Je mag ook gewoon zeggen dat Joost en Lieske de tyfus kunnen krijgen, maar dat lijkt me niet echt verstandigquote:
zal ik doorgeven!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:39 schreef Coos het volgende:
Veel plezier Tann en doe die lekkere rooie brabo een dikke kus van mij.
Zeg maar dat ze altijd bij mij een biertje en een blowtje mag komen halen.![]()
Lies niet.....nou ik ga tot latersquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat Joost en Lieske de tyfus kunnen krijgen, maar dat lijkt me niet echt verstandig![]()
Tanja de poppenkastpeelster!quote:wordt weer verplicht gezellig knus doen dus
Ik ben ff de weg kwijt Jap, waar is de relquote:
Spring maar ergens in ...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben ff de weg kwijt Jap, waar is de rel![]()
![]()
Nergens.....althans niet voor mij...ik heb vandaag ff gemediteerd met ca 6 uur aan Bob Ross video's....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben ff de weg kwijt Jap, waar is de rel![]()
![]()
Dan zit je vast op je happy mountain surrounded by happy cloudsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nergens.....althans niet voor mij...ik heb vandaag ff gemediteerd met ca 6 uur aan Bob Ross video's....![]()
Vergeet het imaginaire eekhoorntje niet!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zit je vast op je happy mountain surrounded by happy clouds![]()
Die zit alweer stevig opslotquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:19 schreef Kimske het volgende:
Voor iedereen die graag slowchat zoals voorheen hier gedaan werd:
[SC] het Tanja-slowchat clubje
En er hangt een groot slot aan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:19 schreef Kimske het volgende:
Voor iedereen die graag slowchat zoals voorheen hier gedaan werd:
[SC] het Tanja-slowchat clubje
Nee was, je bent te laatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:22 schreef D.Rose het volgende:
is dit een rel-topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |