Die pijn duurt vast niet de hele vakantiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nee, last van mn mond
[..]
inderdaad. Vorige x zat ik echt zo thuis van, oke, ik heb vakantie
dat mag ik toch hopen van nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die pijn duurt vast niet de hele vakantie![]()
jammer anders had je foto's kunnen postenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:44 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nee, dat doet zeer
[..]
neuh, eigenlijk niet
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:45 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
jammer anders had je foto's kunnen posten![]()
![]()
Jij: "Heh?!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:47 schreef -Marlii- het volgende:
gister was trouwens grappig. Ik keek Days of our Lives, en daar zit ipv reclames een belspelletje. Moest je zo'n personage in zo'n woordzoeker zoeken. Zegt die vrouw zo: Het is wel een lang woord maar niet alle 49 letters van het alfabet zitten er in![]()
Dat is dom.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:47 schreef -Marlii- het volgende:
gister was trouwens grappig. Ik keek Days of our Lives, en daar zit ipv reclames een belspelletje. Moest je zo'n personage in zo'n woordzoeker zoeken. Zegt die vrouw zo: Het is wel een lang woord maar niet alle 49 letters van het alfabet zitten er in![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:47 schreef -Marlii- het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:47 schreef -Marlii- het volgende:
bijnaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jij: "Heh?!het zijn er maar 26
"
.
Ik zit in het zelfde scheutje, ik weet wat je meemaaktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:47 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
m'n vriendin is anders aardig tevreden met me
dat hoop ik althans![]()
Das nog stommerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Die belspel trutten zijn zo dom
'Als u nog niet kijkt zet dan nu de tv aan om kans te maken op deze geweldige prijs'
Dat iok heb ik wel. Eerste: "Huh?! WTF?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:48 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
bijnaik moest het ff tot me door laten dringen wat ze zei en toen begon ik behoorlijk hard te lachen
ja preciesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat iok heb ik wel. Eerste: "Huh?! WTF?"
Jij zo van whehehehehehe het zijn er 30quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:48 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
bijnaik moest het ff tot me door laten dringen wat ze zei en toen begon ik behoorlijk hard te lachen
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Das nog stommer
Diezelfde vrouw ook: De ene helft is op vakantie, de andere helft kijkt de Winterspelen en jij kijkt hierna ..
neequote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:50 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Jij zo van whehehehehehe het zijn er 30stomme doos whehehehe
![]()
![]()
![]()
Ja, ik zat er ook al naar te kijken, klopte niet helemaalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja precieslekkere zin trouwens van je
NO WAIquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
neeik dacht dat het er maar 26 waren
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, ik zat er ook al naar te kijken, klopte niet helemaal.
Leer pubers spellen voor het misgaatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, ik zat er ook al naar te kijken, klopte niet helemaal.
Nee, het zijn er 34quote:
Dat is het probleem niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:52 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Leer pubers spellen voor het misgaat![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, het zijn er 34Echt waar
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, het zijn er 34Echt waar
![]()
Wat dan wel?quote:
Bijna 3648 postsquote:
ü,ë,ï,ä, é,í ,á, ú.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]kom maar op met die letters dan ..
das gemeenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
Het zijn er 52quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
kom maar op met die letters dan ..
Dus door haar kun jij niet meer spellen?quote:
abcdefghijklmnopqrstuvwxyzΏΞΠΨΘβζδquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]kom maar op met die letters dan ..
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:55 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
das gemeen![]()
alfabet heeft maar 23 lettersDie is oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:55 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Het zijn er 52![]()
aáäAbBcCdDeéëEfFgGhHiIjJkKlLmMnNoOpPqQrRsStTuUvVwWxXyYzZ![]()
nou enquote:
çquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
abcdefghijklmnopqrstuvwxyzΏΞΠΨΘβζδ![]()
Nee, maar msn flipt er altijd voor als iets wordt gezegd, en ik was bezig met tikkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:56 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Dus door haar kun jij niet meer spellen?![]()
Ik kende die nog nietquote:
echt nietquote:
en nu in fatsoenlijk Nederlandsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, maar msn flipt er altijd voor als iets wordt gezegd, en ik was bezig met tikken.
inderdaadquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:57 schreef Twisted_Logic het volgende:
Wat een KUT discusie weer op deze vroege vrijdag avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |