zo mag het ook, en ik ben luiquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
doet je umlaut het niet ofzo?.
Het was dan ook geen mening, slechts een bedongen feit. Gelukkig zie je dat ook in.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:21 schreef milagro het volgende:
[..]
gelukkig is het niet belangrijk wat jij van mij vindt, wat jij ueberhaupt vindt![]()
Valt wel op dat je steeds Milagro moet hebben.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het was dan ook geen mening, slechts een bedongen feit. Gelukkig zie je dat ook in.²
ja grappig is dat , hè, en dan te bedenken wat er voor cartoons in de (Saudi) arabische pers worden geplaatst, laten niets aan de verbeelding over wat betreft hun opvattingen over anders gelovigen, specifiek de Joden , de begeleidende teksten zijn in hun heilig boek te vindenquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ze lezen zelf die krantjes niet dus een Zweedse imam moet hen er even op attenderen, hè.
Ja, ik wil haar.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Valt wel op dat je steeds Milagro moet hebben.
Wil je haar ofzo?.
natuurlijk mogen zij alles wat wij niet mogen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:32 schreef milagro het volgende:
[..]
ja grappig is dat , hè, en dan te bedenken wat er voor cartoons in de (Saudi) arabische pers worden geplaatst, laten niets aan de verbeelding over wat betreft hun opvattingen over anders gelovigen, specifiek de Joden , de begeleidende teksten zijn in hun heilig boek te vinden![]()
Is een zelfmoordaanslag niets voor je?quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik wil haar.![]()
De dag dat ze verandert van een rijpe 40+ in een 21 jarige schone is de kans wellicht aanwezig. Nu absoluut niet.
En dat weet ze zelf ook, dat knaagt aan haar.²
het doet wel pijn he, gelovig zijnquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet je wat ik achterlijk vind:
- Partnerruil
- Huismannen in plaats van huisvrouwen, de man zit lekker lui thuis romig te wezen en houdt zich in leven met de chartale middelen van zijn vrouw.
- Euthenasie
- (soft)drugsbeleid
- Etc.
- Geaardheden²
Ja, maar dat wisten die moslims daar niet. De imam echter welquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:49 schreef milagro het volgende:
herinneren we ons onderstaande foto nog, die een opruier mee naar Gaza genomen had, om de mensen daar te doen geloven dat het hier een Westerling betrof die Mo de Verschrikkelijke uitbeeldde op geheel eigen wijze?
[afbeelding]
Feitelijk was het een foto van de winnaar vd Doe een varken na wedstrijd ergens op een jaarlijks terugkerend festival in Frankrijk, het witte gewaad is 's mans sweater, de witte doek een geknoopte zakdoek
Hoe graag wil je je beledigd voelen, hoe graag wil je de boel lekker opruien dan?
Hoe erg spoor je niet dan , als opruier, en als opgeruide... rijp voor de funnyfarm dacht ik zo, liefst die ver boven de wolkjes
Hier bloeit wat moois.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik wil haar.![]()
De dag dat ze verandert van een rijpe 40+ in een 21 jarige schone is de kans wellicht aanwezig. Nu absoluut niet.
dat zeg ik ook, de een laat zich makkelijk opruien, zonder te willen weten wat of hoe precies, de ander ruit graag op.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar dat wisten die moslims daar niet. De imam echter wel. Maar imams zijn evil en die moslims daar zijn kennelijk goedgelovig en onwetend.
Hij kijkt wel angstig naar Rechts. Toen al!!quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:35 schreef milagro het volgende:
er moeten ook flink wat Turkse koppen rollen, want onderstaan schilderij hangt ergens in Istanbul
[afbeelding]
drie maal raden wie dat is
hint : zijn vader is niet God, en hij had geen 40 rovers voor zich werken..... oh wacht, toch wel, maar die is het niet, hè!!
op zich niet raar want rechts van het land waar Mekka en Medina zich bevinden, liggen een hele zooi minsten zo 'fijne' landenquote:Op zondag 16 september 2007 11:47 schreef Montagui het volgende:
[..]
Hij kijkt wel angstig naar Rechts. Toen al!!
Euh, dit was ikke, niet gezien dat mannetje nog ingelogd was.quote:Op zondag 16 september 2007 11:47 schreef Montagui het volgende:
[..]
Hij kijkt wel angstig naar Rechts. Toen al!!
dat maakt voor mijn reactie niet uitquote:Op zondag 16 september 2007 11:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Euh, dit was ikke, niet gezien dat mannetje nog ingelogd was.
Ach ja, ze maken elkaar af, tijdens de zelfmoordacties en denken dan ook nog recht te hebben op die 70 maagden, die al door ik weet niet hoeveel terroristen van alle kanten genomen zijn.quote:Op zondag 16 september 2007 12:11 schreef milagro het volgende:
de moslim heeft het meest te vrezen altijd nog van de moslim
hoe graag ze dat ook anders zien en over in de ontkenning cq complete negering schieten
ho ho als je hier een beetje rond gaat neuken wil ik jou vrouw ook wel een keer in mond, kut en kont neuken als ik op staande voet je toestemming krijg tenminste, want anders is het verkrachting en dat mag in het westen niet he zoals je wellicht wel kennis van heb genomen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik wil haar.![]()
Ach het is een kwestie van schaapjes volgen, helaas worden van deze schapen geen shoarma gemaakt.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:13 schreef fokje het volgende:
[..]
het doet wel pijn he, gelovig zijnof althans, pretenderen gelovig te zijn.
![]()
quote:Tekst
Youp van 't Hek
Ik heb gesproken met een god
En hij heeft mij heel goed gehoord
Ik zei: “Uit jouw naam wordt gevochten!
Uit jouw naam wordt gemoord!
Al die bommen en granaten
Die raketten en dat bloed
Dat namens jou steeds wordt vergoten
Terwijl men roept: oh God is goed!”
“Ja maar, d’onze die is beter”