Eén van de vele inderdaad.quote:
Zijn er dan nog steeds mensen die dit ontkennen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:58 schreef spijkerbroek het volgende:
En mensen die gaan klagen dat de hele wegensverkeerswet een melkkoe is.![]()
Zo is het. Het is allemaal de schuld van anti-auto-partij, de VVD. Stem geen VVD!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:04 schreef longinus het volgende:
De een klaagt over te snel rijden boetes en de ander over parkeer boetes.gelukkig kunnen we binnenkort stemmen en wordt alles anders
nee, al die linkse partijen zijn lekker pro-autoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:44 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Zo is het. Het is allemaal de schuld van anti-auto-partij, de VVD. Stem geen VVD!
Parkeren is belasting, geen boete.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:04 schreef longinus het volgende:
De een klaagt over te snel rijden boetes en de ander over parkeer boetes.gelukkig kunnen we binnenkort stemmen en wordt alles anders
* Oldbie stemt blaco. Blanco is de enige partij die niet tegen mij liegtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:44 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Zo is het. Het is allemaal de schuld van anti-auto-partij, de VVD. Stem geen VVD!
Hoezo mag je harder rijden met inhalen??quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:15 schreef petre86 het volgende:
bij inhalen màg je iets harder rijden.. dus als je kan aantonen dat je aan het inhalen bent.. ( als het daar mocht he) dan kun je wel beroep aantekenen
binne bepaalde grenzen wel schatquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:18 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hoezo mag je harder rijden met inhalen??
Als ik op mijn motor constant 240 km/h op de linkerbaan blijf scheuren haal ik ook in.....haal ik veel in....en snel!!!!
Dat is onzin natuurlijk. Als je inhaalt mag je ook niet harder de vastgestelde maximumsnelheid.
bijvoorbeeld...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:02 schreef BobbyB het volgende:
Het gaat er niet zo zeer om dat je een boete krijgt, het gaat er meer om de manier waarop je een boete krijgt.
Vaak staan ze op plaatsen te controleren waarvan ik denk: wat kan zich hier nu voor een gevaarlijke situatie voor doen? Kijk binnen de bebouwde kom is het een ander verhaal, maar dat doen ze niet... behalve als ze net op het puntje gaan staan waar je de bebouwde kom binnenkomt en je auto laat uitrollen.
Maar goed je begaat een overtreding al dan niet perongeluk. 6 weken later krijg je pas een acceptgiro binnen. Hier heeft een zeer lange tijd tussen gezeten waardoor je bij god niet meer weet wie, wat waar en hoe. Erg effectief is het dus ook niet. Beter is gewoon mensen direct aan te houden maar dat houd in dat:
1. Ze echt moeten werken
2. Ze minder mensen een boete uit kunnen schrijven
Hierdoor halen ze het quotum weer niet en dat is jammer.
Het gaat mensen denk ik meer om de laffe, luie en makkelijke manier waarop het gaat dan om de boete en het bedrag zelf. Dagelijks zie ik mensen gevaarlijke acties uithalen waar ik verwondelijk van sta te kijken dat het niet gewoon fout gaat. Maar dat is allemaal moeilijk te controleren want dan moeten ze de weg op en dat is allemaal te moeilijk. Nee, langs de weg, lekker veilig met een kopje koffie en een krantje erbij en dan het liefst op plekken en tijden waar een hogere snelheid niet direct een groot gevaar opleveren.
Rechts inhalen, geen knipperlicht gebruiken, van de invoegstrook tussen twee vrachtwagens door direct naar de linker rijbaan gaan, je auto er tussen proppen mag allemaal welmaar 4KM te hard kunnen we echt niet tolereren beste automoblist!
Precies!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
binne bepaalde grenzen wel schat
Graag gedaan hoor. Btw: het is niet alleen klagen over jouw klacht.. er waren tientallen van dit soort kansloze klachten voor de jouwe.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:34 schreef Jerruh het volgende:
ach spijkerbroek, thanx dat je even klaagt over mijn klacht.
tiefstraal toch een end op en laat mij ook es zeiken om iets nutteloos als stomme boetes.
net alsof je een echte vent bent als je het accepteert, slik jij je boetes net zo hard als het sap van je vrouwtje ofzo?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:14 schreef Devlinsect het volgende:
Regels zijn regels. Als je ze overtreedt en je wordt gepakt, moet je niet lopen zeiken.
Ja dat vond ik wel een btje zwak dat ze daarover gingen klagen. Btje vent doet dat gewoonquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:20 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
Vooral die arbeiders uit de 19e eeuw die klaagden over hun 20-urige werkdag in de mijnen van Limburg zonder beschermende kleding!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |