Hij heeft er tijd genoeg voor. Veel spelen doet hij namelijk niet dit seizoen.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heeft een column in de Telegraaf.
Zo opmerkelijk is dat toch niet?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heeft een column in de Telegraaf.
Bij LFC heeft-ie een van de beste rechtsbacks van de PL op z'n positie staan. Afgelopen zaterdag speelde hij trouwens niet onverdienstelijk een wedstrijd in de basis.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Kromkamp was international, maar is die status nu kwijt doordat hij zowel bij Villareal als Liverpool geen basisplaats heeft weten te bemachtigen.
Onbegrijpelijk dat die niet geselecteerd is inderdaad. 24 goals in de competitie, heel belangrijk voor Ajax maar slechts opgeroepen voor jong Ajax. Schiet mij maar lek. Ik denk dat een huntelaar en een van Persie beter in de spits zijn bij het nederlands elftal dan van Nistelrooy en Makaay.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:53 schreef erikh het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat die niet geselecteerd is inderdaad. 24 goals in de competitie, heel belangrijk voor Ajax maar slechts opgeroepen voor JONG ORANJE. Schiet mij maar lek. Ik denk dat een huntelaar en een van Persie beter in de spits zijn bij het nederlands elftal dan van Nistelrooy en Makaay.
Voetbal Internationalquote:'Robben en Kalou ook uit vorm naar WK'
Arjen Robben en Salomon Kalou staan er uitstekend op bij Marco van Basten. De bondscoach van het Nederlands elftal heeft duidelijk een zwak voor de twee pingelaars. Het enige dat de buitenspelers moeten doen om het WK te halen, is niet geblesseerd raken.
Met hun specifieke kwaliteiten denkt Van Basten menig tegenstander pijn te kunnen doen. 'Ik blijf erbij dat Kalou een uitzonderlijk goede speler is. Voor Robben geldt eigenlijk hetzelfde. Als hij fit blijft, gaat hij ook mee. Zelfs als hij uit vorm raakt', tekende het ANP op uit de mond van Van Basten.
Voor Kalou geldt ook dat hij eerst nog het felbegeerde Nederlandse paspoort moet zien te bemachtigen. Minister Rita Verdonk werd eerder twee keer juridisch op de vingers getikt omdat zij niet de juiste redenen aanhaalde om hem een versneld Nederlanderschap te weigeren.
Van Basten haalde in de voorbereiding op de oefeninterland tegen Ecuador aan dat Bonaventure Kalou's ervaringen met Ivoorkust Salomon Kalou naar Oranje hebben geholpen. 'Bonaventure werd na een verloren wedstrijd enkele dagen in een kamp opgesloten. Dat zijn dingen die hij heeft meegemaakt in zijn familie en die hem aan het denken hebben gezet van nou, dit wil ik niet. Wij kunnen hem nu nog slechts steunen.'
Van Basten liet verder weten zijn definitieve selectie zo laat mogelijk bekend te willen maken. Hij wil de kandidaten eigenlijk eerst zelf onder zijn hoede hebben voordat hij knopen doorhakt. 'Ik vind dat je een definitieve keuze kunt maken als je een week of tien dagen met elkaar werkt. Als een speler niet de vorm of de conditie heeft om een WK te spelen, moet ik hem nog kunnen vervangen.'
'Ik zou zeggen, verschuif die datum naar een week voor het toernooi. Eigenlijk wil ik zelfs de keus hebben tot op de dag dat het toernooi begint, al besef ik wel dat dat organisatorisch heel lastig is.'
als reschtshalf toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:01 schreef Doc het volgende:
[..]
Bij LFC heeft-ie een van de beste rechtsbacks van de PL op z'n positie staan. Afgelopen zaterdag speelde hij trouwens niet onverdienstelijk een wedstrijd in de basis.
Yep. Hij kan op rechts (net als Riise op links) zowel als verdediger als als middenvelder opgesteld worden. Juist in wedstrijden waarin je een stand vast wil houden een perfecte speler om dan in te brengen, met name ook omdat-ie aan het eind van dit seizoen dat ook gewend zal zijn. Daarnaast een goede stand-in op rechtsback.quote:
Zijn eigenlijk nooit sterk geweest. Hij heeft gewoon een kern om zich heen verzameld en die selecteert hij consequent. Dat is niet erg, maar dat moet hij dan duidelijk vertellen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:44 schreef Doc het volgende:
De redenen die MvB opgeeft vind ik niet altijd even sterk.
De spreekbuis is Kees Jansmaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:03 schreef nednil het volgende:
Ik weet het natuurlijk niet zo goed als al die voetbalkenners hierboven maar ik dacht, dat van Basten de spreekbuis naar de pers is en dat John van 't Schip de echte trainer en man achter Oranje is.
Precies, hij lult er omheen. Dat doet hij om de rest het idee te geven dat ze er nog bij kunnen komen. Zolang hij ermee weg komt is het wel slim.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk nooit sterk geweest. Hij heeft gewoon een kern om zich heen verzameld en die selecteert hij consequent. Dat is niet erg, maar dat moet hij dan duidelijk vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |