As het gratus isssszzzzzz dannuh.....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kom maar op met dat rondje dan.
Juh weet tog.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
As het gratus isssszzzzzz dannuh.....
2 biertjes per persoonquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Twee bier halen is een rondje geven in het Oosten?
Zie nou eerst maar eens 20 te worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:00 schreef TerroRobbie het volgende:
100
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Zie nou eerst maar eens 20 te worden.
Ja, kutleven heb je dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook - je zult je hele leven maar de bob zijn
Hier heel simpel, maar wel lekkerquote:
Oeeeeeeeeh klinkt ook erg lekker!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hier heel simpel, maar wel lekkerBloemkool met kerriesaus, aardappeltjes met rozemarijn en een zigeunergehaktschnitzel.
Iedereen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben tot zondagavond alleen hier in huis, iedereen is welkom
Hij is nog mooier als ie verliestquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:45 schreef methodmich het volgende:
Vond je het niet jammer voor Sven SCH?
Nope! Gisteren wel getraind op kunstgras! Was voor het eerst op het nieuwe complex van mijn club.. ziet er mooi uit! Maar de wedstrijd van aanstaande zondag staat gepland op een van de natuurgrasveldenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:09 schreef methodmich het volgende:
Goed zo Eilanden!
Zondag nog voetballen op kunstgras?
Goede vraag!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:16 schreef methodmich het volgende:
Okee, netjes. Tegen wie moet je?
Het kan nog. Als we de inhaalmatch winnen zijn het nog 6 punten met 9 duels en die rooie donders komen nog hierheen. Maar goed, wel lastig.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:19 schreef Eilanden het volgende:
Wordt ASWH nog kampioen dit jaar? Of zijn de Vogels al gevlogen?
Nee wat dan ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:26 schreef SCH het volgende:
Iemand dat basketbalstukje in het journaal gezien?
Waren het maar Duitsersquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:26 schreef Eilanden het volgende:
Oooh, je reageerde niet op een vacatur?
Ik zie het wel, dit is typisch een foutje dat kan gebeuren. De brief is verder goed, en netjes opgesteld. Misschien zien ze het niet eens, en ziet ie alleen "Sollicitatie" staan en opent ie het mailtjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:28 schreef Eilanden het volgende:
Het ligt er trouwens aan hoe ze er naar kijken ... ik kan me herrinneren dat ik destijds, ondanks een domme tikfout, toch nog een uitnodiging kreeg voor een gesprek
Nee, morgen halve dag werken en zondag uitrusten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:38 schreef clauwheee het volgende:
Staan er nog leuke dingen gepland voor dit weekend Hoolies?![]()
We gaan voor de verandering morgen maar weer eens uit eten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:38 schreef clauwheee het volgende:
Staan er nog leuke dingen gepland voor dit weekend Hoolies?![]()
Behalve carnaval
Geld zatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
We gaan voor de verandering morgen maar weer eens uit eten.
Precies. Dat sparen we allemaal uit door niet te roken en te drinken.quote:
Pinokkiooquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. Dat sparen we allemaal uit door niet te roken en te drinken.
Ter verduidelijking, het nieuwe nummer van de Bloodhound Gang is geniaalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Uhn tiss [afbeelding]
Uhn tiss [afbeelding]
Uhn tiss [afbeelding]
Ooooowquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ter verduidelijking, het nieuwe nummer van de Bloodhound Gang is geniaal
Zeker, alleen niet zo'n meezinger. Heb ik al geprobeerd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ze blijven bezig de laatste weken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
De GGD is ook nog lang niet beslist, de hele top4 verliest gewoon
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
De GGD is ook nog lang niet beslist, de hele top4 verliest gewoon
Lekker geslapenquote:
Oud-Hollandsch Deense vlaggetjes tekenen op het hoofd van Japie Stamquote:
Maar hoe kan DeTolk en goud en brons winnen? Deden er ook moslims mee?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Oud-Hollandsch Deense vlaggetjes tekenen op het hoofd van Japie Stam
Vraag maar aan Boez op MSNquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:17 schreef clauwheee het volgende:
Je lult je er nu niet meer uit Schiggie
Is het ineens mijn schuldquote:
Lekker nummertje hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Uhn tiss [afbeelding]
Uhn tiss [afbeelding]
Uhn tiss [afbeelding]
en ze komen ook nog op pinkpop ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ga bob'en en dat is maar goed ook, want ik moet morgen fit zijn voor kickboksen. Daarna ga ik het 's avonds wat minder rustig aan doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe het heanig an Cultheld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |