quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga niet zonder helm in de rammelbak?
aahhhh vandaar dat je een helm mee had toen je die camera kwam halen!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga niet zonder helm in de rammelbak?
Dat was geen helm, dat was Sandraquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
aahhhh vandaar dat je een helm mee had toen je die camera kwam halen!![]()
![]()
ik ben een mugquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je zal wel een te dikke reet hebben
Dan het laatste excuus....quote:
Je kent me niet eens, dus kun je me ook niet neit mogenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan het laatste excuus....
Ik mag je niet en mensen die ik niet mag rijden niet in mijn spullen![]()
Mensne die ik niet kennen mogen ook neit op me kartquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je kent me niet eens, dus kun je me ook niet neit mogen
Duurt ff hoor voordat je Alexxxx aardig gaat vinden hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan het laatste excuus....
Ik mag je niet en mensen die ik niet mag rijden niet in mijn spullen![]()
van Hugo mogen we wel, alleen niemand durftquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mensne die ik niet kennen mogen ook neit op me kart
Ik lijk wel een turk
Hij woont aan de andere kant van de wereld manquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
Duurt ff hoor voordat je Alexxxx aardig gaat vinden hoor![]()
PTA meetingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hij woont aan de andere kant van de wereld manik zal hem nooit ontmoeten geloof ik
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
van Hugo mogen we wel, alleen niemand durft![]()
ik kreeg hem nooit van de runwayquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:19 schreef M5 het volgende:
Learjet 45.. hoe vaak ik dat ding heb laten crashen in Flight Sim van Micro$oft...
een maand of 28 bij de meesten hierquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
Duurt ff hoor voordat je Alexxxx aardig gaat vinden hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |