quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou, je ergert je er iig behoorlijk aanGewoon over die posts heenlezen en alleen reageren wie je aanspreekt qua inhoud, en natuurlijk op Tanja zelf als ze er weer is
Ik weet...lastig, maar uiteindelijk pluk je er de vruchtjes van
is het niet meer het constante gezeik?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:39 schreef tann het volgende:
[..]
geen zin meer in het lezen van onnozele postjes denk ik....
Ze is weg, snap dat dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:37 schreef tann het volgende:
heel begrijpelijkbedankt nog voor je mail via de site, heb je ff toegevoegd .....
![]()
Hej Tannquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:37 schreef tann het volgende:
[..]
heel begrijpelijkbedankt nog voor je mail via de site, heb je ff toegevoegd .....
![]()
Wel een beetje bij de les blijven bongiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Tann
Je duikt ineens weer op
was voor kimske bedoelt....die ik enigszins begrijp, van wat ik terug las van gister....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
is het niet meer het constante gezeik?
Ik ben een beetje drukquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wel een beetje bij de les blijven bongie
kdacht misschien is ze er nog, nee geen ruzie met LS, hij wil alleen niet meer komen hier en is pist omdat ik zei dat ie es moest kappen met dat gekloot met APK.....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ze is weg, snap dat dan.
Wat is er met LS, jullie hebben toch geen ruzie?
weet ik en dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:48 schreef tann het volgende:
[..]
was voor kimske bedoelt....die ik enigszins begrijp, van wat ik terug las van gister....![]()
ja ffies nog, wil op tijd naar bedje, anders red ik het morgen niet......quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Tann
Je duikt ineens weer op
Truste alvastquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:50 schreef tann het volgende:
[..]
ja ffies nog, wil op tijd naar bedje, anders red ik het morgen niet......
ghe is aan SO, maar durft niet.....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:46 schreef crazymamma het volgende:
He, so is er ook weer en tann, dus tijd voor de grote onthulling!!!!!!!!!!!!!!!!
als jullie naar de streams kijken, kijken jullie dan naar die van HBB, of die van Floris....ben ff benieuwd..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje drukSC is druk en hier ook dus ja dan zie je weleens wat over het hoofd
![]()
Powersmashquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:52 schreef tann het volgende:
[..]
als jullie naar de streams kijken, kijken jullie dan naar die van HBB, of die van Floris....ben ff benieuwd..
Nou, vertel het dan maar SO (volgens jou wilde tann niet dat jij het bekend maakte).quote:
tuurlijk altijd, maar ik bedoelde niet jouw gezeik, van een aantal andere, maar laat maar....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
weet ik en dat bedoelde ik ooken tegen jou kunnen we altijd wel zeiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |