joey stampt er ff opquote:
sletten?quote:
precies hetzelfde hier, alleen is zij nu naar carnaval toe in brabant en vermoed ik dat dr ex alle dagen bij dr zal zijn. maar afwachten hoe het verder zal gaan nadat ze terug is.quote:op vrijdag 24 februari 2006 16:53 schreef 1ofthefew het volgende:
carnaval :s
mijn niet officiele vriendin begint opeens lekker afstandelijk te doen. of die meid is mij zat of ze is bang mij te vertrouwen en ze nu op een punt staat een keuze te maken.
voel me er niet echt happy bij en morgen ga ik in brabant feesten en dan zie ik haar het weekend ook niet
gefeliciteerd!quote:op vrijdag 24 februari 2006 17:43 schreef darkelf het volgende:
ubertevreden
ik ben in een keer geslaagd voor mij rij-examen vandaag
well done de-beeb!quote:op vrijdag 24 februari 2006 17:43 schreef darkelf het volgende:
ubertevreden
ik ben in een keer geslaagd voor mij rij-examen vandaag
nee ik ga me dit jaar gedragen...quote:op vrijdag 24 februari 2006 16:43 schreef joeyt het volgende:
sletten?
wat heb je gedaan dan?quote:op vrijdag 24 februari 2006 23:24 schreef ethiraseth het volgende:
kut kutter kuts. schijnbaar op feestje gister de gevoelens van de ex (tis 3 weken uit) van het meisje waar ik heel erg weg van ben pijn gedaan, terwijl ik van te voren nog had gezegd er rekening mee te houden maar tis onbewust gedaan (we rommelen al tijdje wat maar ze wilde het niet laten zien omdat dat wel erg snel was nadat ze uit een relatie kwam). heb nu idee dat ik het nu best wel beetje kan shaken bij haar, en het leek juist de goede kant uit te gaan.
mja, niks voor zover ik weet. enige wat ze aanhaalde was dat ik op gegeven moment op dr schouder ben gaan liggen aangezien ik teveel gedronken had en al had lopen kotsen en me dus niet echt lekker voelde en ze toen naast me zat. en volgens dr ex ging ik toen schijnbaar kijken of hij het wel zag.quote:
quote:op vrijdag 24 februari 2006 23:51 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
mja, niks voor zover ik weet. enige wat ze aanhaalde was dat ik op gegeven moment op dr schouder ben gaan liggen aangezien ik teveel gedronken had en al had lopen kotsen en me dus niet echt lekker voelde en ze toen naast me zat. en volgens dr ex ging ik toen schijnbaar kijken of hij het wel zag.![]()
nah, ik heb een maag die niet heel goed tegen alcohol kan en al vrij snel in opstand komt, dus teveel drinken =/= dronken zijn bij mij. en zij is al vaker dronken geweest terwijl ik er bij was dan andersom, dus daarover zal ze niet vallen, daarvoor ken ik haar goed genoeg.quote:op vrijdag 24 februari 2006 23:58 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
![]()
misschien dat er meerdere dingen meespeelden die avond![]()
vrouwen houden niet van dronken kotsende mannen
ik voel me ook niet echt happy.quote:op zaterdag 25 februari 2006 00:01 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
nah, ik heb een maag die niet heel goed tegen alcohol kan en al vrij snel in opstand komt, dus teveel drinken =/= dronken zijn bij mij. en zij is al vaker dronken geweest terwijl ik er bij was dan andersom, dus daarover zal ze niet vallen, daarvoor ken ik haar goed genoeg.
en om maar ontopic te blijven: ik voel me nog steeds kut.![]()
aawwquote:op zaterdag 25 februari 2006 00:10 schreef missymirjam het volgende:
keelpijn, hoop dat ik niet ziek ga worden
heb je meer mazzel dan ik. kreeg ook een smsje maar daar ging ik me nou niet echt veel beter door voelen. kwam beetje te neutraal over. maargoed, ik moet mischien niet zo paranoide doen, tis maar een smsje en ze kwam uit de kroeg. maar toch.quote:op zaterdag 25 februari 2006 00:08 schreef 1ofthefew het volgende:
net sms-je van haar
voel me al iets beter.
mmm, verliefd leuk en kut tegelijk
dank jequote:op zaterdag 25 februari 2006 00:32 schreef mute_me het volgende:
[..]
aaww
*astu*
[afbeelding]
kamille thee schijnt te helpen
t gaat alweer wat beterquote:op zaterdag 25 februari 2006 16:02 schreef black-death het volgende:
grandioos kut, klote en slecht.
dan zou ik voor een paar dagen maar gaan verhuizenquote:op zaterdag 25 februari 2006 20:08 schreef superbosch het volgende:
als ik nog één carnavalsliedje hoor dit jaar, word ik gek.
voor de rest wel ok.
seemquote:op zaterdag 25 februari 2006 18:36 schreef xrrwr het volgende:
gematigd positief.
en weer erg moequote:op zaterdag 25 februari 2006 20:17 schreef weirdmicky het volgende:
voor het eerst in 2 maanden denk ik dat ik lichamelijk iets vooruit ga. fuck pfeiffer, hier komt de oude wm aan.
en net ben ik wakker geworden door een soundcheck van een carnavalswagen met ongeveer 6000 watt aan speakers op 100 meter van mijn slaapkamer.quote:op zaterdag 25 februari 2006 20:08 schreef superbosch het volgende:
als ik nog één carnavalsliedje hoor dit jaar, word ik gek.
voor de rest wel ok.
quote:op zondag 26 februari 2006 12:40 schreef superbosch het volgende:
[..]
en net ben ik wakker geworden door een soundcheck van een carnavalswagen met ongeveer 6000 watt aan speakers op 100 meter van mijn slaapkamer..
ja. die gasten kennen mij. en ze wisten dat ik rond 12 uur nog zou slapen.quote:op zondag 26 februari 2006 12:49 schreef t1andonly het volgende:
[..]deed het geluid het naar behoren?
ja dan moet je maar eerder je bed uit komen hequote:op zondag 26 februari 2006 13:09 schreef superbosch het volgende:
[..]
ja. die gasten kennen mij. en ze wisten dat ik rond 12 uur nog zou slapen.
wat kan ik me soms toch druk maken om dingen die totaal niet belangrijk zijn!!!quote:op zondag 26 februari 2006 23:18 schreef sport_life het volgende:
verbaasd op hoe bepaalde mensen met bepaalde situaties omgaan. pff
dat moment is nu dus.quote:op zondag 26 februari 2006 22:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
dit is mijn 1e nachtdienst, ben nog niet moe maar dat gaat straks vast veranderen.
knuffquote:op maandag 27 februari 2006 08:52 schreef twisted_fok het volgende:
ik haat het als ik midden in de nacht jankend wakker word. daarna echt meer lekker kunnen slapen dus nu ben ik helemaal kapot, terwijl het best een big day is vandaag. daar baal ik nogal van.
quote:op maandag 27 februari 2006 08:52 schreef twisted_fok het volgende:
ik haat het als ik midden in de nacht jankend wakker word. daarna echt meer lekker kunnen slapen dus nu ben ik helemaal kapot, terwijl het best een big day is vandaag. daar baal ik nogal van.
quote:
fokkers geloven..quote:op maandag 27 februari 2006 12:37 schreef purplerose het volgende:
klote
ben net wakker en zit nu al te janken.
verdrietig omdat iemand liever iets geloofd wat door een fokker gezegd is ipv het aan mij te vragen
kweet ff niet wat ik moet doen nu, vindt dit erg zonde en een smet op wat je samen meegemaakt hebtquote:op maandag 27 februari 2006 12:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
fokkers geloven..liever de mensen die je echt kent..
congratsquote:op maandag 27 februari 2006 11:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
nog een knuffel...
voel mezelf eigenlijk best wel heel erg happyheb een 8 voor mijn scriptietje
![]()
blijkbaar gaat het om iets wat ik in een post gezegd zou hebben maar dan nog, kom het navragen!quote:op maandag 27 februari 2006 12:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
fokkers geloven..liever de mensen die je echt kent..
hoest met je teeheennn?quote:op maandag 27 februari 2006 19:06 schreef kiwitjuhh het volgende:
beetje kloten dat ik mn toets niet gehaald heb
je teen heeft modrechtenquote:op maandag 27 februari 2006 19:09 schreef kiwitjuhh het volgende:
[..]
ja is nog blauw, maar gaat wel goed hoor
wellusquote:
quote:op dinsdag 28 februari 2006 00:13 schreef morwen het volgende:
[..]
wellus![]()
*stampvoet
ot: in slaap vallen op de bank is niet zo slim, nu ben ik dus weer eens klaarwakker![]()
veel plezier hoorquote:
ahh, een van de oudste emoties! slechte slaap!quote:op dinsdag 28 februari 2006 11:10 schreef sylvana het volgende:
kut geslapen, maar wel een gezellige dag voor de boeg
je pilletje is verkeerd gevallen jaquote:op dinsdag 28 februari 2006 01:01 schreef morwen het volgende:
enne, doe de groeten aan het achterneefje van de broer van de glazenwasser van de tuinman die in afl. 4589 van gtst te zien was![]()
doe es niet zo sjacherijnigquote:op dinsdag 28 februari 2006 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
je pilletje is verkeerd gevallen ja![]()
o.t. weer een ochtend naar de tering. nu maar eens kijken of ik dan vanmiddag wel aan mijn werk toe kom.
dat begin ik nu echt te worden jaquote:
begin jij ook nog even andersquote:op dinsdag 28 februari 2006 15:08 schreef _cara_ het volgende:
ik ben uitermate tevreden over mijn bakresultaat...het is een prachtige roos geworden
maar mijn internet is prut.... toch maar ff naar mn pc-mannetje bellen...
* cara geeft marc nog ff knuf
gaat ie goed?![]()
sorry...quote:
ga maar genieten van je cake danquote:op dinsdag 28 februari 2006 15:48 schreef _cara_ het volgende:
[..]
sorry...![]()
ik zit even in een recalcitrante bui...kon ff nix anders bedenken..
![]()
ot
ben te onrustig momenteel...
met een schaar. en papier.quote:op dinsdag 28 februari 2006 17:25 schreef carmiie het volgende:
ik moet een collage maken, maar ik weet niet hoe
thanx!quote:op dinsdag 28 februari 2006 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ga maar genieten van je cake dan
o.t. zwaar geirriteerd en sago, hoe kunnen mensen (lees iedereen die bij een verzekeringsmaatschappij werkt) zo dom zijn![]()
een brandende zilveren kaars. het gaat heel hard ineens, na 538 en bier.quote:op dinsdag 28 februari 2006 19:39 schreef r_on het volgende:
een paar maanden geleden zat ik met een man in een bus en die vertelde over zijn muzieksmaak: 'ik luister graag country of jazz fm, jij?
ik vertelde hem dat jazz of country niet zo mijn ding is, maar wel luister ik naar q, sky of radio 538.
'oh, 538? dus 538 vind je leuk?'
- 'ja, maar niet de hele dag hoor.'
godver, wat is er nou zo bijzonder aan dat ik 538 luister? of welk biertje ik drink of in welke stoel ik zit, of welk merk sigaretten ik rook of dat ik naast een brandende zilveren kaars wordt gezet en waar ik die vervolgens neerzet (bij de open haard?).
kwelling is het beste woord. da's raar he?
jouw heb ik nog niet aan de tel gehad zeker. die maatschappij van je welquote:op dinsdag 28 februari 2006 20:22 schreef melismay het volgende:
[..]
thanx!![]()
ot: blijdit gaat niet goed komen
als ik dat in mijn geval nu ook zou weten, zou ik een stuk makkelijk in slaap vallen straks.quote:
ah nee, een paar dagen geen fok!, hoe ga ej dat doorkomen :pquote:op woensdag 1 maart 2006 10:41 schreef _cara_ het volgende:
![]()
maar er ligt hier een flink pak sneeuw, das dan wel weer leuk...lekker door de sneeuw baggeren..![]()
daarbij moet mn pc vanmiddag de deur uit..hij moet helemaal nagekeken worden..dat zal dan wel een paar dagen duren...fok!loos... stuurloos!...![]()
lekker fok!loos verjarenquote:op woensdag 1 maart 2006 10:41 schreef _cara_ het volgende:
maar er ligt hier een flink pak sneeuw, das dan wel weer leuk...lekker door de sneeuw baggeren..![]()
daarbij moet mn pc vanmiddag de deur uit..hij moet helemaal nagekeken worden..dat zal dan wel een paar dagen duren...fok!loos... stuurloos!...![]()
nou....er valt me vanalles in..quote:op woensdag 1 maart 2006 11:41 schreef nixxx het volgende:
[quote]
lekker fok!loos verjarenmet sneeuw.. wat wil je nog meer?
moet je de dames niet zo hard aanpakken op de squashbaan..eigen schuld..quote:alleen nog een beetje pijnlijke elleboog..
in dat geval niet gefeliciteerd!quote:op donderdag 2 maart 2006 06:35 schreef nixxx het volgende:
d'r is er een jarig hoera hoera
en dat ben ik niet
hoi. je username is tof.quote:op donderdag 2 maart 2006 07:26 schreef flipsen het volgende:
ik voel me kut. net terug van de hollandse borrel hier in buenos aires (1x per maand), 3:25 nu en om 5:30 moet ik op omdat ik met een amerikaanse vriendin naar ushuaia vlieg. uiteraard teveel gezopen dus met een kater het vliegtuig in, niet echt sociaal
waarom? en waarom denk ik als ik jouw icon zie dat ik met een andere fokker zit te lullenquote:
omdat je username 'flipsen' is.quote:op donderdag 2 maart 2006 07:36 schreef flipsen het volgende:
[..]
waarom? en waarom denk ik als ik jouw icon zie dat ik met een andere fokker zit te lullen
ik wel...nah ja..morgen danquote:op donderdag 2 maart 2006 06:35 schreef nixxx het volgende:
d'r is er een jarig hoera hoera
en dat ben ik niet
ga es wat doen dan ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |