abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35448800
Wat een kneuzen.. die lui die te hard rijden, een boete krijgen en dan gaan klagen.
"Ja maar ik reed maar 5 km/u te hard! Da's niet zo veel!"
"Ik moest die andere auto net inhalen!"
"Er was verder niemand op de weg!"
<andere kansloze smoezen>

En mensen die gaan klagen dat de hele wegensverkeerswet een melkkoe is.

Je reed te hard, zeik niet, betaal! En als je daarna toch nog weer te hard wilt rijden, prima, maar klaag dan niet nog een keer en betaal gewoon zonder te zeiken. Je weet hoe snel je mag. Hou je daaraan of neem de consequenties als een (spreekwoordelijke) man.

En een laatste tip:
Als je het niet eens bent met de wet, word politicus en verander 'm!

Klagen over verkeersboetes
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_35449306
Regels zijn regels. Als je ze overtreedt en je wordt gepakt, moet je niet lopen zeiken.
pi_35449458
Sommige regels zijn belachelijk. 14.gif
pi_35449769
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 17:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
boetes voor te hard rijden
Eén van de vele inderdaad.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_35450397
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:58 schreef spijkerbroek het volgende:

En mensen die gaan klagen dat de hele wegensverkeerswet een melkkoe is.
Zijn er dan nog steeds mensen die dit ontkennen?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 17:50:44 #7
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_35450603
klagen over klagen over verkeersboetes....
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_35453281
Criminaliteit moet hard aangepakt worden! Behalve op de weg!
pi_35453362
De een klaagt over te snel rijden boetes en de ander over parkeer boetes.
gelukkig kunnen we binnenkort stemmen en wordt alles anders
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_35454619
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 19:04 schreef longinus het volgende:
Zo is het. Het is allemaal de schuld van anti-auto-partij, de VVD. Stem geen VVD!
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
  vrijdag 24 februari 2006 @ 19:50:18 #11
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_35454825
If you can't do the time don't do the crime
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  vrijdag 24 februari 2006 @ 19:50:43 #12
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_35454841
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 19:44 schreef kansloze_dertiger het volgende:

[..]

Zo is het. Het is allemaal de schuld van anti-auto-partij, de VVD. Stem geen VVD!
nee, al die linkse partijen zijn lekker pro-auto
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_35465680
Het gaat er niet zo zeer om dat je een boete krijgt, het gaat er meer om de manier waarop je een boete krijgt.

Vaak staan ze op plaatsen te controleren waarvan ik denk: wat kan zich hier nu voor een gevaarlijke situatie voor doen? Kijk binnen de bebouwde kom is het een ander verhaal, maar dat doen ze niet... behalve als ze net op het puntje gaan staan waar je de bebouwde kom binnenkomt en je auto laat uitrollen.

Maar goed je begaat een overtreding al dan niet perongeluk. 6 weken later krijg je pas een acceptgiro binnen. Hier heeft een zeer lange tijd tussen gezeten waardoor je bij god niet meer weet wie, wat waar en hoe. Erg effectief is het dus ook niet. Beter is gewoon mensen direct aan te houden maar dat houd in dat:
1. Ze echt moeten werken
2. Ze minder mensen een boete uit kunnen schrijven
Hierdoor halen ze het quotum weer niet en dat is jammer.

Het gaat mensen denk ik meer om de laffe, luie en makkelijke manier waarop het gaat dan om de boete en het bedrag zelf. Dagelijks zie ik mensen gevaarlijke acties uithalen waar ik verwondelijk van sta te kijken dat het niet gewoon fout gaat. Maar dat is allemaal moeilijk te controleren want dan moeten ze de weg op en dat is allemaal te moeilijk. Nee, langs de weg, lekker veilig met een kopje koffie en een krantje erbij en dan het liefst op plekken en tijden waar een hogere snelheid niet direct een groot gevaar opleveren.

Rechts inhalen, geen knipperlicht gebruiken, van de invoegstrook tussen twee vrachtwagens door direct naar de linker rijbaan gaan, je auto er tussen proppen mag allemaal wel maar 4KM te hard kunnen we echt niet tolereren beste automoblist!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 01:07:22 #14
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_35465813
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 19:04 schreef longinus het volgende:
Parkeren is belasting, geen boete.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  zaterdag 25 februari 2006 @ 01:08:38 #15
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_35465849
* Oldbie is het eens met TS
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 19:44 schreef kansloze_dertiger het volgende:

[..]

* Oldbie stemt blaco. Blanco is de enige partij die niet tegen mij liegt
pi_35466036
bij inhalen màg je iets harder rijden.. dus als je kan aantonen dat je aan het inhalen bent.. ( als het daar mocht he ) dan kun je wel beroep aantekenen
dag
  zaterdag 25 februari 2006 @ 01:18:10 #17
65997 Oldbie
pi_35466078
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:15 schreef petre86 het volgende:
bij inhalen màg je iets harder rijden.. dus als je kan aantonen dat je aan het inhalen bent.. ( als het daar mocht he ) dan kun je wel beroep aantekenen
Hoezo mag je harder rijden met inhalen??
Als ik op mijn motor constant 240 km/h op de linkerbaan blijf scheuren haal ik ook in.....haal ik veel in....en snel!!!!

Dat is onzin natuurlijk. Als je inhaalt mag je ook niet harder de vastgestelde maximumsnelheid.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 01:21:13 #18
80382 manny
30 is best veel
pi_35466135
Veel mensen begrijpen niet dat rekeningrijden in Nederland allang is ingevoerd. Tot aan de maximum snelheid rijd je voor het basistarief, daarboven gaat de teller lopen; en is elke boete een "rekening".

Je hebt dus een hele simpele keuze en als je er dan voor kiest om harder te rijden dan betaal je af en toe een bonnetje.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_35466232
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:18 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Hoezo mag je harder rijden met inhalen??
Als ik op mijn motor constant 240 km/h op de linkerbaan blijf scheuren haal ik ook in.....haal ik veel in....en snel!!!!

Dat is onzin natuurlijk. Als je inhaalt mag je ook niet harder de vastgestelde maximumsnelheid.
binne bepaalde grenzen wel schat
als mevrouw voor mij rijdt met 75 kmh. ik wil graag 80 kmh rijden en wil inhalen.. dan is het veiliger als ik ff versnel tot 85kmh dan dat ik als een slak er langs ga hobbelen..

bovendien staat me een verhaal bij waarbij zo'n zelfde zaak speelde en waarbij de bekeuring ingetrokken werd omdat meneer bezig was met een inhaalmanoevre.

met 240kmh inhalen is nergens voor nodig. en ivm tegenliggers geld het al helemaal niet op de snelweg ( bovendien zouden ze mensen die 240kmh rijden hun rijbewijs en motor moeten afpakken en een rijontzegging van 3 jaar moeten geven...)
dag
pi_35466282
Ik zeur niet over mn verkeersboetes...altijd mn eigen schuld. Vindt alleen dat als je dan een boete krijg doe het dan goed. Ik betaal liever een boete waar ik echt 30 kilometer te hard heb gereden dan dat ik net 5km te hard zat.....heb ik er tenminste nog een btje plezier van gehad
pi_35466341
Ja, hallo, zeuren tegen de politie & het systeem is nu juist onze volksport . Wees blij dat je het recht (meestal) hebt.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 01:34:17 #22
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_35466400
ach spijkerbroek, thanx dat je even klaagt over mijn klacht.
tiefstraal toch een end op en laat mij ook es zeiken om iets nutteloos als stomme boetes.
net alsof je een echte vent bent als je het accepteert, slik jij je boetes net zo hard als het sap van je vrouwtje ofzo?
put
your
clothes
on!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 01:35:11 #23
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_35466417
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:02 schreef BobbyB het volgende:
Het gaat er niet zo zeer om dat je een boete krijgt, het gaat er meer om de manier waarop je een boete krijgt.

Vaak staan ze op plaatsen te controleren waarvan ik denk: wat kan zich hier nu voor een gevaarlijke situatie voor doen? Kijk binnen de bebouwde kom is het een ander verhaal, maar dat doen ze niet... behalve als ze net op het puntje gaan staan waar je de bebouwde kom binnenkomt en je auto laat uitrollen.

Maar goed je begaat een overtreding al dan niet perongeluk. 6 weken later krijg je pas een acceptgiro binnen. Hier heeft een zeer lange tijd tussen gezeten waardoor je bij god niet meer weet wie, wat waar en hoe. Erg effectief is het dus ook niet. Beter is gewoon mensen direct aan te houden maar dat houd in dat:
1. Ze echt moeten werken
2. Ze minder mensen een boete uit kunnen schrijven
Hierdoor halen ze het quotum weer niet en dat is jammer.

Het gaat mensen denk ik meer om de laffe, luie en makkelijke manier waarop het gaat dan om de boete en het bedrag zelf. Dagelijks zie ik mensen gevaarlijke acties uithalen waar ik verwondelijk van sta te kijken dat het niet gewoon fout gaat. Maar dat is allemaal moeilijk te controleren want dan moeten ze de weg op en dat is allemaal te moeilijk. Nee, langs de weg, lekker veilig met een kopje koffie en een krantje erbij en dan het liefst op plekken en tijden waar een hogere snelheid niet direct een groot gevaar opleveren.

Rechts inhalen, geen knipperlicht gebruiken, van de invoegstrook tussen twee vrachtwagens door direct naar de linker rijbaan gaan, je auto er tussen proppen mag allemaal wel maar 4KM te hard kunnen we echt niet tolereren beste automoblist!
bijvoorbeeld...
put
your
clothes
on!
  zaterdag 25 februari 2006 @ 01:38:11 #24
65997 Oldbie
pi_35466483
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:26 schreef petre86 het volgende:

[..]

binne bepaalde grenzen wel schat
Precies!!!
Wat zijn de grenzen? Maximumsnelheid!!
Ook bij het inhalen mag je niet sneller dan vastgesteld. Dan rij je simpelweg te hard.
als het weer wat beter weer wordt, voer ik mijn snelheid wel weer op.....en als het verkeer het toelaat ga ik wel weer naar de 240.....of ietsjes snellerder als ik gepakt wordt ben ik de lul. Als ik val heb ik geen lul, ben ik bang
pi_35470117
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 01:34 schreef Jerruh het volgende:
ach spijkerbroek, thanx dat je even klaagt over mijn klacht.
tiefstraal toch een end op en laat mij ook es zeiken om iets nutteloos als stomme boetes.
net alsof je een echte vent bent als je het accepteert, slik jij je boetes net zo hard als het sap van je vrouwtje ofzo?
Graag gedaan hoor. Btw: het is niet alleen klagen over jouw klacht.. er waren tientallen van dit soort kansloze klachten voor de jouwe.
En ja, als ik te hard heb gereden en als ik daarvoor een boete krijg, dan betaal ik die zonder mokken.. het is immers m'n eigen domme schuld. "shit happens, snel betalen, dan ben ik er van af". En dan blijf ik op de snelweg toch gewoon 10 km/u te hard rijden, as usual.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')