abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:40:59 #151
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_37957520
Westervoort-zuid, je moet er tussen 14.00-18.00 niet komen!
pi_37957678
Kop op jongens..
We hebben het hier over gevaarlijke gebieden (dwz, waar echt wat kan gebeuren), niet over een bushalte in een dorpje waar de plaatselijke hangjeugd "eikel" naar een willekeurige voorbijganger roept.

Westervoort Zuid..
Hooogezand..
pi_37957818
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:45 schreef kevin85 het volgende:
Kop op jongens..
We hebben het hier over gevaarlijke gebieden (dwz, waar echt wat kan gebeuren), niet over een bushalte in een dorpje waar de plaatselijke hangjeugd "eikel" naar een willekeurige voorbijganger roept.

Westervoort Zuid..
Hooogezand..
Dan daag ik elke westerling eens uit om op zaterdagavond eens een bezoekje te brengen aan de 'gazastrook' in Assen. Als je dan extra lef hebt laat je via je accent horen dat je uit het westen komt.

edit: of het nog steeds zo heel slecht is weet ik niet zeker, maar ga er maar vanuit van wel.
  donderdag 18 mei 2006 @ 17:56:22 #154
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_37958000
quote:
Kop op jongens..

Westervoort Zuid..
Hooogezand..
He-he, niet fokken met Westervoort! Wij kennen hier een samenscholingsverbod!
pi_37958084
Dat Den Haag Hollands Spoor er nog niet tussen staat.... Daar wordt je nou echt niet vrolijk van!!!!
pi_37958140
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:50 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Dan daag ik elke westerling eens uit om op zaterdagavond eens een bezoekje te brengen aan de 'gazastrook' in Assen. Als je dan extra lef hebt laat je via je accent horen dat je uit het westen komt.

edit: of het nog steeds zo heel slecht is weet ik niet zeker, maar ga er maar vanuit van wel.
Oeh..
Nou, ik weet niet of ik dat wel aandurf..
Zet ik een plat Amsterdams accent op.

Het zal allemaal wel schikken..
pi_37958166
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:03 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Oeh..
Nou, ik weet niet of ik dat wel aandurf..
Zet ik een plat Amsterdams accent op.

Het zal allemaal wel schikken..
Nou, ik stel voor dat je het dan eens probeert
pi_37958174
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:56 schreef WebForce het volgende:

[..]

He-he, niet fokken met Westervoort! Wij kennen hier een samenscholingsverbod!
Wij kennen een noodgebied.
Daar mag zo'n beetje niets..
pi_37958232
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:03 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Nou, ik stel voor dat je het dan eens probeert
Naah..
Ik werk momenteel in het wallengebiedje alszijnde politieagent, Aan het eind van het jaar ga ik 2 jaar de Bijlmer in.
Dat is spannend genoeg denk ik, heb ik Assen-city niet bij nodig
pi_37958400
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:06 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Naah..
Ik werk momenteel in het wallengebiedje alszijnde politieagent, Aan het eind van het jaar ga ik 2 jaar de Bijlmer in.
Dat is spannend genoeg denk ik, heb ik Assen-city niet bij nodig
Nou, dan kun je toch even een korte stage lopen? Let wel, het gaat alleen om het weekend, doordeweeks is het daar rustig. Als je dat aankan, dan is de bijlmer een eitje
  donderdag 18 mei 2006 @ 18:30:53 #161
149249 LittleIcequeen
It`s cold as ice
pi_37958910
quote:
Kop op jongens..

Westervoort Zuid..
Hooogezand..
De straten die ik net noemde zijn echt wel gevaarlijk.

In de J. Leijsterstraat staat een flat waarvan in 1 portiek waarin 6 woningen zitten maar 1 man woond.

Er mag zelfs niemand bij in omdat deze man TE gevaarlijk is. Op dit moment hebben ze 2 flats gesloopt in de P.Potter en F. Bolstraat maar daar bouwen ze weer 2 nieuwe flats, dan keren de meeste ex-bewoners terug. Allemaal criminelen, daarvoor zijn de nieuwe woningen eigenlijk ook bedoeld. Er komt een politie en ggz post onderin de flat voor als er calamiteiten zijn dat politie en ggz 24u per dag aanwezig zijn.
pi_37960017
Wat jij wilt..
Ik geloof er eerlijk gezegd niet zo in..
Dat soort dorpse tafereetljes (de boze crimineel van de buurt) zijn nou niet echt schokkend.
Althans, dat vind ik.
Maargoed.. ik ben misschien ook wat erger gewend dan de gemiddelde Nederlander qua criminaliteit.
pi_37960070
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:13 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Nou, dan kun je toch even een korte stage lopen? Let wel, het gaat alleen om het weekend, doordeweeks is het daar rustig. Als je dat aankan, dan is de bijlmer een eitje

Nee.. het trekt mij totaal niet.
Voor wat uitgaansgeweld ga ik wel naar het Rebmrandsplein ofzo, daar is het ook elke week weer raak.
pi_37961604
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 19:11 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Nee.. het trekt mij totaal niet.
Voor wat uitgaansgeweld ga ik wel naar het Rebmrandsplein ofzo, daar is het ook elke week weer raak.
pfff, Rembrandtplein, dat is voor mietjes.
pi_37961822
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 19:51 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

pfff, Rembrandtplein, dat is voor mietjes.
Ok.
  donderdag 18 mei 2006 @ 19:59:00 #166
85967 Miss_kausalaya
cogito ergo sum
pi_37961926
paddepoel ...zuid in Groningen, daar woont gewoon echt tuig
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
  donderdag 18 mei 2006 @ 20:03:51 #167
85967 Miss_kausalaya
cogito ergo sum
pi_37962077
maar heb er geen last van ofzo
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
pi_37962507
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 18:06 schreef kevin85 het volgende:

alszijnde politieagent
Geen wonder dat je zo stoer doet, je bent zo'n ranzige blauwbaviaan.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_37962672
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:15 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Geen wonder dat je zo stoer doet, je bent zo'n ranzige blauwbaviaan.

Makkelijk heh..
Achter je pc..
pi_37965058
De wijk waar deze beste man woont is gevaarlijk.

http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
pi_37965272
Rotterdam is niet onveilig,woon zelf in Centrum en heb nergen last van.

Op Zuid en in Noord kom ik ook regelmatig,evenals Spangen en Katendrecht.
Je moet gewoon normaal doen en je niet onzeker opstellen,anders heb je kans op problemen is sommige stukken.

Maar levensgevaarlijk wil ik het niet noemen.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  donderdag 18 mei 2006 @ 21:44:05 #172
117098 Hathor
Effe niet
pi_37966285
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:50 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Is dat die bierbuikenstraat die toen op TV was in die reeks van achterbuurten op SBS ? Want ik vond dat eigenlijk wel grappige typetjes.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_37966560
Ergens debiel dat dit anno 2006 nog voorkomt, van die agressieve dirty holebeerpeeps die anderen in elkaar meppen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_37967532
Lansingh-zuid te Krimpen aan den Ijssel! Het is er zo gevaarlijk, dat je zommaar omvergelazen kan worden.

Lees: Er gebeurt hier helemaal niks, het enigste gevaar is de harde wind soms omdat er een groot stuk open staat.
Ich bin der Führer.
pi_37967905
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:44 schreef Hathor het volgende:

[..]

Is dat die bierbuikenstraat die toen op TV was in die reeks van achterbuurten op SBS ? Want ik vond dat eigenlijk wel grappige typetjes.
Nee, dat was in het blauwe dorp. Ook niet fris, maar vergelijkbaar met elke volksbuurt in NL. De gazastrook is de bijnaam van de Rolderstraat waar wat uitgaansgelegenheden zitten. De naam is hieraan gegeven door uitsmijters geloof ik, niemand wil daar werken.
pi_37967977
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 21:48 schreef zhe-devilll het volgende:
Ergens debiel dat dit anno 2006 nog voorkomt, van die agressieve dirty holebeerpeeps die anderen in elkaar meppen
Oh vooruitgang is in jouw ogen met zijn allen rond een kampvuur liedjes zingen? Je hebt het over de mensheid, trouble is inherent.
pi_37969309
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 22:06 schreef Xenwolfie het volgende:
Lansingh-zuid te Krimpen aan den Ijssel! Het is er zo gevaarlijk, dat je zommaar omvergelazen kan worden.

Lees: Er gebeurt hier helemaal niks, het enigste gevaar is de harde wind soms omdat er een groot stuk open staat.
Daar heeft mijn tante gewoond.
pi_37969561
rotterdamn centraal vanaf 23.00 vind ik toch wel creepy. En ik zal er niet heen gaan als dat niet hoeft lol. En voor de rest is heel friesland leuvensgevaarlijk
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_37970982
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 22:38 schreef sitting_elfling het volgende:
rotterdamn centraal vanaf 23.00 vind ik toch wel creepy. En ik zal er niet heen gaan als dat niet hoeft lol. En voor de rest is heel friesland leuvensgevaarlijk
Sterft er van de politie,op centraal zelf.

Dat je de provenierswijk niet in durft als je zelf niet uit Rotterdam komt kan ik me voorstellen,maar gevaarlijk is het niet.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_37971668
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 23:02 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Sterft er van de politie,op centraal zelf.

Dat je de provenierswijk niet in durft als je zelf niet uit Rotterdam komt kan ik me voorstellen,maar gevaarlijk is het niet.
ik heb het zoiezo niet zo op de juten. En ongure straatjes inlopen in mn uppie doe ik dan ook niet : )zeker niet in rotterdam. Dit gevoel heb ik btw in amsterdam veel minder
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')