quote:Op maandag 6 maart 2006 23:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat het een grapje is..
make my dayquote:Op maandag 6 maart 2006 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb Marescha gevraagd over de playboy..
reactie:
Ja, dat laat ik nog even in het midden.
(kortom ze is nog aan het onderhandelen, denk ik)
Oh ja, niks tegen jou hoor. Maar dat ze het dus kennelijk echt overweegt. Dat had ik echt nooit van dr verwacht, vind ik gewoon echt triest.quote:
Jij wil een dubbel repo met Floortje?quote:
OMG OMG OMGquote:Op maandag 6 maart 2006 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb Marescha gevraagd over de playboy..
reactie:
Ja, dat laat ik nog even in het midden.
(kortom ze is nog aan het onderhandelen, denk ik)
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij wil een dubbel repo met Floortje?
Als dat zou kunnenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij wil een dubbel repo met Floortje?
Dankje. Volgens mij was het niet helemaal bekend nee. Je kon er al vanaf 8 uur zijn, dus ik denk dat iedereen aannam dat de foyer open zou zijn, maar niet dus.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk verslag Andiyan. Maar was het niet bekend dat je pas zo laat naar binnen kon?
Hebben ze al die tijd gewacht in de kou?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:54 schreef Andiyan het volgende:
Ik had wel de neiging om Lynx&C-d uit te lachen omdat ze 7 uur eerder er waren dan wij, en we gingen tegelijkertijd de zaal in.![]()
Wat hebben zij in vredesnaam die 7 uur gedaan dan?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:54 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dankje. Volgens mij was het niet helemaal bekend nee. Je kon er al vanaf 8 uur zijn, dus ik denk dat iedereen aannam dat de foyer open zou zijn, maar niet dus.![]()
Gelukkig voor mij kwam ik pas om 5 uur, precies de tijd dat het leuk werd.![]()
Ik had wel de neiging om Lynx&C-d uit te lachen omdat ze 7 uur eerder er waren dan wij, en we gingen tegelijkertijd de zaal in.![]()
Ja, de arme schapen. Het was een hele 'sta' volgens lynx.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:56 schreef WithMe het volgende:
[..]
Hebben ze al die tijd gewacht in de kou?![]()
Wachten, wachten, en, ohja! wachten.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:56 schreef Timmai het volgende:
[..]
Wat hebben zij in vredesnaam die 7 uur gedaan dan?![]()
ja, dat heb je ook duidelijk laten merken hoor...quote:Op maandag 6 maart 2006 23:54 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dankje. Volgens mij was het niet helemaal bekend nee. Je kon er al vanaf 8 uur zijn, dus ik denk dat iedereen aannam dat de foyer open zou zijn, maar niet dus.![]()
Gelukkig voor mij kwam ik pas om 5 uur, precies de tijd dat het leuk werd.![]()
Ja, toen jij opstond om Dionne (ofzo) en dat andere meisje naar je toe te roepen, was ook zo komisch.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik had mn thermoskan mee, en we hadden best lol!
Ja..stomme gastvrouwen-hoerenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:04 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ja, toen jij opstond om Dionne (ofzo) en dat andere meisje naar je toe te roepen, was ook zo komisch.![]()
En je was nog een keer in beeld.![]()
je hebt het nog echt opgezocht ook nogquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:20 schreef Lynx666 het volgende:
Ben er ook weer
Was weer leuk!
woor·den·boek (het ~)
1 naslagwerk waarin de afzonderlijke woorden en vaste uitdrukkingen van een taal zijn gerangschikt, met daarbij hun grammaticale eigenschappen, gebruiksmogelijkheden, betekenissen of vertalingen => lexicon
pun·ni·ken (onov.ww.)
1 pulken => peuteren
2 handwerken op een garenklosje of kurk met vier spijkertjes
Zei ik tochquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:22 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
je hebt het nog echt opgezocht ook nog![]()
ja, da's waar...en woordenboek staat er nog in ook nogquote:
Haha, wat dacht je van mijquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:29 schreef Lynx666 het volgende:Omrie
Foto's komen morgen pas denk ikBen kapot
* Lynx666 zegt maar niksquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:31 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Haha, wat dacht je van mij5,5 uur in de trein zitten op 1 dag is voor mij wel genoeg
![]()
OMGquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:20 schreef Lynx666 het volgende:
Ben er ook weer
Was weer leuk!
woor·den·boek (het ~)
1 naslagwerk waarin de afzonderlijke woorden en vaste uitdrukkingen van een taal zijn gerangschikt, met daarbij hun grammaticale eigenschappen, gebruiksmogelijkheden, betekenissen of vertalingen => lexicon
pun·ni·ken (onov.ww.)
1 pulken => peuteren
2 handwerken op een garenklosje of kurk met vier spijkertjes
Kommet?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:34 schreef superhero87 het volgende:
Helaas ben ik nu eerder sagerijnig dan melig![]()
Kommet? Dat zal wel brabants zijn voor hoe komt het? doordat ik nu koppijn heb, moe ben en graag wil slapenquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:38 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Kommet? Dat zal wel brabants zijn voor hoe komt het? doordat ik nu koppijn heb, moe ben en graag wil slapen![]()
Nee, het was gezellig! En ik weet zeker dat we op tv komen met al die camera's op ons gericht![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En idd, het leek wel alsof we aan die camera's gezogen waren. Ik wil ook iedereen oproepen vrijdag niet te kijken
.
ja, en ik keek er recht inquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:43 schreef superhero87 het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig weet niet iedereen hier hoe wij uitzien![]()
Het leek alsof die ene camera vastgeplakt aan ons bleef! echt gruwlijk irritant! Hij wilde per ce dat we in de camera keken![]()
Ik vertrouwde die camera-vent daar links ook nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:43 schreef superhero87 het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig weet niet iedereen hier hoe wij uitzien![]()
Het leek alsof die ene camera vastgeplakt aan ons bleef! echt gruwlijk irritant! Hij wilde per ce dat we in de camera keken![]()
ja, geef idd toe, het wachten was best wel kut, maar ja, pech gehad, ik lig er echt niet wakker vanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:46 schreef Yeahinho het volgende:
Zo te lezen... wat een anti-climax zeg.
En teveel Raffaëla sterrenquote:
ja, maar hij had ook niet echt heel veel tekst.quote:
Ik had het idee dat er meer Raffaela-fans waren dan Floortje-fansquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:37 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ja, maar hij had ook niet echt heel veel tekst.
er waren idd veel Raffaëla sterren, maar ik denk dat het redelijk gelijk opging
viel volgens mij best wel mee. de Floortje haters waren alleen behoorlijk fanatiek, dus daardoor leek het alsof meer mensen voor Raffaëla warenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik had het idee dat er meer Raffaela-fans waren dan Floortje-fans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |