ja dan moet je maar eerder je bed uit komen hequote:op zondag 26 februari 2006 13:09 schreef superbosch het volgende:
[..]
ja. die gasten kennen mij. en ze wisten dat ik rond 12 uur nog zou slapen.
wat kan ik me soms toch druk maken om dingen die totaal niet belangrijk zijn!!!quote:op zondag 26 februari 2006 23:18 schreef sport_life het volgende:
verbaasd op hoe bepaalde mensen met bepaalde situaties omgaan. pff
dat moment is nu dus.quote:op zondag 26 februari 2006 22:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
dit is mijn 1e nachtdienst, ben nog niet moe maar dat gaat straks vast veranderen.
knuffquote:op maandag 27 februari 2006 08:52 schreef twisted_fok het volgende:
ik haat het als ik midden in de nacht jankend wakker word. daarna echt meer lekker kunnen slapen dus nu ben ik helemaal kapot, terwijl het best een big day is vandaag. daar baal ik nogal van.
quote:op maandag 27 februari 2006 08:52 schreef twisted_fok het volgende:
ik haat het als ik midden in de nacht jankend wakker word. daarna echt meer lekker kunnen slapen dus nu ben ik helemaal kapot, terwijl het best een big day is vandaag. daar baal ik nogal van.
quote:
fokkers geloven..quote:op maandag 27 februari 2006 12:37 schreef purplerose het volgende:
klote
ben net wakker en zit nu al te janken.
verdrietig omdat iemand liever iets geloofd wat door een fokker gezegd is ipv het aan mij te vragen
kweet ff niet wat ik moet doen nu, vindt dit erg zonde en een smet op wat je samen meegemaakt hebtquote:op maandag 27 februari 2006 12:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
fokkers geloven..liever de mensen die je echt kent..
congratsquote:op maandag 27 februari 2006 11:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
nog een knuffel...
voel mezelf eigenlijk best wel heel erg happyheb een 8 voor mijn scriptietje
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |