Je zou ONZ FB eens moeten zien.quote:
ik weetquote:Op maandag 10 april 2006 17:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je zou ONZ FB eens moeten zien..
joh, het had ook zoveel potentie.quote:Op maandag 10 april 2006 17:31 schreef Rudi-Carrell het volgende:
Boeman, serieus, wat is jouw probleem?
Je bent nieuw, alles is nog wennen enzo, dat snap ik. Maar mijn topic had gewoon een doodgewoon onderwerp: met je ouders discussiëren over drugs.
Je hebt het geduld van een natte scheet, want je geeft een waarschuwing en 5 seconden later flikker je 'm dicht. Je weet dat een moderator ook posts kan editten of verwijderen hè? Doe dan gewoon je werk en kuis dat topic man.
Dat topic mag best weer open, alleen het gebagger nam op dat moment niet af, dus ging hij even dicht.quote:Op maandag 10 april 2006 18:40 schreef Rudi-Carrell het volgende:
Ik ben blij dat er met de mods van PUB zo goed valt te praten. Hulde!
Serieus ingaan op posts in je Feedbacktopic is natuurlijk een koud kunstje voor jullie! Ga zo door.
Joa, bij GC twijfelden ze, toen was ik even zo slim om hem te kapenquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Boeman ... geweldig dat breezer topic terug is
Mes en Boeman hulde
Ja Mess, puik topicquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Joa, bij GC twijfelden ze, toen was ik even zo slim om hem te kapen
Danku
Roep al je vriendjes en vriendinnetjes dan maar bij elkaar en dwing ze te gaan fokken ofzoquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:26 schreef -Marlii- het volgende:
Breezerreeks is niet leuk, er zijn er nog maar veel te weinig in SC nu![]()
Eerst niet dan?quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:10 schreef Ayaxola het volgende:
Modjes, ik hou van jullie nu de Breezah-reeks terug is![]()
Ook, maar nu meer dan ooit tevorenquote:
Maak zelf eens wat breezer-foto's dan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:26 schreef -Marlii- het volgende:
Breezerreeks is niet leuk, er zijn er nog maar veel te weinig in SC nu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |