Jog jij ook?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:19 schreef BrauN het volgende:
Ja SCH, achter een computer zitten is natuurlijk veel stoerder.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:19 schreef BrauN het volgende:
Dank jequote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:26 schreef cultheld het volgende:
Ik heb respect voor joggers/hardlopers. Bijna niemand kan dat vol houden.
Ik ook, en als ik dan een jogger zie lopen ga ik er altijd héél langzaam naast rijdenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:23 schreef Repeat het volgende:
Ik rij op zaterdagochtend altijd met mn raampje open rond. Vind ik al ver gaan al zeg ik het zelf.
Optimistquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:37 schreef BrauN het volgende:
Ik gok dat Dhr. SCH in een rolstoel zit en verlamd is vanaf z'n middel.
Dat heeft Fons nooit verteldquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:40 schreef golfer het volgende:
Ik jok wat af de laatste tijd.
En dat park waarin SCH jogged is gesloten voor alochtonen, dus daar jokt hij veilig.
Die heeft nooit zijn Spooren daar in dat park nagelaten, toch?quote:
seth gaaikema alarm!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heeft nooit zijn Spooren daar in dat park nagelaten, toch?
Met hun groene pakjesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:43 schreef phunkk het volgende:
In GTA kon je een stuk of 10 van die joggers in 1 rits platrijden
Als ze niet joggen ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:44 schreef XiChico het volgende:
Ohja, als vrouwen joggen krijgen ze hangtieten.
Niet allemaalquote:
quote:
Je bent vast nog niet rijp voor een tena-lady, dus zo'n prestatie is dat dan nietquote:
spieren kun je altijd trainenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bent vast nog niet rijp voor een tena-lady, dus zo'n prestatie is dat dan niet
Op zo'n moment zou ik alleen maar meer blij zijn dat ik lekker warm en comfortabel in mijn auto zitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:42 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat altijd zo lachen is, is dat ze bij de stoplichten,
-waar al die autovoorbijgangers hen duidelijk kunnen zien natuurlijk -
![]()
ze warmings ups gaan doen enzo
Benen strekken, armenzwaai in de lucht, pijnlijk vertrokken gezichten, zo van kijk mij eens heftig gesport hebben![]()
Op zich is het grappig dat iemand dat zegt die ook achter een computer zit.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:19 schreef BrauN het volgende:
Open er een topic over!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:57 schreef NoBody122 het volgende:
Als mensen te dik zijn worden er klaagtopics geopend op Fok!, als mensen gaan sporten worden er klaagtopics geopend op Fok!...
Wat wil men hier nou eigenlijk
Dit is een veredeld "ik ben een jogger" topic.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:57 schreef NoBody122 het volgende:
Als mensen te dik zijn worden er klaagtopics geopend op Fok!, als mensen gaan sporten worden er klaagtopics geopend op Fok!...
Wat wil men hier nou eigenlijk
Lol de buurman van mij doet ook altijd zoiets. Gaat altijd heel fanatiek een warming up doen voor het huis en dan vrolijk jogt hij dan weg.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:42 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat altijd zo lachen is, is dat ze bij de stoplichten,
-waar al die autovoorbijgangers hen duidelijk kunnen zien natuurlijk -
![]()
ze warmings ups gaan doen enzo
Benen strekken, armenzwaai in de lucht, pijnlijk vertrokken gezichten, zo van kijk mij eens heftig gesport hebben![]()
Dat is de vervanger van "huilie"quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:42 schreef Pladeao het volgende:
Waarom is er in ieder topic altijd minimaal 1 gast die zegt: "dit is een verkapt ******** topic"
Vraag ik me al een tijdje af..
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:42 schreef Pladeao het volgende:
Beetje vent jogged ook niet. Die rent gewoon een paar kilometer alsof ie net iets heeft gestolen van een groepje marrokanen.
Ohja, dat topicquote:
Wat zal er zijn gebeurd?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:14 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ohja, dat topic
Ik weet nog steeds niet hoe het met hem en zn relatie is afgelopen
..of 2 tegelijk!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:42 schreef Dagonet het volgende:
Als ze me voorbij rennen met een air van superioriteit haal ik hen weer in en ga dan even verderop nonchalant een sigaret opsteken.
V6?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:42 schreef Dagonet het volgende:
Als ze me voorbij rennen met een air van superioriteit haal ik hen weer in en ga dan even verderop nonchalant een sigaret opsteken.
Jij volgt iemand die jogt?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:40 schreef TheThirdMark het volgende:
Ben hem eens gevolgd met de fiets, hij heeft gewoon 10km gelopen. Wat natuurlijk ook gezond is, maar dit was echt lijp![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 06:35 schreef Clourhide het volgende:
Joggen is kansloos.
Twee maal sex per dag of tien maal de trap op en af, dat verbruikt nog meer calorieën dan een half uur aan wandeltempo doen alsof je aan het hardlopen bent.
En de politie heeft je nog steeds niet te pakken?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:36 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ren ook iedere avond.... 3 kilometer heen, 3 kilometer terug op een donker fietspad langs de maas
Beter dan jezelf scheel betalen en dagelijks tussen de patsende sjappies/anabolen freaks hangenquote:
Ik heb toch geld zatquote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:40 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Beter dan jezelf scheel betalen en dagelijks tussen de patsende sjappies/anabolen freaks hangen
Tot over tien seconden.quote:
Dat jij nu zo onsportief bent kunnen we ook niet helpenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:07 schreef SCH het volgende:
Hier in het park lopen ze 's ochtends bijna in de file. In van die neo-hippe pakjes of 's avonds met reflectoren op hun billen.
Is dat nou ergens goed voor, dat geloop? Laat ze gaan schaatsen of skieen, dan winnen we er tenminste nog een medaille mee.
Maar het kutte is dat ze je zo aankijke van: kijk mij eens lopen en jij loopt niet. Het ergste vind ik die groepjes op zaterdagochtend. Welke nageboorte gaat er nou vroeg zijn bed uit om in een groepje te gaan hardlopen.Je gaat toch ook niet in een groepje ontbijten?
respect, maar is het wel goed om dat elke dag te doen? kun je niet beter wat afwisselen en dan wat langer lopen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 04:36 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ren ook iedere avond.... 3 kilometer heen, 3 kilometer terug op een donker fietspad langs de maas, heerlijk.... kost niks, lekker iedere dag een half uurtje sporten.
Waarom is dat triester als dat een ander het doet?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:24 schreef dronkeykong het volgende:
Hier heb je van die moslima's die in een groepje wandelen met hoofddoek en joggingbroek aan![]()
Dat is pas triest...
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:48 schreef Soul79 het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde types, drie in totaal:
- te dikke mannen en vrouwen die van hun huisarts meer moeten sporten. Die vrouwen dragen meestal zo'n legging waarin hun figuur zo mooi uitkomt![]()
- van die Dolf Jansen-achtige strijkplanken, leeftijd 35-45 die te stijf en onhandig zijn om een behendigheidssport te doen en daarom maar gaan hardlopen. In de zomer dragen die van die ultrakorte broekjes waaruit hun benen als twee lange harige melkflessen steken![]()
- krasse knarren van boven de 70 die zich zo jong proberen te houden. Dat zijn nog de sympathieksten.
Omdat ze niet joggen hardlopen oid...ze lullen elkaar de oren van hun kop. Ga dan gewoon zitten op een bankje of ga lekker met ze allen achter het aanrecht staan...of zoek werk. Nu lopen ze met ze 5-en naast elkaar, het lijken net pengiuns die naar het noorden trekkenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:58 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Waarom is dat triester als dat een ander het doet?![]()
Maak maar een filmpje of een paar foto's..quote:Op zondag 26 februari 2006 10:53 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Omdat ze niet joggen hardlopen oid...ze lullen elkaar de oren van hun kop. Ga dan gewoon zitten op een bankje of ga lekker met ze allen achter het aanrecht staan...of zoek werk. Nu lopen ze met ze 5-en naast elkaar, het lijken net pengiuns die naar het noorden trekken![]()
Maar dat zal je pas begrijpen als je het ziet
quote:Op zondag 26 februari 2006 10:53 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
het lijken net pengiuns die naar het noorden trekken![]()
Die nordic walkers lopen in groepen naast elkaar te keuvelen over de hele breedte van het fietspad. Op een normaal fietspad van A naar B. Ernaast ligt een voetpad maar dan moeten ze in ganzenmars achter elkaar walken en dan kunnen ze niet kletsen. Dus elke fietser mag afremmen voor die idioten. De volgende keer rijd ik ze gewoon omver.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:15 schreef Maisnon het volgende:Ben maar gewoon blij dat het geen nordic walkers zijn, of dat het allemaal van die joggers zijn die nog langzamer gaan dan ik loop.
Joggen een soort snelwandelen??quote:Op zondag 26 februari 2006 20:40 schreef ForzaRob het volgende:
Joggen is toch in zo'n heel triest tempo, een soort snelwandelen? De naam joggen is natuurlijk ontstaan in USA toen die dikke 40 plussers van hun huisarts moeten gaan sporten. Ze besloten toen maar te gaan hardlopen, maar ja 'hard' lopen lukt niet met een olifantenhol dus noemde ze het joggen.
Je kan net zo goed gaan winkelen in Amsterdam dan loop je je ook de pleuris en vaak in het zelfde tempo.
Ga joggen, vetklep.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:07 schreef SCH het volgende:
Hier in het park lopen ze 's ochtends bijna in de file. In van die neo-hippe pakjes of 's avonds met reflectoren op hun billen.
Is dat nou ergens goed voor, dat geloop? Laat ze gaan schaatsen of skieen, dan winnen we er tenminste nog een medaille mee.
Maar het kutte is dat ze je zo aankijke van: kijk mij eens lopen en jij loopt niet. Het ergste vind ik die groepjes op zaterdagochtend. Welke nageboorte gaat er nou vroeg zijn bed uit om in een groepje te gaan hardlopen.Je gaat toch ook niet in een groepje ontbijten?
wehehe ik loop 3x per week 7.5 km hardquote:Op maandag 27 februari 2006 16:49 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Joggen een soort snelwandelen??![]()
Tis gewoon rennen hoor.
Ook leuk dat de mensen die het meeste kankeren zelf nog geen 5 minuten kunnen rennen
Respect!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:17 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
wehehe ik loop 3x per week 7.5 km hard
hard genoeg om die joggers die zo irrittant breed uit lopen onderste boven te lopen. Ik loop ook samen met iemand anders maar als er een tegenligger komt gaan we gewoon achter elkaar lopen, die joggers blijven gewoon met zn 10en een fietspad in beslag nemenquote:
Dan heb je geen last van mijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:25 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
hard genoeg om die joggers die zo irrittant breed uit lopen onderste boven te lopen. Ik loop ook samen met iemand anders maar als er een tegenligger komt gaan we gewoon achter elkaar lopen, die joggers blijven gewoon met zn 10en een fietspad in beslag nemen
prima..nou ..mn buurvrouw heb ook een loopband boven staan (welke idioot doet dat nou) dus ik wordt elke zondagochtend uit mn bed gedreund, als je t op de sportschool doet primaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:50 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dan heb je geen last van mij
Ik ren alleen op een loopband.
Ja ik wil het nu ook gaan uitbreiden naar 10 kilometer, maar wel minimaal 4 keer per week.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:35 schreef pute959 het volgende:
[..]
respect, maar is het wel goed om dat elke dag te doen? kun je niet beter wat afwisselen en dan wat langer lopen?
Nee, sorry.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Op zich is het grappig dat iemand dat zegt die ook achter een computer zit.
Toch?
Je hoeft natuurlijk ook niet alleen maar te sporten omdat je wilt afvallen. Sporten is sowieso tof (soms ook nog sociaal) en je hebt ook wel een gevoel van zelfvoldoening. Ik fitness ook niet alleen omdat ik zou willen afvallen, meer om krachtiger te worden. Tennis doe ik omdat het gewoon leuk is. En wielrennen / hardlopen om eens lekker te zweten en ook omdat het leuk is.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:01 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik sport ook niet zoveel, maar als je gewoon weinig eet dan word je ook niet dik hoor![]()
Nagellak in de ogen van arme beestjes smeren wel hé!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:39 schreef Met-Yvana het volgende:
Ieder zijn meug zeg ik maar. Zweten is niet echt my thing![]()
Ja sporten is heel leuk ik speel hockey, dat is ook gewoon gezellig want dan ben je samen met vrienden en dan hoef je niet te lijnenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:50 schreef Met-Yvana het volgende:
Dat zal mij dus nooit overkomen ! Ik heb mijn hele puberteit me er met lijnen doorgeslagen, dus waarom zou ik het later niet kunnen, trouwens kinderen zijn hinderen!![]()
Idd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 06:18 schreef wonko het volgende:
TS...haal dat dikke bebaarde lijk van je eens achter die rekenmachine vandaan en doe zelf eens wat met jouw lichaam...en dan niet die dingen met anaalpluggen enzo die je altijd doet. Sport...dat bedoel ik willem.
Ach, hoeft ook niet op jou te slaan. Maar goed, in mijn omgeving al meer dan eens over meisjes met anorexia gehoord. Of van die meisjes die echt niets meer eten, en allerlei rare dieeten gaan volgen. Terwijl met een beetje sporten er al zoveel verholpen kan worden. Dat is toch zonde? Mijn stofwisseling is ook niet bepaald snel ofzo, dus moet redelijk oppassen met wat ik eet. Maar train veel en let goed op mn voeding en dat bevalt me toch stukken beter dat mijzelf de gehele dag flauw voelen door extreem weinig eten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:56 schreef Met-Yvana het volgende:
Wat versta jij onder rare dingen?
Sportschool FTW!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:28 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
prima..nou ..mn buurvrouw heb ook een loopband boven staan (welke idioot doet dat nou) dus ik wordt elke zondagochtend uit mn bed gedreund, als je t op de sportschool doet prima![]()
Mensen die een sport gaan volgen omdat het "hip" isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:56 schreef renz0r het volgende:
Joggen en fitnessen is alweer een half jaar hip
Laat je buurvrouw dit maar eens lezen. waarschijnlijk kun je volgende keer gewoon uitslapen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:28 schreef ForzaRob het volgende:
[..]
prima..nou ..mn buurvrouw heb ook een loopband boven staan (welke idioot doet dat nou) dus ik wordt elke zondagochtend uit mn bed gedreund, als je t op de sportschool doet prima![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |