joey stampt er ff opquote:
sletten?quote:
precies hetzelfde hier, alleen is zij nu naar carnaval toe in brabant en vermoed ik dat dr ex alle dagen bij dr zal zijn. maar afwachten hoe het verder zal gaan nadat ze terug is.quote:op vrijdag 24 februari 2006 16:53 schreef 1ofthefew het volgende:
carnaval :s
mijn niet officiele vriendin begint opeens lekker afstandelijk te doen. of die meid is mij zat of ze is bang mij te vertrouwen en ze nu op een punt staat een keuze te maken.
voel me er niet echt happy bij en morgen ga ik in brabant feesten en dan zie ik haar het weekend ook niet
gefeliciteerd!quote:op vrijdag 24 februari 2006 17:43 schreef darkelf het volgende:
ubertevreden
ik ben in een keer geslaagd voor mij rij-examen vandaag
well done de-beeb!quote:op vrijdag 24 februari 2006 17:43 schreef darkelf het volgende:
ubertevreden
ik ben in een keer geslaagd voor mij rij-examen vandaag
nee ik ga me dit jaar gedragen...quote:op vrijdag 24 februari 2006 16:43 schreef joeyt het volgende:
sletten?
wat heb je gedaan dan?quote:op vrijdag 24 februari 2006 23:24 schreef ethiraseth het volgende:
kut kutter kuts. schijnbaar op feestje gister de gevoelens van de ex (tis 3 weken uit) van het meisje waar ik heel erg weg van ben pijn gedaan, terwijl ik van te voren nog had gezegd er rekening mee te houden maar tis onbewust gedaan (we rommelen al tijdje wat maar ze wilde het niet laten zien omdat dat wel erg snel was nadat ze uit een relatie kwam). heb nu idee dat ik het nu best wel beetje kan shaken bij haar, en het leek juist de goede kant uit te gaan.
mja, niks voor zover ik weet. enige wat ze aanhaalde was dat ik op gegeven moment op dr schouder ben gaan liggen aangezien ik teveel gedronken had en al had lopen kotsen en me dus niet echt lekker voelde en ze toen naast me zat. en volgens dr ex ging ik toen schijnbaar kijken of hij het wel zag.quote:
quote:op vrijdag 24 februari 2006 23:51 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
mja, niks voor zover ik weet. enige wat ze aanhaalde was dat ik op gegeven moment op dr schouder ben gaan liggen aangezien ik teveel gedronken had en al had lopen kotsen en me dus niet echt lekker voelde en ze toen naast me zat. en volgens dr ex ging ik toen schijnbaar kijken of hij het wel zag.![]()
nah, ik heb een maag die niet heel goed tegen alcohol kan en al vrij snel in opstand komt, dus teveel drinken =/= dronken zijn bij mij. en zij is al vaker dronken geweest terwijl ik er bij was dan andersom, dus daarover zal ze niet vallen, daarvoor ken ik haar goed genoeg.quote:op vrijdag 24 februari 2006 23:58 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
![]()
misschien dat er meerdere dingen meespeelden die avond![]()
vrouwen houden niet van dronken kotsende mannen
ik voel me ook niet echt happy.quote:op zaterdag 25 februari 2006 00:01 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
nah, ik heb een maag die niet heel goed tegen alcohol kan en al vrij snel in opstand komt, dus teveel drinken =/= dronken zijn bij mij. en zij is al vaker dronken geweest terwijl ik er bij was dan andersom, dus daarover zal ze niet vallen, daarvoor ken ik haar goed genoeg.
en om maar ontopic te blijven: ik voel me nog steeds kut.![]()
aawwquote:op zaterdag 25 februari 2006 00:10 schreef missymirjam het volgende:
keelpijn, hoop dat ik niet ziek ga worden
heb je meer mazzel dan ik. kreeg ook een smsje maar daar ging ik me nou niet echt veel beter door voelen. kwam beetje te neutraal over. maargoed, ik moet mischien niet zo paranoide doen, tis maar een smsje en ze kwam uit de kroeg. maar toch.quote:op zaterdag 25 februari 2006 00:08 schreef 1ofthefew het volgende:
net sms-je van haar
voel me al iets beter.
mmm, verliefd leuk en kut tegelijk
dank jequote:op zaterdag 25 februari 2006 00:32 schreef mute_me het volgende:
[..]
aaww
*astu*
[afbeelding]
kamille thee schijnt te helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |