Je wil iets doen maar je weet niet watquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:37 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Een mengpaneel, en weet ik ook niet precies...
lulligquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:38 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
JaVorige x totaal geen last van gehad maar das nu wel beetje anders
Nee, last van mn mondquote:
inderdaad. Vorige x zat ik echt zo thuis van, oke, ik heb vakantiequote:
hij is stuk, en ik wil het laten doenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:38 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Je wil iets doen maar je weet niet wat![]()
waarom wil je het doen, laten we daar maar mee beginnen ?
ziet het er nu ook uti alsof je een ei in je bek hebt ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nee, last van mn mond
[..]
inderdaad. Vorige x zat ik echt zo thuis van, oke, ik heb vakantie
nee, dat doet zeerquote:
neuh, eigenlijk nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:42 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ziet het er nu ook uti alsof je een ei in je bek hebt ?![]()
Die pijn duurt vast niet de hele vakantiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nee, last van mn mond
[..]
inderdaad. Vorige x zat ik echt zo thuis van, oke, ik heb vakantie
dat mag ik toch hopen van nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die pijn duurt vast niet de hele vakantie![]()
jammer anders had je foto's kunnen postenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:44 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nee, dat doet zeer
[..]
neuh, eigenlijk niet
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:45 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
jammer anders had je foto's kunnen posten![]()
![]()
Jij: "Heh?!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:47 schreef -Marlii- het volgende:
gister was trouwens grappig. Ik keek Days of our Lives, en daar zit ipv reclames een belspelletje. Moest je zo'n personage in zo'n woordzoeker zoeken. Zegt die vrouw zo: Het is wel een lang woord maar niet alle 49 letters van het alfabet zitten er in![]()
Dat is dom.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:47 schreef -Marlii- het volgende:
gister was trouwens grappig. Ik keek Days of our Lives, en daar zit ipv reclames een belspelletje. Moest je zo'n personage in zo'n woordzoeker zoeken. Zegt die vrouw zo: Het is wel een lang woord maar niet alle 49 letters van het alfabet zitten er in![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:47 schreef -Marlii- het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:47 schreef -Marlii- het volgende:
bijnaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jij: "Heh?!het zijn er maar 26
"
.
Ik zit in het zelfde scheutje, ik weet wat je meemaaktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:47 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
m'n vriendin is anders aardig tevreden met me
dat hoop ik althans![]()
Das nog stommerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Die belspel trutten zijn zo dom
'Als u nog niet kijkt zet dan nu de tv aan om kans te maken op deze geweldige prijs'
Dat iok heb ik wel. Eerste: "Huh?! WTF?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:48 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
bijnaik moest het ff tot me door laten dringen wat ze zei en toen begon ik behoorlijk hard te lachen
ja preciesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat iok heb ik wel. Eerste: "Huh?! WTF?"
Jij zo van whehehehehehe het zijn er 30quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:48 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
bijnaik moest het ff tot me door laten dringen wat ze zei en toen begon ik behoorlijk hard te lachen
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Das nog stommer
Diezelfde vrouw ook: De ene helft is op vakantie, de andere helft kijkt de Winterspelen en jij kijkt hierna ..
neequote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:50 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Jij zo van whehehehehehe het zijn er 30stomme doos whehehehe
![]()
![]()
![]()
Ja, ik zat er ook al naar te kijken, klopte niet helemaalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja precieslekkere zin trouwens van je
NO WAIquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
neeik dacht dat het er maar 26 waren
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, ik zat er ook al naar te kijken, klopte niet helemaal.
Leer pubers spellen voor het misgaatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, ik zat er ook al naar te kijken, klopte niet helemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |