En weet je wat nou zo fijn is? Dat jij dat gewoon mag vinden, zonder hiervoor in elkaar gemept te worden. Jij mag homofilie verafschuwen, je mag partnerruil vunzig vinden, je mag absoluut tegen euthanasie zijn, enz..... heeft allemaal geen consequenties.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet je wat ik achterlijk vind:
- Partnerruil
- Huismannen in plaats van huisvrouwen, de man zit lekker lui thuis romig te wezen en houdt zich in leven met de chartale middelen van zijn vrouw.
- Euthenasie
- (soft)drugsbeleid
- Etc.
- Geaardheden²
quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:55 schreef BansheeBoy het volgende:
- Partnerruil
- Huismannen in plaats van huisvrouwen, de man zit lekker lui thuis romig te wezen en houdt zich in leven met de chartale middelen van zijn vrouw.
- Euthenasie
- (soft)drugsbeleid
- Etc.
- Geaardheden²
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:04 schreef Gia het volgende:
.
Zo werkt dat in het Westen, wen er aan of donder op.
ter kennisgeving aangenomen. En nu?quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:55 schreef BansheeBoy het volgende:
- Partnerruil
- Euthenasie
- (soft)drugsbeleid
- Etc.
- Geaardheden²
ik zou zeggen wen er dan maar niet aan en donder lekker op, de hele shitezooi die er zo over denkt.quote:
Lekker opzouten naar zandland dan zeikerd, ga daar maar een poosje lopen mierenneuken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:55 schreef BansheeBoy het volgende:
- Partnerruil
- Euthenasie
- (soft)drugsbeleid
- Etc.
- Geaardheden²
Fatwaquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ter kennisgeving aangenomen. En nu?
Sukkels is nog zacht uitgedrukt.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:50 schreef milagro het volgende:
[..]
ik zou zeggen wen er dan maar niet aan en donder lekker op, de hele shitezooi die er zo over denkt.
het is toch te gek voor woorden, geen handen willen schudden en eisen dat wij daar respect voor hebben en onze hand dus niet uitsteken, want wij moeten onze normen en waarden niet opdringen aan hen, maar vervolgens wel eigen normen aan ons opdringen en gaan jankzakken over plaatjes van een of andere dooie profeet, eisen dat wij die niet plaatsen.
het is onze profeet niet, respect hebben voor andermans opvattingen is een geste geen verplichting, dus om maar een groot man te quoten :
En dan zeggen ze tegen mij, nee dat zijn de religies van die mensen dat zijn de tradities van die mensen, dat is de manier van leven voor die mensen , dat is de cultuur van die mensen
daar moet je respect voor hebben.
HEB IK GEEN RESPECT VOOR, VIND HET SUKKELS!! Sorry! !
ja, maar ik moet wel goed quoten, hèquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Sukkels is nog zacht uitgedrukt.![]()
Ik vermoedde al zoiets.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:33 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, maar ik moet wel goed quoten, hè
dat is tijdens de Grote Deense Cartoonoorlogen ook al gezegd, en geen moslim die er een zinnig woord over wist te zeggen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:35 schreef milagro het volgende:
er moeten ook flink wat Turkse koppen rollen, want onderstaan schilderij hangt ergens in Istanbul
[afbeelding]
drie maal raden wie dat is
hint : zijn vader is niet God, en hij had geen 40 rovers voor zich werken..... oh wacht, toch wel, maar die is het niet, hè!!
is toch lekker partnerruil. moeten mensen toch zelf weten waar ze hun snikkel in stoppen en wat ze in hun kutjes willen ontvangen. misschien moet je dat ook maar eens doen. laat je je vrouw lekker neuken door een paar rubberfreaks met dikke lullen en laat je je zelf een keer in je anus naain en en wie weet vind je het wel lekker.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:55 schreef BansheeBoy het volgende:
- Partnerruil
- Euthenasie
- (soft)drugsbeleid
- Etc.
- Geaardheden²
nee, vrijdenken is lastig, hè, eigen mening, zonder klakkeloze aanname dat vergt oefening, maar ja, als je geloof je dat belet...quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat is tijdens de Grote Deense Cartoonoorlogen ook al gezegd, en geen moslim die er een zinnig woord over wist te zeggen.
LOL, jij bent het type mensen dat het dragen van een hoofddoek gelijkstelt aan iemand die een petje draagt, en het dus krom vind dat er in de klas geen petjes gedragen mogen worden maar wel hoofddoeken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:50 schreef milagro het volgende:
[..]
HEB IK GEEN RESPECT VOOR, VIND HET SUKKELS!! Sorry! ![/i]
Bij jou anders ook.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Onderbuikgevoelens zijn sterker dan de ratio bij jou, helaas.²
Ja, ze lezen zelf die krantjes niet dus een Zweedse imam moet hen er even op attenderen, hè.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:13 schreef __Saviour__ het volgende:
ze reageren er wel iedere keer wat laat op.
en het is nog eens een bar slechte tekening ook. een kind kan het beter
gelukkig is het niet belangrijk wat jij van mij vindt, wat jij ueberhaupt vindtquote:Op zaterdag 15 september 2007 19:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL, jij bent het type mensen dat het dragen van een hoofddoek gelijkstelt aan iemand die een petje draagt, en het dus krom vind dat er in de klas geen petjes gedragen mogen worden maar wel hoofddoeken.
Onderbuikgevoelens zijn sterker dan de ratio bij jou, helaas.²
doet je umlaut het niet ofzo?quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:21 schreef milagro het volgende:
[..]
gelukkig is het niet belangrijk wat jij van mij vindt, wat jij ueberhaupt vindt![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |