Nouja veilig...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:05 schreef Alicey het volgende:
Ik woon zelf in Rotterdam-Zuid, waar het imo veilig is,
Nou nee.. Eindhoven is niks.. nergens.. ook Woensel West is een rustig buurtje..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:05 schreef veldmuis het volgende:
Eindhovveeuuh!
Als je geen sneeuwballen gooit heb je over het algemeen weinig problemen..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nouja veilig...
Af en toe worden er sneeuwbalgooiende jongeren neergeschoten etc. (Of komt men aan je autoportier rukken omdat ze shit willen verkopen.)
In west kwam ik destijds 's nachts wel dealers tegen, en mannen die vragen hoeveel ik kost. Echt onveilig was het echter niet.. Nu de keileweg gesloten is zal dat helemaal niet meer spelen denk ik..quote:Maar er zijn geen echte nogo area's denk ik. Wel gebieden waar je je wellicht onveiliger voelt, maar er zijn nog geen gebieden waar je je als blanke hollander helemaal niet kunt wagen. Ik woonde vroegr in west en liep 's nachts weleens helemaal naar huis. Vonden mensen ook een slecht idee maar juist dan heb je nergens last van vind ik.
Als iemand problemen wil voorkom je dat niet, maar dat geldt overdag natuurlijk net zo goed..quote:Zo'n beetje rond het centrum heb je ook wel hangjongeren etc met wie je een aanvaring kunt krijgen als je misschien verkeerd kijkt, maar dan moet je dat gewoon niet doen heh.![]()
Een beetje respect tonen voor de ander scheelt toch al een hoop. Maar als iemand echt problemen wil voorkom je dat toch niet.
Ik hoor alleen maar verhalen over Turken/Maroks in die buurten... Maar overdags schijnt het daar ook niet altijd even leuk te zijn hoor...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:12 schreef Razor21 het volgende:
Ja hier in Huizen heb wij ook 2 buurten waar je s'nachts beter niet in je eentje kan lopen :
De Oostermeent en de Kostmand beide gebieden worden s'nachts in de greep van medelanders gehouden..
Dus daar kun je beter niet in je eentje langs lopen....
Vroeg was het helemaal niet pluis in de Oostermeen. Daar had je een bende elke dag zitten Triple 7quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:15 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar verhalen over Turken/Maroks in die buurten... Maar overdags schijnt het daar ook niet altijd even leuk te zijn hoor...
Mensen die in een bende zitten EN kunnen rekenen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:20 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Vroeg was het helemaal niet pluis in de Oostermeen. Daar had je een bende elke dag zitten Triple 7
bestond uit 21 man![]()
Met Kees en z'n kachelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:26 schreef Camplo het volgende:
Woensel West
Bovendien ben je vrij beperkt in het toelaten van nieuwe ledenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:22 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Mensen die in een bende zitten EN kunnen rekenen?
Dit riekt naar bedrog...
Je hebt wel buurten die zijn geinfiltreerd met nou ja, achterstandsmensen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:04 schreef Individual het volgende:
Wat is levensgevaarlijk en kennen we dat in Nederland?
We kennen de verhalen van zinloos geweld en andere incidenten, maar in welke buurten/gebieden kan je in Nederland nou ’s nachts niet veilig over straat? Veiligheid is relatief en verschilt natuurlijk van persoon tot persoon, maar..
Is het Amsterdam Z-O?
Is het Rotterdam Zuid?
Is het Rotterdam Spangen?
Is het de Haagse Schilderswijk?
Is het het Arnhemse Spijkerkwartier?
Deze plaatsen ken ik zelf en geen van deze plaatsen vond ik nu echt bedreigend, dag of nacht.
Maar hoe zit het met plaatsen zoals Groningen, Deventer, Tilburg, Venlo, enz?
Er zijn natuurlijk wel kleine plekjes waar je niet moet komen zoals kampers en zigeuner kampen en Hell’s Angels hang-outs, maar waar denk jij dat je ’s nachts niet moet komen?
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:09 schreef Alicey het volgende:
, en mannen die vragen hoeveel ik kost.
Mijn kledingstijl zal wel hoerig zijn ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:46 schreef Biancavia het volgende:
Het Solse Gat.
Glanerbrug is idd ook een flink pauperdorpjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:44 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
rondom Glanerbrug () zoals het woonwagenkamp en Dolphia.
![]()
Almerequote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:00 schreef Ayaxola het volgende:
Kanaleneiland
Almere begint in sommige stukken ook aardig link te worden.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:00 schreef Ayaxola het volgende:
Heb er zelf gewoont hoor. Ik de mooie stukken als Almere-Buiten kun je rustig doen wat je wilt, maar in Stedenwijk en Almere-Haven loopt wel aardig wat tuig hoor.quote:
Ga maar eens 5 minuten door de Bijlmer lopen!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:03 schreef Ayaxola het volgende:
Naja, levensgevaarlijk is het trouwens niet, maar dat is heel Nederland niet![]()
De kans dat er nog een keer een vliegtuig voorbij komt waaien is niet zo groot hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:04 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ga maar eens 5 minuten door de Bijlmer lopen!
Niet zo overdrijven, flapdrol, in ieder stedelijk gebied loopt pauperjügend rond maar om dat nou te scharen onder bedreigend o.i.d. nou NEENquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:02 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Heb er zelf gewoont hoor. Ik de mooie stukken als Almere-Buiten kun je rustig doen wat je wilt, maar in Stedenwijk en Almere-Haven loopt wel aardig wat tuig hoor.
Heb ik ook gewoontquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:08 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Zelf woon in trouwens in Waterwijk, swa.
Puike wijk, of niet dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:09 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Heb ik ook gewoontIn de Nieuwe Diepstraat, vlak bij de Sporthal.
![]()
Zekerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:10 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Puike wijk, of niet dan..
.
Waterwijk is dan ook wel een echte hangnegerbuurt. BadKeukenTegel komt dus ook rechtstreeks outta da hood.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:11 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Zeker
Ik woonde bij Hedwiges Maduro in de straat, altijd lopen voetballen op het pleintje, toen was ik een jongen van de straat![]()
Alleen toen gingen we verhuizen
okayquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:43 schreef Individual het volgende:
[..]
Studentenbadkamers en -keukens zijn uitgesloten, anders kunnen we alle Universiteitssteden wel nomineren.![]()
Ja mên, dat was me nog eens een tijdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:18 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Waterwijk is dan ook wel een echte hangnegerbuurt. BadKeukenTegel komt dus ook rechtstreeks outta da hood.![]()
idd, ik heb er 3 maanden op kamers gezeten, er is altijd veel volk op straat. ook 's nachts, juist daardoor vind ik het totaal niet gevaarlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:10 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nou nee.. Eindhoven is niks.. nergens.. ook Woensel West is een rustig buurtje..
Kanaleneiland wint het denk ik wel, volgens mij de enige nederlandse wijk waarvan de politie ooit gezegd heeft dat ze na acht uur s'avonds je veiligheid op straat niet meer kunnen garanderenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:00 schreef Ayaxola het volgende:
Kanaleneiland
Het heeft vooral de naam volgens mij, maar ik wil altijd zelf ervaren. Kom er af en toe en behalve dat opvalt dat de AH er 3 klaphekjes en een molentje áchter elkaar heeft bij de ingang, voel ik me er ook als het donker is prima op mijn gemak. De vraag is dus of ik een naïeve provinciaal ben of dat het gewoon allemaal wel meevalt. Ik denk dat laatste.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kanaleneiland wint het denk ik wel, volgens mij de enige nederlandse wijk waarvan de politie ooit gezegd heeft dat ze na acht uur s'avonds je veiligheid op straat niet meer kunnen garanderen![]()
ik woon zelf in Paddepoel- Zuid, wat bekend staat als drugsbuurtje , sterker nog ik woon naast drugsdealers, en het loopt er af en aan, maar last er van ? nee ! Het valt wel mee hoor!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je hebt wel buurten die zijn geinfiltreerd met nou ja, achterstandsmensen.
NA 22:00 vind ik een buurt als Vinkhuizen en als Paddepoel gewoon niet fijn meerEn jammer ende genoeg dat ik daar langs moet als ik de stad in wil
![]()
Dat het er onaangenaam uitziet zegt niet dat het gevaarlijk is..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:11 schreef Sapstengel het volgende:
Katendrecht in Rotterdam zag er overdag al niet heel erg aangenaam uit.
Groningen heeft Beijum,Oosterparkwijk, en Lewenborg en in wat mindere mate Vinkhuizen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:16 schreef Sport_Life het volgende:
Zover ik weet heeft Groningen niet dat soort plekken en in Utrecht ben ik ook nooit zoiets tegen gekomen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:58 schreef -Marc- het volgende:
In deze plaatsen ben je aankomend weekend / de aankomende week niet veilig.
Witte Vrouwenveld ligt volgens mij echwel in Maastrichtquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:22 schreef Maikuuul het volgende:
Maastricht staat er niet eens tussen ?
Waar in West?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:13 schreef SillyWalks het volgende:
Amsterdam-West is scary.
Laatste metro's zijn ook eng. De metro's zelf niet, zeker niet als er niemand in zit maar de verlaten stations en hun omgeving zijn heel onprettig.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:45 schreef MeneerMuis het volgende:
ik vind het nogal onveilig om 's avonds laat (24:00) alleen met de metro
Deventer daar woon ik zelf.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Deventer![]()
Daar gebeurt echt nooit iets.
naja, nooit wil ik niet zeggen. Maar er zijn geen buurten waar je niet zou moeten komen. Je kunt op elke hoek doodgeslagen worden.
Ikzelf heb er nooit problemen gehad, en ken ook geen mensen die ergens niet zouden durven komen. Wat TS trouwens aangeeft betreffende woonwagenkampen is natuurlijk onzin, als je die mensen kent zijn ze hardstikke aardig, maar je moet daar gewoon niet rond gaan lopen als je daar niks te zoeken hebt, maar das hetzelfde als ik bij jou in de tuin ga lopen ik neem aan dat je dat ook niet op prijs zou stellen. Hetzelfde geld voor de HA hangouts en sigeuner campings.
ja hoor...5 jaar tot tevredenheid en veilig gewoondquote:Op maandag 27 februari 2006 10:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Deventer daar woon ik zelf.
De Rivierenwijk wel eens van gehoord ?
Maar vooral dat traject! Echt bizar hoevaak ik word aangesproken door junks (willen of geld/sigarette/wiet). En als je geen boze reacties wilt van die asociale/criminele hangjongeren (voornamelijk allochtonen) dan kan je maar beter de hele tijd naar de grond kijkenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:56 schreef barman het volgende:
[..]
Laatste metro's zijn ook eng. De metro's zelf niet, zeker niet als er niemand in zit maar de verlaten stations en hun omgeving zijn heel onprettig.
Ja dat tuig loopt allemaal nu in andere wijken zo als Esterneveld en Blauwenoord te kloten.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:00 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
ja hoor...5 jaar tot tevredenheid en veilig gewoond
Dat is eigenlijk al vanaf het begin van de metros in R-dam en A-dam zo. Is elders in grote steden ook en dan uitsluitend in metro's. Oogcontact altijd vermijden en proberen onzichtbaar te zijn. Heel gek: in trams , treinen en bussen is het niet. Bovendien trekken metro's mensen aan die schijnbaar speciaal om anderen lastig te vallen meerijden. Zo het komen doordat er geen bestuurder of ander personeel zichtbaar is?quote:Op maandag 27 februari 2006 11:00 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]dan kan je maar beter de hele tijd naar de grond kijken![]()
Eigenlijk te triest voor woorden, als je met het openbaar vervoer gaat en je maakt zulk soort dingen mee![]()
Liendert en Kruiskamp zijn idd niet de allergezelligste plekken om rond te hangen op een doordeweekse avond.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:23 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nu woon ik in Amersfoort, daar heb je ook aardig ghetto's![]()
Volgens mij kan je dat het beste niet doen, naar de grond kijken maakt je een slachtoffer. Je hoeft ze ook niet direct in de ogen aan te kijken, maar gewoon voor je uit kijken.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:00 schreef MeneerMuis het volgende:
dan kan je maar beter de hele tijd naar de grond kijken![]()
Zulk soort gespuis bedoel ik dus.quote:Op de Nieuwe Binnenweg in afvoerput Rotterdam is een 43-jarige man ernstig mishandeld door drie jongens. Het slachtoffer haalde het in zijn hoofd naar de jongens te kijken. Dat moest hij bekopen met tanden die uit zijn mond werden gemept en kneuzingen over zijn hele lijf. De politie heeft de drie jongens aangehouden.
Soesterkwartier heeft idd wel de naam, maar is eigenlijk gewoon erg sjonnie en anitaquote:Op maandag 27 februari 2006 11:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
Liendert en Kruiskamp zijn idd niet de allergezelligste plekken om rond te hangen op een doordeweekse avond.
Maar heb zelf in het Soesterkwartier gewoond in Amersfoort, en dat is gewoon een gezellige volkswijk. Hier en daar wat vreemde randfiguren en pet-met-oorbel josti's, maar dat mag de pret niet drukken!
Jaa, da's pas een gevaarlijke buurtquote:Op maandag 27 februari 2006 10:10 schreef whistler0305 het volgende:
[..]
Witte Vrouwenveld ligt volgens mij echwel in Maastricht
Ik woon vlakbij deventer, praktisch in deventer opgegroeid en ben nu op zoek naar een huisje in deventer.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Deventer daar woon ik zelf.
De Rivierenwijk wel eens van gehoord ?
Klopt, maar afgelopen zomer was het aardig erg anders met de rellen die er toen waren. Maar ik kan er aardig wat mensenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Soesterkwartier heeft idd wel de naam, maar is eigenlijk gewoon erg sjonnie en anitaBij de invoering van een strenger junk beleid in Utrecht waren "ze" wel even bang op een junk-verplaatsing naar amersfoort. Viel achteraf gelukkig erg mee
![]()
kvond het weer eens wat anders dan de Vinkenslagquote:Op maandag 27 februari 2006 14:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Jaa, da's pas een gevaarlijke buurt
*proest
Man, dat valt echt wel mee hoor
nee, je ziet er uit als een crackhoerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijn kledingstijl zal wel hoerig zijn ofzo.
ik denk dat je hier gelijk hebtquote:Op maandag 27 februari 2006 21:53 schreef -scorpione- het volgende:
Volgens mij valt het in NL wel mee met de echt slechte wijken/buurten. Enkele buurten die hierboven genoemd worden daar woont misschien wel enig tuig maar echt angstaanjagend is het nu ook weer niet. In NL is het probleem veel meer het uitgaansleven, dan is de binnenstad van menige stad in NL niet echt fijn in de kleine uurtjes, maar ook dan valt het nog wel mee.
Zeker in zo'n leuk Stadswonen studentencomplex aldaarquote:Op maandag 27 februari 2006 14:17 schreef Individual het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat het beste niet doen, naar de grond kijken maakt je een slachtoffer. Je hoeft ze ook niet direct in de ogen aan te kijken, maar gewoon voor je uit kijken.
Als een junk iets van me wil zeg ik hem vriendelijk doch geirriteerd "nee dankjewel" en loop rustig door.
Nooit problemen gehad in de Rotterdamse Metro (woonde in Delfshaven), alleen in de Amsterdamse ooit met een lastige junk die door de polizei uit de metro moest worden gesleurd en zelfs dat was niet echt dramatisch.
Crooswijk valt heel erg mee vind ik..quote:Op maandag 27 februari 2006 22:10 schreef dvdfreak het volgende:
Rotterdam -Noord
Rotterdam-Zuid
Spangen
Crooswijk
En Pastors blijft maar claimen van het goed gaat met Rotterdam
Wat gaat er dan met je gebeurenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:04 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ga maar eens 5 minuten door de Bijlmer lopen!
Ik heb wel eens een fotootje van je gezien en ik denk dat jij eigenlijk heel veilig het totale grondgebied van het Koninkrijk der Nederlanden kunt doorkruisen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:05 schreef Alicey het volgende:
Rotterdam Spaanse-Polder is de enige buurt waar ik wel eens 's nachts wat incidenten heb gehad. Ik woon zelf in Rotterdam-Zuid, waar het imo veilig is, net als in Amsterdam ZO/Bijlmer.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:46 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een fotootje van je gezien en ik denk dat jij eigenlijk heel veilig het totale grondgebied van het Koninkrijk der Nederlanden kunt doorkruisen.
Als er nou iets is waardoor ik denk dat het komt dat ik nooit problemen heb, is het wel een 'verkeerde' uitstraling.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nouja veilig...
Af en toe worden er sneeuwbalgooiende jongeren neergeschoten etc. (Of komt men aan je autoportier rukken omdat ze shit willen verkopen.)
Maar er zijn geen echte nogo area's denk ik. Wel gebieden waar je je wellicht onveiliger voelt, maar er zijn nog geen gebieden waar je je als blanke hollander helemaal niet kunt wagen. Ik woonde vroegr in west en liep 's nachts weleens helemaal naar huis. Vonden mensen ook een slecht idee maar juist dan heb je nergens last van vind ik.
Zo'n beetje rond het centrum heb je ook wel hangjongeren etc met wie je een aanvaring kunt krijgen als je misschien verkeerd kijkt, maar dan moet je dat gewoon niet doen heh.![]()
Een beetje respect tonen voor de ander scheelt toch al een hoop. Maar als iemand echt problemen wil voorkom je dat toch niet.
Nee hoor, nooit student geweest in Rotterdam (hoewel ik dat wel ooit van plan was). Ik woonde op 5 min lopen van de Ali-Baba-en-de-1001-vliegende-tapijten-moskee.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:08 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Zeker in zo'n leuk Stadswonen studentencomplex aldaar?
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
Amsterdam zuidoost (de bijlmer althans) is niet meer wat het begin jaren 80 tot midden jaren 90 was.
Maar 95% van de mensen zou daar toen met het dun in de broek door winkelcentrum ganzenhoef hebben gelopen denk ik. Je moet het gezien hebben om je voor te kunnen stellen wat een ongelovelijke, surrealistische donkere teringzooi het daar was. Ik denk wat dat betreft dat die buurt toendertijd z'n gelijke niet kende in Nederland. Maar dat had ook te maken met de hele opzet van de wijk en het winkelcentrum. Heel anders dan een 'normale' flatwijk er uit ziet.
Maar levensgevaarlijke buurten hebben we in Nederland niet echt.
Jezus, je gaat me toch niet vertellen dat er nog mensen rondlopen die nog nooit in de Bijlmer geweest zijn? Laat staan nog niet eens weten hoe het eruit ziet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:32 schreef -scorpione- het volgende:
Ziet er idd erg angstaanjagend uit...![]()
Afgezien van het feit dat ik weet dat er gallerijflats staan heb ik ook geen idee. Waarom zou ik dat moeten weten? Net zo min als dat niet iedereen de Schilderswijk of Spangen kent.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Jezus, je gaat me toch niet vertellen dat er nog mensen rondlopen die nog nooit in de Bijlmer geweest zijn? Laat staan nog niet eens weten hoe het eruit ziet.![]()
![]()
.
Inderdaad, wat valt er nou tenslotte te beleven?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat ik weet dat er gallerijflats staan heb ik ook geen idee. Waarom zou ik dat moeten weten? Net zo min als iedereen de Schilderswijk of Spangen kent.
Ik zou niet weten wat ik in een woonwijk in amsterdam moet doenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Jezus, je gaat me toch niet vertellen dat er nog mensen rondlopen die nog nooit in de Bijlmer geweest zijn? Laat staan nog niet eens weten hoe het eruit ziet.![]()
![]()
.
Overtoomseveld heeft wat nare plekken.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:54 schreef barman het volgende:
[..]
Waar in West?
Ik woon al tien jaar in West en al mn hele leven in Amsterdam. Behalve grote parken bij nacht en junkenstegen bij de Dam uiteraard na zonsondergang ken ik geen scary plekken.
Dat heet toch al een tijdje Slotervaart?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:55 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Overtoomseveld heeft wat nare plekken.![]()
Ten eerste was mijn reactie sarcastisch.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:47 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
![]()
.
Jawel,quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:59 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Dat heet toch al een tijdje Slotervaart?![]()
Holtenbronxquote:Op maandag 27 februari 2006 22:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je moet je idd niet naar benden kijken... het beste is gewoon een beetje stoer terug doen en vriendjes maken.
1x in holtebroek in zwolle uit mijn auto getrokken ... kon nog net snel genoeg ingrijpen.
(was op weg naar een feestje en had een liter fles bacardi bij me)
charlois is ook niet alles....quote:Op maandag 27 februari 2006 22:10 schreef dvdfreak het volgende:
Rotterdam -Noord
Rotterdam-Zuid
Spangen
Crooswijk
En Pastors blijft maar claimen van het goed gaat met Rotterdam
De Bijlmer is de laatste jaren aardig onder controle.quote:
Almere Havenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:02 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Heb er zelf gewoont hoor. Ik de mooie stukken als Almere-Buiten kun je rustig doen wat je wilt, maar in Stedenwijk en Almere-Haven loopt wel aardig wat tuig hoor.
In ieder geval niet vergelijkbaar met wijken zoals ze die in grote Amerikaanse steden hebben, of erger nog, grote Braziliaanse steden. Echte ghetto's hebben we in Nederland al helemaal niet, dus we mogen niet eens klagen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:28 schreef TC03 het volgende:
In Nederland zijn geen gevaarlijke gebieden.![]()
De Nederlandse politie is dan ook een korps vol met watjes, die allleen maar goed zijn in het uitschrijven van bekeuringen. De enige manier om problemen in Kanalen eiland te krijgen is keihard gaan lopen roepen dat alle Marokkanen kut zijn, maar dat geld niet alleen voor kanalen eiland vrees ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kanaleneiland wint het denk ik wel, volgens mij de enige nederlandse wijk waarvan de politie ooit gezegd heeft dat ze na acht uur s'avonds je veiligheid op straat niet meer kunnen garanderen![]()
Ik zelf woon in Zuilen (Utrecht) en voel me wel veilig daar. Dit komt omdat ik in het noorden van Zuilen woon. Ga je meer de Maarssen kant op (Norbruislaan/Oud-Zuilen) dan kom je wel in het tuig gedeelte terecht (groepjes hangjongeren voornamelijk allochtonen). Overvecht valt op zich wel mee een maat van me heeft er 4 jaar gewoond en er is nog nooit iets crimineels gebeurt. Kanaleneiland valt de laatste jaren ook wel mee. Zo`n 7 á 8 jaar geleden toen was Kanaleneiland erg. Grote groepen allochtone jongeren en dan kan ik me voorstellen dat je als politie de kuierlatten neemt als je met z`n tweeën tegen zo`n groep staat.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:11 schreef Hathor het volgende:
De Nederlandse politie is dan ook een korps vol met watjes, die allleen maar goed zijn in het uitschrijven van bekeuringen. De enige manier om problemen in Kanalen eiland te krijgen is keihard gaan lopen roepen dat alle Marokkanen kut zijn, maar dat geld niet alleen voor kanalen eiland vrees ik.Voor de rest begint de wijk snel te vervallen, maar is het er alles behalve gevaarlijk. Sterker nog, ik vind het maar een dooie buurt, er is geen reet te beleven daar.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:08 schreef Canisfire het volgende:
De Rivierenwijk in Deventer.
dat is inderdaad een 'wat minder' gedeelte van het stadsdeelquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:03 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat Overtoomseveld (dan vooral Noord) toch echt het minst prettige gebiedje momenteel van Amsterdam is.
Ik zit zelf in in Overvecht sinds een jaar of twee, en hier staan ook op elke hoek groepjes jongeren, maar daar heb je totaal geen last van, ze doen geen vlieg kwaad. Ik kan zoiets dan ook geen bedreigende situatie vinden, laat staan dat het een gevaarlijke buurt zou zijn. En datzelfde geldt eigenlijk ook voor Kanalen eiland. Zuilen kom ik niet zoveel, dus daar kan ik niet veel over zeggen, behalve dat ik weet dat die hele wijk grondig gerenoveerd word momenteel, en dat ze probleemgevallen willen aanpakken daar, die zullen dan waarschijnlijk wel in dat nieuwe project terechtkomen wat ze nu aan het bouwen zijn, de Leidsche Rijn. Het is nog niet eens klaar, maar er word nu al geroepen dat dat binnen een paar jaar DE achterbuurt van Utrecht zal zijn.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:55 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Ik zelf woon in Zuilen (Utrecht) en voel me wel veilig daar. Dit komt omdat ik in het noorden van Zuilen woon. Ga je meer de Maarssen kant op (Norbruislaan/Oud-Zuilen) dan kom je wel in het tuig gedeelte terecht (groepjes hangjongeren voornamelijk allochtonen). Overvecht valt op zich wel mee een maat van me heeft er 4 jaar gewoond en er is nog nooit iets crimineels gebeurt. Kanaleneiland valt de laatste jaren ook wel mee. Zo`n 7 á 8 jaar geleden toen was Kanaleneiland erg. Grote groepen allochtone jongeren en dan kan ik me voorstellen dat je als politie de kuierlatten neemt als je met z`n tweeën tegen zo`n groep staat.
Wijken die verder in Utrecht niet helemaal koosjer zijn:
- ondiep
- sterrenwijk.
Wat De Rivierenwijk wonnen allemaal van die onprettige kleine en grote criminelen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..].
Zelf vond ik een stukje Den Haag minder relaxed. Ik heb geen idee hoe het precies heette, maar het was in de buurt van de schilderswijk, een soort van park/speelplaats met een hek er omheen. Redelijk groot en lag geloof ik tussen de huizen. Zag er onguur uit, maar levensgevaarlijk, nee.
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is inderdaad een 'wat minder' gedeelte van het stadsdeel
niet dat ik het nou gelijk levensgevaarlijk vind trouwens, maar ik zou er niet opzichtig met m'n nieuwe telefoon gaan lopen bellen
Dan daag ik elke westerling eens uit om op zaterdagavond eens een bezoekje te brengen aan de 'gazastrook' in Assen. Als je dan extra lef hebt laat je via je accent horen dat je uit het westen komt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:45 schreef kevin85 het volgende:
Kop op jongens..
We hebben het hier over gevaarlijke gebieden (dwz, waar echt wat kan gebeuren), niet over een bushalte in een dorpje waar de plaatselijke hangjeugd "eikel" naar een willekeurige voorbijganger roept.![]()
Westervoort Zuid..
Hooogezand..
![]()
![]()
He-he, niet fokken met Westervoort! Wij kennen hier een samenscholingsverbod!quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:45 schreef kevin85 het volgende:
Kop op jongens..
We hebben het hier over gevaarlijke gebieden (dwz, waar echt wat kan gebeuren), niet over een bushalte in een dorpje waar de plaatselijke hangjeugd "eikel" naar een willekeurige voorbijganger roept.![]()
Westervoort Zuid..
Hooogezand..
![]()
![]()
Oeh..quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:50 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dan daag ik elke westerling eens uit om op zaterdagavond eens een bezoekje te brengen aan de 'gazastrook' in Assen. Als je dan extra lef hebt laat je via je accent horen dat je uit het westen komt.![]()
edit: of het nog steeds zo heel slecht is weet ik niet zeker, maar ga er maar vanuit van wel.
Nou, ik stel voor dat je het dan eens probeertquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:03 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Oeh..
Nou, ik weet niet of ik dat wel aandurf..![]()
Zet ik een plat Amsterdams accent op.
Het zal allemaal wel schikken..
Wij kennen een noodgebied.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:56 schreef WebForce het volgende:
[..]
He-he, niet fokken met Westervoort! Wij kennen hier een samenscholingsverbod!
Naah..quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:03 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nou, ik stel voor dat je het dan eens probeert![]()
Nou, dan kun je toch even een korte stage lopen? Let wel, het gaat alleen om het weekend, doordeweeks is het daar rustig. Als je dat aankan, dan is de bijlmer een eitjequote:Op donderdag 18 mei 2006 18:06 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Naah..
Ik werk momenteel in het wallengebiedje alszijnde politieagent, Aan het eind van het jaar ga ik 2 jaar de Bijlmer in.
Dat is spannend genoeg denk ik, heb ik Assen-city niet bij nodig![]()
De straten die ik net noemde zijn echt wel gevaarlijk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:45 schreef kevin85 het volgende:
Kop op jongens..
Westervoort Zuid..
Hooogezand..
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:13 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nou, dan kun je toch even een korte stage lopen? Let wel, het gaat alleen om het weekend, doordeweeks is het daar rustig. Als je dat aankan, dan is de bijlmer een eitje
pfff, Rembrandtplein, dat is voor mietjes.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:11 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Nee.. het trekt mij totaal niet.
Voor wat uitgaansgeweld ga ik wel naar het Rebmrandsplein ofzo, daar is het ook elke week weer raak.
Ok.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:51 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
pfff, Rembrandtplein, dat is voor mietjes.![]()
Geen wonder dat je zo stoer doet, je bent zo'n ranzige blauwbaviaan.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Geen wonder dat je zo stoer doet, je bent zo'n ranzige blauwbaviaan.![]()
![]()
Is dat die bierbuikenstraat die toen op TV was in die reeks van achterbuurten op SBS ? Want ik vond dat eigenlijk wel grappige typetjes.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:50 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dan daag ik elke westerling eens uit om op zaterdagavond eens een bezoekje te brengen aan de 'gazastrook' in Assen. Als je dan extra lef hebt laat je via je accent horen dat je uit het westen komt.![]()
edit: of het nog steeds zo heel slecht is weet ik niet zeker, maar ga er maar vanuit van wel.
Nee, dat was in het blauwe dorp. Ook niet fris, maar vergelijkbaar met elke volksbuurt in NL. De gazastrook is de bijnaam van de Rolderstraat waar wat uitgaansgelegenheden zitten. De naam is hieraan gegeven door uitsmijters geloof ik, niemand wil daar werken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is dat die bierbuikenstraat die toen op TV was in die reeks van achterbuurten op SBS ? Want ik vond dat eigenlijk wel grappige typetjes.![]()
Oh vooruitgang is in jouw ogen met zijn allen rond een kampvuur liedjes zingen? Je hebt het over de mensheid, trouble is inherent.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:48 schreef zhe-devilll het volgende:
Ergens debiel dat dit anno 2006 nog voorkomt, van die agressieve dirty holebeerpeeps die anderen in elkaar meppen![]()
Daar heeft mijn tante gewoond.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:06 schreef Xenwolfie het volgende:
Lansingh-zuid te Krimpen aan den Ijssel! Het is er zo gevaarlijk, dat je zommaar omvergelazen kan worden.
Lees: Er gebeurt hier helemaal niks, het enigste gevaar is de harde wind soms omdat er een groot stuk open staat.
Sterft er van de politie,op centraal zelf.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:38 schreef sitting_elfling het volgende:
rotterdamn centraal vanaf 23.00 vind ik toch wel creepy. En ik zal er niet heen gaan als dat niet hoeft lol. En voor de rest is heel friesland leuvensgevaarlijk
ik heb het zoiezo niet zo op de juten. En ongure straatjes inlopen in mn uppie doe ik dan ook niet : )zeker niet in rotterdam. Dit gevoel heb ik btw in amsterdam veel minderquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:02 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Sterft er van de politie,op centraal zelf.
Dat je de provenierswijk niet in durft als je zelf niet uit Rotterdam komt kan ik me voorstellen,maar gevaarlijk is het niet.
nou zo EO hoeft het nu ook niet ,quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:13 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Oh vooruitgang is in jouw ogen met zijn allen rond een kampvuur liedjes zingen? Je hebt het over de mensheid, trouble is inherent.
Heb er ook rondgelopen rond die tijd en heb werkelijk geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:38 schreef sitting_elfling het volgende:
rotterdamn centraal vanaf 23.00 vind ik toch wel creepy. En ik zal er niet heen gaan als dat niet hoeft lol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |