www.watbenjedan.nlquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:41 schreef Twisted_Logic het volgende:
Het is hier koud, ik was vergeten de CV aan te zetten
Idd..Ik heb ook sinds gister pas vakantiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:38 schreef B_BOY het volgende:
ik krijg net vakantie. tt klopt dus niet.
Ik ben een film aan het kijkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:14 schreef B_BOY het volgende:
ben druk bezig dus vandaar rustig
Heb je het mooiste stukje snelweg in Arnhem genomen, die naar Nijmegen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Net terug uit Arhnem, een paar nieuwe kleren gekocht
EN nu de 10km schaatsen kijken
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:25 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Heb je het mooiste stukje snelweg in Arnhem genomen, die naar Nijmegen?.
Ook best, kun je niets aan doenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ben met de trein terug gegaan naar Aalten
Leuk voor jouquote:
ik moet 7 maart weer naar schoolquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Leuk voor jou
Voor mij nog 3 dagen![]()
Huiswerk?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:44 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik moet 7 maart weer naar school
Maarja..echt vakantie heb ik niet
ik vanaf gister kwart voor 4quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:55 schreef B_BOY het volgende:
ik heb al vakantie vanaf 11 uur.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:54 schreef -Marlii- het volgende:
Hoii,
Enne, vakantie is net begonnen
Zekersquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:56 schreef -Marlii- het volgende:
Kijkt er trouwens iemand schaatsen hier?
kijk het niet vind wel intterresant maarja hier geen tv dus. kan niet kijke.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:56 schreef -Marlii- het volgende:
Kijkt er trouwens iemand schaatsen hier?
Jij had vakantie toen wij naar school gingenquote:
Jaaa, geweldige tijd! En zelfs die lieve Sven kon niet aan die tijd komenquote:
ach heb toch medelijden met der...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:57 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Jij had vakantie toen wij naar school gingen![]()
Zou wel eens goud kunnen wordenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Jaaa, geweldige tijd! En zelfs die lieve Sven kon niet aan die tijd komen
nou en, maar ze had ook niet echt medelijden met mij toen ik nog naar school gingquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:58 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ach heb toch medelijden met der...
is zij ook weer blij.
Nu kijk ik niet, hoor wel wat op de achtergrondquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zou wel eens goud kunnen wordenFabris verprutst het nu ook
Je kunt toch nog wel eten?quote:
nou, een beetjequote:
hoe was je vlucht?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:12 schreef Casparovvv het volgende:
eeujj
Alweer een hele dag in Nederland
Dat lijkt me best klotequote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nou, een beetjehoofd schuin, beetje slurpen, niet kauwen maar slikken
ja wel oke, kwartiertje korter dan gepland, goed weer enzo.quote:
is het ookquote:
Wel leuk gehad in Barcelona?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:12 schreef Casparovvv het volgende:
eeujj
Alweer een hele dag in Nederland
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wel leuk gehad in Barcelona?
Wanneer is het daar wel leuk?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:11 schreef mstr het volgende:
[..]
zo te horen was het niet leuk bij de kaak-chirurg![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:15 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
is het ookschiet niet op, en als je net bent begonnen is het alweer koud
Hee Casper
nah, dat viel wel meequote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:11 schreef mstr het volgende:
[..]
zo te horen was het niet leuk bij de kaak-chirurg![]()
Leukquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:18 schreef Casparovvv het volgende:
Ik ga binnenkort maar eens een fobo aanmaken met pics van vakantie enzo.
Doe datquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:18 schreef Casparovvv het volgende:
Ik ga binnenkort maar eens een fobo aanmaken met pics van vakantie enzo.
Met mijnquote:
dool?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:23 schreef -Marlii- het volgende:
ik denk dat ik ff dool ga kijkenkon vandaag niet zien omdat vriendinnen hier waren enzo
![]()
tot vanavond
days of our livesquote:
Dat wilde iedereen in deze topic toch weten ?quote:
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat wilde iedereen in deze topic toch weten ?
Voor mij morgequote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:10 schreef B_BOY het volgende:
vanaaf begint het carnaval echt goed!!!
Dat is gewoon zuipen, dat ga ik ook doen jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:19 schreef 14.gif het volgende:
Ik ga komende week lekker apres-skien...
succes met etenquote:
Wat is het verschil met carnavallen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:19 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat is gewoon zuipen, dat ga ik ook doen ja
Niksquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:24 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Wat is het verschil met carnavallen?
lineaalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:31 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Iemand enig idee hoe je een apparaat moet door meten?
je verstandskies ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:32 schreef -Marlii- het volgende:
ik heb eten ook weer op. Heb alleen schaaltje vla gehad
mên heb maar weer pijnstiller genomen, doet echt té zeer nu
Een mengpaneel, en weet ik ook niet precies...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:34 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Wat voor apparaat, en wat is doormeten?
Jaquote:
Je wil iets doen maar je weet niet watquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:37 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Een mengpaneel, en weet ik ook niet precies...
lulligquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:38 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
JaVorige x totaal geen last van gehad maar das nu wel beetje anders
Nee, last van mn mondquote:
inderdaad. Vorige x zat ik echt zo thuis van, oke, ik heb vakantiequote:
hij is stuk, en ik wil het laten doenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:38 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Je wil iets doen maar je weet niet wat![]()
waarom wil je het doen, laten we daar maar mee beginnen ?
ziet het er nu ook uti alsof je een ei in je bek hebt ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nee, last van mn mond
[..]
inderdaad. Vorige x zat ik echt zo thuis van, oke, ik heb vakantie
nee, dat doet zeerquote:
neuh, eigenlijk nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:42 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ziet het er nu ook uti alsof je een ei in je bek hebt ?![]()
Die pijn duurt vast niet de hele vakantiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nee, last van mn mond
[..]
inderdaad. Vorige x zat ik echt zo thuis van, oke, ik heb vakantie
dat mag ik toch hopen van nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die pijn duurt vast niet de hele vakantie![]()
jammer anders had je foto's kunnen postenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:44 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nee, dat doet zeer
[..]
neuh, eigenlijk niet
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:45 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
jammer anders had je foto's kunnen posten![]()
![]()
Jij: "Heh?!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:47 schreef -Marlii- het volgende:
gister was trouwens grappig. Ik keek Days of our Lives, en daar zit ipv reclames een belspelletje. Moest je zo'n personage in zo'n woordzoeker zoeken. Zegt die vrouw zo: Het is wel een lang woord maar niet alle 49 letters van het alfabet zitten er in![]()
Dat is dom.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:47 schreef -Marlii- het volgende:
gister was trouwens grappig. Ik keek Days of our Lives, en daar zit ipv reclames een belspelletje. Moest je zo'n personage in zo'n woordzoeker zoeken. Zegt die vrouw zo: Het is wel een lang woord maar niet alle 49 letters van het alfabet zitten er in![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:47 schreef -Marlii- het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:47 schreef -Marlii- het volgende:
bijnaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jij: "Heh?!het zijn er maar 26
"
.
Ik zit in het zelfde scheutje, ik weet wat je meemaaktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:47 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
m'n vriendin is anders aardig tevreden met me
dat hoop ik althans![]()
Das nog stommerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Die belspel trutten zijn zo dom
'Als u nog niet kijkt zet dan nu de tv aan om kans te maken op deze geweldige prijs'
Dat iok heb ik wel. Eerste: "Huh?! WTF?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:48 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
bijnaik moest het ff tot me door laten dringen wat ze zei en toen begon ik behoorlijk hard te lachen
ja preciesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat iok heb ik wel. Eerste: "Huh?! WTF?"
Jij zo van whehehehehehe het zijn er 30quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:48 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
bijnaik moest het ff tot me door laten dringen wat ze zei en toen begon ik behoorlijk hard te lachen
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Das nog stommer
Diezelfde vrouw ook: De ene helft is op vakantie, de andere helft kijkt de Winterspelen en jij kijkt hierna ..
neequote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:50 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Jij zo van whehehehehehe het zijn er 30stomme doos whehehehe
![]()
![]()
![]()
Ja, ik zat er ook al naar te kijken, klopte niet helemaalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja precieslekkere zin trouwens van je
NO WAIquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
neeik dacht dat het er maar 26 waren
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, ik zat er ook al naar te kijken, klopte niet helemaal.
Leer pubers spellen voor het misgaatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, ik zat er ook al naar te kijken, klopte niet helemaal.
Nee, het zijn er 34quote:
Dat is het probleem niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:52 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Leer pubers spellen voor het misgaat![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, het zijn er 34Echt waar
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, het zijn er 34Echt waar
![]()
Wat dan wel?quote:
Bijna 3648 postsquote:
ü,ë,ï,ä, é,í ,á, ú.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]kom maar op met die letters dan ..
das gemeenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
Het zijn er 52quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
kom maar op met die letters dan ..
Dus door haar kun jij niet meer spellen?quote:
abcdefghijklmnopqrstuvwxyzΏΞΠΨΘβζδquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]kom maar op met die letters dan ..
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:55 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
das gemeen![]()
alfabet heeft maar 23 lettersDie is oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:55 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Het zijn er 52![]()
aáäAbBcCdDeéëEfFgGhHiIjJkKlLmMnNoOpPqQrRsStTuUvVwWxXyYzZ![]()
nou enquote:
çquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
abcdefghijklmnopqrstuvwxyzΏΞΠΨΘβζδ![]()
Nee, maar msn flipt er altijd voor als iets wordt gezegd, en ik was bezig met tikkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:56 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Dus door haar kun jij niet meer spellen?![]()
Ik kende die nog nietquote:
echt nietquote:
en nu in fatsoenlijk Nederlandsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, maar msn flipt er altijd voor als iets wordt gezegd, en ik was bezig met tikken.
inderdaadquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:57 schreef Twisted_Logic het volgende:
Wat een KUT discusie weer op deze vroege vrijdag avond
Het aantal letters in het alfabet is toch echt een discussie op hoog niveau hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:57 schreef Twisted_Logic het volgende:
Wat een KUT discusie weer op deze vroege vrijdag avond
omg, zelfs mn zusje van 9 kent diequote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
omg, zelfs mn zusje van 9 kent die
Schaam je diep!quote:
Nou. Om even in vrouwen taal uit te leggen..quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nou. Om even in vrouwen taal uit te leggen..
Stap 1: () je klikt op quote en begint met je reactie.
Stap 2: Vera zegt iets tegen je op msn, waardoor dat gespreksvenster ervoor komt.
Stap 3: Jij klikt je msn venster weer weg, gaat verder met typen.
stap 4: Vera zegt weer iets, waardoor je weer wordt afgeleid.
Stap 5: Je drukt op invoeren, terwijl je niet merkt dat er fouten in zitten.
samenvatting anyone ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Stap 2: Vera zegt iets tegen je op msn, waardoor dat gespreksvenster ervoor komt.
vind jij! Ga nog maar ff in de hoek staanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
* Genoeg geschaamt voor vandaag![]()
Das al duidelijkerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
ik zou demonstratief in de hoek gaan schijtenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
vind jij! Ga nog maar ff in de hoek staan
neequote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
vind jij! Ga nog maar ff in de hoek staan
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:01 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik zou demonstratief in de hoek gaan schijten![]()
Stapsgewijs is vrouwelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]haha ik snap het
Maar das geen vrouwentaal
weet jij wat jij verdient he, een pak slaagquote:
hehequote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:01 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ik zou demonstratief in de hoek gaan schijten![]()
vind jijquote:
Conclusie: Je bent een sukkel die niet met een PC overweg kan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
exactly my thoughtsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:02 schreef snopprinses het volgende:
zo vermoeiend, die mannelijke pubers die zich beter voelen dan vrouwen
Sportzequote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:04 schreef 14.gif het volgende:
Ik heb ook lekker gegeten, en nu ga ik ervandoor, ik ga sporten....![]()
Meeste supermarkten zijn toch wel tot 8 of 10 uur open?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:16 schreef saaw het volgende:
* saaw eet een wit broodje met hagelslag en vraagt zich af of de supermarkt nog open is of dat ze gedwongen spare-ribs moet gaan bestellen
ja weet ik maar ik wacht eigenlijk gewoon net zo lang tot er niets meer open is om dan vervolgens 'noodgedwongen' pizza oid te moeten bellenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Meeste supermarkten zijn toch wel tot 8 of 10 uur open?
Dat kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:24 schreef saaw het volgende:
[..]
ja weet ik maar ik wacht eigenlijk gewoon net zo lang tot er niets meer open is om dan vervolgens 'noodgedwongen' pizza oid te moeten bellen
Bier na het sportenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:30 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga zo weer trainen en daarna een biertje pakken met wat vrienden
Preciesquote:
hoezo niet?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:33 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ben voor het eten ook al een uur wezen fitnessen, maarja, daar kon nog geen bier na hè![]()
Hey weer terug van Barcelona?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:05 schreef saaw het volgende:
net terug van de supermarkt
nu heb ik t ook koud
quote:
jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:06 schreef Messenga het volgende:
Is het dan zo koud dames?
Eens ff buiten kijken dan.
geniaalquote:
Het is hier zeker super koud en kut nuquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:09 schreef saaw het volgende:
[..]
geniaal
lekker weer gehad, heel veel leuke dingen gezien en mensen leren kennen
was echt super![]()
![]()
![]()
Vertel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:58 schreef Messenga het volgende:
bahM'n vriendin probeert me de baas te spelen
![]()
.
Ik merk het, frisjesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:09 schreef saaw het volgende:
[..]
ja
en gister liep ik nog in n kort rokje met slippers
ik ben het er absoluut niet mee eens
jupquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:10 schreef VASND het volgende:
[..]
Het is hier zeker super koud en kut nu![]()
Lekkere thuiskomst.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:11 schreef saaw het volgende:
[..]
jup
en ik moet schoolwerk doen en mn huisgenootjes zijn er niet en al het eten was op
maar verder gaat het prima
Ik moest eerst m'n huiswerk afhebben, voordat ze langs wou komen.quote:
nja ik was ook wel echt toe aan vakantie, had nog een week niet uitgehouden denk kquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:12 schreef VASND het volgende:
[..]
Lekkere thuiskomst.
Succes met school he, ik heb net vakantie
vandaar die java vragen op de vrijdagavondquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik moest eerst m'n huiswerk afhebben, voordat ze langs wou komen.![]()
Dat had ik toen natuurlijk spontaan af.
Troost je, ik zit in hetzelfde schuitjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:14 schreef saaw het volgende:
[..]
nja ik was ook wel echt toe aan vakantie, had nog een week niet uitgehouden denk k
nog 2 maanden en dan eindexamens![]()
Gewoon denken dat je van alles af bent over 2 maanden , eindexamens gaan vast ook wel goed, meer dan 90% slaagtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:15 schreef VASND het volgende:
[..]
Troost je, ik zit in hetzelfde schuitje![]()
preciesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Gewoon denken dat je van alles af bent over 2 maanden , eindexamens gaan vast ook wel goed, meer dan 90% slaagt![]()
Je moet watquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
vandaar die java vragen op de vrijdagavond
Het probleem is dat ik er niet echt super voorsta met 2 5'en in mn profiel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Gewoon denken dat je van alles af bent over 2 maanden , eindexamens gaan vast ook wel goed, meer dan 90% slaagt![]()
Weard?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:21 schreef snopprinses het volgende:
oeh weet iemand een leuk kopje dat boven foto's kan komen te staan, die gek zijn?
Int engels
zoiets als: black and white - color - animated
Gewoon op 1 vak gaan richten omdat 1 onvoldoende in het proefiel nog magquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:20 schreef VASND het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik er niet echt super voorsta met 2 5'en in mn profiel.
Ik hoop het..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Gewoon op 1 vak gaan richten omdat 1 onvoldoende in het proefiel nog mag
En de eindexamens zijn meestal makkelijker dan de tentamens dus mischien haal je daarmee die 5en wel weg
hehe foutje moet kunnenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:24 schreef saaw het volgende:
[..]
weird bedoel je zeker ?
ehm
snapshots?
nee snapshots is te algemeenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:24 schreef saaw het volgende:
[..]
weird bedoel je zeker ?
ehm
snapshots?
ik doe N&T en sta een 3 voor scheikunde en een 5 voor wiskundequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:20 schreef VASND het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik er niet echt super voorsta met 2 5'en in mn profiel.
Dan moet je nog hard aan het werkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:32 schreef saaw het volgende:
[..]
ik doe N&T en sta een 3 voor scheikunde en een 5 voor wiskunde
Smakelijk, en haal die 3 op tot een 4 en wiskunde wegwerken, dan sta je safequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:32 schreef saaw het volgende:
[..]
ik doe N&T en sta een 3 voor scheikunde en een 5 voor wiskunde
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:37 schreef -Marlii- het volgende:
Hoii
Gaat het nu alweer over school?
hoiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:37 schreef -Marlii- het volgende:
Hoii
Gaat het nu alweer over school?
dat klinkt wel leukquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:38 schreef snopprinses het volgende:
[..]
tis wasted geworden
met dank aan VASND
goed gezien dusquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:38 schreef snopprinses het volgende:
[..]
tis wasted geworden
met dank aan VASND
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |