quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:52 schreef chansadres het volgende:
Dat was het dus waar hij het over had
Ik ook..en waar de signings zijn zondag!quote:
We gaan gewoon met de FOK crew niet meer weg na zaterdagquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:18 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik ben dan ook vrij
nou alleen nog weten hoe laat, en vroeg aanwezig zijn
de IDO-Camp-Meet incl wireless internetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:22 schreef Californian_dreamer het volgende:
lol, dan zijn we wel op tijd idd
Komt goed!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
de IDO-Camp-Meet incl wireless internet?
Markquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:35 schreef Californian_dreamer het volgende:
trouwens CDP, hoe kom je aan dit nieuws?
Maar dan kun je Mares zien zingenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:41 schreef Svensational het volgende:
Ik kom niet.
True..maar dat zijn alleen de 4 dames sterren..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:56 schreef chansadres het volgende:
Dat dadelijk iedereen rondloopt met zo'n ster!
ALs je ze alleen krijgt bij de liveshow zijn ze toch wat exclusiever
Grote kans daarop ja. Dat maakt het nog jammerder (is dat een woordquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:59 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, da's waar...
ik hoop alleen dat het breezer-gehalte 6 maart niet al te hoog is, die gaan natuurlijk masaal rexona kopen om met zo'n ster naar de day before party te gaan
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Samen met Idols organiseert Rexona op maandagavond 6 maart vanaf 19.00 u, de Idols-day-before-sterrenparty.
Eerder voor de liveshowgangers die denken met hun Serge ster binnen te komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:46 schreef Californian_dreamer het volgende:
blijkbaar, nou ja, die zijn er toch op 4 maart alleen nog maar, dus ik zie het probleem niet
Ik ga wel vroeg ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:49 schreef Californian_dreamer het volgende:
denk wel dat je er al vroeg zal moeten zijn, of niet?
tips about the time?quote:
Hoor je nog wel.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:37 schreef superhero87 het volgende:
Ik ga waarschijnlijk misschien, kans 50-50![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |