Maar Clarence is natuurlijk beterquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:49 schreef Radegast het volgende:
Van Basten is gestoord.
Niks tegen Hofs trouwens, prima voetballer.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:26 schreef Zjakkie het volgende:
Onder andere bondscoaches verwaarloosde Seedorf zijn taken en speelde hij alleen voor zichzelf, ik kan begrijpen dat Van Basten hem er daarvoor niet bij haalt.
maar ook een negerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:32 schreef heiden6 het volgende:
Seedorf is beter.
Van Basten is gewoon een racist, vraag maar aan Winston B.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:34 schreef Bog het volgende:
[..]
maar ook een neger
vergeet dat niet he!
Kans gehad? Hij is niet eenmaal geselecteerd (als ik me niet vergis).quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:28 schreef daaaaan het volgende:
Ik vind dat van Basten eindelijk goed bezig is, door niet al die broekpoepertjes van Ajax niet meer te selecteren en van Bommel wel. En Seedorf heeft z'n kans gehad, moet ie NOG een WK verneuken voor ons?
idd tong waarom zou jij over een uitspraak van van Basten een heel topic makenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind dat ook, mag ik ook een eigen topic?
idd maak hem eensquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Kom maar op met dat WK forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |