quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:52 schreef chansadres het volgende:
Dat was het dus waar hij het over had
Ik ook..en waar de signings zijn zondag!quote:
We gaan gewoon met de FOK crew niet meer weg na zaterdagquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:18 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik ben dan ook vrij
nou alleen nog weten hoe laat, en vroeg aanwezig zijn
de IDO-Camp-Meet incl wireless internetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:22 schreef Californian_dreamer het volgende:
lol, dan zijn we wel op tijd idd
Komt goed!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
de IDO-Camp-Meet incl wireless internet?
Markquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:35 schreef Californian_dreamer het volgende:
trouwens CDP, hoe kom je aan dit nieuws?
Maar dan kun je Mares zien zingenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:41 schreef Svensational het volgende:
Ik kom niet.
True..maar dat zijn alleen de 4 dames sterren..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:56 schreef chansadres het volgende:
Dat dadelijk iedereen rondloopt met zo'n ster!
ALs je ze alleen krijgt bij de liveshow zijn ze toch wat exclusiever
Grote kans daarop ja. Dat maakt het nog jammerder (is dat een woordquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:59 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, da's waar...
ik hoop alleen dat het breezer-gehalte 6 maart niet al te hoog is, die gaan natuurlijk masaal rexona kopen om met zo'n ster naar de day before party te gaan
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Samen met Idols organiseert Rexona op maandagavond 6 maart vanaf 19.00 u, de Idols-day-before-sterrenparty.
Eerder voor de liveshowgangers die denken met hun Serge ster binnen te komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:46 schreef Californian_dreamer het volgende:
blijkbaar, nou ja, die zijn er toch op 4 maart alleen nog maar, dus ik zie het probleem niet
Ik ga wel vroeg ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:49 schreef Californian_dreamer het volgende:
denk wel dat je er al vroeg zal moeten zijn, of niet?
tips about the time?quote:
Hoor je nog wel.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:37 schreef superhero87 het volgende:
Ik ga waarschijnlijk misschien, kans 50-50![]()
Was het maar Day Before.... vrijdag dus.... dan had ik gewoon lekker kunnen komen...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:21 schreef WithMe het volgende:
Het is niet eens de day before.![]()
Anyway, ik weet nog niet of ik kom.
Ja, das inderdaad wel jammer voor de thuisblijvers... Hoe laat denken jullie dat ik er moet zijn om binnen te kunnen komen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon live moeten doen![]()
Of we moeten Mark zaterdag lief aankijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:26 schreef Californian_dreamer het volgende:
kou lijden is en leuke hobby hoor.
ik zal er denk ik ook rond die tijd al zijn. beter te vroeg dan te laat
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Of we moeten Mark zaterdag lief aankijken
wie zegt dat ie nu niet aan het mee lezen isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Of we moeten Mark zaterdag lief aankijken
Doet iequote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
wie zegt dat ie nu niet aan het mee lezen is
Ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:34 schreef Timmai het volgende:
maar die ster is dus dezelfde als die sterren die uitgedeeld worden bij de liveshows?
WTF?quote:Op tijd!
De opnames van de Sterrenparty beginnen om 19:00 uur, maar de deuren gaan al om 08:00 uur ’s ochtends open! En hiervoor geldt: wie het eerst komt, wie het eerst maalt!
Dus, échte Idols-fans, tot maandag!
nou dat zou ik er niet voor over hebben hoor.... is wel errug vroeg!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:40 schreef Californian_dreamer het volgende:
zo vroeg???
nou ja, je moet er wat voor overhebben
er passen 1500 man i/d studio volgens mij toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:54 schreef Andiyan het volgende:
hoeveel is 1400 eigenlijk, qua idolsbegrippen? Heel weinig?
jamaar de OP zegt 1400? Dat is zeker weinig aangezien alle liveshows steeds zijn uitverkocht?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
er passen 1500 man i/d studio volgens mij toch?
Je mag dus vanaf 08.00 het terrein op, maar de studio gaat pas om 17.00 open hoor ik.quote:Day Before Sterrenparty
Overigens heb je aanstaande maandag al de kans om alle 13 finalisten in het echt te zien. Studio 22 is dan namelijk het decor voor de Day Before Sterrenparty; een geweldig spektakel dat je niet mag missen! Hoe je binnen komt? Dat is heel eenvoudig: de Rexona-sterren die elke week in de studio worden uitgedeeld, zijn de toegangsbewijzen. Heb je al een ster, neem die dan mee en kom maandag op tijd naar het Mediapark! Ook voor Idols-fans zónder ster is er geen reden tot paniek: je kunt ze nog steeds krijgen bij het Kruidvat bij jou in de buurt. Je krijgt de ster voor niets bij aankoop van twee Rexona-producten.
Op tijd!
De opnames van de Sterrenparty beginnen om 19:00 uur, maar de deuren gaan al om 08:00 uur ’s ochtends open! En hiervoor geldt: wie het eerst komt, wie het eerst maalt!
Dus, échte Idols-fans, tot maandag!
Ow dat klinkt wel gezelligquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:05 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Lekker warm aankleden en alvast genieten van de repetities 's middags. Er staat een groot scherm en er zijn hotdogs te koop om je warm te houden. Niet mutsen!!
heb hetzelfde, wil niet dat ik de treinreis voor niks maak, maar ik ben niet gebonden aan school op het momentquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:20 schreef superhero87 het volgende:
Jaamaar ik heb les tot 14.30![]()
Ik kan er pas om 18.00 zijn!
En ik wil wel naar binnen kunnen als ik helemaal uit Groningen ben gereisd![]()
Nou ja, dan is het gewoon een kwestie van er vroeg zijn...mijn ouders verklaren me voor gek, maar daar verzin ik wel weer wat opquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:38 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
We hebben echt geen idee hoeveel mensen er zullen komen. Vandaar dat we een heel groot scherm buiten zetten. 1400 mensen in de studio. We tellen bij binnenkomst, dus we weten al heel snel hoeveel mensen we moeten teleurstellen.
Het word de Day Before uitgezonden op RTL4quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:49 schreef superhero87 het volgende:
Mark kun je ons ook een tipje van de sluier geven over de show? Gaat iedere kandidaat 1 nummer zingen of gaan ze ook in duo's zingen?
En waarom heet het nou de Day Before Sterrenparty? Het is toch niet de Day Before...
Ja zoiets dacht ik alquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het word de Day Before uitgezonden op RTL4
Ik wil handtekening!!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:07 schreef Svensational het volgende:
Gaan we jou ook nog meeten morgen, Mark?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:22 schreef PeRi het volgende:
Is Mark een hunk?
Valt ie zo meer i/d smaak?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:27 schreef PeRi het volgende:
Oh, Ik hou niet van kaal. Wel van stoppels, maar dat kriebelt zo bij omhelzingen.
Oh mooi zoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:41 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, psies
denk dat het wel scheelt dat het op een schooldag is
Dan ben je de enigequote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk er nu aan om er 9.30 te zijn
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:en kan ik volgens mn normale ritme opstaan etc.
Kunnen we anders niet zaterdagavond gewoon onze stoelen afgeplakt laten voor maandag?
Helemaal geen slecht idee GJ!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:en kan ik volgens mn normale ritme opstaan etc.
Kunnen we anders niet zaterdagavond gewoon onze stoelen afgeplakt laten voor maandag?
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeker:
CDP: 10.00
Twijfel
Superhero87: rond 17.30
Om 8.00 uur kon je al naar binnen toch? En bakvisjes zijn wel zo gek om dan al klaar te staanquote:Op zondag 5 maart 2006 20:16 schreef superhero87 het volgende:
Waarom gaan jullie zo vroeg als de deuren pas om 17.00 uur opengaan![]()
Omdat om 08.00 het Mediapark opengaat?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:16 schreef superhero87 het volgende:
Waarom gaan jullie zo vroeg als de deuren pas om 17.00 uur opengaan![]()
Geef weinig kans..aangezien er hekken etc worden geplaatst.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:21 schreef superhero87 het volgende:
Jullie zijn gek![]()
Bewaren jullie een plaatsje voor mij![]()
bakvisjes moeten naar school, en daarna moeten ze papa en mama nog zover krijgen mee te gaan, dus daar moet je niet over in zittenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om 8.00 uur kon je al naar binnen toch? En bakvisjes zijn wel zo gek om dan al klaar te staan.
Kheb school tot 14.30... In Groningen! dusquote:Op zondag 5 maart 2006 20:23 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
bakvisjes moeten naar school, en daarna moeten ze papa en mama nog zover krijgen mee te gaan, dus daar moet je niet over in zitten
maar je kunt beter vroeg zijn, dan ben je (bijna) zeker van een plaats
weet ik toch...nou ja, wie weet, er is altijd kans op een plaats. je weet gewoon niet hoe snel het vol zit, dat kan om 9 uur ijn (hoop het toch niet) maar het net zo goed dat veel mensen denken dat het al zo vroeg vol zit dat ze de moeite niet nemen voor de reis, en dat er dus platsen overblijvenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:28 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Kheb school tot 14.30... In Groningen! dus![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:19 schreef Lynx666 het volgende:
Zeker:
C_D: tussen 10 en 11
Superhero87: rond 17.00
Twijfel
Lynx666: tussen 10 en 11
jahquote:Op zondag 5 maart 2006 21:44 schreef Woelli het volgende:
Kun je btw met alle sterren binnenkomen dus ook die van Renske??![]()
Aan de ene kant wil ik wel.. maar ik heb niet echt de tijdquote:Op zondag 5 maart 2006 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jahGisteren aan Mark gevraagd en je komt met alle sterren binnen
![]()
Ja, maar dan grote kans dat veel mensen niet binnen kunnen komenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:47 schreef Californian_dreamer het volgende:
op zich wel logisch, ten slotte treden alle finalosten daar op
Dat bedoel ik jaquote:Op zondag 5 maart 2006 21:49 schreef Californian_dreamer het volgende:
hoe bedoel je?
omdat er meer mensen zijn die dan naar binnen kunnen ofzo, daar maak ik me geen zorgen over
zou wel het leukste zijn iddquote:Op zondag 5 maart 2006 21:50 schreef Andiyan het volgende:
Zeker:
C_D: tussen 10 en 11
Superhero87: rond 17.00
Andiyan: rond 17:00
Twijfel
Lynx666: tussen 10 en 11
En we moeten wel met de FOK!kers bij elkaar zitten vind ik nog steeds.![]()
dat is en vraag waar ik geen antwoord op heb.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja![]()
Maar zijn daarom ook de deuren zo vroeg open??
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:47 schreef Lynx666 het volgende:
C_D, ga jij weer met de trein, en kom je over Utrecht?
ja, hoezo?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:47 schreef Lynx666 het volgende:
C_D, ga jij weer met de trein, en kom je over Utrecht?
Lijkt me het makkelijkstequote:Op zondag 5 maart 2006 22:00 schreef Californian_dreamer het volgende:
oh, op utrecht meeten?
Dat red ik ook wel rond die tijd.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:11 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik ben om ongeveer kwart voor 10 op utrecht CS
Hendigste lijkt me onder het grote welbekende bordquote:Op zondag 5 maart 2006 22:15 schreef Californian_dreamer het volgende:
okay, waar op utrecht?
Ga je me nog herkennen?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:17 schreef Californian_dreamer het volgende:
is een goed idee, zie ik je daar morgen
Eindhovenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil ookMaar kan echt niet.... ik zit dan in de buurt van Eindhoven
![]()
dan zal ik er aan denken Marescha mee te nemenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:54 schreef Lynx666 het volgende:
Ik zoek wel naar de persoon die naast Marescha loopt op CS.
Komt goed
Leuke fotoquote:Op zondag 5 maart 2006 22:50 schreef Californian_dreamer het volgende:
zal moeilijk worden, maar lukt vast wel![]()
anders moet je mij maar herkennen, ff een foto als reminder dan maar
[afbeelding]
lijkt me duidelijk wie ik ben
thnxquote:
Wat een supertoffe foto C_d!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:50 schreef Californian_dreamer het volgende:
zal moeilijk worden, maar lukt vast wel![]()
anders moet je mij maar herkennen, ff een foto als reminder dan maar
[afbeelding]
lijkt me duidelijk wie ik ben
Dat die tijd hebbenquote:Op maandag 6 maart 2006 09:25 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
De eerste 10 stonden om 07.30 uur voor de poort. Uit Rotterdam en Zoetermeer.![]()
CDP: 10.00quote:Op maandag 6 maart 2006 08:40 schreef Woelli het volgende:
Dus wie gaan der vandaag allemaal ??
Ik denk wel dat er al veel mensen zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 11:21 schreef Jildauu het volgende:
Weet iemand of er al veel mensen staan ofzo?
Ik zit echt te twijfelen of ik zal gaan![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:25 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
De eerste 10 stonden om 07.30 uur voor de poort. Uit Rotterdam en Zoetermeer.![]()
nog 1365 plaatsen overquote:Op maandag 6 maart 2006 12:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er staan nu rond de 35 fans....
Het gaat hier nu wel iets beter dus ik ga even douchen en dan zie ik wel!
quote:
Ja je komt op de foto met Floorquote:Op maandag 6 maart 2006 14:34 schreef Timmai het volgende:
Ik ga alleen als ik de garantie krijg dat ik met Floortje op de foto kom
In elk geval 5 FOK!kers.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:00 schreef Ayaxola het volgende:
Zijn er nou al veel mensen (heen)?
quote:Wil jij vandaag nog aanwezig zijn bij de 'Day Before Sterrenparty' die Idols heeft georganiseerd? Nog één keer luisteren naar en juichen voor jouw favoriet? Voor de laatste keer alle 13 finalisten samen op het Idols-podium zien?Kom dan als de bliksem naar Studio 22 op het Mediapark in Hilversum! Er is nog plaats genoeg!
Het zeer speciale programma begint om 19:00 uur, maar de deuren gaan al eerder open. Het enige dat je nodig hebt om binnen te komen, is een opblaasbare Idols-ster. Deze krijg je voor niks bij aankoop van 2 Rexona-artikelen bij het Kruidvat. Je moet wel op tijd aanwezig zijn, want we kunnen natuurlijk niet iedereen naar binnen laten. Vol is vol! Kom dus zo snel mogelijk naar de studio en help mee aan het bouwen van een swingend en spetterend feestje!
Tot straks!!
Anders had je zondag even naar Almere moeten gaanquote:Op maandag 6 maart 2006 17:26 schreef Timmai het volgende:
[..]
naja was niet echt van plan om te gaan ofzo nee![]()
ik vrees het ergste voor Mark & coquote:Op maandag 6 maart 2006 18:39 schreef sbientje het volgende:lijkt me heel grappig als hetecht een fiasco is, met 100 man ofzo
Ik ookquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway. Ik vond het heel snel voorbij gaan, de show duurde van 19:00 tot 20:15.Gelukkig was het zéér de moeite waard. Wel weer een aantal bakvisjes, maar nu schreeuwden die gelukkig Raffaëla in plaats van Floortje.
Nog vragen?![]()
[ Bericht 37% gewijzigd door Andiyan op 06-03-2006 23:10:16 ]
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
Kon je ook met de kandidaten praten?
Nee, we stonden buiten tussen heel veel mensen opgepropt. Er was weinig te zien.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:12 schreef Svensational het volgende:
Maar tijdens het wachten zag je ze dus ook niet?
Op ongeveer dezelfde plaats als zaterdag, maar dan iets meer naar achter, en iets meer richting de jurybanken. Goeie plaatsen dus wel weer.quote:En waar zaten jullie?
Die heb ik niet gezien. Maar er zullen er vast een aantal geweest zijn. Er waren in ieder geval geen gereserveerde plaatsen.quote:En was de familie er ook?
Je hebt het beter in je opgenomen dan ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
..
Christonquote:Op maandag 6 maart 2006 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Christon (op gitaar)
Volgens mij was het zo goed als vol, al kon ik dat niet helemaal beoordelen. Het was in ieder geval niet uitverkocht.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:19 schreef dolfg het volgende:
Was het wel uitverkocht qua volle zaal enzo? Of viel het wat dat betreft een beetje tegen?
Ik was het niet vergetenquote:
Omdat ik na afloop ben blijven wachten op de meeste kandidatenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:26 schreef Svensational het volgende:
Waarom heb jij Marescha trouwens wel gesproken?
Er is dus nog hoop.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb Marescha gevraagd over de playboy..
reactie:
Ja, dat laat ik nog even in het midden.
(kortom ze is nog aan het onderhandelen, denk ik)
Kijk, dit is goed om te lezen. Ik weet zeker dat hij het wel gaat maken.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Christon staat 28 april in het voorprogamma van IsOokSchitterend in Zeist
Zeg alsjeblieft dat het een grapje is.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
reactie:
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat het een grapje is..
make my dayquote:Op maandag 6 maart 2006 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
reactie:
Oh ja, niks tegen jou hoor. Maar dat ze het dus kennelijk echt overweegt. Dat had ik echt nooit van dr verwacht, vind ik gewoon echt triest.quote:
Jij wil een dubbel repo met Floortje?quote:
OMG OMG OMGquote:Op maandag 6 maart 2006 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
reactie:
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij wil een dubbel repo met Floortje?
Als dat zou kunnenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij wil een dubbel repo met Floortje?
Dankje. Volgens mij was het niet helemaal bekend nee. Je kon er al vanaf 8 uur zijn, dus ik denk dat iedereen aannam dat de foyer open zou zijn, maar niet dus.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk verslag Andiyan. Maar was het niet bekend dat je pas zo laat naar binnen kon?
Hebben ze al die tijd gewacht in de kou?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:54 schreef Andiyan het volgende:
Ik had wel de neiging om Lynx&C-d uit te lachen omdat ze 7 uur eerder er waren dan wij, en we gingen tegelijkertijd de zaal in.![]()
Wat hebben zij in vredesnaam die 7 uur gedaan dan?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:54 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dankje. Volgens mij was het niet helemaal bekend nee. Je kon er al vanaf 8 uur zijn, dus ik denk dat iedereen aannam dat de foyer open zou zijn, maar niet dus.![]()
Gelukkig voor mij kwam ik pas om 5 uur, precies de tijd dat het leuk werd.![]()
Ik had wel de neiging om Lynx&C-d uit te lachen omdat ze 7 uur eerder er waren dan wij, en we gingen tegelijkertijd de zaal in.![]()
Ja, de arme schapen. Het was een hele 'sta' volgens lynx.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:56 schreef WithMe het volgende:
[..]
Hebben ze al die tijd gewacht in de kou?![]()
Wachten, wachten, en, ohja! wachten.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:56 schreef Timmai het volgende:
[..]
Wat hebben zij in vredesnaam die 7 uur gedaan dan?![]()
ja, dat heb je ook duidelijk laten merken hoor...quote:Op maandag 6 maart 2006 23:54 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dankje. Volgens mij was het niet helemaal bekend nee. Je kon er al vanaf 8 uur zijn, dus ik denk dat iedereen aannam dat de foyer open zou zijn, maar niet dus.![]()
Gelukkig voor mij kwam ik pas om 5 uur, precies de tijd dat het leuk werd.![]()
Ja, toen jij opstond om Dionne (ofzo) en dat andere meisje naar je toe te roepen, was ook zo komisch.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik had mn thermoskan mee, en we hadden best lol!
Ja..stomme gastvrouwen-hoerenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:04 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ja, toen jij opstond om Dionne (ofzo) en dat andere meisje naar je toe te roepen, was ook zo komisch.![]()
En je was nog een keer in beeld.![]()
je hebt het nog echt opgezocht ook nogquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:20 schreef Lynx666 het volgende:
Ben er ook weer
Was weer leuk!
woor·den·boek (het ~)
1 naslagwerk waarin de afzonderlijke woorden en vaste uitdrukkingen van een taal zijn gerangschikt, met daarbij hun grammaticale eigenschappen, gebruiksmogelijkheden, betekenissen of vertalingen => lexicon
pun·ni·ken (onov.ww.)
1 pulken => peuteren
2 handwerken op een garenklosje of kurk met vier spijkertjes
Zei ik tochquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:22 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
je hebt het nog echt opgezocht ook nog![]()
ja, da's waar...en woordenboek staat er nog in ook nogquote:
Haha, wat dacht je van mijquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:29 schreef Lynx666 het volgende:Omrie
Foto's komen morgen pas denk ikBen kapot
* Lynx666 zegt maar niksquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:31 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Haha, wat dacht je van mij5,5 uur in de trein zitten op 1 dag is voor mij wel genoeg
![]()
OMGquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:20 schreef Lynx666 het volgende:
Ben er ook weer
Was weer leuk!
woor·den·boek (het ~)
1 naslagwerk waarin de afzonderlijke woorden en vaste uitdrukkingen van een taal zijn gerangschikt, met daarbij hun grammaticale eigenschappen, gebruiksmogelijkheden, betekenissen of vertalingen => lexicon
pun·ni·ken (onov.ww.)
1 pulken => peuteren
2 handwerken op een garenklosje of kurk met vier spijkertjes
Kommet?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:34 schreef superhero87 het volgende:
Helaas ben ik nu eerder sagerijnig dan melig![]()
Kommet? Dat zal wel brabants zijn voor hoe komt het? doordat ik nu koppijn heb, moe ben en graag wil slapenquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:38 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Kommet? Dat zal wel brabants zijn voor hoe komt het? doordat ik nu koppijn heb, moe ben en graag wil slapen![]()
Nee, het was gezellig! En ik weet zeker dat we op tv komen met al die camera's op ons gericht![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En idd, het leek wel alsof we aan die camera's gezogen waren. Ik wil ook iedereen oproepen vrijdag niet te kijken
.
ja, en ik keek er recht inquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:43 schreef superhero87 het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig weet niet iedereen hier hoe wij uitzien![]()
Het leek alsof die ene camera vastgeplakt aan ons bleef! echt gruwlijk irritant! Hij wilde per ce dat we in de camera keken![]()
Ik vertrouwde die camera-vent daar links ook nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:43 schreef superhero87 het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig weet niet iedereen hier hoe wij uitzien![]()
Het leek alsof die ene camera vastgeplakt aan ons bleef! echt gruwlijk irritant! Hij wilde per ce dat we in de camera keken![]()
ja, geef idd toe, het wachten was best wel kut, maar ja, pech gehad, ik lig er echt niet wakker vanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:46 schreef Yeahinho het volgende:
Zo te lezen... wat een anti-climax zeg.
En teveel Raffaëla sterrenquote:
ja, maar hij had ook niet echt heel veel tekst.quote:
Ik had het idee dat er meer Raffaela-fans waren dan Floortje-fansquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:37 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ja, maar hij had ook niet echt heel veel tekst.
er waren idd veel Raffaëla sterren, maar ik denk dat het redelijk gelijk opging
viel volgens mij best wel mee. de Floortje haters waren alleen behoorlijk fanatiek, dus daardoor leek het alsof meer mensen voor Raffaëla warenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik had het idee dat er meer Raffaela-fans waren dan Floortje-fans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |