Holtenbronxquote:Op maandag 27 februari 2006 22:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je moet je idd niet naar benden kijken... het beste is gewoon een beetje stoer terug doen en vriendjes maken.
1x in holtebroek in zwolle uit mijn auto getrokken ... kon nog net snel genoeg ingrijpen.
(was op weg naar een feestje en had een liter fles bacardi bij me)
charlois is ook niet alles....quote:Op maandag 27 februari 2006 22:10 schreef dvdfreak het volgende:
Rotterdam -Noord
Rotterdam-Zuid
Spangen
Crooswijk
En Pastors blijft maar claimen van het goed gaat met Rotterdam
De Bijlmer is de laatste jaren aardig onder controle.quote:
Almere Havenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:02 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Heb er zelf gewoont hoor. Ik de mooie stukken als Almere-Buiten kun je rustig doen wat je wilt, maar in Stedenwijk en Almere-Haven loopt wel aardig wat tuig hoor.
In ieder geval niet vergelijkbaar met wijken zoals ze die in grote Amerikaanse steden hebben, of erger nog, grote Braziliaanse steden. Echte ghetto's hebben we in Nederland al helemaal niet, dus we mogen niet eens klagen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:28 schreef TC03 het volgende:
In Nederland zijn geen gevaarlijke gebieden.![]()
De Nederlandse politie is dan ook een korps vol met watjes, die allleen maar goed zijn in het uitschrijven van bekeuringen. De enige manier om problemen in Kanalen eiland te krijgen is keihard gaan lopen roepen dat alle Marokkanen kut zijn, maar dat geld niet alleen voor kanalen eiland vrees ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kanaleneiland wint het denk ik wel, volgens mij de enige nederlandse wijk waarvan de politie ooit gezegd heeft dat ze na acht uur s'avonds je veiligheid op straat niet meer kunnen garanderen![]()
Ik zelf woon in Zuilen (Utrecht) en voel me wel veilig daar. Dit komt omdat ik in het noorden van Zuilen woon. Ga je meer de Maarssen kant op (Norbruislaan/Oud-Zuilen) dan kom je wel in het tuig gedeelte terecht (groepjes hangjongeren voornamelijk allochtonen). Overvecht valt op zich wel mee een maat van me heeft er 4 jaar gewoond en er is nog nooit iets crimineels gebeurt. Kanaleneiland valt de laatste jaren ook wel mee. Zo`n 7 á 8 jaar geleden toen was Kanaleneiland erg. Grote groepen allochtone jongeren en dan kan ik me voorstellen dat je als politie de kuierlatten neemt als je met z`n tweeën tegen zo`n groep staat.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:11 schreef Hathor het volgende:
De Nederlandse politie is dan ook een korps vol met watjes, die allleen maar goed zijn in het uitschrijven van bekeuringen. De enige manier om problemen in Kanalen eiland te krijgen is keihard gaan lopen roepen dat alle Marokkanen kut zijn, maar dat geld niet alleen voor kanalen eiland vrees ik.Voor de rest begint de wijk snel te vervallen, maar is het er alles behalve gevaarlijk. Sterker nog, ik vind het maar een dooie buurt, er is geen reet te beleven daar.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:08 schreef Canisfire het volgende:
De Rivierenwijk in Deventer.
dat is inderdaad een 'wat minder' gedeelte van het stadsdeelquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:03 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat Overtoomseveld (dan vooral Noord) toch echt het minst prettige gebiedje momenteel van Amsterdam is.
Ik zit zelf in in Overvecht sinds een jaar of twee, en hier staan ook op elke hoek groepjes jongeren, maar daar heb je totaal geen last van, ze doen geen vlieg kwaad. Ik kan zoiets dan ook geen bedreigende situatie vinden, laat staan dat het een gevaarlijke buurt zou zijn. En datzelfde geldt eigenlijk ook voor Kanalen eiland. Zuilen kom ik niet zoveel, dus daar kan ik niet veel over zeggen, behalve dat ik weet dat die hele wijk grondig gerenoveerd word momenteel, en dat ze probleemgevallen willen aanpakken daar, die zullen dan waarschijnlijk wel in dat nieuwe project terechtkomen wat ze nu aan het bouwen zijn, de Leidsche Rijn. Het is nog niet eens klaar, maar er word nu al geroepen dat dat binnen een paar jaar DE achterbuurt van Utrecht zal zijn.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:55 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Ik zelf woon in Zuilen (Utrecht) en voel me wel veilig daar. Dit komt omdat ik in het noorden van Zuilen woon. Ga je meer de Maarssen kant op (Norbruislaan/Oud-Zuilen) dan kom je wel in het tuig gedeelte terecht (groepjes hangjongeren voornamelijk allochtonen). Overvecht valt op zich wel mee een maat van me heeft er 4 jaar gewoond en er is nog nooit iets crimineels gebeurt. Kanaleneiland valt de laatste jaren ook wel mee. Zo`n 7 á 8 jaar geleden toen was Kanaleneiland erg. Grote groepen allochtone jongeren en dan kan ik me voorstellen dat je als politie de kuierlatten neemt als je met z`n tweeën tegen zo`n groep staat.
Wijken die verder in Utrecht niet helemaal koosjer zijn:
- ondiep
- sterrenwijk.
Wat De Rivierenwijk wonnen allemaal van die onprettige kleine en grote criminelen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..].
Zelf vond ik een stukje Den Haag minder relaxed. Ik heb geen idee hoe het precies heette, maar het was in de buurt van de schilderswijk, een soort van park/speelplaats met een hek er omheen. Redelijk groot en lag geloof ik tussen de huizen. Zag er onguur uit, maar levensgevaarlijk, nee.
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 mei 2006 14:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is inderdaad een 'wat minder' gedeelte van het stadsdeel
niet dat ik het nou gelijk levensgevaarlijk vind trouwens, maar ik zou er niet opzichtig met m'n nieuwe telefoon gaan lopen bellen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |