Dan daag ik elke westerling eens uit om op zaterdagavond eens een bezoekje te brengen aan de 'gazastrook' in Assen. Als je dan extra lef hebt laat je via je accent horen dat je uit het westen komt.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:45 schreef kevin85 het volgende:
Kop op jongens..
We hebben het hier over gevaarlijke gebieden (dwz, waar echt wat kan gebeuren), niet over een bushalte in een dorpje waar de plaatselijke hangjeugd "eikel" naar een willekeurige voorbijganger roept.![]()
Westervoort Zuid..
Hooogezand..
![]()
![]()
He-he, niet fokken met Westervoort! Wij kennen hier een samenscholingsverbod!quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:45 schreef kevin85 het volgende:
Kop op jongens..
We hebben het hier over gevaarlijke gebieden (dwz, waar echt wat kan gebeuren), niet over een bushalte in een dorpje waar de plaatselijke hangjeugd "eikel" naar een willekeurige voorbijganger roept.![]()
Westervoort Zuid..
Hooogezand..
![]()
![]()
Oeh..quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:50 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dan daag ik elke westerling eens uit om op zaterdagavond eens een bezoekje te brengen aan de 'gazastrook' in Assen. Als je dan extra lef hebt laat je via je accent horen dat je uit het westen komt.![]()
edit: of het nog steeds zo heel slecht is weet ik niet zeker, maar ga er maar vanuit van wel.
Nou, ik stel voor dat je het dan eens probeertquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:03 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Oeh..
Nou, ik weet niet of ik dat wel aandurf..![]()
Zet ik een plat Amsterdams accent op.
Het zal allemaal wel schikken..
Wij kennen een noodgebied.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:56 schreef WebForce het volgende:
[..]
He-he, niet fokken met Westervoort! Wij kennen hier een samenscholingsverbod!
Naah..quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:03 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nou, ik stel voor dat je het dan eens probeert![]()
Nou, dan kun je toch even een korte stage lopen? Let wel, het gaat alleen om het weekend, doordeweeks is het daar rustig. Als je dat aankan, dan is de bijlmer een eitjequote:Op donderdag 18 mei 2006 18:06 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Naah..
Ik werk momenteel in het wallengebiedje alszijnde politieagent, Aan het eind van het jaar ga ik 2 jaar de Bijlmer in.
Dat is spannend genoeg denk ik, heb ik Assen-city niet bij nodig![]()
De straten die ik net noemde zijn echt wel gevaarlijk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:45 schreef kevin85 het volgende:
Kop op jongens..
Westervoort Zuid..
Hooogezand..
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:13 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nou, dan kun je toch even een korte stage lopen? Let wel, het gaat alleen om het weekend, doordeweeks is het daar rustig. Als je dat aankan, dan is de bijlmer een eitje
pfff, Rembrandtplein, dat is voor mietjes.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:11 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Nee.. het trekt mij totaal niet.
Voor wat uitgaansgeweld ga ik wel naar het Rebmrandsplein ofzo, daar is het ook elke week weer raak.
Ok.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:51 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
pfff, Rembrandtplein, dat is voor mietjes.![]()
Geen wonder dat je zo stoer doet, je bent zo'n ranzige blauwbaviaan.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Geen wonder dat je zo stoer doet, je bent zo'n ranzige blauwbaviaan.![]()
![]()
Is dat die bierbuikenstraat die toen op TV was in die reeks van achterbuurten op SBS ? Want ik vond dat eigenlijk wel grappige typetjes.quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:50 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dan daag ik elke westerling eens uit om op zaterdagavond eens een bezoekje te brengen aan de 'gazastrook' in Assen. Als je dan extra lef hebt laat je via je accent horen dat je uit het westen komt.![]()
edit: of het nog steeds zo heel slecht is weet ik niet zeker, maar ga er maar vanuit van wel.
Nee, dat was in het blauwe dorp. Ook niet fris, maar vergelijkbaar met elke volksbuurt in NL. De gazastrook is de bijnaam van de Rolderstraat waar wat uitgaansgelegenheden zitten. De naam is hieraan gegeven door uitsmijters geloof ik, niemand wil daar werken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is dat die bierbuikenstraat die toen op TV was in die reeks van achterbuurten op SBS ? Want ik vond dat eigenlijk wel grappige typetjes.![]()
Oh vooruitgang is in jouw ogen met zijn allen rond een kampvuur liedjes zingen? Je hebt het over de mensheid, trouble is inherent.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:48 schreef zhe-devilll het volgende:
Ergens debiel dat dit anno 2006 nog voorkomt, van die agressieve dirty holebeerpeeps die anderen in elkaar meppen![]()
Daar heeft mijn tante gewoond.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:06 schreef Xenwolfie het volgende:
Lansingh-zuid te Krimpen aan den Ijssel! Het is er zo gevaarlijk, dat je zommaar omvergelazen kan worden.
Lees: Er gebeurt hier helemaal niks, het enigste gevaar is de harde wind soms omdat er een groot stuk open staat.
Sterft er van de politie,op centraal zelf.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:38 schreef sitting_elfling het volgende:
rotterdamn centraal vanaf 23.00 vind ik toch wel creepy. En ik zal er niet heen gaan als dat niet hoeft lol. En voor de rest is heel friesland leuvensgevaarlijk
ik heb het zoiezo niet zo op de juten. En ongure straatjes inlopen in mn uppie doe ik dan ook niet : )zeker niet in rotterdam. Dit gevoel heb ik btw in amsterdam veel minderquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:02 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Sterft er van de politie,op centraal zelf.
Dat je de provenierswijk niet in durft als je zelf niet uit Rotterdam komt kan ik me voorstellen,maar gevaarlijk is het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |