Ik denk wel dat er al veel mensen zijnquote:Op maandag 6 maart 2006 11:21 schreef Jildauu het volgende:
Weet iemand of er al veel mensen staan ofzo?
Ik zit echt te twijfelen of ik zal gaan![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:25 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
De eerste 10 stonden om 07.30 uur voor de poort. Uit Rotterdam en Zoetermeer.![]()
nog 1365 plaatsen overquote:Op maandag 6 maart 2006 12:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er staan nu rond de 35 fans....
Het gaat hier nu wel iets beter dus ik ga even douchen en dan zie ik wel!
quote:
Ja je komt op de foto met Floorquote:Op maandag 6 maart 2006 14:34 schreef Timmai het volgende:
Ik ga alleen als ik de garantie krijg dat ik met Floortje op de foto kom
In elk geval 5 FOK!kers.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:00 schreef Ayaxola het volgende:
Zijn er nou al veel mensen (heen)?
quote:Wil jij vandaag nog aanwezig zijn bij de 'Day Before Sterrenparty' die Idols heeft georganiseerd? Nog één keer luisteren naar en juichen voor jouw favoriet? Voor de laatste keer alle 13 finalisten samen op het Idols-podium zien?Kom dan als de bliksem naar Studio 22 op het Mediapark in Hilversum! Er is nog plaats genoeg!
Het zeer speciale programma begint om 19:00 uur, maar de deuren gaan al eerder open. Het enige dat je nodig hebt om binnen te komen, is een opblaasbare Idols-ster. Deze krijg je voor niks bij aankoop van 2 Rexona-artikelen bij het Kruidvat. Je moet wel op tijd aanwezig zijn, want we kunnen natuurlijk niet iedereen naar binnen laten. Vol is vol! Kom dus zo snel mogelijk naar de studio en help mee aan het bouwen van een swingend en spetterend feestje!
Tot straks!!
Anders had je zondag even naar Almere moeten gaanquote:Op maandag 6 maart 2006 17:26 schreef Timmai het volgende:
[..]
naja was niet echt van plan om te gaan ofzo nee![]()
ik vrees het ergste voor Mark & coquote:Op maandag 6 maart 2006 18:39 schreef sbientje het volgende:lijkt me heel grappig als hetecht een fiasco is, met 100 man ofzo
Ik ookquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway. Ik vond het heel snel voorbij gaan, de show duurde van 19:00 tot 20:15.Gelukkig was het zéér de moeite waard. Wel weer een aantal bakvisjes, maar nu schreeuwden die gelukkig Raffaëla in plaats van Floortje.
Nog vragen?![]()
[ Bericht 37% gewijzigd door Andiyan op 06-03-2006 23:10:16 ]
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
Kon je ook met de kandidaten praten?
Nee, we stonden buiten tussen heel veel mensen opgepropt. Er was weinig te zien.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:12 schreef Svensational het volgende:
Maar tijdens het wachten zag je ze dus ook niet?
Op ongeveer dezelfde plaats als zaterdag, maar dan iets meer naar achter, en iets meer richting de jurybanken. Goeie plaatsen dus wel weer.quote:En waar zaten jullie?
Die heb ik niet gezien. Maar er zullen er vast een aantal geweest zijn. Er waren in ieder geval geen gereserveerde plaatsen.quote:En was de familie er ook?
Je hebt het beter in je opgenomen dan ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
..
Christonquote:Op maandag 6 maart 2006 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Christon (op gitaar)
Volgens mij was het zo goed als vol, al kon ik dat niet helemaal beoordelen. Het was in ieder geval niet uitverkocht.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:19 schreef dolfg het volgende:
Was het wel uitverkocht qua volle zaal enzo? Of viel het wat dat betreft een beetje tegen?
Ik was het niet vergetenquote:
Omdat ik na afloop ben blijven wachten op de meeste kandidatenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:26 schreef Svensational het volgende:
Waarom heb jij Marescha trouwens wel gesproken?
Er is dus nog hoop.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb Marescha gevraagd over de playboy..
reactie:
Ja, dat laat ik nog even in het midden.
(kortom ze is nog aan het onderhandelen, denk ik)
Kijk, dit is goed om te lezen. Ik weet zeker dat hij het wel gaat maken.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Christon staat 28 april in het voorprogamma van IsOokSchitterend in Zeist
Zeg alsjeblieft dat het een grapje is.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb Marescha gevraagd over de playboy..
reactie:
Ja, dat laat ik nog even in het midden.
(kortom ze is nog aan het onderhandelen, denk ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |