geen rubber gebruikt? ben je niet bang dat je wat hebt opgelopen met haar neukgedrag?
  zaterdag 25 februari 2006 @ 16:56:33 #227
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35480391
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 16:48 schreef halfgedraaide het volgende:

[..]

daarom laat haar in de stront zakken. ik zou haar gewoon even bellen want je wil toch uiteindelijk het verhaal even aanhoren. anders blijft dat nog maanden door je hoofd spoken.

bel haar dus even op luister haar verhaal aan en haar leugens en stel wat vragen en dan zet je er een punt achter. telefoonnummer wissen uit je mobiel neem nooit meer op.
okay, ik zal haar vanavond bellen of later in de dag bellen. ik zal er vandaag een punt achter moeten zetten, ik vind het lastig omdat het zo'n onomkeerbaar iets is, maar ze maakt het me steeds makkelijk om te zeggen.

over haar neukgedrag...dat is eerder mijn vermoeden dan iets wat ze bevestigd heeft, alleen dat incident van vrijdag (over donderdag) gaf ze toe dat ze 'gezoend' heeft. ik weet echt niet hoor man, misschien liet zij hun een rubbertje gebruiken. ik heb toch echt niks van een soa en zij ook niet.
pi_35480476
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 16:56 schreef ston3d het volgende:

[..]

okay, ik zal haar vanavond bellen of later in de dag bellen. ik zal er vandaag een punt achter moeten zetten, ik vind het lastig omdat het zo'n onomkeerbaar iets is, maar ze maakt het me steeds makkelijk om te zeggen.
tja normaal ben ik niet zo van het bellen om een relatie te beindigen. maar die snol met haar geneuzel dat moet je niet pikken. je moet nu alleen aan jezelf denken. jij wil haar verhaal horen om het misschien beter te kunnen verwerken en om tegen te gaan dat je er over paar jaar nog nieuwsgierig naar bent. dus bel voor jezelf en niet voor haar op. en daarna als je alles weet zeg je dat je voldoende weet en dat je nooit meer contact met haar wil.

geloof me gast het is beter voor jezelf en voor die meid.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 17:01:24 #229
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35480568
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 16:58 schreef halfgedraaide het volgende:

[..]

tja normaal ben ik niet zo van het bellen om een relatie te beindigen. maar die snol met haar geneuzel dat moet je niet pikken. je moet nu alleen aan jezelf denken. jij wil haar verhaal horen om het misschien beter te kunnen verwerken en om tegen te gaan dat je er over paar jaar nog nieuwsgierig naar bent. dus bel voor jezelf en niet voor haar op. en daarna als je alles weet zeg je dat je voldoende weet en dat je nooit meer contact met haar wil.

geloof me gast het is beter voor jezelf en voor die meid.
dat is mijn hele plan eigenlijk.
pi_35480940
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 16:56 schreef ston3d het volgende:
ik heb toch echt niks van een soa en zij ook niet.
en hoe weet je dat?

volgens mij ben jij heel erg naief?
pi_35481208
quote:
omfg. .

leef!

het meisje komt op mij minder zielig over dan de ts zelf mocht alles kloppen zoals het er staat dan is ze absoluut een manipulatief kreng, maar ts zelf is niet echt wereldwijs. en dat is een eufemisme. er is iets 'mis' met de manier waarop je haar hebt behandeld. het is een vrouw hoor, geen porseleinen popje. en daarbij had je al deze dingen al lang op een rijtje kunnen hebben voor ze 'de kus' toegaf, dus je hebt zèlf als een struisvogel de wormen in de grond staan bestuderen. moet je niet nu ineens doen alsof zij gek is en jij normaal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35481426
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 17:19 schreef isabeau het volgende:

[..]

het meisje komt op mij minder zielig over dan de ts zelf mocht alles kloppen zoals het er staat dan is ze absoluut een manipulatief kreng, maar ts zelf is niet echt wereldwijs. en dat is een eufemisme. er is iets 'mis' met de manier waarop je haar hebt behandeld. het is een vrouw hoor, geen porseleinen popje. en daarbij had je al deze dingen al lang op een rijtje kunnen hebben voor ze 'de kus' toegaf, dus je hebt zèlf als een struisvogel de wormen in de grond staan bestuderen. moet je niet nu ineens doen alsof zij gek is en jij normaal.
indeed.
pi_35481720
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 17:19 schreef isabeau het volgende:

[..]

precies.
pi_35481796
hee ik ken ook zo iemand. ik zal haar wel ff naar dit topic sturen. vindt ze vast leuk om te lezen.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_35482047
en dit is wat er gebeurt als twee labiele mensen bij elkaar komen.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_35482160
overigens kan ik me nog herinneren dat toen ik nog maagd was, ik ook graag ontmaagd wilde worden, graag seks wilde, ik mijn schaamhaar 'style'de. ook werd ik niet emotioneel van mijn ontmaagding (het idee alleen al ) daarnaast kun je ook als maagd zijnde, en blijvende best iemand gepijpt hebben, en dus weten wanneer een een mannelijk geslacht aan de kleine kant is. daar raak je namelijk niet je maagdelijkheid door kwijt, maar doe je wel wat ervaring op. dit alles ter informatie
pi_35482222
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 17:49 schreef djenneke het volgende:
overigens kan ik me nog herinneren dat toen ik nog maagd was, ik ook graag ontmaagd wilde worden, graag seks wilde, ik mijn schaamhaar 'style'de. ook werd ik niet emotioneel van mijn ontmaagding (het idee alleen al ) daarnaast kun je ook als maagd zijnde, en blijvende best iemand gepijpt hebben, en dus weten waneer een een mannelijk geslacht aan de kleine kant is. daar raak je namelijk niet je maagdelijkheid door kwijt, maar doe je wel wat ervaring op. dit alles ter informatie
als een meisje tegen mij zegt dat ze nog maagd is dan ga ik er van uit dat ze dat soort dingen ook nog niet gedaan heeft. misschien vreemd, maar als je toch aan de orale sex bent gegaan, waarom dan niet meteen neuken?
pi_35482252
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 17:50 schreef electricity het volgende:

[..]

als een meisje tegen mij zegt dat ze nog maagd is dan ga ik er van uit dat ze dat soort dingen ook nog niet gedaan heeft. misschien vreemd, maar als je toch aan de orale sex bent gegaan, waarom dan niet meteen neuken?
weet ik niet, maar het kan en gebeurt wel.
pi_35482603
waarom zou je geen orale seks kunnen hebben zonder ooit te gaan neuken? is in amerika heel populair hoor, op deze manier als 'maagd' het huwelijk in gaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35482782
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 17:50 schreef electricity het volgende:

[..]

ikzelf vind de scheiding tussen 'penetreren' en orale seks minimaal, anderen zien het als de grootste stap ooit op seksgebied. maagd ben je als je nog niet hebt geneukt, dus zien mensen dat als een vrijbrief om wel orale seks te hebben.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_35483616
en dat terwijl orale seks in mijn ogen zelfs een tikje intiemer is...
pi_35484589
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 18:00 schreef isabeau het volgende:
waarom zou je geen orale seks kunnen hebben zonder ooit te gaan neuken? is in amerika heel populair hoor, op deze manier als 'maagd' het huwelijk in gaan.
tja. het is ook niet dat het niet kan. maar het slaat nergens op. als je toch bezig bent, dan kun je ook net zo goed wel penetreren. wat is in godsnaam nog het verschil. het hele principe van 'maagd blijven' heeft niets met handelingen, maar alles met intimiteit te maken. je mag wel met vingers en mond aan de slag, maar zodra die penis in de vagina geweest is, zou er iets veranderen?
pi_35484878
het gaat toch om het principe dat het kán dat ze hierdoor dus officieel nog wel "maagd" was, bovendien vond ik het ook een rare beschrijving en om dan te zeggen dat ze een hoer is als er andere dingen duidelijk worden, vind ik nogal vergaan, zeker wanneer desbetreffend meisje niet eerst mee gesproken wordt maar direct alles zo op fok! staat..
tsja, de ts zou mijn voorkeur niet hebben.
pi_35484956
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 18:55 schreef electricity het volgende:

[..]

tja. het is ook niet dat het niet kan. maar het slaat nergens op. als je toch bezig bent, dan kun je ook net zo goed wel penetreren. wat is in godsnaam nog het verschil. het hele principe van 'maagd blijven' heeft niets met handelingen, maar alles met intimiteit te maken. je mag wel met vingers en mond aan de slag, maar zodra die penis in de vagina geweest is, zou er iets veranderen?
het is toch feitelijk wel zo. je bent nog maagd zolang je niet gepenetreert bent. ik kan het ook niet helpen hoor.
pi_35485071
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 19:05 schreef djenneke het volgende:

[..]

het is toch feitelijk wel zo. je bent nog maagd zolang je niet gepenetreert bent. ik kan het ook niet helpen hoor.
het gaat feitelijk om het maagdenvlies idd. dat zit nou eenmaal in haar kut. zolang ze pijpt bij het leven en niet penetreert is ze nog maagd. in feite is ze zelfs bij alleen anale en orale sex nog maagd.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:14:52 #246
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35485280
ik heb besloten haar een kans te geven omdat ze me overtuigde op de telefoon. voor de rest vond ik dat ik bij de details wat meer info had moeten geven over haar kant van de zaak. maar in alle boosheid heb ik dat echterwege gelaten. ik ben verder opgefokt door al de reacties, ik denk het beste is alles rustig en langdurig uitpraten. uitmaken kan altijd nog, maar spijt wil ik niet krijgen van een haast paranoide beslissing. zoals ik al zei, ik geloofde haar echt op haar woord voor 'het incident'. ik dank iedereen voor hun kennis en info. misschien kan het nog goedkomen met ons.
pi_35485377
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 20:50 schreef ston3d het volgende:
beste fokkers,

het begon allemaal een jaar geleden. we kenden elkaar via een relatiesite en zij was 18 op hbo niveau en vond seks belangrijk, ik was een 23-jarige jongen op universitair niveau en wilde een serieuze relatie hebben met iemand.
waarom vertel je dit erbij? ik ben er serieus nieuwsgierig naar.
pi_35485470
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 19:17 schreef dady het volgende:

[..]

waarom vertel je dit erbij? ik ben er serieus nieuwsgierig naar.
omdat we 't anders niet zouden geloven..
pi_35485515
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 19:14 schreef ston3d het volgende:
ik heb besloten haar een kans te geven omdat ze me overtuigde op de telefoon. voor de rest vond ik dat ik bij de details wat meer info had moeten geven over haar kant van de zaak. maar in alle boosheid heb ik dat echterwege gelaten. ik ben verder opgefokt door al de reacties, ik denk het beste is alles rustig en langdurig uitpraten. uitmaken kan altijd nog, maar spijt wil ik niet krijgen van een haast paranoide beslissing. zoals ik al zei, ik geloofde haar echt op haar woord voor 'het incident'. ik dank iedereen voor hun kennis en info. misschien kan het nog goedkomen met ons.
nou, dan hoop ik niet dat ze fok! kent en op dit forum beland, want de woorden die ook jij over haar hebt gezegd ...........
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:42:09 #250
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35486324
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 19:21 schreef zonnestraal het volgende:

[..]

nou, dan hoop ik niet dat ze fok! kent en op dit forum beland, want de woorden die ook jij over haar hebt gezegd ...........
heb ik al tegen haar gezegd....ze zegt hoe kun je zo over mij denken? nu neemt ze niet meer op als ik haar bel. ik heb al mijn twijfels en zorgen vermengd met paranoide gedachten en ik heb er erg spijt van. blijkbaar ben ik diegene die alles overhaast heeft geconcludeerd...
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:48:22 #251
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_35486561
inconsequente drol.
Ik ga naar huis.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:01:16 #252
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35487018
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 19:48 schreef nietzman het volgende:
inconsequente drol.
fok jou anus. ik weet wat ik doe.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:02:27 #253
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_35487067
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 20:01 schreef ston3d het volgende:
sure.
Ik ga naar huis.
pi_35487141
ga je het nog een keer proberen? waarom als ik het vragen mag? hou je van haar? vertrouw je haar volledig en hebben jullie samen een mooie toekomst voor de boeg?
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:06:18 #255
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_35487222
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 20:04 schreef weirdmicky het volgende:
ga je het nog een keer proberen? waarom als ik het vragen mag? hou je van haar? vertrouw je haar volledig en hebben jullie samen een mooie toekomst voor de boeg?
wereldvreemdheid en de angst alleen te sterven zijn een matige raadgever.

en oh, liefde maakt blind. snap out of it, ts.
Ik ga naar huis.
pi_35487575
ik heb zoveel domme dingen gedaan uit 'liefde', maar dit is zo'n typisch gevalletje van onderdanig mannetje vs wazig vrouwtje. althans, zo lijkt het.
pi_35487692
quote:

[..]

pi_35488270
quote:

[..]

jezus wat ben jij voor een sukkel...

lekker tegenstrijdig ook wat je zegt, vindt je zelf ook niet?
pi_35488741
als dit echt is is het wel heel erg triest :s
pi_35488864
quote:

[..]

ik geloof dat ik heb ontdekt wie de ware psycho is in dit verhaal
It is your friends who make your world!
pi_35488933
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 20:49 schreef ikiskoel het volgende:

ik geloof dat ik heb ontdekt wie de ware psycho is in dit verhaal

arme meid
pi_35489039
hoezo labiel
make up your mind, jezus he.
pi_35489045
kan een admin of mod deze thread niet sluiten? ik kan deze kloon niet echt grappig meer noemen .

veel succes met je boek verder, knul.
pi_35489063
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 20:51 schreef isabeau het volgende:

[..]

arme meid
haha ja ik weet ook niet of ik straks wel kan slapen hoor
It is your friends who make your world!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 21:12:26 #265
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35489693
wij houden van elkaar. de schade zal langzaam helen. verdere gespreksdetails wil ik jullie besparen, maar ik heb zelf ook te snel conclusies getrokken. ik weet toch meer van het geheel af dan ik heb neergezet hier. ik schuif het geheel af op haar verlies van d'r moeder. ik ben echt erg hard tegen haar geweest, ik heb spijt dat ik dat haar aandeed. bedankt allemaal, jij ook anus
pi_35489739
dit gaat echt nergens meer over. iedere drie posts heeft het verhaal een nieuwe wending
pi_35489751
nou ja, in ieder geval fijn dat je toch voor donderdag met haar bent gaan praten en haar een kans geeft.
pi_35490032
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 21:12 schreef ston3d het volgende:
wij houden van elkaar. de schade zal langzaam helen. verdere gespreksdetails wil ik jullie besparen, maar ik heb zelf ook te snel conclusies getrokken. ik weet toch meer van het geheel af dan ik heb neergezet hier. ik schuif het geheel af op haar verlies van d'r moeder. ik ben echt erg hard tegen haar geweest, ik heb spijt dat ik dat haar aandeed. bedankt allemaal, jij ook anus
als ze zoveel van je zou houden zou ze niet vreemdgaan en gewoon eerlijk zijn tegen je lijkt me
dat je het geheel afschuift op het verlies van haar moeder...lijkt me echt een heel ongezonde basis voor een relatie. maargoed; zij komt (op basis van jouw beschrijvingen) vreemd over; jij zo mogelijk nog vreemder en verschrikkelijk naief, dus misschien passen jullie wat dat betreft wel goed bij elkaar
  zaterdag 25 februari 2006 @ 21:38:01 #269
141707 ston3d
Ben dah soms ^
pi_35490641
een kusje van drie seconden waar ze enorm spijt van heeft en dat haar eerste keer was...ik geef haar een tweede kans. ik ben dan echt niet naief, iedereen die dat dan wel denkt moet zich serieus afvragen of hun partner wel zo trouw is. zij geeft het tenminste toe. ik ken getrouwde mannen die zonder medeweten van hun partner gaan neuken en normaal vinden terwijl hun vrouw hoogzwanger is. het is de waarheid, feit is zulke dingen gebeuren. het is de eerste keer dat mij zoiets is overkomen, maar ik geef haar een tweede kans, ik ben tevens erg hard tegen d'r geweest erover vind ik.
pi_35490692
ik denk dat je gekwetst was, maar zou je niet ook eens met haar gaan praten over al die ongefundeerde gedachtes die je hier in het topic hebt geuit?
pi_35490701
is degene die post onder de naam van ston3d wel steeds dezelfde persoon?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_35490978
wow. wow. wow. ik weet niet wat ik anders moet zeggen. ston3d. angst om alleen te zijn mag nooit een reden zijn om terug te gaan naar iemand, hoe alleen je je ook voelt. ik had gehoopt dat je hier iets van ging leren, net als ik ooit van dit soort fouten heb geleerd. ik bedoel dit niet lullig, maar ik verwacht binnenkort weer een topic van je.
pi_35491637
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 19:14 schreef ston3d het volgende:
ach ja, jullie hebben elkaar verdiend. veel plezier met het ruineren van elkaars leven
pi_35492034
het enige dat ik tegen je kan zeggen ston3d, is dat je naief bent geweest! ben zelf ook weleens naief geweest, maar kwam daar pas achter toen hij wat steekjes liet vallen in zijn verhaal. zij liet vanaf het begin al steken vallen, je had meteen door kunnen hebben dat hier echt niets van klopt allemaal. praat 1 keer goed met haar, zorg dat je antwoord krijgt op jouw vragen en laat het verder gaan. ze zal je namelijk weer pijn doen, ook die ervaring is mij rijk, helaas...
pi_35492236
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 22:18 schreef mirannie het volgende:
het enige dat ik tegen je kan zeggen ston3d, is dat je naief bent geweest! ben zelf ook weleens naief geweest, maar kwam daar pas achter toen hij wat steekjes liet vallen in zijn verhaal. zij liet vanaf het begin al steken vallen, je had meteen door kunnen hebben dat hier echt niets van klopt allemaal. praat 1 keer goed met haar, zorg dat je antwoord krijgt op jouw vragen en laat het verder gaan. ze zal je namelijk weer pijn doen, ook die ervaring is mij rijk, helaas...
of laat haar nu eens niet haar verhaal doen, maar doe zelf je verhaal. hou haar een spiegel voor: wat voor rare dingen ze doet en zegt, en laat haar ook de gevolgen ervan zien. hou het bij jezelf, wijs haar kant van het verhaal op voorhand af met de argumentatie dat je al lang genoeg naar haar gezwets hebt geluisterd en laat haar weten dat het hoofdstuk met haar voor jou definitief voorbij is.

zeg haar dat je haar nooit meer wilt zien, en wens haar veel succes met haar verdere leven. sluit het af en ga verder. je hebt een fout gemaakt waarvan je hebt geleerd, en nu ga je verder met je leven, incluis de nieuw verworven lessen en ervaring die je hebt opgedaan met haar.

dat je maar nooit meer zo naief mag zijn.

edit: hoho, fuck, dat krijg je van het niet goed teruglezen. je gaat met haar verder?

stomme, stomme, stomme, idiote, naieve, hopeloze en arme hufter! ik ga hier geen tijd meer aan verdoen. laat me afsluiten met de volgende quote:
quote:

[..]

roeni3 en velen anderen: erg veel dank voor het weghalen van mijn oogkleppen en een spiegel voor mijn ogen te plaatsen. ik heb net nog mijn broer intens gesproken en alles opgebiecht. hij zegt alles wat jij zegt: ik ben inderdaad vreselijk naief geweest. het komt hard aan. ik voel me vreselijk. ik zie nu in hoe naief ik ben geweest. ik heb daarbij ook het wereldvreemde enigszins, maar zo ben ik niet altijd geweest. sociaal gezien kan ik beter doen, maar ik probeer hiervan te leren. in ieder geval dat wijf heeft me bedonderd en mag oprotten.
ten slotte: je leert niet van jouw en ook niet van haar fouten, ts. waardeloze, hopeloze drol.
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 19:42 schreef ston3d het volgende:

[..]

heb ik al tegen haar gezegd....ze zegt hoe kun je zo over mij denken? nu neemt ze niet meer op als ik haar bel. ik heb al mijn twijfels en zorgen vermengd met paranoide gedachten en ik heb er erg spijt van. blijkbaar ben ik diegene die alles overhaast heeft geconcludeerd...
nee, stomme drol, nu heeft ze haar fout weten om te draaien en jou de boeman gemaakt. jij loopt nu achter haar aan, terwijl zij degene is die haar boekje te buiten is gegaan.

verdomme, word wakker. word wakker!

[ Bericht 14% gewijzigd door Roeni3 op 25-02-2006 22:32:44 ]
  zaterdag 25 februari 2006 @ 22:50:57 #276
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_35493396
tjezus, en wij moeten het nog steeds geloven

dude, get a life
pi_35495986
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 22:05 schreef xennia het volgende:

[..]

ach ja, jullie hebben elkaar verdiend. veel plezier met het ruineren van elkaars leven
wat kunnen mensen het soms zo goed met elkaar eens zijn.

wat hierboven gezegd is dus.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 23:48:39 #278
11102 knep
Mountainfreak
pi_35496020
volgens mij heeft ts z'n nickname in ruime mate eer aangedaan .
pi_35496113
zeg maar zo..je krijgt wat je verdient.. en ja jullie verdienen elkaar
ooh een tip..post niet straks weer een topic..

zeer vermoeiend..
Salsa Española
pi_35496208
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 21:38 schreef ston3d het volgende:
een kusje van drie seconden waar ze enorm spijt van heeft en dat haar eerste keer was...ik geef haar een tweede kans. ik ben dan echt niet naief, iedereen die dat dan wel denkt moet zich serieus afvragen of hun partner wel zo trouw is. zij geeft het tenminste toe. ik ken getrouwde mannen die zonder medeweten van hun partner gaan neuken en normaal vinden terwijl hun vrouw hoogzwanger is. het is de waarheid, feit is zulke dingen gebeuren. het is de eerste keer dat mij zoiets is overkomen, maar ik geef haar een tweede kans, ik ben tevens erg hard tegen d'r geweest erover vind ik.
fuck off. jij bent naief, en mijn vriendin is zeker trouw.
get a life, at least try to.

fake topic and there comes the monkey out of the sleeve
JOHNNY HEITINGA
pi_35496493
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 22:24 schreef roeni3 het volgende:
verhaal
het raakt je echt he
pi_35496502
ts tot over 3 maand als je weer een topic opent hier over hetzelfde probleem
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35496622
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 23:59 schreef zhe-devilll het volgende:
ts tot over 3 maand als je weer een topic opent hier over hetzelfde probleem
dan ga ik om het topic toch een beetje vermakelijk te houden bij houden hoe vaak hij flipflopt
pi_35496754
quote:
op zondag 26 februari 2006 00:02 schreef black_tulip het volgende:

[..]

dan ga ik om het topic toch een beetje vermakelijk te houden bij houden hoe vaak hij flipflopt
nou dan ben je wel even zoet..
Salsa Española
pi_35496832
quote:
op zondag 26 februari 2006 00:05 schreef salsagirl het volgende:

[..]

nou dan ben je wel even zoet..
leuk toch?
pi_35497044
quote:
op zondag 26 februari 2006 00:07 schreef black_tulip het volgende:

[..]

leuk toch?
...

hehe... hij is zijn zonden over na aan het denken..
denk toch stiekum ..hoe lang het duurt
mja je zalhet maar missen om aan te moeten horen hoe die te kort komt..qua seks en lengte van
Salsa Española
pi_35497083
en te kortkomen van lengte
JOHNNY HEITINGA
pi_35497131
quote:
op zondag 26 februari 2006 00:13 schreef salsagirl het volgende:

[..]

...

hehe... hij is zijn zonden over na aan het denken..
denk toch stiekum ..hoe lang het duurt
mja je zalhet maar missen om aan te moeten horen hoe die te kort komt..qua seks en lengte van
eigenlijk hoop ik dat hij in dit topic zelf nog wel een paar keer zal flipfloppen.

hoewel het bijna vol is

maar er is altijd de optie om een deel twee te openen!
pi_35497219
quote:
op zondag 26 februari 2006 00:15 schreef black_tulip het volgende:

[..]

eigenlijk hoop ik dat hij in dit topic zelf nog wel een paar keer zal flipfloppen.

hoewel het bijna vol is

maar er is altijd de optie om een deel twee te openen!
haha weet je... denk dat ,er nog van komt ook.. het is net een foute soapie
Salsa Española
pi_35497296
quote:
op zondag 26 februari 2006 00:17 schreef salsagirl het volgende:

[..]

haha weet je... denk dat ,er nog van komt ook.. het is net een foute soapie
we zullen het wel zien.
pi_35497345
quote:
op zaterdag 25 februari 2006 23:59 schreef xennia het volgende:

[..]

het raakt je echt he
de stompzinnigheid van de ts raakt me diep, ja.
pi_35497422
quote:
op zondag 26 februari 2006 00:20 schreef roeni3 het volgende:

[..]

de stompzinnigheid van de ts raakt me diep, ja.
ja hij is wel uniek in zijn soort..
herstel...zij zijn uniek
Salsa Española
pi_35497971
quote:
op zondag 26 februari 2006 00:22 schreef salsagirl het volgende:

[..]

ja hij is wel uniek in zijn soort..
herstel...zij zijn uniek
pi_35499611
mijn god wat een debiel zeg
pi_35500249
ik blijf nog steeds hopen voor ts dat dit een kloon is...
  zondag 26 februari 2006 @ 03:48:14 #296
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_35501227
prachtig dit...die meid is geweldig, al mijn respect gaat naar haar uit. zo manipulatief als de pest, en er nog mee wegkomen ook! ts begrijpt er schijnbaar geen ene drol van en laat zich waarschijnlijk bij de eerste beste traan weer inpakken.

mijn advies aan jou is dan ook: houdt flink veel contact met je vrienden. je gaat ze ontzettend hard nodig hebben als je binnen nu en [insert time span here] achter de waarheid komt en dan pas echt met een pijnlijk gevoel blijft hangen..

je leert het vast nog wel.....als het te laat is

(onvoorstelbaar...ik heb weer alles gelezen in de tussentijd! ik doe me nog moeite ook!)
pi_35501335
ik zie zelden zoveel eensgezindheid tussen mensen over een bepaald onderwerp. maar goed, we zijn natuurlijk allemaal achterlijk en de ts niet .
  zondag 26 februari 2006 @ 04:03:03 #298
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_35501371
quote:
op zondag 26 februari 2006 03:59 schreef vdhoek het volgende:
ik zie zelden zoveel eensgezindheid tussen mensen over een bepaald onderwerp. maar goed, we zijn natuurlijk allemaal achterlijk en de ts niet .
ze zeggen dat liefde blind maakt...maar ik wist niet dat je er ook achterlijk van werd...

zoveel tekenen en nog doorgaan nadat je je hebt laten omlullen..

onbegrijpelijk
pi_35501383
quote:

[..]

zei hij, met zand in zijn mond
pi_35502494
quote:
op vrijdag 24 februari 2006 21:06 schreef ston3d het volgende:

[..]

ze is al na 3 minuten verliefd op je, dat smsje van die "ex", het faken dat ze maagd is, etc...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 26 februari 2006 @ 07:32:07 #301
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_35502560
quote:
op zondag 26 februari 2006 07:15 schreef cherrymoontraxx het volgende:

[..]

ze is al na 3 minuten verliefd op je, dat smsje van die "ex", het faken dat ze maagd is, etc...
je ligt achter....ze zijn alweer bij elkaar...

nu ik erover nadenk, komt er nog een verklaring van wat er überhaupt heeft plaatsgevonden waardoor je de (niet al te slimme) stap hebt genomen om toch samen te blijven? vind dat we er wel recht op hebben eigenlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')