Je mag ze wel naar me "mailen" hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:22 schreef tann het volgende:
[..]
als ik post zie ik wel dat je een foto kan toevoegen, maar dan komt er http:// te staan, dan kan ik toch niet de foto erneer zetten vanaf mn D station? en dan denk ik nog dat de foto veelste groot is.....ben wdb niet zo handig met dat soort dingen
geen strak plan, tverbaasde me al dat ie gister toch hier was...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
gewoon even doorsturen naar LS die regelt dat welen dan proppen hij of ik hem wel bij de openings post
Je moet toch morgen naar Aalsmeer??quote:
andere x oke? nu ff geen tijd voor...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee die moet je eerst uploaden naar je webspace of filedump en dan het hele http riedeltje kopieëren en plakken.
Goeie omschrijfingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:25 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zie t dan als een soort feest partner![]()
ow nee joh, geen feest gewoon een lunch, ik ben zelf begeleider...van Jos....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Je moet toch morgen naar Aalsmeer??![]()
Ik heb ook wel weer eens trek in bubbels.![]()
Ja, maar ik let ook op Jos.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:29 schreef tann het volgende:
[..]
ow nee joh, geen feest gewoon een lunch, ik ben zelf begeleider...van Jos....
Komt "die ene" ook.... met die puisten?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:29 schreef tann het volgende:
[..]
ow nee joh, geen feest gewoon een lunch, ik ben zelf begeleider...van Jos....
ja voor mij ook, moet om 8 uur rijden, dus half 6 mn bed uit....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, maar ik let ook op Jos.En nee, ik wist niet dat het een luch was. Dat is te vroeg voor mij.
![]()
Joostquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Komt "die ene" ook.... met die puisten?
Nu moet je wel vroeg naar bedquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:34 schreef tann het volgende:
[..]
ja voor mij ook, moet om 8 uur rijden, dus half 6 mn bed uit....![]()
Dat is wel erg vroegquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:34 schreef tann het volgende:
[..]
ben bang van wel....word weer verplicht gezellig knus doen dus...zal Do de groeten van je doen...kga ook weer ff wat doen, misschien tot laters nogquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Komt "die ene" ook.... met die puisten?
En groetjes aan Dido.
? make-up duurt 2 uur?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:34 schreef tann het volgende:
[..]
Doe bijna iedereen de groetenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:36 schreef tann het volgende:
[..]
ben bang van wel....word weer verplicht gezellig knus doen dus...zal Do de groeten van je doen...kga ook weer ff wat doen, misschien tot laters nog![]()
nee gewoon laatste x met Endemol ofzo....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:36 schreef crazymamma het volgende:
Hebben ze een speciale reden voor die lunch Tann, of is het zomaar?
Trouwens slecht gekozen datum voor de Brabo's, die zullen wel niet komen i.v.m. carnaval.
tis misschien aan je aandacht ontsnapt, maar ik heb een baby, die sochtends ook graag eten wil en verschoond wil worden, ook mn hond wil graag ff uit......en ja...dan blijft er nog een half uurtje voor mij over, aan make up doe ik niet.....quote:
Je mag ook gewoon zeggen dat Joost en Lieske de tyfus kunnen krijgen, maar dat lijkt me niet echt verstandigquote:
zal ik doorgeven!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:39 schreef Coos het volgende:
Veel plezier Tann en doe die lekkere rooie brabo een dikke kus van mij.
Zeg maar dat ze altijd bij mij een biertje en een blowtje mag komen halen.![]()
Lies niet.....nou ik ga tot latersquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat Joost en Lieske de tyfus kunnen krijgen, maar dat lijkt me niet echt verstandig![]()
Tanja de poppenkastpeelster!quote:wordt weer verplicht gezellig knus doen dus
Ik ben ff de weg kwijt Jap, waar is de relquote:
Spring maar ergens in ...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben ff de weg kwijt Jap, waar is de rel![]()
![]()
Nergens.....althans niet voor mij...ik heb vandaag ff gemediteerd met ca 6 uur aan Bob Ross video's....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben ff de weg kwijt Jap, waar is de rel![]()
![]()
Dan zit je vast op je happy mountain surrounded by happy cloudsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nergens.....althans niet voor mij...ik heb vandaag ff gemediteerd met ca 6 uur aan Bob Ross video's....![]()
Vergeet het imaginaire eekhoorntje niet!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zit je vast op je happy mountain surrounded by happy clouds![]()
Die zit alweer stevig opslotquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:19 schreef Kimske het volgende:
Voor iedereen die graag slowchat zoals voorheen hier gedaan werd:
[SC] het Tanja-slowchat clubje
En er hangt een groot slot aan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:19 schreef Kimske het volgende:
Voor iedereen die graag slowchat zoals voorheen hier gedaan werd:
[SC] het Tanja-slowchat clubje
Nee was, je bent te laatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:22 schreef D.Rose het volgende:
is dit een rel-topic?
kon er in GC geen eentje vinden, excuses dusquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We hebben al een SC in GC![]()
En ook eentje in HBB
In beide ben je meer dan welkom![]()
Hij stond 1 post onder die van jouquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:24 schreef Kimske het volgende:
[..]
kon er in GC geen eentje vinden, excuses dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |