quote:The study suggested as a woman runs a mile (1.6km), her breasts bounced 135m.
quote:But it also led to a more permanent stretching of the Cooper's ligament which leads to irreversible breast sag.
Het is maar dat je het weetquote:They claim that wearing an ordinary T-shirt bra reduced bounce by 38%, but wearing a sports bra by the firm Shock Absorber - which sponsored the research - reduced bounce by 78%.
Iemand daten met een hekel aan joggen, opgelost, slotje.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:54 schreef mOBSCENE het volgende:
Och, tijdens het joggen zelf is het vaak wél leuk om te zien
Miljaar wat een bekrombenheid weerquote:Op zondag 15 januari 2006 19:58 schreef HostiMeister het volgende:
Rennen voor je lol... wat ben je dan sowieso voor een mongool?
De meeste schaatsters hebben helemaal geen borsten, en bovenbenen als silo's. Veel beter idd...quote:
Op de bank hangen en zuipen voor je lol... da's pas goed voor je lichaamquote:Op zondag 15 januari 2006 19:58 schreef HostiMeister het volgende:
Rennen voor je lol... wat ben je dan sowieso voor een mongool?
Daar heb je dus een sportbh voor...quote:Op zondag 15 januari 2006 21:51 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Ik snap ook niet dat bij vrouwen hun borsten niet in de weg zitten als ze gaan hardlopen, het lijkt me knap oncomfortabel dat die dingen de hele tijd heen en weer bungelen en zwiepen.
En toch zie ik regelmatig vrouwen joggen van wie hun borsten alle kanten op bungelen.quote:
Alleen gaat het dan een beetje sneller.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Overigens maakt 't weinig uit, na je twintigste beginnen ze toch uit te zakken
Yeahquote:Op zondag 15 januari 2006 21:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Op de bank hangen en zuipen voor je lol... da's pas goed voor je lichaam![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |