Je mag ook gewoon zeggen dat Joost en Lieske de tyfus kunnen krijgen, maar dat lijkt me niet echt verstandigquote:
zal ik doorgeven!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:39 schreef Coos het volgende:
Veel plezier Tann en doe die lekkere rooie brabo een dikke kus van mij.
Zeg maar dat ze altijd bij mij een biertje en een blowtje mag komen halen.![]()
Lies niet.....nou ik ga tot latersquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat Joost en Lieske de tyfus kunnen krijgen, maar dat lijkt me niet echt verstandig![]()
Tanja de poppenkastpeelster!quote:wordt weer verplicht gezellig knus doen dus
Ik ben ff de weg kwijt Jap, waar is de relquote:
Spring maar ergens in ...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben ff de weg kwijt Jap, waar is de rel![]()
![]()
Nergens.....althans niet voor mij...ik heb vandaag ff gemediteerd met ca 6 uur aan Bob Ross video's....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben ff de weg kwijt Jap, waar is de rel![]()
![]()
Dan zit je vast op je happy mountain surrounded by happy cloudsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nergens.....althans niet voor mij...ik heb vandaag ff gemediteerd met ca 6 uur aan Bob Ross video's....![]()
Vergeet het imaginaire eekhoorntje niet!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zit je vast op je happy mountain surrounded by happy clouds![]()
Die zit alweer stevig opslotquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:19 schreef Kimske het volgende:
Voor iedereen die graag slowchat zoals voorheen hier gedaan werd:
[SC] het Tanja-slowchat clubje
En er hangt een groot slot aan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:19 schreef Kimske het volgende:
Voor iedereen die graag slowchat zoals voorheen hier gedaan werd:
[SC] het Tanja-slowchat clubje
Nee was, je bent te laatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:22 schreef D.Rose het volgende:
is dit een rel-topic?
kon er in GC geen eentje vinden, excuses dusquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We hebben al een SC in GC![]()
En ook eentje in HBB
In beide ben je meer dan welkom![]()
Hij stond 1 post onder die van jouquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:24 schreef Kimske het volgende:
[..]
kon er in GC geen eentje vinden, excuses dus
OP's lezenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:30 schreef Manu82 het volgende:
lees allemaal de laatste zin van de OP maar even door
Joh laat je niet wegpesten door een paar rellertsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:43 schreef Kimske het volgende:
Mensen, ben weg hier. Paar personen die hier de dienst uit lopen te maken, zelf net zo lang anderen gaan afzeiken tot ze hun zin krijgen, nee dank u.
Heb er geen zin meer in zo.
Alle anderen met wie t wél leuk was: msn adres staat in profiel
APK, kom maar weer met je bak stront *gaap*
Vaag dit....de man is in geen velden of wegen te bekennen.....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:43 schreef Kimske het volgende:
Mensen, ben weg hier. Paar personen die hier de dienst uit lopen te maken, zelf net zo lang anderen gaan afzeiken tot ze hun zin krijgen, nee dank u.
Wegpesten? Nee dat is het niet..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Joh laat je niet wegpesten door een paar rellerts
Gewoon "chatten" hier met wie je wél kan opschieten
Nou, je ergert je er iig behoorlijk aanquote:
Goed advies Bongquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou, je ergert je er iig behoorlijk aanGewoon over die posts heenlezen en alleen reageren wie je aanspreekt qua inhoud, en natuurlijk op Tanja zelf als ze er weer is
Ik weet...lastig, maar uiteindelijk pluk je er de vruchtjes van
quote:
wat is het dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:43 schreef Kimske het volgende:
Mensen, ben weg hier.
heel begrijpelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:43 schreef Kimske het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou, je ergert je er iig behoorlijk aanGewoon over die posts heenlezen en alleen reageren wie je aanspreekt qua inhoud, en natuurlijk op Tanja zelf als ze er weer is
Ik weet...lastig, maar uiteindelijk pluk je er de vruchtjes van
is het niet meer het constante gezeik?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:39 schreef tann het volgende:
[..]
geen zin meer in het lezen van onnozele postjes denk ik....
Ze is weg, snap dat dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:37 schreef tann het volgende:
heel begrijpelijkbedankt nog voor je mail via de site, heb je ff toegevoegd .....
![]()
Hej Tannquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:37 schreef tann het volgende:
[..]
heel begrijpelijkbedankt nog voor je mail via de site, heb je ff toegevoegd .....
![]()
Wel een beetje bij de les blijven bongiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Tann
Je duikt ineens weer op
was voor kimske bedoelt....die ik enigszins begrijp, van wat ik terug las van gister....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
is het niet meer het constante gezeik?
Ik ben een beetje drukquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wel een beetje bij de les blijven bongie
kdacht misschien is ze er nog, nee geen ruzie met LS, hij wil alleen niet meer komen hier en is pist omdat ik zei dat ie es moest kappen met dat gekloot met APK.....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ze is weg, snap dat dan.
Wat is er met LS, jullie hebben toch geen ruzie?
weet ik en dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:48 schreef tann het volgende:
[..]
was voor kimske bedoelt....die ik enigszins begrijp, van wat ik terug las van gister....![]()
ja ffies nog, wil op tijd naar bedje, anders red ik het morgen niet......quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Tann
Je duikt ineens weer op
Truste alvastquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:50 schreef tann het volgende:
[..]
ja ffies nog, wil op tijd naar bedje, anders red ik het morgen niet......
ghe is aan SO, maar durft niet.....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:46 schreef crazymamma het volgende:
He, so is er ook weer en tann, dus tijd voor de grote onthulling!!!!!!!!!!!!!!!!
als jullie naar de streams kijken, kijken jullie dan naar die van HBB, of die van Floris....ben ff benieuwd..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje drukSC is druk en hier ook dus ja dan zie je weleens wat over het hoofd
![]()
Powersmashquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:52 schreef tann het volgende:
[..]
als jullie naar de streams kijken, kijken jullie dan naar die van HBB, of die van Floris....ben ff benieuwd..
Nou, vertel het dan maar SO (volgens jou wilde tann niet dat jij het bekend maakte).quote:
tuurlijk altijd, maar ik bedoelde niet jouw gezeik, van een aantal andere, maar laat maar....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
weet ik en dat bedoelde ik ooken tegen jou kunnen we altijd wel zeiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |