As het gratus isssszzzzzz dannuh.....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kom maar op met dat rondje dan.
Juh weet tog.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
As het gratus isssszzzzzz dannuh.....
2 biertjes per persoonquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Twee bier halen is een rondje geven in het Oosten?
Zie nou eerst maar eens 20 te worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:00 schreef TerroRobbie het volgende:
100
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Zie nou eerst maar eens 20 te worden.
Ja, kutleven heb je dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook - je zult je hele leven maar de bob zijn
Hier heel simpel, maar wel lekkerquote:
Oeeeeeeeeh klinkt ook erg lekker!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hier heel simpel, maar wel lekkerBloemkool met kerriesaus, aardappeltjes met rozemarijn en een zigeunergehaktschnitzel.
Iedereen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben tot zondagavond alleen hier in huis, iedereen is welkom
Hij is nog mooier als ie verliestquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:45 schreef methodmich het volgende:
Vond je het niet jammer voor Sven SCH?
Nope! Gisteren wel getraind op kunstgras! Was voor het eerst op het nieuwe complex van mijn club.. ziet er mooi uit! Maar de wedstrijd van aanstaande zondag staat gepland op een van de natuurgrasveldenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:09 schreef methodmich het volgende:
Goed zo Eilanden!
Zondag nog voetballen op kunstgras?
Goede vraag!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:16 schreef methodmich het volgende:
Okee, netjes. Tegen wie moet je?
Het kan nog. Als we de inhaalmatch winnen zijn het nog 6 punten met 9 duels en die rooie donders komen nog hierheen. Maar goed, wel lastig.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:19 schreef Eilanden het volgende:
Wordt ASWH nog kampioen dit jaar? Of zijn de Vogels al gevlogen?
Nee wat dan ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:26 schreef SCH het volgende:
Iemand dat basketbalstukje in het journaal gezien?
Waren het maar Duitsersquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:26 schreef Eilanden het volgende:
Oooh, je reageerde niet op een vacatur?
Ik zie het wel, dit is typisch een foutje dat kan gebeuren. De brief is verder goed, en netjes opgesteld. Misschien zien ze het niet eens, en ziet ie alleen "Sollicitatie" staan en opent ie het mailtjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:28 schreef Eilanden het volgende:
Het ligt er trouwens aan hoe ze er naar kijken ... ik kan me herrinneren dat ik destijds, ondanks een domme tikfout, toch nog een uitnodiging kreeg voor een gesprek
Nee, morgen halve dag werken en zondag uitrusten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:38 schreef clauwheee het volgende:
Staan er nog leuke dingen gepland voor dit weekend Hoolies?![]()
We gaan voor de verandering morgen maar weer eens uit eten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:38 schreef clauwheee het volgende:
Staan er nog leuke dingen gepland voor dit weekend Hoolies?![]()
Behalve carnaval
Geld zatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
We gaan voor de verandering morgen maar weer eens uit eten.
Precies. Dat sparen we allemaal uit door niet te roken en te drinken.quote:
Pinokkiooquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. Dat sparen we allemaal uit door niet te roken en te drinken.
Ter verduidelijking, het nieuwe nummer van de Bloodhound Gang is geniaalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Uhn tiss [afbeelding]
Uhn tiss [afbeelding]
Uhn tiss [afbeelding]
Ooooowquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ter verduidelijking, het nieuwe nummer van de Bloodhound Gang is geniaal
Zeker, alleen niet zo'n meezinger. Heb ik al geprobeerd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ze blijven bezig de laatste weken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
De GGD is ook nog lang niet beslist, de hele top4 verliest gewoon
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
De GGD is ook nog lang niet beslist, de hele top4 verliest gewoon
Lekker geslapenquote:
Oud-Hollandsch Deense vlaggetjes tekenen op het hoofd van Japie Stamquote:
Maar hoe kan DeTolk en goud en brons winnen? Deden er ook moslims mee?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Oud-Hollandsch Deense vlaggetjes tekenen op het hoofd van Japie Stam
Vraag maar aan Boez op MSNquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:17 schreef clauwheee het volgende:
Je lult je er nu niet meer uit Schiggie
Is het ineens mijn schuldquote:
Lekker nummertje hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Uhn tiss [afbeelding]
Uhn tiss [afbeelding]
Uhn tiss [afbeelding]
en ze komen ook nog op pinkpop ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ga bob'en en dat is maar goed ook, want ik moet morgen fit zijn voor kickboksen. Daarna ga ik het 's avonds wat minder rustig aan doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe het heanig an Cultheld.
Was roze beter geweest?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:26 schreef SCH het volgende:
OMG - een oranje shirt, daar krijgen we last mee.
Wat staat er?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:47 schreef SCH het volgende:
Deze is ook kwetsend trouwens
[afbeelding]
24 goals en 13 enkelsquote:
Matig.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:50 schreef Radegast het volgende:
24 goals in 58 caps.
Van voor jouw tijd, die enkels van Marco.quote:
Trusteh, Clau.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:17 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee op tijd gaatvandaag
Hools
Dat was inderdaad wel leuk.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:18 schreef pascalheister het volgende:
leuke aflevering, filmpje wat freek had ingesproken over die bobbers was wel leuk
Ow, het was een grap.. laat maar..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Van voor jouw tijd, die enkels van Marco.
Daar staat het adres van zijn geboortehuis onderquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:47 schreef SCH het volgende:
Deze is ook kwetsend trouwens
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:29 schreef popolon het volgende:
Nog steeds licht buiten, de lente komt
Ja maar rond half 7 is het toch al wel licht in NL tochquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis hier vuil weer, zoals jan versteegt () het steeds noemt
Hotel Big Brother, 11 D-sterren die een hotel runnen ofzo. En daar komen andere mensen van laag niveau slapen. Leuk voor onder het pokeren.quote:
Is er echt niks beters op tv?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hotel BB, 11 D-sterren die een hotel runnen ofzo. En daar komen andere mensen van laag niveau slapen. Leuk voor onder het pokeren.
Zegt ze: Probeer het anders over een jaartje nog eens!
Hij:Een jaartje?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Is er echt niks beters op tv?![]()
Ik heb medelijden met u.
Wilde ik je bijna gaan overhalen tot een PUB-sessiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat richting bedje
Nog een fijne avond daar in de States popo.
Tot volgende week als de echte mannen weer gaan sporten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat richting bedje
Nog een fijne avond daar in de States popo.
Prob binnenkort weer als nachtreceptionist aan het werk, dus ik zal wel veel MLB en NHL gaan volgenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Tot volgende week als de echte mannen weer gaan sporten.
Ik wilde nog wel een afscheidsgedicht makenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net te laat. Mijn ogen vallen bijna dichtEn brechje en ijsmeis zijn er toch weg
![]()
Damn. Volgend jaar stage toch maar naar de States gaan, tenminste fatsoenlijke sport op tvquote:
O, nog nergensquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:31 schreef popolon het volgende:
Waar ga je heen?
Ik zat ff helemaal verkeerd.quote:
Nee, dat is niet helemaal de strekking. Ze zei letterlijk :quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehehe.
Kerel doet een aanzoek in HBB, wordt ie afgewezenHoe zuur.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:35 schreef popolon het volgende:
Ik kijk even naar de NBA teams, allemaal niks.
MLB = Houston,.
NHL=Atlanta.
Het weer = Seattle.
Tuuk, voor elke stad/staat zijn er voor- en nadelen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]En stonden de Seahawks niet in de Superbowl dit jaar
Dus voor elke stad is er 1
goeie reden![]()
Ik SCHep er nogal genoegen in om de ergste ergerprikkel in mezelf op te graven ter ontspanning ende vermaeckquote:
Maak die kerel 's wakker dan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik SCHep er nogal genoegen in om de ergste ergerprikkel in mezelf op te graven ter ontspanning ende vermaeck![]()
Goddomme, goed dat ik het zie vlak voor het slapen gaanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:55 schreef Ambrosius het volgende:
Voor de liefhebbers, en die zijn er vast wel hier:
Wielerprono 2006 (nog tot 11.30).
Trusten.
Training, maar die jongens houden geen rekening met het weekend, dus het gaat voluit.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je een wedstrijd?
Vanavond groot gala in Hilversumquote:Op zaterdag 25 februari 2006 03:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Training, maar die jongens houden geen rekening met het weekend, dus het gaat voluit.
Ben er weer.
Ga je football_lad ontmoeten?quote:
* Eilanden heeft die set ook!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:05 schreef borisz het volgende:
krijg ik net een pakje, wat zit erin : 7-delige dvd set over de history of football![]()
Ik vraag me af hoe wakker je bent als je biartlon zegtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:07 schreef popolon het volgende:
Net op tijd wakker voor de biartlon zeg.
hey dat is een goed ideequote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:08 schreef popolon het volgende:
Ik was nog aan het editen enzo.
Momentje, even een pils pakken.
JMquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:09 schreef just me het volgende:
mogguh iedereen en sien in het bijzonder
![]()
Hier ook.quote:
Wie zegt dat je om 11:00 uur niet aan het bier kan zitten?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Hier ook.
Al die watjes in Nederland ook.
ja iddquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Hier ook.
Al die watjes in Nederland ook.
Heb je nog ge eeeeeeeh monopoly gespeeld?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja iddvalt een beetje tegen
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wie zegt dat je om 11:00 uur niet aan het bier kan zitten?![]()
En dat komt bovendien uit de mond van die Yank die bier drinkt, wat wij hier Shandy noemen
![]()
Jij mag geen mietje zeggen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Wij zitten al aan de whiskey, mietje
mietje mietje mietje mietje mietjequote:
Waarom zou je fag tegen je vrouw zeggen?quote:Ik mag geen 'fag' zeggen van m'n vrouw, dat is een fout woord, net zoals het N woord.
Ik weet niet wat jij in de VS hebt gezopen maar waarschijnlijk dat enge Budweiser.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wie zegt dat je om 11:00 uur niet aan het bier kan zitten?![]()
En dat komt bovendien uit de mond van die Yank die bier drinkt, wat wij hier Shandy noemen
![]()
je vrouw heeft gelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik mag geen 'fag' zeggen van m'n vrouw, dat is een fout woord
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Heb je nog ge eeeeeeeh monopoly gespeeld?
Ja gaat super, je moet alleen snel terugkomen hoor want ik heb uiteraard weer probs met uploaden van mijn homepagequote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
JM
dat is een tijd geleden
alles goed>?
quote:
ach hier vloeken ze alleen maarquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Jij mag geen mietje zeggen.
Ik mag geen 'fag' zeggen van m'n vrouw, dat is een fout woord, net zoals het N woord.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:18 schreef popolon het volgende:
[..]Vaak wel. Ik ben in goede borsten handen.
Als het Budweiser was zou ik nog nuchter geweest zijn.quote:
Dan moet je ook maar geen rare standjes uitproberen tijdens het monopolyenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
alleen maar... mijn rug doet er nog pijn van
hahahaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ja gaat super, je moet alleen snel terugkomen hoor want ik heb uiteraard weer probs met uploaden van mijn homepage
oooooooooo was dat hetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar geen rare standjes uitproberen tijdens het monopolyen
Ah, Popo is dus een borstenman!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:18 schreef popolon het volgende:
[..]Vaak wel. Ik ben in goede borsten handen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ah, Popo is dus een borstenman!
waar denk je dat ik nu zit ?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:23 schreef popolon het volgende:
Heb je daar ook een Outback Sientje?
Outback.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
waar denk je dat ik nu zit ?
yup... en er zijn alleen maar redneck's hier
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Borsten, heupen en bipsen.
Zolang er maar wat babyvet op zit.
ik had gisteren bijna ruzie..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Outback.
Rednecks.
Aussie stikt van die lompe boeren ja, ik hoop dat je er plezier hebt want ik zou ze wat aandoen.
Jij moet eerst een Kelly worden, dan praten we verder.quote:
Ik weet wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik had gisteren bijna ruzie..
omdat ik tegen iemand zei dat je echt dom moet zijn om hier voor je hele leven te werken..
en dat hoorde een local... en die vond dat niet echt leuk..
ben maar weg gelopen...
Take me hooooooooome, to the place.........quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt.
Ik sprak pas iemand uit West Virginia, ik moest me inhouden.
ja de verleiding is idd echt heel erg groot...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt.
Ik sprak pas iemand uit West Virginia, ik moest me inhouden.
Zit je nou nog niet in Miami?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Take me hooooooooome, to the place.........
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja de verleiding is idd echt heel erg groot...
trouwens 1 van die lui waarmee ik samenwerk.. is opgepakt... hij is een chickfucker..... echt ziek
Miami, Orlando etc. behoort allemaal tot de mogelijkhedenquote:
nee hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:37 schreef DeTolk het volgende:
Goedemorgen
Sientje in de bijna-problemen?
Begin maar vast met pakken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Miami, Orlando etc. behoort allemaal tot de mogelijkhedenMaar in ieder geval niet zo'n boerengat!
Loop je weer te spammen MM? Jij spamhoer!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:36 schreef methodmich het volgende:
Morgen!
Rondje op kosten van Carien Kleibeuker.
http://frontpage.fok.nl/column/3783/1
Wedden dat je ooit die kant op gaat?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sssssssssh ... anders begint dinnetje mee te lezen!![]()
Moet je Sand en Bjoro nemen, die verstoppen het zelfs in linkjes, die boefjes.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Loop je weer te spammen MM? Jij spamhoer!
Als statsgeil figuur leef ik wel een beetje met je mee MM dat je het met voetbal moet doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Moet je Sand en Bjoro nemen, die verstoppen het zelfs in linkjes, die boefjes.
Nou, views en reacties genoeg hoor. Maar het is altijd leuk als mensen van hier naast het columntopic hun reactie ook op de FP willen geven.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Als statsgeil figuur leef ik wel een beetje met je mee MM dat je het met voetbal moet doen.
Ik doelde meer op 'echte' stats.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, views en reacties genoeg hoor. Maar het is altijd leuk als mensen van hier naast het columntopic hun reactie ook op de FP willen geven.
Sssssssssssssh!!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Wedden dat je ooit die kant op gaat?![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:56 schreef methodmich het volgende:
Oh zo. Ja, we hebben hier geen turnover-ratio, geen echt assists-klassement, geen blockers, geen stealers, geen field goal percentages, geen vrije worpen percentages, geen 3 punter percentages, geen triple doubles en geen minuten per wedstrijd.
Om over rebounden maar te zwijgen, zeker niet opgesplitst in defensieve en offensieve rebounds.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik kick er wel een beetje op eerlijk gezegd.
Maar daar leent het voetbal zich ook niet echt voor.
Eilanden: Welkom, we gaan samen naar de Pistons @ Heat ok?
Doe maar niet hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:00 schreef methodmich het volgende:
Eigenlijk begrijp ik dat je iedereen in deze Hools oproept naar de VS te emigreren?
Erhmm, ik ga hier niet meer weg hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]! OK, als jij er tegen die tijd nog zit, dan maken we nu de afspraak om naar de Pistons @ Heat te gaan!
OK, Heat-Pistons it is!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Doe maar niet hoor.
Amerika is een slecht land lees ik altijd op fok, en dat is de waarheid.
[..]
Erhmm, ik ga hier niet meer weg hoor.
Can't wait.quote:
Commercieel gezien leuk, niet meer dan dat.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:08 schreef methodmich het volgende:
Met Shaq bij Heat!
Maar popo, hoe vond je de All Star game?
Wie hebben de dunkcontest en de 3 punt wedstrijd eigenlijk gewonnen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Commercieel gezien leuk, niet meer dan dat.
Eindelijk.quote:
Je bent echt lui he? Je weet waar je het kan vinden rakker.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wie hebben de dunkcontest en de 3 punt wedstrijd eigenlijk gewonnen?
Lui varken en nog slijmen ookquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:19 schreef methodmich het volgende:
Ik heb het liever uit betrouwbare bron, dus popolon.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:19 schreef methodmich het volgende:
Ik heb het liever uit betrouwbare bron, dus popolon.
Hee, ik ken veel PR-medewerkers, dat neem je onbewust over.quote:
Ik ben werkzaam in de Marketing, dus als ik het zeg, dan moet het wel hééééél erg zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hee, ik ken veel PR-medewerkers, dat neem je onbewust over.
Hou je van koude winters en warme zomers? Dan heb ik nog een baan voor je.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben werkzaam in de Marketing, dus als ik het zeg, dan moet het wel hééééél erg zijn![]()
Ik heb er geen problemen mee, maar geloof dat mijn vriendin niet zo gek is op die koude wintersquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Hou je van koude winters en warme zomers? Dan heb ik nog een baan voor je.
ga eens een uur tegen die fijne oostenwind in een kinderwagen duwen, heerlijk inderdaadquote:
je hebt het wel over mijn familie hoorquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
je hebt het wel over mijn familie hoor![]()
Proud Peacekeeper veteraan meldt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]Echt - heb jij militairen in je familie
![]()
Ga nou slapen, zuiplap. Dan kunnen wij ook verderquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Proud Peacekeeper veteraan meldt.
Oh ok, ik dacht dat je ook nog even wilde schelden op het goede van de VN.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga nou slapen, zuiplap. Dan kunnen wij ook verder
hij is een achter(achterachter?)neef van mijn moeder, volgens mij is iedereen die Versteegt als achternaam heeft familie van elkaar. En dat militaire, daar is hij volgens mij een uitzondering mee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]Echt - heb jij militairen in je familie
![]()
heb je moeten werken vanmorgen ??quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:29 schreef Bos81 het volgende:
Goedemiddag, ook eindeljk weekend
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:42 schreef SCH het volgende:
Is het dit weekend al carnaval?
Hebben de Kaiser Chiefs al een nieuwe? De nieuwe van de Bloodhound Gang is erg erg relaxed.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:37 schreef VoreG het volgende:
CD van The Strokes en van Kaiser Chiefs binnen
Dit is het album Employed van Kaiser Chiefs. En die nieuwe van de Bloodhound Gang is erg relaxed inderdaadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hebben de Kaiser Chiefs al een nieuwe? De nieuwe van de Bloodhound Gang is erg erg relaxed.
* BliksemSchigt gaat solliciteren in Den Haag
Schijnt trouwens hier een heerlijk zonnetje mijn kamer binnen
the horrorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En carnaval vind ik best, maar niet in Enschede jaFlikker een godstiefesend op met je boerenkar met dweilorkest, en helemaal wegwezen onder mn raam
Ik ben nogal bruut wakker gemaakt rond een uur of 11
Doe maar een metertje koffiequote:
Ik was van plan idd ook even de stad in te gaan. Als het mag van jou .....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:26 schreef SCH het volgende:
Ik ga even de stad in, wie gaat er mee?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:28 schreef SCH het volgende:
Gezellig Boez, even naar Plato en Broese?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |