abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53193686
Die mensen komen rechtstreeks uit het stenen tijdperk.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_53193787
Net op het moment dat je denkt dat de cartoonrellen voorlopig gesust zijn, komen die baardapen weer uit hun hol...
Ik zou toch denken dat de Ramadan nu juist een periode van bezinning, rust en naastenliefde zou moeten zijn, maar daar denkt AQ blijkbaar heel anders over.
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_53194165
grappig dat hun achterlijke regeltjes, waaronder dus het niet mogen afbeelden van die vermaledijde warlord, ook voor ons gelden blijkbaar , maar dat andersom, los vd wettelijke regeltjes, althans in dit en andere westerse landen, niet geldt, want oh wee oh wee als je hen iets 'opdringt' , al zijn het maar fatsoensregels als hun hand schudden.

wat is dat toch?
oh ja, achterlijkheid.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 15 september 2007 @ 14:55:27 #254
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_53196819
Weet je wat ik achterlijk vind:

- Partnerruil
- Huismannen in plaats van huisvrouwen, de man zit lekker lui thuis romig te wezen en houdt zich in leven met de chartale middelen van zijn vrouw.
- Euthenasie
- (soft)drugsbeleid
- Etc.
- Geaardheden

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 15 september 2007 @ 16:04:15 #255
3542 Gia
User under construction
pi_53198220
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:55 schreef BansheeBoy het volgende:

- Partnerruil
- Huismannen in plaats van huisvrouwen, de man zit lekker lui thuis romig te wezen en houdt zich in leven met de chartale middelen van zijn vrouw.
- Euthenasie
- (soft)drugsbeleid
- Etc.
- Geaardheden

²
En weet je wat nou zo fijn is? Dat jij dat gewoon mag vinden, zonder hiervoor in elkaar gemept te worden. Jij mag homofilie verafschuwen, je mag partnerruil vunzig vinden, je mag absoluut tegen euthanasie zijn, enz..... heeft allemaal geen consequenties.

En wij mogen grappige tekeningetjes maken van jullie profeet. En dat mag dan ook geen consequenties hebben.

Zo werkt dat in het Westen, wen er aan of donder op.
pi_53198294
quote:

- Partnerruil
- Euthenasie
- (soft)drugsbeleid
- Etc.
- Geaardheden

²
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:04 schreef Gia het volgende:
.

Zo werkt dat in het Westen, wen er aan of donder op.
pi_53198958
quote:

- Partnerruil
- Euthenasie
- (soft)drugsbeleid
- Etc.
- Geaardheden

²
ter kennisgeving aangenomen. En nu?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_53199090
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:08 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

[..]
ik zou zeggen wen er dan maar niet aan en donder lekker op, de hele shitezooi die er zo over denkt.

het is toch te gek voor woorden, geen handen willen schudden en eisen dat wij daar respect voor hebben en onze hand dus niet uitsteken, want wij moeten onze normen en waarden niet opdringen aan hen, maar vervolgens wel eigen normen aan ons opdringen en gaan jankzakken over plaatjes van een of andere dooie profeet, eisen dat wij die niet plaatsen.

het is onze profeet niet, respect hebben voor andermans opvattingen is een geste geen verplichting, dus om maar een groot man te quoten :

En dan zeggen ze tegen mij, nee dat zijn de religies van die mensen dat zijn de tradities van die mensen, dat is de manier van leven voor die mensen , dat is de cultuur van die mensen
daar moet je respect voor hebben.

HEB IK GEEN RESPECT VOOR, VIND HET SUKKELS!! Sorry! !
pi_53199105
quote:

- Partnerruil
- Euthenasie
- (soft)drugsbeleid
- Etc.
- Geaardheden

²
Lekker opzouten naar zandland dan zeikerd, ga daar maar een poosje lopen mierenneuken.
pi_53199380
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:43 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

ter kennisgeving aangenomen. En nu?
Fatwa
pi_53199432
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:50 schreef milagro het volgende:

[..]

ik zou zeggen wen er dan maar niet aan en donder lekker op, de hele shitezooi die er zo over denkt.

het is toch te gek voor woorden, geen handen willen schudden en eisen dat wij daar respect voor hebben en onze hand dus niet uitsteken, want wij moeten onze normen en waarden niet opdringen aan hen, maar vervolgens wel eigen normen aan ons opdringen en gaan jankzakken over plaatjes van een of andere dooie profeet, eisen dat wij die niet plaatsen.

het is onze profeet niet, respect hebben voor andermans opvattingen is een geste geen verplichting, dus om maar een groot man te quoten :

En dan zeggen ze tegen mij, nee dat zijn de religies van die mensen dat zijn de tradities van die mensen, dat is de manier van leven voor die mensen , dat is de cultuur van die mensen
daar moet je respect voor hebben.

HEB IK GEEN RESPECT VOOR, VIND HET SUKKELS!! Sorry! !
Sukkels is nog zacht uitgedrukt.
pi_53199926
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:08 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Sukkels is nog zacht uitgedrukt.
ja, maar ik moet wel goed quoten, hè
pi_53200125
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 17:33 schreef milagro het volgende:

[..]

ja, maar ik moet wel goed quoten, hè
Ik vermoedde al zoiets.
pi_53201230
er moeten ook flink wat Turkse koppen rollen, want onderstaan schilderij hangt ergens in Istanbul

drie maal raden wie dat is
hint : zijn vader is niet God, en hij had geen 40 rovers voor zich werken..... oh wacht, toch wel, maar die is het niet, hè!!
pi_53201494
laat me raden alkaida weer aan het trollen met onze vrijheden. laat ze dan ophoepelen uit europa.
Ich bin auch ein Turk und gehe raus, aba nich heus. bosver ananizin azina sicim orospi cocuklari :) sweat sweat :)
  zaterdag 15 september 2007 @ 18:52:17 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53201562
TVP.
Rellen .
Extremistische moslims .
Niet meer actief op Fok!
pi_53201588
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:35 schreef milagro het volgende:
er moeten ook flink wat Turkse koppen rollen, want onderstaan schilderij hangt ergens in Istanbul

[afbeelding]

hint : zijn vader is niet God, en hij had geen 40 rovers voor zich werken..... oh wacht, toch wel, maar die is het niet, hè!!
dat is tijdens de Grote Deense Cartoonoorlogen ook al gezegd, en geen moslim die er een zinnig woord over wist te zeggen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_53201617
quote:

- Partnerruil
- Euthenasie
- (soft)drugsbeleid
- Etc.
- Geaardheden

²
is toch lekker partnerruil. moeten mensen toch zelf weten waar ze hun snikkel in stoppen en wat ze in hun kutjes willen ontvangen. misschien moet je dat ook maar eens doen. laat je je vrouw lekker neuken door een paar rubberfreaks met dikke lullen en laat je je zelf een keer in je anus naain en en wie weet vind je het wel lekker.
Ich bin auch ein Turk und gehe raus, aba nich heus. bosver ananizin azina sicim orospi cocuklari :) sweat sweat :)
pi_53201700
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:53 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

dat is tijdens de Grote Deense Cartoonoorlogen ook al gezegd, en geen moslim die er een zinnig woord over wist te zeggen.
nee, vrijdenken is lastig, hè, eigen mening, zonder klakkeloze aanname dat vergt oefening, maar ja, als je geloof je dat belet...

gaat er natuurlijk iemand zeggen , jaaaaaa, maar dit is een mooi schilderij.
nou, sorry, ook die mogen niet , hoor volgens de baardmannen en ook veel ietwat gematigder dan dat.

Dat ies verafgoding, magniet , is haram!
Ja zal best, maar daar hebben niet moslims geen moer mee te schaften, wat haram is en wat niet, omdat we dus geen moslims zijn, sukkels.

ga dus lekker moslims aanspreken op dat misplaatste plaatsen van plaatjes, op naar Istanbul dus, sukkels
  zaterdag 15 september 2007 @ 19:07:24 #270
13462 BansheeBoy
pi_53201876
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 16:50 schreef milagro het volgende:

[..]

HEB IK GEEN RESPECT VOOR, VIND HET SUKKELS!! Sorry! ![/i]
LOL, jij bent het type mensen dat het dragen van een hoofddoek gelijkstelt aan iemand die een petje draagt, en het dus krom vind dat er in de klas geen petjes gedragen mogen worden maar wel hoofddoeken.

Onderbuikgevoelens zijn sterker dan de ratio bij jou, helaas.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zaterdag 15 september 2007 @ 19:11:54 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53201971
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:07 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Bij jou anders ook.

²
Niet meer actief op Fok!
  Donald Duck held zaterdag 15 september 2007 @ 19:13:29 #272
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_53202009
ze reageren er wel iedere keer wat laat op.
en het is nog eens een bar slechte tekening ook. een kind kan het beter
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 15 september 2007 @ 19:15:07 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53202041
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:13 schreef __Saviour__ het volgende:
ze reageren er wel iedere keer wat laat op.
en het is nog eens een bar slechte tekening ook. een kind kan het beter
Ja, ze lezen zelf die krantjes niet dus een Zweedse imam moet hen er even op attenderen, hè.
Niet meer actief op Fok!
pi_53202188
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

LOL, jij bent het type mensen dat het dragen van een hoofddoek gelijkstelt aan iemand die een petje draagt, en het dus krom vind dat er in de klas geen petjes gedragen mogen worden maar wel hoofddoeken.

²
gelukkig is het niet belangrijk wat jij van mij vindt, wat jij ueberhaupt vindt
  zaterdag 15 september 2007 @ 19:22:39 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53202209
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:21 schreef milagro het volgende:

[..]

doet je umlaut het niet ofzo? .
Niet meer actief op Fok!
pi_53202294
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

doet je umlaut het niet ofzo? .
zo mag het ook, en ik ben lui
  zaterdag 15 september 2007 @ 19:28:05 #277
13462 BansheeBoy
pi_53202347
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:21 schreef milagro het volgende:

[..]

Het was dan ook geen mening, slechts een bedongen feit. Gelukkig zie je dat ook in.

²
  zaterdag 15 september 2007 @ 19:29:11 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53202370
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:26 schreef milagro het volgende:

[..]

zo mag het ook, en ik ben lui
ja, want 1 extra toetsaanslag vergroot de kans op RSI enórm! .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 15 september 2007 @ 19:29:56 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53202386
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het was dan ook geen mening, slechts een bedongen feit. Gelukkig zie je dat ook in.

²
Valt wel op dat je steeds Milagro moet hebben.
Wil je haar ofzo? .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 15 september 2007 @ 19:31:36 #280
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_53202421
Mensen, niet reageren op BullShitBoy
pi_53202434
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, ze lezen zelf die krantjes niet dus een Zweedse imam moet hen er even op attenderen, hè.
ja grappig is dat , hè, en dan te bedenken wat er voor cartoons in de (Saudi) arabische pers worden geplaatst, laten niets aan de verbeelding over wat betreft hun opvattingen over anders gelovigen, specifiek de Joden , de begeleidende teksten zijn in hun heilig boek te vinden
  zaterdag 15 september 2007 @ 19:32:53 #282
13462 BansheeBoy
pi_53202444
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Valt wel op dat je steeds Milagro moet hebben.
Wil je haar ofzo? .
Ja, ik wil haar. De dag dat ze verandert van een rijpe 40+ in een 21 jarige schone is de kans wellicht aanwezig. Nu absoluut niet.

En dat weet ze zelf ook, dat knaagt aan haar.

²
  zaterdag 15 september 2007 @ 19:34:28 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53202487
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:32 schreef milagro het volgende:

[..]

ja grappig is dat , hè, en dan te bedenken wat er voor cartoons in de (Saudi) arabische pers worden geplaatst, laten niets aan de verbeelding over wat betreft hun opvattingen over anders gelovigen, specifiek de Joden , de begeleidende teksten zijn in hun heilig boek te vinden
natuurlijk mogen zij alles wat wij niet mogen.
Allah is immers de enige God en Mohammed is zijn profeet. De joden en christenen waren goed op weg, maar ze hebben het niet helemaal begrepen. De moslims wel .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 15 september 2007 @ 19:35:57 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53202520
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, ik wil haar. De dag dat ze verandert van een rijpe 40+ in een 21 jarige schone is de kans wellicht aanwezig. Nu absoluut niet.

²
Is een zelfmoordaanslag niets voor je?
Krijg jij 70 maagden en wij zijn van je af.

Win-win-situatie, dacht ik zo!
Niet meer actief op Fok!
pi_53202888
herinneren we ons onderstaande foto nog, die een opruier mee naar Gaza genomen had, om de mensen daar te doen geloven dat het hier een Westerling betrof die Mo de Verschrikkelijke uitbeeldde op geheel eigen wijze?

Feitelijk was het een foto van de winnaar vd Doe een varken na wedstrijd ergens op een jaarlijks terugkerend festival in Frankrijk, het witte gewaad is 's mans sweater, de witte doek een geknoopte zakdoek

Hoe graag wil je je beledigd voelen, hoe graag wil je de boel lekker opruien dan?
Hoe erg spoor je niet dan , als opruier, en als opgeruide... rijp voor de funnyfarm dacht ik zo, liefst die ver boven de wolkjes

[ Bericht 7% gewijzigd door milagro op 15-09-2007 20:15:38 ]
pi_53203485
quote:

- Partnerruil
- Euthenasie
- (soft)drugsbeleid
- Etc.
- Geaardheden

²
het doet wel pijn he, gelovig zijn of althans, pretenderen gelovig te zijn.
  zaterdag 15 september 2007 @ 20:20:45 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53203664
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:49 schreef milagro het volgende:
herinneren we ons onderstaande foto nog, die een opruier mee naar Gaza genomen had, om de mensen daar te doen geloven dat het hier een Westerling betrof die Mo de Verschrikkelijke uitbeeldde op geheel eigen wijze?

[afbeelding]
Feitelijk was het een foto van de winnaar vd Doe een varken na wedstrijd ergens op een jaarlijks terugkerend festival in Frankrijk, het witte gewaad is 's mans sweater, de witte doek een geknoopte zakdoek

Hoe graag wil je je beledigd voelen, hoe graag wil je de boel lekker opruien dan?
Hoe erg spoor je niet dan , als opruier, en als opgeruide... rijp voor de funnyfarm dacht ik zo, liefst die ver boven de wolkjes
Ja, maar dat wisten die moslims daar niet. De imam echter wel . Maar imams zijn evil en die moslims daar zijn kennelijk goedgelovig en onwetend.
Niet meer actief op Fok!
pi_53211833
quote:

[..]

²
Hier bloeit wat moois.
pi_53213243
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 20:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, maar dat wisten die moslims daar niet. De imam echter wel . Maar imams zijn evil en die moslims daar zijn kennelijk goedgelovig en onwetend.
dat zeg ik ook, de een laat zich makkelijk opruien, zonder te willen weten wat of hoe precies, de ander ruit graag op.

men draait op zich beledigd voelen, zich achtergesteld voelen, zich niet gerespecteerd voelen, zich gediscrimineerd voelen, zich aangevallen voelen, opdat ze maar kunnen REageren, want dat wordt er dan gezegd "de moslim AGEERT nooit, want islam is vrede, maaaaaaaar als we aangevallen worden, jaaaaaaa kijk, dán REageren we, want je komt aan ons geloof, en dan kunnen we niet anders, ons geloof is wat wij zijn, de essentie, zonder dat zijn we niets.

hoe treurig toch.. en vermoeiend ook, overal en altijd de vijand menen te zien, in woorden, in beelden, in mensen....drukdrukdruk
pi_53214755
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:35 schreef milagro het volgende:

[afbeelding]

Hij kijkt wel angstig naar Rechts. Toen al!!
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_53214819
quote:
Op zondag 16 september 2007 11:47 schreef Montagui het volgende:

[..]

op zich niet raar want rechts van het land waar Mekka en Medina zich bevinden, liggen een hele zooi minsten zo 'fijne' landen
  zondag 16 september 2007 @ 11:58:41 #292
3542 Gia
User under construction
pi_53214951
quote:
Op zondag 16 september 2007 11:47 schreef Montagui het volgende:

[..]

Euh, dit was ikke, niet gezien dat mannetje nog ingelogd was.
pi_53215198
quote:
Op zondag 16 september 2007 11:58 schreef Gia het volgende:

[..]

Euh, dit was ikke, niet gezien dat mannetje nog ingelogd was.
dat maakt voor mijn reactie niet uit

de moslim heeft het meest te vrezen altijd nog van de moslim
hoe graag ze dat ook anders zien en over in de ontkenning cq complete negering schieten

hoi, Gia
  zondag 16 september 2007 @ 13:19:54 #294
3542 Gia
User under construction
pi_53216732
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:11 schreef milagro het volgende:
de moslim heeft het meest te vrezen altijd nog van de moslim
hoe graag ze dat ook anders zien en over in de ontkenning cq complete negering schieten
Ach ja, ze maken elkaar af, tijdens de zelfmoordacties en denken dan ook nog recht te hebben op die 70 maagden, die al door ik weet niet hoeveel terroristen van alle kanten genomen zijn.

Zie je ze al staan, in de hemel, voor Allah: "Ja maar Allah, ik wil wel waar ik recht op heb. Enneh, het staat zo in de Koran, dus is het waar."
pi_53224920
quote:

[..]

²
ho ho als je hier een beetje rond gaat neuken wil ik jou vrouw ook wel een keer in mond, kut en kont neuken als ik op staande voet je toestemming krijg tenminste, want anders is het verkrachting en dat mag in het westen niet he zoals je wellicht wel kennis van heb genomen.
pi_53331341
en daarmee is de kous af.
  donderdag 20 september 2007 @ 17:27:28 #297
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_53332316
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 20:13 schreef fokje het volgende:

[..]

het doet wel pijn he, gelovig zijn of althans, pretenderen gelovig te zijn.
Ach het is een kwestie van schaapjes volgen, helaas worden van deze schapen geen shoarma gemaakt.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  donderdag 20 september 2007 @ 17:42:07 #298
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_53332754
Vooruit dan nog een keertje.
quote:
Tekst
Youp van 't Hek

Ik heb gesproken met een god
En hij heeft mij heel goed gehoord
Ik zei: “Uit jouw naam wordt gevochten!
Uit jouw naam wordt gemoord!
Al die bommen en granaten
Die raketten en dat bloed
Dat namens jou steeds wordt vergoten
Terwijl men roept: oh God is goed!”
“Ja maar, d’onze die is beter”
Roept men dan aan de overkant
En ze grijpen naar de wapens
Hele dorpen gaan in brand
Met al die bommen en granaten
Die raketten en dat bloed
Dat namens hem steeds wordt vergoten
Terwijl men roept: oh god is goed

Is god een hindoe of een moslim?
Of is god Rooms Katholiek?
Wie kan mij het hier vertellen?
Is jouw god beter of juist ziek?

Is god een blanke of een neger?
Is god een indo of chinees?
Is god een man of juist een mokkel?
Heet hij Truus of heet zij Kees?

Ik heb gesproken met een god
En hij heeft mij heel goed gehoord
Ik zei: “Wil je de wereld redden?
Oh god oh god pleeg zelfmoord
Dan kan men niet meer om je vechten
Wordt er niet uit jouw naam gedood
Dan valt er echt niks meer te schreeuwen
En zeker niet: hé god is groot

En toen zei god: mijn lieve jongen,
Weet je waarom dat niet gaat?
God kan zichzelf niet doden
Omdat god niet echt bestaat

Maar je moet me wel beloven
Dat je dat niet op aarde zegt
Want ze zullen je niet geloven
En dan wordt je omgelegd
Dus je moet me wel beloven
Dat je dat nooit op aarde zegt
Want ze zullen je niet geloven
En dan word je opgedregd
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')