abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 februari 2006 @ 15:41:46 #1
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_35445743
Ok, een gevoelig punt voor veel mensen, want de ene zal zeggen dat ik het verdiend heb en de ander zal het stom vinden. maar goed, ik ben een beetje erg teleurgesteld in de mate van boetegeven (joh..) nadat ik twee boetes binnenkreeg van 1 avond.

de eerste boete was omstreeks 24:00 op de snelweg bij werkendam (werkendam? wasda? nou das da durrupske in brabant waar rond 24:00 snachts geen kip op de snelweg rijd). ik reed volgens de boete 3 km te hard (met correctie eraf). dat betekent dat ik 128 reed op een plek waar ik 120 mocht. en dat om 24:00 's-nachts op een plek waar geen drol op de snelweg te beleven was. hop boete. Die ander was omdat ik 76 zu hebben gereden bij sloterdijk richting haarlem terwijl ik maar 70 mocht, om 04:00 zonder ook maar iemand op de weg, geen kip, geen auto...

ik rij al 5 jaar zonder brokken, heb me altijd goed aan de snelheid gehouden en dan rijd je eens een paar km. te hard, krijg je emteen boetes. ik heb niemand ermee in gevaar gebracht, ook mezelf niet, heb heel veilig gereden en ben altijd bedachtzaam op wat er kan gebeuren in het vrkeer, en dan krijg je voor zoiets miezerigs meteen de boetes thuisgestuurd...

ik kan me er met mijn kop niet bij...
put
your
clothes
on!
pi_35445935
Te hard rijden, is te hard rijden.
Dus het is terecht dat je die boete hebt gekregen of er nou wel of niet iemand op de weg is, de maximum snelheid is niet voor niets vastgelegd aan banden.
en het feit of jij veilig rijd en geen brokken maakt heeft daar niets mee te maken.
Je hebt je gewoon aan de maximum snelheid te houden, ze zouden voor iedereen een punten rijbewijs moeten verplichten.
Niet alleen voor de nieuwelingen.
pi_35445967
Mjah, het zijn toch regels die je willens en wetens hebt overtreden..
pi_35445972
Tis de wet, simpel.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 15:49:46 #5
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_35446010