abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35552584
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:55 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Heeft een column in de Telegraaf.
Hij heeft er tijd genoeg voor. Veel spelen doet hij namelijk niet dit seizoen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35552592
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:55 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Heeft een column in de Telegraaf.
Zo opmerkelijk is dat toch niet?

Er zijn zat voetballers die een stukje schrijven.
The gum you like, is coming back in style.
pi_35552832
Van der Vaart liet ook een column schrijven in de Telegraaf dacht ik...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35552850
Onder andere ja.
pi_35559840
Als het maar op papier komt zoals het gezegd is, niet iedereen heeft de kwaliteit om een leuk stukje te schrijven.

Over Van Basten, hij heeft echt zijn eigen logica die hij onderbouwt met argumenten die niet werkelijke argumenten zijn. Dat vind ik wel jammer, wees dan eerlijk. Aan die eerlijkheid twijfel ik.
That's all folks!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 01:13:28 #106
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_35562998
Ik snap van Basten wel, hij is gewoon heel teleurgesteld dat kromkamp dit seizoen weinig speelt,
terwijl hij hem wel zie/zag als de rechts back voor op het WK
  dinsdag 28 februari 2006 @ 02:48:11 #107
131800 Tarado
capô de fusca
pi_35563935
Volgens mij is v Basten heel duidelijk, als je een kans wil maken moeten alle neuzen de juiste kant op staan en mag geeneen speler zich met randzaken bezighouden, ik neem aan dat hij de spelers al verboden heeft er andere schnabbels op na te houden tijdens het WK, wat ik terecht vind. En wat Kromkamp betreft heeft hij toch gelijk, van het NL elftal naar de reservebank bij Liverpool, hoe slim ben je dan?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 februari 2006 @ 11:01:57 #108
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_35567348
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk. Kromkamp was international, maar is die status nu kwijt doordat hij zowel bij Villareal als Liverpool geen basisplaats heeft weten te bemachtigen.
Bij LFC heeft-ie een van de beste rechtsbacks van de PL op z'n positie staan. Afgelopen zaterdag speelde hij trouwens niet onverdienstelijk een wedstrijd in de basis.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_35567663
het lijkt me niet dat je 't Kromkamp kunt verwijten om zijn kans te wagen bij Villareal. (En nu dan Liverpool, wat in feite nog een stapje hoger is)
Het zal alleen moeilijk worden om een vaste waarde te worden. Maar wie niet waagt wie niet wint. Hij kan altijd nog terug naar de NL competitie.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 11:24:51 #110
131800 Tarado
capô de fusca
pi_35567880
het lijkt me dat als je een club uikiest dat je ook even kijkt wie de concurentie is op jouw positie, in zijn geval had hij na het WK de clubs voor het uitzoeken gehad en had hij dus beter in zichzelf kunnen investeren dit seizoen ipv altijd naar de onvermijdelijke zaakwaarnemer te luisteren.
pi_35568557
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:22 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

dus huntelaar gaat mee?
Onbegrijpelijk dat die niet geselecteerd is inderdaad. 24 goals in de competitie, heel belangrijk voor Ajax maar slechts opgeroepen voor jong Ajax. Schiet mij maar lek. Ik denk dat een huntelaar en een van Persie beter in de spits zijn bij het nederlands elftal dan van Nistelrooy en Makaay.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 11:55:06 #112
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_35568595
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:53 schreef erikh het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk dat die niet geselecteerd is inderdaad. 24 goals in de competitie, heel belangrijk voor Ajax maar slechts opgeroepen voor JONG ORANJE. Schiet mij maar lek. Ik denk dat een huntelaar en een van Persie beter in de spits zijn bij het nederlands elftal dan van Nistelrooy en Makaay.
pi_35569376
quote:
'Robben en Kalou ook uit vorm naar WK'

Arjen Robben en Salomon Kalou staan er uitstekend op bij Marco van Basten. De bondscoach van het Nederlands elftal heeft duidelijk een zwak voor de twee pingelaars. Het enige dat de buitenspelers moeten doen om het WK te halen, is niet geblesseerd raken.

Met hun specifieke kwaliteiten denkt Van Basten menig tegenstander pijn te kunnen doen. 'Ik blijf erbij dat Kalou een uitzonderlijk goede speler is. Voor Robben geldt eigenlijk hetzelfde. Als hij fit blijft, gaat hij ook mee. Zelfs als hij uit vorm raakt', tekende het ANP op uit de mond van Van Basten.

Voor Kalou geldt ook dat hij eerst nog het felbegeerde Nederlandse paspoort moet zien te bemachtigen. Minister Rita Verdonk werd eerder twee keer juridisch op de vingers getikt omdat zij niet de juiste redenen aanhaalde om hem een versneld Nederlanderschap te weigeren.

Van Basten haalde in de voorbereiding op de oefeninterland tegen Ecuador aan dat Bonaventure Kalou's ervaringen met Ivoorkust Salomon Kalou naar Oranje hebben geholpen. 'Bonaventure werd na een verloren wedstrijd enkele dagen in een kamp opgesloten. Dat zijn dingen die hij heeft meegemaakt in zijn familie en die hem aan het denken hebben gezet van nou, dit wil ik niet. Wij kunnen hem nu nog slechts steunen.'

Van Basten liet verder weten zijn definitieve selectie zo laat mogelijk bekend te willen maken. Hij wil de kandidaten eigenlijk eerst zelf onder zijn hoede hebben voordat hij knopen doorhakt. 'Ik vind dat je een definitieve keuze kunt maken als je een week of tien dagen met elkaar werkt. Als een speler niet de vorm of de conditie heeft om een WK te spelen, moet ik hem nog kunnen vervangen.'

'Ik zou zeggen, verschuif die datum naar een week voor het toernooi. Eigenlijk wil ik zelfs de keus hebben tot op de dag dat het toernooi begint, al besef ik wel dat dat organisatorisch heel lastig is.'
Voetbal International

Wat is Marco een vuile hond zeg, een voorkeurspositie geven aan Van Nistelrooy, Robben en Kalou die zelfs in de selectie komen als ze in een slechte vorm verkeren.
Maar jongens als Makaay, Seedorf, Davids moeten 2x scoren in elke wedstrijd en de sterren van de hemel spelen om in aanmerking te komen voor een plaats in de selectie.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_35569622
Ik vond het ook al zo vreemd dat hij naar verluidt Huntelaar niet selecteert, om Ajax en hem aan elkaar te laten wennen.
Ik kan me nog wel herinneren dat hij spelers bij Foppe de Haan wegrukte, die ze heel hard nodig had, om ze vervolgens niet eens te laten spelen in het grote Oranje. Riekte naar pesterij en/of machtsvertoon.

Dus er wordt selectief in de belangen van een ander gedacht.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 februari 2006 @ 12:44:23 #115
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_35569818
De redenen die MvB opgeeft vind ik niet altijd even sterk. Hij meet voor sommige voetballers met andere maten dan voor andere voetballers, dat moge duidelijk zijn. Dat komt niet echt sympathiek over. Maar daar staat tegen over dat het bondscoach zijn en de selectie niet een competitie is ´wie is de beste voetballer´, maar een job waarbij je dat WK moet winnen. Dan moet je je eigen beslissingen nemen. Mocht/ie dan met een matig beredeneerde selectie de voorrondes niet halen is er maar een man die echt voor lul staat en dat in MvB.
pi_35569864
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:01 schreef Doc het volgende:

[..]

Bij LFC heeft-ie een van de beste rechtsbacks van de PL op z'n positie staan. Afgelopen zaterdag speelde hij trouwens niet onverdienstelijk een wedstrijd in de basis.
als reschtshalf toch?
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 februari 2006 @ 12:49:53 #117
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_35569947
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:46 schreef aldostuta het volgende:

[..]

als reschtshalf toch?
Yep. Hij kan op rechts (net als Riise op links) zowel als verdediger als als middenvelder opgesteld worden. Juist in wedstrijden waarin je een stand vast wil houden een perfecte speler om dan in te brengen, met name ook omdat-ie aan het eind van dit seizoen dat ook gewend zal zijn. Daarnaast een goede stand-in op rechtsback.

Als ik bondscoach was zou ik 'm meenemen.
pi_35577812
Ik weet het natuurlijk niet zo goed als al die voetbalkenners hierboven maar ik dacht, dat van Basten de spreekbuis naar de pers is en dat John van 't Schip de echte trainer en man achter Oranje is.
pi_35579782
De Cler, Meerdink
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35583360
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:44 schreef Doc het volgende:
De redenen die MvB opgeeft vind ik niet altijd even sterk.
Zijn eigenlijk nooit sterk geweest. Hij heeft gewoon een kern om zich heen verzameld en die selecteert hij consequent. Dat is niet erg, maar dat moet hij dan duidelijk vertellen.
www.thuisuiteten.nl
pi_35583504
Een kern?

Volgens mij is het verloop in z'n selecties nog groter dan de basisopstelling van Ajax gedurende vier wedstrijden.
pi_35583578
Nou, ik denk aan jongens als Boulah, Mathijsen, Opdam, Landzaat, Kuijt. Zeg maar de jongens die Marco nog dagelijks danken dat ze international mochten worden.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:53:42 #123
131800 Tarado
capô de fusca
pi_35588274
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:03 schreef nednil het volgende:
Ik weet het natuurlijk niet zo goed als al die voetbalkenners hierboven maar ik dacht, dat van Basten de spreekbuis naar de pers is en dat John van 't Schip de echte trainer en man achter Oranje is.
De spreekbuis is Kees Jansma
pi_35588915
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:

[..]

Zijn eigenlijk nooit sterk geweest. Hij heeft gewoon een kern om zich heen verzameld en die selecteert hij consequent. Dat is niet erg, maar dat moet hij dan duidelijk vertellen.
Precies, hij lult er omheen. Dat doet hij om de rest het idee te geven dat ze er nog bij kunnen komen. Zolang hij ermee weg komt is het wel slim.
That's all folks!
pi_35591193
Het is dat hij nu geblesseerd is, maar als je ziet wie er de laatste maanden allemaal zijn opgeroepen voor oranje, wordt het echt de hoogste tijd dat Ramon Zomer er ook eens bij zit. Die jongen is toch echt wel beter dan bijvoorbeeld een Jaliens. Gun hem die kans nu ook eens
Цой жив
pi_35593454
Jaliens is voor de rechtsbackplaats opgeroepen, maar Zomer komt een keer in aanmerking. Ben ik met je eens.
That's all folks!
pi_35593605
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:34 schreef Radegast het volgende:

[..]

Seedorf: beste speler van Oranje tijdens EK2004.
T moet niet gekker worden toch? Of zou ie door de war zijn met Robben? Lijken ook zo op elkaar...

Bewijst maar weer eens dat we er verstandig aan doen om echte professionals te benoemen als bondscoach
pi_35595681
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:01 schreef Doc het volgende:

[..]

Daar kiest hij zelf voor. Hij had ook naar een club kunnen gaan waar hij wat meer kans zou maken op voldoende speeltijd om in aanmerking te komen voor het WK.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35595827
CMT

Als je Jaliens meeneemt naar het WK en Jan K. ga je toch echt je eigen glazen ingooien
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35595918
Jaliens is echt geen speler voor het WK inderdaad. Ik vind hem zelfs bij AZ al een van de mindere spelers. Ik snap die AZ-hype ook niet zo goed. Als het er echt om gaat blijkt het een matig elftal met mooi weer voetballers te zijn.
  woensdag 1 maart 2006 @ 07:15:12 #131
131800 Tarado
capô de fusca
pi_35596052
Het gaat niet zozeer om een AZ hype, maar AZ speelt met veel Nederlandse spelers een systeem wat lijkt op het systeem wat vB voor ogen heeft dus is het niet zo vreemd dat hij veel AZ spelers oproept.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 maart 2006 @ 09:41:43 #132
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_35597556
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 03:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Daar kiest hij zelf voor. Hij had ook naar een club kunnen gaan waar hij wat meer kans zou maken op voldoende speeltijd om in aanmerking te komen voor het WK.
Hij had inderdaad in NL kunnen blijven en had daar iedere wedstrijd gespeeld, maar ik begrijp ook wel waarom-ie deze keuze gemaakt heeft. Hij zal z'n wedstrijden wel blijven spelen hoor, dit seizoen. En omdat-ie straks ook gewend is als invallende middenvelder te spelen denk ik dat-ie heel nuttig is om mee tenemen. Hij is als back overigens imho ook nog steeds beter dan Jaliens.
pi_35606720
Als je mag kiezen tussen de Spaanse competitie of AZ, lijkt me dat een eitje. Kiezen tussen Liverpool en AZ is al helemaal een abc'tje.
www.thuisuiteten.nl
pi_35607002
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Precies, hij lult er omheen. Dat doet hij om de rest het idee te geven dat ze er nog bij kunnen komen. Zolang hij ermee weg komt is het wel slim.
Wat moet ie dan zeggen? Ik heb 22 spelers en de rest kan hoe goed ze ook spelen er nooit bijkomen. Dat werkt lekker demotiverend voor alle spelers. Tuurlijk zal hij een man of 11, 12 altijd wel selecteren, maar ik denk dat elke bondscoach uit gaat van een vaste kern die hij altijd wel wil opstellen.
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:00:55 #135
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_35607173
Van Basten ontstijgt in hoogst eigen persoon dit stoffelijke bestaan. Viva Oranje. We worden wereldkampioen.

tvp
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:05:48 #136
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35607341
quote:
FIFA sluit uitstel WK-deadline niet uit

1/3/2006 14:42

De FIFA is niet ongevoelig voor de oproep van een aantal bondscoaches om de deadline voor het opgeven van de WK-selecties uit te stellen. Onder andere Marco van Basten pleitte ervoor om zijn selectie later bekend te kunnen maken.
'We sluiten de mogelijkheid niet op voorhand uit', liet FIFA-president Sepp Blatter weten. De uiterste datum is nu nog vastgesteld op 15 mei, ruim drie weken voor de start van het WK.

Naast Van Basten, hebben ook Sven-Göran Eriksson (Engeland) en Jürgen Klinsmann (Duitsland) om uitstel gevraagd. Tussen de huidige deadline en de start van het toernooi spelen de meeste landen nog een serie oefeninterlands. De drie genoemde coaches willen die vriendschappelijke wedstrijden benutten om nog wat aan hun selectie te sleutelen.

'Ik vind dat je een definitieve keuze kunt maken als je een week of tien dagen met elkaar werkt', lichtte Van Basten zijn standpunt eerder toe. 'Als een speler niet de vorm of de conditie heeft om een WK te spelen, moet ik hem nog kunnen vervangen. Ik zou zeggen, verschuif die datum naar een week voor het toernooi.'
Bron: VI.nl
Van Basten wilt alleen uitstel om de zaak Kalou
Ik denk dat de meeste Nederlander hier wel zo doorheen kunnen prikken...
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_35607582
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:05 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Van Basten wilt alleen uitstel om de zaak Kalou
Ik denk dat de meeste Nederlander hier wel zo doorheen kunnen prikken...
tuurlijk, dat is de reden dat ook oa Eriksson en Klinnsmann om uitstel hebben gevraagd, zodat vBasten tenminste die arme Ivoriaan mee kan nemen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:13:00 #138
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35607615
Ik heb het over de motieven van MvB, niet over die andere twee...
pi_35608047
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:13 schreef Lionheaad het volgende:
Ik heb het over de motieven van MvB, niet over die andere twee...
de reden dat hij graag zo lang mogelijk nog vervangers voor zieken, zwakken en geblesseerden kan oproepen vind je niet plausibel?
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:26:02 #140
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35608118
Laten we het erop houden dat de zaak kalou hier een grote rol bij speelt voor MvB.
Voor geblesserrden wilt de Fifa toch vaak wel uitzonderingen maken...
pi_35608201
ik snap sowieso het nut van zo'n lijst niet, 3 weken voor het begin van het toernooi.
pi_35634207
Hij vond het best goed gisteren.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_35634438
ik vond het ook best goed

van Ecuador.
  donderdag 2 maart 2006 @ 10:01:51 #144
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35634723
Hij gaf de bale en het veld de schuld
  donderdag 2 maart 2006 @ 10:04:57 #145
131800 Tarado
capô de fusca
pi_35634800
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 15:28 schreef SocialDisorder het volgende:
ik snap sowieso het nut van zo'n lijst niet, 3 weken voor het begin van het toernooi.
Dat heeft te maken met de ambtelijke molen van de Fifa die alle spelerslijsten moet checken, ze zouden dit kunnen ondervangen om per 1 mei een lijst van zeg 50 spelers op te geven (dat moet toch genoeg zijn), kan de FIFA ondertussen kijken of ze allemaal speelgerechtigd zijn en de definitieve lijst een week voor het WK indienen.
pi_35634965
Meerdink en boateng hebben niets te zoeken in het ned. elftal. Hofs ging nog wel, maar Sneijder kan meer betekenen voor het Ned. Elftal. Linksback gewoon De Cler en Urby mee... Gio kan wel wegblijven

ow en Kuijt in de spits , duurt niet lang meer voor Huntelaar er bij zit....
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_35635240
Kuijt, mijn god......hoeveel kansen heb je nodig man? En niet eens dat je zegt, mwah, kansje. Nee gewoon KANSEN waar een blinde bejaarde met een rollator nog moeite mee zou hebben om te missen.
pi_35635361
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 10:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Meerdink en boateng hebben niets te zoeken in het ned. elftal. Hofs ging nog wel, maar Sneijder kan meer betekenen voor het Ned. Elftal. Linksback gewoon De Cler en Urby mee... Gio kan wel wegblijven

ow en Kuijt in de spits , duurt niet lang meer voor Huntelaar er bij zit....
Meerdink mag van mij best mee hoor; ik zie liever hem op rechts dan Kuyt. De Cler vind ik een mindere optie. Gio is wel nuttig tegen een tegenstander zonder buietnspelers. En Kuijt, tsja.... 1 goal op 4 kansen is niet echt groots
pi_35635759
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 10:27 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Meerdink mag van mij best mee hoor; ik zie liever hem op rechts dan Kuyt. De Cler vind ik een mindere optie. Gio is wel nuttig tegen een tegenstander zonder buietnspelers. En Kuijt, tsja.... 1 goal op 4 kansen is niet echt groots
Kuijt is een ideaal aanspel punt. Ik zou Kuijt bijv wel eens op 10 willen zien...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_35635974
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 10:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Kuijt is een ideaal aanspel punt. Ik zou Kuijt bijv wel eens op 10 willen zien...
Idd, met zijn technische bagage moet hij de spitsen perfect kunnen voeden.....
Daarbij staat hij als hij 20 meter terug speelt voortaan helemaal constant in zijn eigen 16....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')