Komt dat wel eens voor dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:59 schreef wdn het volgende:
oh op ES stond ook dat mocht zo'n steen brekende plek waar het grootste stuk eindigt de plek is waar de steen wordt verondersteld te liggen
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Komt dat wel eens voor dan?
Lijkt me niet zo makkelijk om zo'n steen in tweeën te gooien.
Komt vrijwel nooit voor zeiden ze pas ook, maar het kan altijd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Komt dat wel eens voor dan?
Lijkt me niet zo makkelijk om zo'n steen in tweeën te gooien.
nu al jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:16 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zapte even weg, ze zijn nu live denk ik?
Volgens mij is het "Otti"quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:18 schreef snellejelle het volgende:
Horen jullie dat? ze roepen "Haugli" op de tribune
Die ene linksonder van Zwitserland zou nog wel eens belangrijk kunnen worden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:18 schreef Falco het volgende:
Volgens mij spelen de Zweden dit end niet heel sterkOf heb ik dat mis?
Denk ik ook idd, dan wordt het dus verlengenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die ene linksonder van Zwitserland zou nog wel eens belangrijk kunnen worden.
Staat er niet bijquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:26 schreef Falco het volgende:
Openen in IE: http://www.nos.nl/gfx/winterspelen2006/live/index.html
En dan kiezen voor stream 2
Vaag, bij mij werkt het wel. De Zwitsers doen het opvallend goed nuquote:
wat raar dat ze dat "geen uitzending" noemenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:26 schreef Falco het volgende:
Openen in IE: http://www.nos.nl/gfx/winterspelen2006/live/index.html
En dan kiezen voor stream 2
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gewoon op kanaal 2 klikken, het werkt
6-6, nu een extra end.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:29 schreef komrad het volgende:
wat is de stand??
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:30 schreef snellejelle het volgende:
schaamt de NOS zich ervoor dat ze het uitzenden?
Denk het ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
Zo te zien gaat Zweden dit winnen.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:37 schreef snellejelle het volgende:
valt mijn internetverbinding weg
Allebei één, maar Zwitserland heeft toch de laatste, ik dacht Zweden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:37 schreef snellejelle het volgende:
hoeveel stenen nog?
Op NBC staat ook dat ze de laatste hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Allebei één, maar Zwitserland heeft toch de laatste, ik dacht Zweden.
Kan wel zijn, maar Zweden is volgens mij nu klaarquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:39 schreef wdn het volgende:
ambrosius: zweden heeft de laatste steen
zweden speelt met roodquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar Zweden is volgens mij nu klaar.
klopt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:42 schreef wdn het volgende:
komt door de vlag Jelle: zwi heeft een rode kleur in de vlag en zwe een gele kleur
als ze jankt is de lelijkerd nog lelijkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:43 schreef snellejelle het volgende:
kom aan lelijkerd!
Hoe bereken ze die percentages eigelijk?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:48 schreef pfaf het volgende:
De overwinning komt natuurlijk vooral op het conto van Annette met wederom een percentage boven de 80.
Iedereen krijgt een medaille, ook al hebben ze niet meegespeeld (was een vraag van het ES-forum die vanmiddag werd beantwoord).quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:53 schreef snellejelle het volgende:
Krijgt Ulrika Bergman nou ook een medaille?
gelukkig maarquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Iedereen krijgt een medaille, ook al hebben ze niet meegespeeld (was een vraag van het ES-forum die vanmiddag werd beantwoord).
Is een beetje dubbel inderdaad, maaaaarrrr.... je hebt natuurlijk 10 ends de tijd om te zorgen dat er geen verlenging komt eeennnn... Zweden had een paar dagen terug ook de verlenging gewonnen, terwijl het niet de laatste steen had. Het kan dus wel, maar in principe ben ik het natuurlijk wel met je eens.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:02 schreef JohnDDD het volgende:
mooie laatste steen
maar toch krijg ik van curling soms een beetje een nare nasmaak
vooral omdat het team met de laatste steen zoveel voordeel heeft
en aangezien zweden nu in deze verlenging de laatste steen had...
ik zou zeggen laat een verlenging altijd bestaan uit een veelvoud van 2 ends
Was dat niet gewoon omdat ze de loting/toss hadden gewonnen aan het begin, waardoor ze ieder oneven frame begonnen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:04 schreef snellejelle het volgende:
Zweden had de laatste steen in dat end omdat ze regerend wereledkampioen zijn nietwaar?
Als je 10 ends hebt, zou volgens de redenatie dat een team met de laatste steen altijd wint, elk team 5 ends de laatste steen hebben gehad. (En als dat niet het geval was, was die mogelijkheid er in elk geval wel). Als er een 11e end komt, is er altijd één team dat meer ends beëindigd heeft. En die statistiek is op zich nog niet zo erg, maar in feite komt een verlenging er dus op neer, dat je bij een gelijke stand één end speelt, en één team heeft daarin de laatste steen!quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Is een beetje dubbel inderdaad, maaaaarrrr.... je hebt natuurlijk 10 ends de tijd om te zorgen dat er geen verlenging komt eeennnn... Zweden had een paar dagen terug ook de verlenging gewonnen, terwijl het niet de laatste steen had. Het kan dus wel, maar in principe ben ik het natuurlijk wel met je eens.
vind ik ook belachelijk, het is toch wel je plicht als omroep om dan alle sporten te coverenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:48 schreef Ambrosius het volgende:
Trouwens nog even een puntje van kritiek op de NOS wb curling, ik heb werkelijk nog geen seconde curling gezien bij de NOS, zelfs niet in de dagoverzichten aan het einde van de Sportwinter, maar ook niet in de dagjournaals. Wat zou daar een reden van kunnen zijn
En waar kunnen we dat filmpje dan vindenquote:The gold-winning Swedish women had rock-solid support for their unprecedented Olympic, European and world championships win from heavy metal band Hammerfall who they met when starring in one of their music videos.
Zoetermeer is volgens mij ook het natonale trainingscentrumquote:
quote:In Maart wordt het WK Curling in Canada gehouden. Ook het Nederlandse Damesteam doet hier aan mee na zich geplaatst te hebben op het EK in Duitsland.
Eurosport gaat ook het WK Curling uitzenden wij hopen dat de eurosportbazen een wedstrijd van het Nederlandse damesteam gaan uitzenden.
Ik hoop de wedstrijd tussen Zweden en Nederland. Afgelopen EK hadden de Zweedse dames een hele kluif aan het Nederlandse team alvorens deze te verslaan.
We moeten dus maar afwachten op televisiebeelden van het Nederlandse team.
Dus zeker weer kijken allemaal.
Het wk heeft nu niet superveel zin, ze moeten juist een jaar voor vancouver staan en dan plaatsen voor de winterspelenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |